MYRSKYLUODON MAIJA NUOTIT??!

pianosoittelija

netistä ilmaseks? mistä löytäsin? auttakaa!!!! :)

20

9303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drummer.

      En tiiä saisko netistä, mutta kirjastosta ehkä. Ite oon tehny ite piano-opettajan kanssa nuotit Finalella..

    • themursupappa

      se löytyy kirjastoista :Suuri Toive Laulu Kirja 5 mä soitan siitä ite pianoo! :)

    • PianoM7645321

      Etkö voi yrittää korvakuulolta soittaa sitä kappaletta? Ei meinaan ole vaikeata soittaa korvakuulolta tuota. Tämäkin tapa on hyvä opetella noiden nuottien ohella.

      Jos soittelee pelkästään nuoteista eikä ikinä plokkaa ja opettele korvalla kappaleita niin ei ole kauhean kummoinen soittaja.

      Kokeiles ihan hyvikses ja huomaat ettei ola paha kappale soittaa.
      Ihan nätti kappale niin pianolla kuin kitarallakin ja todella helppo blokata korvalla kuulemmalla kappale.

      Vinkkinä:

      Palastele se kappale osiin mitkä toistuu tai kuuntele pienissä osissa jos on vaikea muistaa miten tuo menee ja opettele, näin kasvatat sitä soittotaitoaki tätäkin kautta.

      Joo ja noi nuotit löytyy kirjaston musiikkiosastolta tai musaliikkesitä.

    • 25 Vuotta soittanut!

      Kappale on sut koht helppo mutta ei korvakuulolla sillä nuoteista on helppo soittaa. Myrskyluodon Maija löytyy kirjasta suuri toive laulu kirja 5 sivulta 109. Siitä on helppo opetella sillä se on selvä ja helppo soittaa. Ja vinkiks kaikille ettei kaikki ole niin helppoo kuin ite aattelee sillä jos ite osaisit sen korvakuulolta niin älä ite aattele että muutkin osais. Itekkin soitan nuoteista vaikka olen soittanut 11 vuotta pianoa vaikka jotkut laulut menee korvakuulolla! Kaikille ja varsinkin vasta alkajille kappale on vaikea ja siksi on mukava neuvoa toisia koska ei itsestäkään ole mukava jos kysyy mistä löytää vaikka säkkijärven polkan niin muut sanois että etkö osaa korvakuulolta soittaa sitä eikä neuvo yhtään mistä sen vois löytää vaikka tietäis ite hyvin mitä sen löytää! Itestä ei tuntuis varmaan hyvältä! Onhan Lenni-Kallellakin nuotit kun se soittaa sillä se on helppo oppia nuoteista! Eikä ammattilais soittajatkaan aina pysty soittamaan korvakuulolla! Toivon kaikille ihan kaikille hyviä soitto hetkiä ja auttakaa toisianne!

      • Myös pianon soittaja

        Nuotit löytyvät suuren toivelaulukirjan yhdestä osasta. Voit varmaan lainata kirjan kirjastosta ja ottaa siitä kopiot.


      • vpeelot..,jdfo0

        Heh 25 vuotta soittanu..enpä oikein usko jos painotat noin paljon tuota nuottiosaamista ja lopiset korvakuulolta soittamisesta tuolla tavalla tekstissäsi.

        Lenni-Kalle vaikka osaakin nuotit tajuaa sen korvakuulolta soittamisen päälle ja muuten soittaa korvakuulolta plokaten helvetin hyvin.

        Mä en ymmärrä sitä, että jos joku neuvoo korvakuulolta soittamaan niin siitä jaellaan täällä - miinus pisteitä..vitun lapsellista touhua ja varsinkin jos oikeasti on soittanut 25 vuotta mitä syvästi epäilen

        Kunnon soittajat osaa korvakuulolta blokkaamisen ja jos ei osaa niin ei ole lähellekään sitten huippua tai mitään asiaa sinne.


      • Soittaa

        Voi sen varmaan soittaa korvakuulolta mutta ymmärrän myös 25vuotta soittanutta siinä että hän saattaa ajatella puheessaan hieman vähemmän aikaa soittaneita ja soittajia joille korvakuulolta soittaminen on vaikeaa.


    • siis niin kun iik

      mistä saa ne nuotit ilmaseksi

      • joppajoo80ujr0

        Nuotit saa ilmaiseksi kirjastosta eikös, pitää vaan mennä lainaamaan vai tarviiko joku ne tuoda sun kotiovelle..pikkasen omatoimisuutta hommiin eikä vaan kaikkia valmiina odoteta tippuvan nenän eteen.


      • Pitäiskö joskus vaikka auttaa eikä vaan vittuilla? Valmiina ei hänkään vaan odottanut tipahtavan vaan pyysi. Asenteesta päätellen olet Oulusta..


      • mustia_palloja_viivoilla

      • A_P

        Lenni-Kallen trion sovitusta en oo kyllä löytänyt ainakaan vielä.


    • Pianisti(not so PRO)

      ILMASEKS -.-"

      • pianomies10

        Jos et kirjastoon jaksa mennä, mutta ilmaiseksi pitäisi nuotit saada niin ehkä kannattaa lopettaa pianonsoitto ja alkaa vaikka potkimaan jalkapalloa. Äläkä kysele täältä neuvoja miten voisit harjoittaa piratismia.


      • Kuka oikeasti voi olla noin kusipää ja vastata noin? Pianonsoitto on ilo itselle ja kuulijoille ja sinä nihilisti lyttäät vaikka hyvin tiedät mistät nuotit löytyvät!


    • Soittanut 5 Vuotta

      Suuri Toivelaulukirjasta löytyy noi nuotit Myrskyluodon Maijaan sivulla 109 - 111.
      En muuten tiedä enempää. Itse olen soittanut pianoa 5 Vuotta. ja osaan vaikeitakin kappaleita korvakuulolta :)

    • Laulunlapsi

      En tiedä Myrskyluodon Maijan nuotteja ( mutta kaivpaan itse tämän laulun sanoja ja nuotteja Siipirikko ( siipirikon linnun pienen lasna löysin kerra juoksujalkaa kotiin lienet vienyt ystäväin jne..)

    • Lapsi11v

      Miksi te vaan riitelette? Ootteko aikuisia vai lapsia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe