Tapailin 3 kk miestä joka on puoli vuotta sitten eronnut 5 v pitkästä suhteestaan. Nyt tyttö haluaisi yrittää uudestaan ja mies on mennyt tästä ihan sekaisin. Haluaisi toisaalta yrittää uudestaan mutta samalla epäilee kovasti ja haluaa nähdä myös minua. Ei tiedä mitä tehdä. Ehdotti että olisimme kavereita mutta samalla kertoo vähän väliä ikävöivänsä minua ja että olen tärkeä, ja pelästyi kun yhdessä vaiheessa meinasin lopettaa jutun kokonaan ja olin vastaamatta hänen puheluihin. Sanoo ettei ole ollenkaan varma että haluaa yrittää vanhaa suhdetta uudestaan mutta ei näköjään ole valmis päästämään irtikään.
Ensin lähdin itkien että tämä oli nyt tässä, ja olen nyt päässyt yli pahimmasta surusta. Sitten päätin että voidaan pitää yhteyttä ja jutella asiasta, mutta ei nähdä etten kiinny häneen tässä vaiheessa liikaa. Lopulta päätin että jopa yhteydenpito pitää minua liikaa kiinni hänessä ja että parempi näin kuin että elättelen turhia toiveita ja joudun sitten eroamaan hänestä pakolla jos hän päättääkin palata yhteen exän kanssa..haluan jättää hänet ennenkuin hän jättää minut. Annan hänelle vähän aikaa miettiä ja vain siinä tapauksessa ottaa yhteyttä jos hän päättääkin valita minut. Teinkö oikein... Se on kuitenkin varmaa, että jos hän vasta sitten puolen vuoden jälkeen ottaa uudestaan yhteyttä että "ei tämä juttu eksän kanssa toimikaan, nyt on sun vuoro", niin en kyllä huoli enää...
Tulee vaan aina mieleen että mitä jos sittenkin tapaisin häntä, entä jos hän ihastuisi yhä enemmän minuun ja päätös olisi selvä että hän haluaa minut. Mutta jos käykin päinvastoin...
Mies ei osaa valita eksän ja minun välillä
12
3306
Vastaukset
- mäpämä
..vaikkakin ehkä henkilökohtainen.. mutta mistä päin suomea olet/olette?
kuulostaa liian tutulta tämä tarinasi..- weffsd
mistäs itse olet ?
- mäpämä
weffsd kirjoitti:
mistäs itse olet ?
varsinaissuomi.. menikö edes lähelle? voi toki olla että on ihan eri henkilöistä kyse, mutta niin.. kuulosti vain tutulta
- jssjöksjöksjk
weffsd kirjoitti:
mistäs itse olet ?
tutulta kuulosti.....
- );;;;;
jssjöksjöksjk kirjoitti:
tutulta kuulosti.....
siellä ne kaikki vanhat .....
- ökjsdfsöfn
jssjöksjöksjk kirjoitti:
tutulta kuulosti.....
no eipä ole kummastakaan, pääkaupunkiseutu. vissii yleinen tilanne=D
- Aikuinen mies
Jos mies ei osaa päättää, osaa sinä edes. Sitä sanotaan vastuun ottamiseksi itsestään ja teoistaan ja siitä tuntee aikuisen ihmisen.
Tuollaisen soutamisen ja huopaamisen tuntee heti merkiksi epävarmasta ja itsetunnottomasta ihmisestä. Hänen kanssaan tulisit aina olemaan se toinen nainen. Jossain on kuitenkin parempi odottamassa, joten ei kannata vaivautua.
Siis kun olet päässyt eroon, pysy erossa ja unohda. Voit itse paremmin. - kuukuukuu
Muutamia ajatuksia ja kokemuksia omasta elämästä:
”Tapailin 3 kk miestä joka on puoli vuotta sitten eronnut 5 v pitkästä suhteestaan. Nyt tyttö haluaisi yrittää uudestaan ja mies on mennyt tästä ihan sekaisin”
On hyvin todennäköistä että ex tyttöystävä on kuullut miehellä olevan vakiintumassa oleva suhde ja hän haluaa nähdä saisiko miehen vielä itselleen. Jos hän saa, on erittäin todennäköistä että hän lemppaa miehen aika pian sen jälkeen kun ovat yhteen palanneet.
”Sanoo ettei ole ollenkaan varma että haluaa yrittää vanhaa suhdetta uudestaan mutta ei näköjään ole valmis päästämään irtikään.”
Ilmeisesti olet tärkeä hänelle ja tästä syystä häntä epäilyttää lähteä exän matkaan jonka kanssa suhde jo kertaalleen epäonnistui. Eteenpäin pitäisi kuitenkin mennä, tuskinpa viiden vuoden suhdetta on poikki laitettu ihan heppoisin perustein.
