Moi.
Ihan ekaksi, olen pahoillani että kirjoitan tälle palstalle ja se joitain ihmisiä ärsyttää. mutta tämä oli mielestäni lähinnä oika palsta. En nyt voi oikein Koti ja rakentaminen- tai Terveys-palstoillekaan tätä laittaa. Joten ärsyyntyneet: älkää lukeko, älkää vastatko. Jos joku osais neuvoa ilman haukkumista ni arvostaisin kovasti. Cool.
Eli latasin ton DC :n koneell. niit asetusjuttui en oikee tajunnu kaikkii vaikka luin netistä asennusohjeita. Mulle tuli teksti siihen DC ruudulle että: "Virhe Magnet-linkkien käsittelijän rekisteröinnissä". Mitä tämä mahtaa tarkoittaa? mitä minun pitäisi korjata/tehdä? Ohjelma suostu hakemaan yhtään mitään. Jumissa ollaan. Joten??
kiitän!
DC++
eionnistu121
3
333
Vastaukset
- joo..
Unohda se DC ja asenna utorrent!
- torremo
Älä yritä asentaa.
Muitakin on kuten juuri utorrent.
- kylläonnistuu
..mikä olisi ollut se oikea palsta, niin tuoltahan se löytyy:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4189
Sieltä saattaapi löytyä myös hyviä neuvoja ongelmaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424320
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 893576
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344