suositelkaa asiantuntijat jotain hyvää, suht' tuoretta punklevyä. Tekee mieli kuunnella punkkia taas pitkästä aikaa, mutta mielellään jotain uutta.
Kiitän ja kumarran.
suositelkaa pliis
8
550
Vastaukset
- Sandy
Kuinhan tuoretta pitäisi olla?
Minä oon ainakin tykännyt tuosta Rancidin uudesta Indestructiblesta.
Joo joo sanokaa vaan että bändi ja levy on täysin sell-out, I give a shit :)- Wanka
Testaa Choking victim:iä tai Leftöver crack:iä. Hyvää katupunkkiskacorea tai jotain sellasta...
- suosituksia kaipaava
Kiitti Sandy, otan vinkkisi mielläni vastaan. Laitan kuuntelulistalle Rancidin Indestructiblen.
- suosituksia kaipaava
Wanka kirjoitti:
Testaa Choking victim:iä tai Leftöver crack:iä. Hyvää katupunkkiskacorea tai jotain sellasta...
Kiitti Sulle myös Wanka, laitan nämä myös kuunteluun.Hieno homma!
- Wanka
Nii, joo! Sit viel tällänen iloinen naputtelu paskagrindcorehomoanarkiaenergiapalestiinalaisjuutalainenkommarikyrpäotsasaatananpalvontavegaanianti-shell - yhtye.
http://lpr-brigade.fanclub.ms/
Bändin vieraskirjassa käydään mitä syvällisimpiä keskusteluja. Osallistukaa!- rancid
joo sitä uusint rancidin levyy voi käyä kuuntelee niitten kotisivuilla (www.rancidrancid.com)
- Homo-hitler
rancid kirjoitti:
joo sitä uusint rancidin levyy voi käyä kuuntelee niitten kotisivuilla (www.rancidrancid.com)
Kumikamelin Kinahmo levy on aika PUNK
- 6plus15on
Kuullu vähän juttua että LPR Brigaden laulaja olisi nykyään Shellillä hommissa... niin ne ideologiat vaan karisee matkan varrella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019