Mistä Ipod Classic 120gb/80gb??

tanjaaa_

Eli kaikkihan varmaan tietää, että nyt on ilmestynyt ipod classic 160gb jota myydään jokaisessa nettikaupassa jne.. mutta mistä saisi bongattua ipod classic 120gb:n, tai 80gb:n? vastahan niitäkin mielestäni oli myynnissä. luulisi hinnankin laskeneen 160gb:n ilmestyttyä?
en haluaisi ostaa tuollaista huuto.netistä tms, koska haluan uuden ja takuulla olevan enkä käytettyä.. mutta ei näy nettikaupoista löytyvän, olisikohan enää itse liikkeissäkään myynnissä, kyllähän näille pitäisi kysyntää olla vaikka uudempi malli onkin ilmestynyt.
haluaisin löytää siis tuollaisen suomenkielisestä nettikaupasta, ulkomailta en lähtisi tilaamaan.. olen kovasti yrittänyt etsiä mutten ole löytänyt, ja kaikkein arveluttavimmista paikoista kehtaa lähteä tilaamaan kun epäilyttää että rahat vain menee mutta itse tuotteen saaminen ei onnistu..
ja joo haluaisin juurikin ton 120gb:n esimerkiksi.

3

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homonyymid44

Itse metsästin omaani viikkotolkulla mahdollisimman halvalla, mutta kyllä siinä matkalla tuli törmättyä 120GB Anttilassa, Koneboksissa, Pixmananiassa ja Expertillä. Viimeksi mainitulta saa ainakin netistä 120GB 199€, omani sain vielä halvemmalla kun oli kaupan viimeinen näytekappale.

80GB ei saa enää Suomesta oikein mistään.

• krixis

Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.

• krixis
        krixis kirjoitti:

Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.

Tarkoitin 80gb:tä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe