Olen nainen ja yli 190cm...

Haku päällä

Miks pitkiä ja mukavia miehiä on niin harvassa.
Ja tilannetta ei helpota yhtään se, että minulla on 2 lasta.
Voi kun jostain löytäisin yli 195cm miehen jonka kanssa kulkea tätä elontietä eteenpäin, huokaus...

25

3022

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Labrasto2

      Mitäs venyit tollaseksi kirahviksi. Eipä voi syyttää kuin itseään...

      • :D nomutta siis aivan ku pituudellekki jotain vois, eri asia jos ois läski tai laiha. asennoituminen on se avain.


      • hyperaktiivi

        Miten kavamiseen voi vaikuttaa? lol?!


      • korjausanteeksi
        hyperaktiivi kirjoitti:

        Miten kavamiseen voi vaikuttaa? lol?!

        *kasvamiseen


      • patakattila__
        LaRito kirjoitti:

        :D nomutta siis aivan ku pituudellekki jotain vois, eri asia jos ois läski tai laiha. asennoituminen on se avain.

        Niin pituudelle ei voi mitään - silti haluat pitkän miehen.


      • tiiätkö, että oot aika pelottava kun löydät näitä vanhoja päivityksiä. mua pelottaa.

        munhan toteaminen tuossa oli, että pituudelle ei voi mitään, ja oon puhunu pelkästään asenteesta sen jälkeen. jos tuosta on n. 10 vuotta aikaa niin nykyään ajattelen sen 5 senttiä mua alemmaksi, se on se vähimmäismäärä ollut aina. joko pääsen menemään.


      • LaRito
        LaRito kirjoitti:

        tiiätkö, että oot aika pelottava kun löydät näitä vanhoja päivityksiä. mua pelottaa.

        munhan toteaminen tuossa oli, että pituudelle ei voi mitään, ja oon puhunu pelkästään asenteesta sen jälkeen. jos tuosta on n. 10 vuotta aikaa niin nykyään ajattelen sen 5 senttiä mua alemmaksi, se on se vähimmäismäärä ollut aina. joko pääsen menemään.

        ja et kai sinä saatanan patakattilan tollo tajua sitä että pitkä hakee automaattisesti pitkää; oot varmasti huomannu että oon myös sen 181cm..?


    • vbbcvxcvx

      Varmaan ne lapset karsii noita miehiä kuin tuo pituutesi. Kyllä niitä 190-210 miehiä on paljon, mutta jos sinulla on jo parisen lasta ja hakusessa on vielä kohtuu nuori mies (alle 30v), niin ei se ole mikään ihme ettet löydä sitoutumishaluista miestä.

    • m20.......

      Ei millään pahalla mutta noin pitkä nainen on jo pituutensa jonkin asteinen kummajainen. Vaikka mies olisi sinua pidempi niin hän voi kokea kanssasi liikkumisen julkisella paikalla kiusalliseksi.

      • pertti.k

        Olipa negatiivisia kommentteja, "oma vika", miten se on naisen "oma vika" jos on pitkä. Täytyy myöntää että idiootti kirjoittajia kyllä riittää. Ihmisiä on monenlaisia, pitkiä, lyhyviä, lihavia, jne. Milloin ihmiset sen tajuavat. Laita vaikka seuranhaku ilmoitus johonkin. Toivon että löydät seuraa. Pitkiä varmaan riittää, etsi netistä,kysele, sivuja varmaan löytyy jossa kohdata muita. Toinen on kääpiö, toinen pitkä, toiselta puuttuu järki..kuten täällä monilta kirjoittajilta.


      • lady185cm

        myös lyhyt mies on kummajainen. naurettavan näköinen kääpiö joka näyttää ylvään naisen rinnalla lattiamopilta. minä olen mallinmitoissa ja sinä olet et keskenkasvuinen tamppi, et voi kasvaa enää pituutta vs. minä olen lihava, sinä olet ruma, minä voin laihduttaa...;)


      • m20...
        lady185cm kirjoitti:

        myös lyhyt mies on kummajainen. naurettavan näköinen kääpiö joka näyttää ylvään naisen rinnalla lattiamopilta. minä olen mallinmitoissa ja sinä olet et keskenkasvuinen tamppi, et voi kasvaa enää pituutta vs. minä olen lihava, sinä olet ruma, minä voin laihduttaa...;)

        Ja kalikka kalahti. :D

        Poikkeuksellisen pitkä nainen on miesmäinen, varsinkin jos on vielä ylipainoinen. Rekkalesbo sä oot etkä mikään malli.


      • lady185cm
        m20... kirjoitti:

        Ja kalikka kalahti. :D

        Poikkeuksellisen pitkä nainen on miesmäinen, varsinkin jos on vielä ylipainoinen. Rekkalesbo sä oot etkä mikään malli.

        niin siis en minä ole ylipainoinen vaan vertasin tuota lihava-sanontaa tähän omaani: minä olen mallinmitoissa, sinä olet tamppi etkä voi kasvaa enää pituutta ;)
        totuus on se että näyttäähän jenni dahlman ja kimi räikkönen pariskunta aika hellyyttävän naurettavalta. tai siis ainakin kimi näyttää toopelta ja jenni upealta naiselta.
        siksi miehet häpeävät pitkää naista koska se saa heidät näyttämään melko orvolta. on niin helpompaa astella 150cm mittaisen taskuvenuksen kanssa kun saa matsoilla jopa 170 senttisenä lattiamoppimiehenä kuinka mukama niin miehekäs on tämän pikkuruisen naisen rinnalla.
        on se vaan niin hauskaa :D


