ihanaa olla sinkku. Ei tarvitse sietää toisen ärsyttäviä piirteitä, kuorsausta, kaljan hajuista hahmoa, voi käyttää rahansa mihin tahansa ilman syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa, voi sisustaa kotinsa ihan miten haluaa. Mennä minne haluaa. Olla kenen kanssa haluaa. Tehdä mitä haluaa. Nautitaan sinkkuudesta!
On helskutin
9
209
Vastaukset
- purjoliisa
Samaa mieltä. Ei tarvitse sietää toisen paskakalsareita pyörimässä lattialla, eikä möhömahaa sohvalla haisemassa tai koluamassa jääkaapilla. Ei tarvitse sietää ainaista seksin vonkaamista tai kahden minuutin panoja. Ei ... tätä voisi jatkaa loputtomiin.
Mitä saan? Vapauden ja itsenäisyyden. Oman päätösvallan, hyvän taloudellisen tilanteen, mahdollisuuden mennä ja tulla oman aikataulun mukaan, jne jne.- Sinkkuilijamies
Sinkkuna eläminen onkin varmasti se paras vaihtoehto, jos ei oma taso riitä muihin kuin huonotapaisiin tai luonnevammaisiin juntteihin, tai johonkin kaljalta haisevaan alkoholistiketkuun.
Suuri osa miehistä kuitenkin osaa hoitaa asiansa, siivota jälkensä, käyttää alkoholia kohtuudella ja ottaa puolisonsa huomioon. Nämä miehet kuitenkin vaativat jotain myös siltä kumppaniltaan, eivätkä ala parisuhteeseen ihan kenen tahansa kiukkuisen nalkuttajan kanssa.
Kyllä hyvä nainen hyvän miehen saa jos haluaa. Muut joutuvat tyytymään siihen mihin omat rahkeet riittävät.
On niitä tietysti sellaisiakin ihmisiä, jotka ihan oikeasti haluavat olla yksin. Tällaisilla ihmisillä tosin ei pitäisi olla pahemmin tarvetta haukku parisuhteessa eläviä tai vastakkaista sukupuolta, koska on ihan omasta tahdostaan ja päätöksestään yksin, eikä edes halua sitä kumppania. - purjoliisa
Sinkkuilijamies kirjoitti:
Sinkkuna eläminen onkin varmasti se paras vaihtoehto, jos ei oma taso riitä muihin kuin huonotapaisiin tai luonnevammaisiin juntteihin, tai johonkin kaljalta haisevaan alkoholistiketkuun.
Suuri osa miehistä kuitenkin osaa hoitaa asiansa, siivota jälkensä, käyttää alkoholia kohtuudella ja ottaa puolisonsa huomioon. Nämä miehet kuitenkin vaativat jotain myös siltä kumppaniltaan, eivätkä ala parisuhteeseen ihan kenen tahansa kiukkuisen nalkuttajan kanssa.
Kyllä hyvä nainen hyvän miehen saa jos haluaa. Muut joutuvat tyytymään siihen mihin omat rahkeet riittävät.
On niitä tietysti sellaisiakin ihmisiä, jotka ihan oikeasti haluavat olla yksin. Tällaisilla ihmisillä tosin ei pitäisi olla pahemmin tarvetta haukku parisuhteessa eläviä tai vastakkaista sukupuolta, koska on ihan omasta tahdostaan ja päätöksestään yksin, eikä edes halua sitä kumppania.Miehillä on se huonopuoli että he osaavat kyllä siivota ja kokata jos on pakko mutta nämä taidot tuppaavat unohtumaan kun päästään parisuhteseen. On niin helpompi vaan olla ja antaa toisen tehdä kaikki. Mutta onhan niitä poikkeuksiakin onneksi. Eri asia vaan kuka jaksaa etsiä sitä neulaa heinäsuovasta.
- Tuulikkitar_
Olen samaa mieltä! Ja jännä juttu on se, että jo seurustellessa minulla oli itsenäisyys ja päätäntävalta ja sain mennä ja tulla. Eli miehessä ja suhteessa ei ollut sinänsä mitään ärsyttävää. Mutta se sydämen vapaus ja riippumattomuus, se, ettei tarvitse parisuhdetta ollakseen onnellinen. Se on hienoa!
- superslut
Ja ehdottomasti parasta, että sinkkuna saa seksiä paljon enemmän. Parisuhteessa äijä alkaa aina pihdata ja vahdata, sinkulta ei seksi lopu kesken =))
- sinkkum.
ettei koko aikaa ole joku vaatimassa säännöllistä seksiä ja yhteistä pankkitiliä, muuten kun ei kuulemma voi olla virallisesti tyytyväinen suhteeseen.
Sinkkuudesssa on tosiaankin hyviä puolia jos huonojakin, me kun olemme kaikki erilaisia. - oppipoika.
sinkkum. kirjoitti:
ettei koko aikaa ole joku vaatimassa säännöllistä seksiä ja yhteistä pankkitiliä, muuten kun ei kuulemma voi olla virallisesti tyytyväinen suhteeseen.
Sinkkuudesssa on tosiaankin hyviä puolia jos huonojakin, me kun olemme kaikki erilaisia.Pitääkö sitten omat rahat antaa naiselle?
- jf,kfslfjfkhh
oppipoika. kirjoitti:
Pitääkö sitten omat rahat antaa naiselle?
Onko mielestäsi yhteinen sama kuin naisen? Oppimista näköjään vielä on.
- Mun vai sun?
jf,kfslfjfkhh kirjoitti:
Onko mielestäsi yhteinen sama kuin naisen? Oppimista näköjään vielä on.
No onhan aika monella naisella tapana käyttää yhteisiä rahoja omien unelmiensa toteuttamiseen. Jos nainen haluaa välttämättä esim. uudet huonekalut, niin yhteisistä rahoista ne ostetaan, vaikka mies ei niitä haluaisikaan.
Miehen haluamat asiat taas leimataan turhiksi tai lapsellisiksi, jotka mies saa kyllä sitten maksaa ihan omasta pussistaan. Esim. kodin elektroniikkaa nainen kyllä käyttää itsekin mielellään, kunhan ensin saa miehen hankkimaan ne omasta pussistaan.
Naisten pesänrakennusvietti valitettavan usein tarkoittaa sitä, että kotiin ostellaan ties mitä hörhelöä ja mukahienoa, jota mies ei edes tunne tarvitsevansa. Naisen mielipide kun on kaikenlaisissa kotijutuissa yleensä ainoa joka huomioidaan., puhumattakaan siitä kun tulee lapsia. Sen jälkeen nainen ostelee lapselle yhteisistä rahoista kaikenlaista ihqukivaa ja hermostuu jos mies kritisoi niiden tarpeellisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223