Oletko miettinyt vaihtoehtoja, eli jos mies valitseekin sinut? Kuinka se vaikuttaa suhteeseenne? Voiko ex tulla väliinne jatkossakin? Osaisitko elää ilman epäilystä? Onko tämä sellainen perusta minkä haluat suhteellenne?
Teit oikein siinä ettet pidä yhteyttä nyt mieheen. On sinullakin mietittävää, sillä minkälainen mies hylkää tyttöystävänsä exän takia? Jos on erottu ja aloitettu uusi suhde niin ei siinä pitäisi exillä tai muillakaan naisilla olla tilaa. Ei exä mikään jumalasta seuraava ole.
”Tulee vaan aina mieleen että mitä jos sittenkin tapaisin häntä, entä jos hän ihastuisi yhä enemmän minuun ja päätös olisi selvä että hän haluaa minut. Mutta jos käykin päinvastoin...”
Jos nyt ihan varmasti haluat tuon miehen pitää itselläsi niin älä tapaa häntä. Anna hänen ikävöidä sinua. Pieni välimatka ja ikävä saa hänet ajattelemaan mitä on menettämässä.- anashtazia
sanoistasi, edellinen kirjoittaja. Olin samassa tilanteessa jokin aika sitten. Mies jätti minut exänsä takia lopulta (saattoi se olla siinä vaiheessa jo joku uusikin tuttavuus, en saanut selvää).Kaamea tilanne. Mut olin ajattllut samoin kuin sinä kirjoitit: millainen mies jättää tyttöystävänsä exän, tai jonkun toisenkaan naisen takia??? Kusipää. :)En siis halua sellaista elämääni. Minä lopulta katkaisin välimme, kun mies ei osannut ja koetti pimittää minulta exän ja hänen väliset tapaamiset, mutta ei osannut päästää minustakaan irti. En ole nähnyt häntä sen jälkeen, enkä tiedä, mitä heille kuuluu. :)Toiv. hyvää.
En kadu. Kerran se kirpaisi, vaikka lujaakin. Mut nyt uusi elämä ja oma elämä. :)Ehkä parempi mieskin..?
- kaksin nyt
älä mene asioiden edelle, jos teidät on tarkoitettu toisillenne aika tekee tehtävänsä. Ja saat olla varma että ex tekee kaikkensa tuhotakseen teidän suhteen mutta jos on fiksu ja aikuinen voi olla että saatte olla rauhassa. Meidän suhteessa rimpuillut ex on joutunut väistymään vaikkikin punoo juoniaa kokoajan ne eivät enää eikä oikeastaan koskaan päässeet vaikuttamaan keskinäiseen suhteeseemme. Kyllä rakkus aina lopulta voittaa joten älä ole aktiivinen nyt tuossa suhteessa anna miehen tehdä päätös ja hänen on syytä myös henkisesti lopettaa tuo aikaisempi suhde. Mitä teet puolikkaalla? En sitä hyväksynyt minäkään.
- tsemppiä!!
keskity itseesi. Tee asioita jotka sinua itseäsi miellyttää. Älä missään tapauksessa jää roikkumaan vaikka irtiotto riipaiseekin syvältä. Löydät arvoistasi seuraa arvostamalla itseäsi etkä jää kituen odottamaan että aikuinen mies ryhdistyisi. Eteenpäin sanoi mummo lumessa :)
- Mitä pitää tehdä
Mulla ärsyttää, eli siis mä oon ny ollu mun poikaystävän kans sellases tilantees et ollaa erottu jo neljä kertaa tän viojen puolel ja syy siihen on se että mun yks kaveri sekoitti kaiken se on ennen vihannut mun poikaystävää mut nyt se on palavasti rakastunut siihen mutta tiedän että tämä ex poikaystäväni ei osaa päättää mitään ja ainakun esim suutelemme hän jättää minut illemmalla ja saattaa ottaa parin päivän pääst uuestaa ja siinä välis on mun kaverin kaa ei siis mikään kiva tilanne esim tänäänkin suutelimme ja huomasin että hän piti silmiä auki ja illemmalla hän jätti minut ja kaverini sanoi minulle että minun poikaystävä yrittää taas sitä mutta jostain syystä haluan aina palata hänen kanssaan yhteen en tiedä miksi en vaan pääse hänestä yli suostuin kuitenkin että kaverini saa hnet mutta silti exä ei kuulemma ollut hyväksynyt sitä aika kummallista haluan silti hänet takaisin vaikka tuntuu että hän haluaa käyttää minua vain huväkseen eikä nauti mistään ja hän ei enää vastaa viesteihini vaikka yritän sopia hänen kanssaan mutta hän vaan aina rakastaa kaveriani antakaa neuvoja pitäisikö vaan unohtaa vai taistella hänestä en tiedää :( ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793