      • m20...
        lady185cm kirjoitti:

        niin siis en minä ole ylipainoinen vaan vertasin tuota lihava-sanontaa tähän omaani: minä olen mallinmitoissa, sinä olet tamppi etkä voi kasvaa enää pituutta ;)
        totuus on se että näyttäähän jenni dahlman ja kimi räikkönen pariskunta aika hellyyttävän naurettavalta. tai siis ainakin kimi näyttää toopelta ja jenni upealta naiselta.
        siksi miehet häpeävät pitkää naista koska se saa heidät näyttämään melko orvolta. on niin helpompaa astella 150cm mittaisen taskuvenuksen kanssa kun saa matsoilla jopa 170 senttisenä lattiamoppimiehenä kuinka mukama niin miehekäs on tämän pikkuruisen naisen rinnalla.
        on se vaan niin hauskaa :D

        Kummajainen sä oot. Luonnonoikku joka yrittää vakuutella itselleen olevansa normaali. Naiselle 185 on todella harvinainen pituus.

        Lyhyemmät naiset on naisellisempia. Sellainen nainen herättää miehessä halun suojella ja helliä häntä.

        Sori vaan mutta noilla avuilla sun todennäköisyys lyötää itsellsei unelmiesi kumppani on erittäin pieni.


    • Lyra-

      Olen itse 181-senttinen tyttö ja poikaystäväni on 168-senttinen. Miksi pitäisi löytää yli 195-senttinen mies? Onko pituus yksi ratkaisevin tekijä onnellisen parisuhteen kannalta? Meillä ei ainakaan ole. Mieti kuinka keinotekoinen koko tällainen asetelma on, että miehen pitäisi olla naista pitempi. Jos itsensä mieheksi tai naiseksi kokemisen edellytys on tällainen asetelma, jossa mies on naista pitempi, niin onhan se vähän surullista. Jää monta ihanaa ihmistä elämän aikana tapaamatta. Minulle tärkeintä on se, millaisen ihmisen kanssa olen, ei se kuinka pitkä hän on. Tottakai kumppanin täytyy miellyttää ja olla viehättävä, mutta ei siihen mitään pituusrajaa ole. Minulle poikaystäväni edustaa miestä ihan sataprosenttisesti, eikä oma naiseuteni ole hänen seurassaan uhattuna millään tavalla.

      • varmaan löytyy

        labrasto 2 vastaus oli kyllä sellanen ettei sen kanssa kukaan järkevä ihminen kulje. Joku onneton kääpä käppyrä varmaan itse tai muuten vajavainen. Ihmisiä on moneen junaan. Onnea parinetsintään sinulle a.p


    • pari m sinne / tänne

      Itse olen 2m hemmo, ja olisi kiva seurustella yli 190sen naisen kanssa. Olen kuitenkin vielä nuor'mies, ja mieluiten tekisin omat lapseni =(

    • Mies1985

      Ihan tilastollisesti ajatellen ei nyt kannata niin hirveitä pituusrajoituksia laittaa. Pitääkö sen miehen olla juuri 5 senttiä pitempi että voi edes harkita?

    • jumppis872

      Turha sitä on ihmettelemään. Tuollaisen kombon ku löydät varsinkin jos hän vielä viihtyy lapsiési kanssa on todellinen onnenpotku. Harvempi nuori mies ainakaan innostuu noista lapsista jos täyttää muut kriteerisi. Voi kyllä olla että joudut tinkimään tuosta miehen pituudesta, koska tuskin haluat luopua tosta mukavasta persoonasta. Asia on tietysti eri vanhemmilla ihmisillä, voihan se olla että löydät jonkun jolla on myös lapsia ja muodostatte uusioperheen.

    • kirahvikarahvi

      Onhan vastauksia....

      Saat kyllä täältä ainakin sympatiat :)
      Täällä toinen kirahvi =D (182cm), joka ei noita "pitkiä miehiä pilvin pimein" kommentteja kyllä allekirjoita.

      Itselläni kävi ilmeisesti tuuri, kotona nukkumassa 195cm mies isolla M:llä.... toistaiseksi kaikki hyvin, mutta mikäli mutkia tulee matkaan niin pyydän ottamaan yhteyttä =)

    • pitkäksi

      Miksei voi olla vaikka 20cm lyhyempi? 175cm on aika yleinen miesten pituus.
      Ei se pituus helpota elontietä, ei.

    • 201

      >Miks pitkiä ja mukavia miehiä on niin harvassa.<


      Tässä olisi 201 mukava mies, mutta kuinka sinut tavoittaisin ja missä päin vaikutat?

    • fReAkShoW666

      Tarkottaako nämä lady185cm "mallinmitat" niitä narkin näköisiä luuviuluja, mitä mainoskuvissa enimmäkseen on?
      Jos näin on, niin onnea nyt sitten vaan.

    • Ajgdgecvd

      Vähintään 195 senttisiä miehiä vain on niin vähän kun on niin reilusti yli keskimitan.
      Voi olla melkoisen vaikeaa löytää miestä tuolla pituuskriteerillä. Suosittelen oikeasti laskemaan kriteeriäsi. Ei se ole niin kamalaa jos mies on sinua lyhyempi.

    • Anonyymi

      Miten paljo yli olet 190 cm?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe