Kysyn, kun rupee tuntumaan

pelle miljardi

siltä, että joku seuraa mun nettikirjoittelua kiusantekomielessä. Eli voiko joku "vakoilla" niin, että pystyy liittämään kirjoitetut tekstit johonkin tiettyyn ihmiseen - eli jos kirjoittelen näille törkypalstoille sinne sun tänne kommentteja, niin voiko joku olla niin näppärä, että pystyy seuraamaan ja paikantamaan minut, eli tietää ihan oikeasti kuka niitä kirjoittelee! Kun tässä rupeaa tuntumaan, että minut paikannettu ja joku kiusaa ihan oikeesti.............


Joo, eikä tarvitse ruveta toivottelemaan hyvää matkaa hourulaan.

Eihän se vain ole joku Suomi24:n omasta väestä?

14

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota yhteyttä kuntasi mielenterveystoimistoon.

      • kamaaaaaaan

        kiellettiin ja varoitettiin. No, sehän kertoo, että sinäkin olet potentiaalinen vakoilija, jos vain mahdollisuus annetaan tai sen löydät. Teet aina juuri päinvastoin kuin on sanottu! Eikös siellä lukenut, että ei tarvitse kehoitella menemään hourulaan........

        Nykymaailman ja nettimaailman tarjoamat mahdollisuudet sairaille yksilöille ovat lukemattomat, liki kaikki on mahdollista. Eli........... Sairautta: Kakarat hakkaavat toisiaan veripäisiksi yleisö vieressä, hyvä kun ei ole aikuisetkin vieressä kannustamssa. Pillerihörhöt kansoittavat julkiset liikennevälineet. Käytöshäiriöisiä riittää jopa työpaikoille. Yleensä kyseessä on nuori, ikähaitari teinistä - alta kolmekymppiseen, hörheltävä juppielämään pyrkivä kaistapää. Hauskuus haetaan aivan perversseistä jutuista. Onnea elämäänne vaan! Kahjoja riittää. Varsinais-Suomessa vähän ajan kuluessa kolme uhkausviestittelijää .... Ja sitä rataa.

        Netti hallitsee hallitsemattomasti.


      • kamaaaaaaan kirjoitti:

        kiellettiin ja varoitettiin. No, sehän kertoo, että sinäkin olet potentiaalinen vakoilija, jos vain mahdollisuus annetaan tai sen löydät. Teet aina juuri päinvastoin kuin on sanottu! Eikös siellä lukenut, että ei tarvitse kehoitella menemään hourulaan........

        Nykymaailman ja nettimaailman tarjoamat mahdollisuudet sairaille yksilöille ovat lukemattomat, liki kaikki on mahdollista. Eli........... Sairautta: Kakarat hakkaavat toisiaan veripäisiksi yleisö vieressä, hyvä kun ei ole aikuisetkin vieressä kannustamssa. Pillerihörhöt kansoittavat julkiset liikennevälineet. Käytöshäiriöisiä riittää jopa työpaikoille. Yleensä kyseessä on nuori, ikähaitari teinistä - alta kolmekymppiseen, hörheltävä juppielämään pyrkivä kaistapää. Hauskuus haetaan aivan perversseistä jutuista. Onnea elämäänne vaan! Kahjoja riittää. Varsinais-Suomessa vähän ajan kuluessa kolme uhkausviestittelijää .... Ja sitä rataa.

        Netti hallitsee hallitsemattomasti.

        >Eikös siellä lukenut, että ei tarvitse kehoitella menemään hourulaan........

        Harvemminhan ne hourulaan haluaa, jotka sinne kuuluisi...
        Tosin nykyään suositaan avohoitoa ja kohta kai hullujenhuoneet lakkautetaan kokonaan, joten kyllä tässä hupia tulee piisaamaan.


      • joo,joo,poistoon men
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Eikös siellä lukenut, että ei tarvitse kehoitella menemään hourulaan........

        Harvemminhan ne hourulaan haluaa, jotka sinne kuuluisi...
        Tosin nykyään suositaan avohoitoa ja kohta kai hullujenhuoneet lakkautetaan kokonaan, joten kyllä tässä hupia tulee piisaamaan.

        kuinka nuorten mielenterveyshäiriöt ovat lisääntyneet huolestuttavasti. Selvät merkit olleet näkyvissä jo pitkän aikaa. Ja ketäs sitä tälläkin palstalla liikkuu enemmistönä? Nuoria, totta kai. Että ittestäskös puhut? Pois ei voi laskea niitäkään häiriöitä, jotka ovat johtaneet kuolemiin, ja varoitusviestit ovat olleet netissä näkyvissä. Katukuvassa ei voi välttyä örveltäviltä nuorisojoukoilta, joitten käytöshäiriöt menevät jo yli äyräitten. Nuorille ei ole asetettu mitään rajoja. Netti sallii kaiken ja siksipä se kaikki on sallittua netin ulkopuolellakin. Ei mitään hallintaa eikä rajoja. Tunkevat vielä työpaikoillekin - käytöshäiriöineen.

        Onkos napit nautittu itelläs!

        Uuno tulee väittämään hourulakypsäksi tai avohoitopotilaaksi,kun kysyy asioita asiallisesti. Eli uuno on itse esimerkki siitä mitä netissä saa vaikkei tilaiskaan!


      • joo,joo,poistoon men kirjoitti:

        kuinka nuorten mielenterveyshäiriöt ovat lisääntyneet huolestuttavasti. Selvät merkit olleet näkyvissä jo pitkän aikaa. Ja ketäs sitä tälläkin palstalla liikkuu enemmistönä? Nuoria, totta kai. Että ittestäskös puhut? Pois ei voi laskea niitäkään häiriöitä, jotka ovat johtaneet kuolemiin, ja varoitusviestit ovat olleet netissä näkyvissä. Katukuvassa ei voi välttyä örveltäviltä nuorisojoukoilta, joitten käytöshäiriöt menevät jo yli äyräitten. Nuorille ei ole asetettu mitään rajoja. Netti sallii kaiken ja siksipä se kaikki on sallittua netin ulkopuolellakin. Ei mitään hallintaa eikä rajoja. Tunkevat vielä työpaikoillekin - käytöshäiriöineen.

        Onkos napit nautittu itelläs!

        Uuno tulee väittämään hourulakypsäksi tai avohoitopotilaaksi,kun kysyy asioita asiallisesti. Eli uuno on itse esimerkki siitä mitä netissä saa vaikkei tilaiskaan!

        sentään ole useita erinimisiä persoonia, kuten sulla taitaa tässä keskustelussa olla...;)


      • niinpä onkin,so what
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        sentään ole useita erinimisiä persoonia, kuten sulla taitaa tässä keskustelussa olla...;)

        vielä nälvimään käytännöstä, että nimimerkkiin kirjoitetaan milloin mitäkin. No, sehän on valinnanvapautta - ei ole pakko käyttää yhtä ja samaa nikkiä, ei ole pakko rekisteröityä, ynnä muuta.

        Eikä ole tietysti pakko tunkea tänne suomi24:n tunnetusti törkyviestipalstoille, joissa ei ole kaiketi mitään sen suurempaa valvontaa ja kaikki on tosiaan mahdollista!

        Niin, taitaa olla myös niin, että ne, jotka kieltävät kaikki mahdolliset ongelmat ja häirintä- ym. mahdollisuudet, ovat itse niitä, jotka häirintään pystyvät ja sitä tekevät, jos vain mahdollisuus tulee.


      • niinpä onkin,so what kirjoitti:

        vielä nälvimään käytännöstä, että nimimerkkiin kirjoitetaan milloin mitäkin. No, sehän on valinnanvapautta - ei ole pakko käyttää yhtä ja samaa nikkiä, ei ole pakko rekisteröityä, ynnä muuta.

        Eikä ole tietysti pakko tunkea tänne suomi24:n tunnetusti törkyviestipalstoille, joissa ei ole kaiketi mitään sen suurempaa valvontaa ja kaikki on tosiaan mahdollista!

        Niin, taitaa olla myös niin, että ne, jotka kieltävät kaikki mahdolliset ongelmat ja häirintä- ym. mahdollisuudet, ovat itse niitä, jotka häirintään pystyvät ja sitä tekevät, jos vain mahdollisuus tulee.

        Minä pidän keskustelun häirintänä ja kiusantekona, jos joku keskustelija haluaa esiintyä joka viestissään eri henkilönä. Ei se ole ihan tervettäkään, anteeksi vaan.


      • sdfg...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Minä pidän keskustelun häirintänä ja kiusantekona, jos joku keskustelija haluaa esiintyä joka viestissään eri henkilönä. Ei se ole ihan tervettäkään, anteeksi vaan.

        Olen samaa mieltä, todella ikävä ilmiö.

        Sama koskee niitä jotka kyselevät asiallisesti apua tietokoneongelmiinsa, mutta samassa viestiketjussa vaihtavat nimimerkkiään, no ehkä luultavasti ajattelemattomuuttaan.


      • sdfg... kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, todella ikävä ilmiö.

        Sama koskee niitä jotka kyselevät asiallisesti apua tietokoneongelmiinsa, mutta samassa viestiketjussa vaihtavat nimimerkkiään, no ehkä luultavasti ajattelemattomuuttaan.

        ei oikein ole millä ajatella pontevasti yhtä aikaa sekä kysymystä/asiaa että omaa esiintymistä.;) Joskus nämä uskovat heti kun huomauttaa, joskus suuttuvat silmittömästi. Kumpaakin luonnetyyppiä näkee, ja edellinen on sellainen jota viitsii neuvoa ihan nätisti.


      • ffffffffgggggggggggg
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Eikös siellä lukenut, että ei tarvitse kehoitella menemään hourulaan........

        Harvemminhan ne hourulaan haluaa, jotka sinne kuuluisi...
        Tosin nykyään suositaan avohoitoa ja kohta kai hullujenhuoneet lakkautetaan kokonaan, joten kyllä tässä hupia tulee piisaamaan.

        psykiatrisia hoitopaikkoja on enää n.30% siitä, mitä niitä oli 80-luvulla enimmillään. Avohoidosta joku psykiatrian ylilääkäri totesi jossain radion haastattelussa, että se on epäonnistunut pahasti. Kai sitä sitten avohoitoon siirrytään kokonaan sitten säästösyistä.


    • nappihuulee

      Joku voi vaan arvata, jos tuntee sinut ja paljastat kirjoituksissa sellaisia asioita joista sinut tunnistaa. Muttei mitään teknistä keinoo oo kellään joka paikantais sinut.

    • Töpselitonttu

      Ota suurennuslasi ja vedä seinästä nettipiuha ulos ja tutki piuhan reikää. Jos näet jotai erikoista kutsu huoltomies kiireenvilkkaa. Näin meidän naapurissa hoidettiin vakoojat.

    • Lökölökö

      Se voi olla joku, joka arvaa sinut kirjoitustyylisi perusteella, eli ihan sattumaa. Mutta esim. nämä wlan yhteydet on juuri sellaisia, joista voi vaikka naapurisi nähdä, millä sivuilla käyt. Et kertonut, millainen on sinun linkkiyhteytesi? Mutta toisaalta kiinteisiin taloyhtiön lankaliittymiinkin voi asentaa "salakuuntelulaitteen" , mutta tuskin se ihan todennäköistä on.

      • "Muttei mitään teknistä keinoo oo kellään joka paikantais sinut. "
        Kyllä muuten on! Vai miten luulet hakkereiden pääsevän tärkeiden järjestöjen tietoihin.
        Käytännössä tarvitsee vain haittaohjelman mikä "urkkii" tietojasi ja salasanojasi koneelta.
        Perjaatteessa kaikki tieto mikä on koneessa ja internetissä ei ole 100% turvassa kunnes otat sen verkkopiuhan irti turvaat oman koneesi tiedot.

        Ja todellisuuteen. Se on rikollista murtautua toisen koneelle ja jossain määrin todella hankalaa mihin ei kuka tahansa pulliainen pysty. Ja ketää oikeasti kiinnostaa jonkun ihmisen ns. turha tieto blogeissa tai vastaavissa rikoksen uhalla. Ei ne yksityisten koneista paljon koostu enemmänkin yritysten tiedot voivat olla arvokkaita.

        Eli kannattaa lopettaa turha hysteria


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe