Kenkä ja asuste apua äkkiä!!!

saaaaaraa

Menen poikaystäväni mummon 80-vuotis juhliin ja tapaan siellä myös hänen vanhempansa ensimmäistä kertaa. Olen 20-vuotias ja minulla on mustat pitkät hiukset..

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/161022-0014?$productOverview2$ laitan tuon hameen ja sen kanssa mustat legginsit, koska hame on liian lyhyt.

Ehdotuksia kengistä sekä koruista/huiveista yms???

2

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtasit mekkoa

      jos tosissaan tarkoittamiasi mekko on tuo musta pitsinen "babyDoll", niin suosittlen vaihtamaan jotian muuta mummon juhliin.
      Tuo on HIPPAMEKKO ei mummojuhliin lainkaan tarkoitettu - liian kesäinenkin on talven juhliin.

      JOS ihan pakko on tuota käyttää, niin lisää legginsien tilalle todella paksut mustat sukkahousut ja harteille SUURI juhlava liina - ei mustaa.

      Mustat tai liinan sävyyn sopivat kengät - ei mielellään sandaaleita näin talvella. Joain yksinkertaista hopean tai vaalean helmen värisiä koruja - EI kamalaa kasaa värikästä rojua.

    • amatööristylisti

      Kiva pitsimekko. Toiselle vastaajalle sanon vaan höpsistä, tämä on asustuskysymys. Tuollainen mekko sopii mummon juhliin oikein hyvin, kun siihen yhdistää oikeat jutut. Ehdotukseni:

      - Ei legginsejä vaan sukkahousut. Joko ohuet vaaleat tai sitten tummat peittävät, jos helma tosiaan tuntuu liian lyhyeltä.
      - Jalkaan avokkaat (klassinen), peeptoet (muodikas) tai kauniit balleriinat (viaton); ei sandaaleja eikä saappaita.
      - Päälle ohut siisti neuletakki, jotta asu ei ole liian avonainen eikä sinun tarvitse palella. Väri voi olla mikä tahansa, ehkä joku neutraali tai pastelliväri olisi tyylikkäin mutta valitse ihan sen mukaan, mitä kaapistasi löytyy tai mikä sinulle sopii. Neuletakki voi olla materiaaliltaan mitä vain villasta puuvillaan, kunhan on siisti.
      - Korut: makusi mukaan. Minä laittaisin paljon helmiä (kaulaan, ranteeseen, korviin..), joko valkoisia tai vaaleanpunaisia, mutta jos tyylisi ei ole yhtä hempeä niin laita jotain räväkämpää. Koruilla asusta tulee juhlava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe