Uuden sähkökoneen osto edessä, mutta tarjolla on todella monta vaihtoehtoa. Tällä hetkellä pohdin valintaa kahden erityyppisen koneen kesken. Toinen vaihtoehto on Philipsin HS 8460:
http://socialmedianewsroom.philips.fi/news/philips-nivea-men-parranajokone-hoitaa-miehen-ihoa-naisen-otteella
ja toinen braunin huoltokeskuksen sisältämä malli Braun 570CC:
https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=103730
Nyt kysyisinkin vinkkejä valintaan. Onko puhdistava huoltokeskus tarpeellinen/hyödyllinen? Kumpi kokemuksienne mukaan ärsyttää ihoa vähemmän, pyörivät vai edestakaiset terät?
Braun vai Philips?
2
1765
Vastaukset
- höylääjämies
Jos haluat sähkökoneen ja olet valmis myös sijoittamaan siihen, suosittelen "huoltokeskuksellista" mallia. Itse pidin kovasti puhdistuksen vaivattomuudesta. Pyörivät terät sopivat minulle kuitenkin loppupelissä paremmin, mutta eiköhän se ole vain henkilökohtainen mieltymys. Tuli niillä ees-taas vehkeilläkin ajettua useita vuosia.
ps. nyt olen viimein löytänyt sen ainoan ja oikean...perinteinen partahöylä (Merkur Futur) ja siihen DoubleEdge-teriä, kunnon partasuti ja partasaippuaa. Ei ole "ajonäppylät" ja punoitus kiusannut kuten sähkökoneiden kanssa. DE-terät ovat myös edullisia verrattuna tuhatteräisiingilletteihin tms...
Nykyisin parranajo on nautintohetki. - filiiiips
philips on nykyään valovuodet edellä braunia.. tuo mainitsemasi malli on todella hyvä. samoin muut kalliimmat philips norelco sarjan vesipestävät mallit. hiljaisia, tehokkaita, tarkempia kuin braunit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530