suositelkaa asiantuntijat jotain hyvää, suht' tuoretta punklevyä. Tekee mieli kuunnella punkkia taas pitkästä aikaa, mutta mielellään jotain uutta.
Kiitän ja kumarran.
suositelkaa pliis
8
579
Vastaukset
- Sandy
Kuinhan tuoretta pitäisi olla?
Minä oon ainakin tykännyt tuosta Rancidin uudesta Indestructiblesta.
Joo joo sanokaa vaan että bändi ja levy on täysin sell-out, I give a shit :)- Wanka
Testaa Choking victim:iä tai Leftöver crack:iä. Hyvää katupunkkiskacorea tai jotain sellasta...
- suosituksia kaipaava
Kiitti Sandy, otan vinkkisi mielläni vastaan. Laitan kuuntelulistalle Rancidin Indestructiblen.
- suosituksia kaipaava
Wanka kirjoitti:
Testaa Choking victim:iä tai Leftöver crack:iä. Hyvää katupunkkiskacorea tai jotain sellasta...
Kiitti Sulle myös Wanka, laitan nämä myös kuunteluun.Hieno homma!
- Wanka
Nii, joo! Sit viel tällänen iloinen naputtelu paskagrindcorehomoanarkiaenergiapalestiinalaisjuutalainenkommarikyrpäotsasaatananpalvontavegaanianti-shell - yhtye.
http://lpr-brigade.fanclub.ms/
Bändin vieraskirjassa käydään mitä syvällisimpiä keskusteluja. Osallistukaa!- rancid
joo sitä uusint rancidin levyy voi käyä kuuntelee niitten kotisivuilla (www.rancidrancid.com)
- Homo-hitler
rancid kirjoitti:
joo sitä uusint rancidin levyy voi käyä kuuntelee niitten kotisivuilla (www.rancidrancid.com)
Kumikamelin Kinahmo levy on aika PUNK
- 6plus15on
Kuullu vähän juttua että LPR Brigaden laulaja olisi nykyään Shellillä hommissa... niin ne ideologiat vaan karisee matkan varrella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781