Mul on iha vähä selluliittiä reisissä siis sellane et se näkyy ku kattoo perseestä:D entiiä ymmärrättekö mutta miten pääsen siitä eroo?:D harrastan juoksua 2-3 kertaa viikossa ja pyöräilen joka pv melkee 10km ja sen lisäks harrastan balettia ja jazz tanssia:D mutta siltikki näyttää olevan ettei noi lähe pois. Nii ja en syö mitään makeeta.
Mikä tapa ois hyvä kiinteyttää reisiä?
miten saan mun reisistä viimeset selluliitit pois?:D
sellutpois23
2
837
Vastaukset
- ....
Lopetat e-pillerien syönnin.
En tiedä syötkö niitä, mutta itselläni ainakin selluliitti roihahti näkyviin n. puolen vuoden päästä siitä kun aloitin pillerien syönnin.
Kuivaharjausta kannattaa koettaa ja sen päälle rasvausta, kaikki mikä kiihdyttää aineenvaihduntaa, eli liike sillä alueella on plussaa. Vedellä sitten kuona-aineet pois elimistöstä. Selluliitti johtuu naishormooneista. Sitä voi olla laihoillakin, eikä sitten kumminkaan kaikilla ylipainoisilla. - per_vers
puristelemaan, niin kylä se siitä pikku hiljaa kiinteytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949