Eli kaikkihan varmaan tietää, että nyt on ilmestynyt ipod classic 160gb jota myydään jokaisessa nettikaupassa jne.. mutta mistä saisi bongattua ipod classic 120gb:n, tai 80gb:n? vastahan niitäkin mielestäni oli myynnissä. luulisi hinnankin laskeneen 160gb:n ilmestyttyä?
en haluaisi ostaa tuollaista huuto.netistä tms, koska haluan uuden ja takuulla olevan enkä käytettyä.. mutta ei näy nettikaupoista löytyvän, olisikohan enää itse liikkeissäkään myynnissä, kyllähän näille pitäisi kysyntää olla vaikka uudempi malli onkin ilmestynyt.
haluaisin löytää siis tuollaisen suomenkielisestä nettikaupasta, ulkomailta en lähtisi tilaamaan.. olen kovasti yrittänyt etsiä mutten ole löytänyt, ja kaikkein arveluttavimmista paikoista kehtaa lähteä tilaamaan kun epäilyttää että rahat vain menee mutta itse tuotteen saaminen ei onnistu..
ja joo haluaisin juurikin ton 120gb:n esimerkiksi.
Mistä Ipod Classic 120gb/80gb??
tanjaaa_
3
564
Vastaukset
- Homonyymid44
Itse metsästin omaani viikkotolkulla mahdollisimman halvalla, mutta kyllä siinä matkalla tuli törmättyä 120GB Anttilassa, Koneboksissa, Pixmananiassa ja Expertillä. Viimeksi mainitulta saa ainakin netistä 120GB 199€, omani sain vielä halvemmalla kun oli kaupan viimeinen näytekappale.
80GB ei saa enää Suomesta oikein mistään.- krixis
Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.
- krixis
krixis kirjoitti:
Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.
Tarkoitin 80gb:tä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014