Hei!
Olen tällä hetkellä aika vaikeassa raossa taloudellisesti ja paremmat työllistymismahdollisuudet ovat aika heikot lähinnä terveydellisistä syistä johtuen. Tämän hetkinen "palkka" ei juuri sossun tukia isompi ole...
Olen väkisinkin miettinyt useita laillisia, mutta ei välttämättä niin kaikkien hyväksymiä keinoja ansaita vähän voita leivän päälle. (moraalittomuus ei tietenkään ole itseisarvo)
Eli... Yksinkertainen kysymys: Paljon seksipuhelimeen vastaamisesta tienaa. Noin suurin piirtein? Jos joku on itse kyseistä työtä tehnyt, niin millaisissa rahoissa liikutaan, noin, niin, kuin suurin piirtein? Onko teille maksettu tuntipalkkaa vai provikkaa (vai kenties jotain siitä väliltä) ja onko palkka tullut ajoissa?
Entä mitä muita mahdollisia varjopuolia on ilmaantunut? Alalla on varmasti liikkeellä kaiken maailman huijareita ja siksi kiinnostaisi myös tietää luotettavien yritysten nimiä, joihin kannattaisi ottaa yhteyttä.
Toinen kysymykseni kuuluisi luultavasti, ennemminkin tuonne yrittäjyys osioon, mutta laitetaan sekin nyt samaan...
Miten seksipuhelin työ onnistuisi oman toiminimen kautta? Kuinka paljon tällaisen linjan perustaminen maksaa ja mitä kuluja siihen sisältyy? Ja ennen kaikkea, onko olemassa edes pientä todennäköisyyttä, että tästä "bisneksestä" saisi kannattavaa? (jos siis ei ole tarkoituksena ainakaan välttämättä palkata ketään muita tai korkeintaan pari henkilöä)
En oikein tiedä millaiset rahat aikuisviihdepuhelinbisneksessä nykyään pyörii, kun internet on taatusti vienyt asiakkaita...
Aikuisviihdepuhelintyöstä
Mimmi_X
2
919
Vastaukset
- marjatta8000
ottaa housut pois
ottaa slipoverin poooois
kiitos - Anonyymi
Tarkkaa summaa on mahdotonta antaa. Se on jotain 10-500 e kuussa. Riippuen firmasta ja siitä, kuinka paljon ehdit olla töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947596- 1723751
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2422454- 482145
- 422005
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251893- 471879
- 601768
- 191763