MYRSKYLUODON MAIJA NUOTIT??!

pianosoittelija

netistä ilmaseks? mistä löytäsin? auttakaa!!!! :)

20

10205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drummer.

En tiiä saisko netistä, mutta kirjastosta ehkä. Ite oon tehny ite piano-opettajan kanssa nuotit Finalella..

• themursupappa

se löytyy kirjastoista :Suuri Toive Laulu Kirja 5 mä soitan siitä ite pianoo! :)

• PianoM7645321

Etkö voi yrittää korvakuulolta soittaa sitä kappaletta? Ei meinaan ole vaikeata soittaa korvakuulolta tuota. Tämäkin tapa on hyvä opetella noiden nuottien ohella.

Jos soittelee pelkästään nuoteista eikä ikinä plokkaa ja opettele korvalla kappaleita niin ei ole kauhean kummoinen soittaja.

Kokeiles ihan hyvikses ja huomaat ettei ola paha kappale soittaa.
      Ihan nätti kappale niin pianolla kuin kitarallakin ja todella helppo blokata korvalla kuulemmalla kappale.

Vinkkinä:

Palastele se kappale osiin mitkä toistuu tai kuuntele pienissä osissa jos on vaikea muistaa miten tuo menee ja opettele, näin kasvatat sitä soittotaitoaki tätäkin kautta.

Joo ja noi nuotit löytyy kirjaston musiikkiosastolta tai musaliikkesitä.

• 25 Vuotta soittanut!

Kappale on sut koht helppo mutta ei korvakuulolla sillä nuoteista on helppo soittaa. Myrskyluodon Maija löytyy kirjasta suuri toive laulu kirja 5 sivulta 109. Siitä on helppo opetella sillä se on selvä ja helppo soittaa. Ja vinkiks kaikille ettei kaikki ole niin helppoo kuin ite aattelee sillä jos ite osaisit sen korvakuulolta niin älä ite aattele että muutkin osais. Itekkin soitan nuoteista vaikka olen soittanut 11 vuotta pianoa vaikka jotkut laulut menee korvakuulolla! Kaikille ja varsinkin vasta alkajille kappale on vaikea ja siksi on mukava neuvoa toisia koska ei itsestäkään ole mukava jos kysyy mistä löytää vaikka säkkijärven polkan niin muut sanois että etkö osaa korvakuulolta soittaa sitä eikä neuvo yhtään mistä sen vois löytää vaikka tietäis ite hyvin mitä sen löytää! Itestä ei tuntuis varmaan hyvältä! Onhan Lenni-Kallellakin nuotit kun se soittaa sillä se on helppo oppia nuoteista! Eikä ammattilais soittajatkaan aina pysty soittamaan korvakuulolla! Toivon kaikille ihan kaikille hyviä soitto hetkiä ja auttakaa toisianne!

• Myös pianon soittaja

Nuotit löytyvät suuren toivelaulukirjan yhdestä osasta. Voit varmaan lainata kirjan kirjastosta ja ottaa siitä kopiot.

• vpeelot..,jdfo0

Heh 25 vuotta soittanu..enpä oikein usko jos painotat noin paljon tuota nuottiosaamista ja lopiset korvakuulolta soittamisesta tuolla tavalla tekstissäsi.

Lenni-Kalle vaikka osaakin nuotit tajuaa sen korvakuulolta soittamisen päälle ja muuten soittaa korvakuulolta plokaten helvetin hyvin.

Mä en ymmärrä sitä, että jos joku neuvoo korvakuulolta soittamaan niin siitä jaellaan täällä - miinus pisteitä..vitun lapsellista touhua ja varsinkin jos oikeasti on soittanut 25 vuotta mitä syvästi epäilen

Kunnon soittajat osaa korvakuulolta blokkaamisen ja jos ei osaa niin ei ole lähellekään sitten huippua tai mitään asiaa sinne.

• Soittaa

Voi sen varmaan soittaa korvakuulolta mutta ymmärrän myös 25vuotta soittanutta siinä että hän saattaa ajatella puheessaan hieman vähemmän aikaa soittaneita ja soittajia joille korvakuulolta soittaminen on vaikeaa.

• siis niin kun iik

mistä saa ne nuotit ilmaseksi

• joppajoo80ujr0

Nuotit saa ilmaiseksi kirjastosta eikös, pitää vaan mennä lainaamaan vai tarviiko joku ne tuoda sun kotiovelle..pikkasen omatoimisuutta hommiin eikä vaan kaikkia valmiina odoteta tippuvan nenän eteen.

• Pitäiskö joskus vaikka auttaa eikä vaan vittuilla? Valmiina ei hänkään vaan odottanut tipahtavan vaan pyysi. Asenteesta päätellen olet Oulusta..

• mustia_palloja_viivoilla

• A_P

Lenni-Kallen trion sovitusta en oo kyllä löytänyt ainakaan vielä.

• Pianisti(not so PRO)

ILMASEKS -.-"

• pianomies10

Jos et kirjastoon jaksa mennä, mutta ilmaiseksi pitäisi nuotit saada niin ehkä kannattaa lopettaa pianonsoitto ja alkaa vaikka potkimaan jalkapalloa. Äläkä kysele täältä neuvoja miten voisit harjoittaa piratismia.

• Kuka oikeasti voi olla noin kusipää ja vastata noin? Pianonsoitto on ilo itselle ja kuulijoille ja sinä nihilisti lyttäät vaikka hyvin tiedät mistät nuotit löytyvät!

• Soittanut 5 Vuotta

Suuri Toivelaulukirjasta löytyy noi nuotit Myrskyluodon Maijaan sivulla 109 - 111.
      En muuten tiedä enempää. Itse olen soittanut pianoa 5 Vuotta. ja osaan vaikeitakin kappaleita korvakuulolta :)

• Laulunlapsi

En tiedä Myrskyluodon Maijan nuotteja ( mutta kaivpaan itse tämän laulun sanoja ja nuotteja Siipirikko ( siipirikon linnun pienen lasna löysin kerra juoksujalkaa kotiin lienet vienyt ystäväin jne..)

• Lapsi11v

Miksi te vaan riitelette? Ootteko aikuisia vai lapsia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      120
      5632
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      465
      1814
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1229
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1203
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1073
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      985
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      961
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    9. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      856
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      23
      847
    Aihe