Mistä löytäisin pitkät palleatuelliset valkoiset rintaliivit kokoa 75A? Malli esim Doreen L. Haluaisin myös niihin sopivt pitkälahkeiset housuliivit. Netti ei käy, sillä haluan sovittaa niitä ennen ostoa.
Palleatuelliset 75A
4
824
Vastaukset
- Pienet pitkät
Voi itku, mistään ei löydy. Eikö tämänkokoiset tytöt saa käyttää pitkiä rintaliivejä, vaikka selkäkivut huutavat sellaisia?
Eikö kukaan muu ole tuntenut tarvetta oikeasti napakoihin liiveihin?- Pienet pitkät
Figleavesista oli pakko tilata, kun mistään ei löytynyt. 34B oli pienin koko. Ympärysmitta on ok, mutta kuppi vaatisi hieman lisätäytettä. Mikä olisi paras täyte, että liiveistä saisi oikean tunnun ja liivit näyttäisivät hyvältä päälläni?
- .........
Pienet pitkät kirjoitti:
Figleavesista oli pakko tilata, kun mistään ei löytynyt. 34B oli pienin koko. Ympärysmitta on ok, mutta kuppi vaatisi hieman lisätäytettä. Mikä olisi paras täyte, että liiveistä saisi oikean tunnun ja liivit näyttäisivät hyvältä päälläni?
Ainakin Lindexillä vielä jokin aika sitten myytiin erilaisia lisätäytteitä liiveihin. Oli paksumpaa "kananrintaa" ja niitä nestemäisiä geelipusseja...
- kysymysmerkki?
......... kirjoitti:
Ainakin Lindexillä vielä jokin aika sitten myytiin erilaisia lisätäytteitä liiveihin. Oli paksumpaa "kananrintaa" ja niitä nestemäisiä geelipusseja...
Minkälainen liivintäyte on "kananrinta", ei mitään käsitystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442