Eli kaikkihan varmaan tietää, että nyt on ilmestynyt ipod classic 160gb jota myydään jokaisessa nettikaupassa jne.. mutta mistä saisi bongattua ipod classic 120gb:n, tai 80gb:n? vastahan niitäkin mielestäni oli myynnissä. luulisi hinnankin laskeneen 160gb:n ilmestyttyä?
en haluaisi ostaa tuollaista huuto.netistä tms, koska haluan uuden ja takuulla olevan enkä käytettyä.. mutta ei näy nettikaupoista löytyvän, olisikohan enää itse liikkeissäkään myynnissä, kyllähän näille pitäisi kysyntää olla vaikka uudempi malli onkin ilmestynyt.
haluaisin löytää siis tuollaisen suomenkielisestä nettikaupasta, ulkomailta en lähtisi tilaamaan.. olen kovasti yrittänyt etsiä mutten ole löytänyt, ja kaikkein arveluttavimmista paikoista kehtaa lähteä tilaamaan kun epäilyttää että rahat vain menee mutta itse tuotteen saaminen ei onnistu..
ja joo haluaisin juurikin ton 120gb:n esimerkiksi.
Mistä Ipod Classic 120gb/80gb??
tanjaaa_
3
521
Vastaukset
- Homonyymid44
Itse metsästin omaani viikkotolkulla mahdollisimman halvalla, mutta kyllä siinä matkalla tuli törmättyä 120GB Anttilassa, Koneboksissa, Pixmananiassa ja Expertillä. Viimeksi mainitulta saa ainakin netistä 120GB 199€, omani sain vielä halvemmalla kun oli kaupan viimeinen näytekappale.
80GB ei saa enää Suomesta oikein mistään.- krixis
Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.
- krixis
krixis kirjoitti:
Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.
Tarkoitin 80gb:tä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446