saamari kävin ostamassa sitä ja nyt on vapina päällä ku verensokerit on korkeella joo ja kieli lähes veresnahalla ku nuolin niitä.
mut kyl oli hyviä :)
FINLANDIA MARMELADI
15
341
Vastaukset
nuolemisessa... yhessä p..a..llurassa.
- monte34
luoja et tykkään niistä
- monte34
turun tuomiokirkossa
- SuIo.S
monte34 kirjoitti:
turun tuomiokirkossa
Sen takii söit ne marmeladit!!!!
ne on häänamuja vuonna 1947 taas kruunajaismarmeladeja lähetettiin häälahjaksi prinsessa Elisabetille, tulevalle kuningattarelle.
eiiii mun piti olla kuningatar!!!! PRLE petturi!!! - monte34
SuIo.S kirjoitti:
Sen takii söit ne marmeladit!!!!
ne on häänamuja vuonna 1947 taas kruunajaismarmeladeja lähetettiin häälahjaksi prinsessa Elisabetille, tulevalle kuningattarelle.
eiiii mun piti olla kuningatar!!!! PRLE petturi!!!takana ja minä tunnetusti annan arvoa ajalle
monte34 kirjoitti:
turun tuomiokirkossa
ja jatkot on sit 1.6-09 Naantalissa. Kutsut on bestman jo lähettänytkin (tosin bileiden todellista syytä ei ole kerrottu vielä).
zombbari kirjoitti:
ja jatkot on sit 1.6-09 Naantalissa. Kutsut on bestman jo lähettänytkin (tosin bileiden todellista syytä ei ole kerrottu vielä).
2010. Näin nää vuodet menee ;:D
- SuIo.S
monte34 kirjoitti:
takana ja minä tunnetusti annan arvoa ajalle
ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.
- monte34
zombbari kirjoitti:
2010. Näin nää vuodet menee ;:D
ja jo lopettanut ajattelemasta naisia löysinkin rakkauden täältä virtuaali maailmasta
SuIo.S kirjoitti:
ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.
Nyt kun hääjärjestelyt on näin hyvällä mallilla. On morsiusneitoseksi ja on besmmieskin. Ni jätän teidät sopii detaljeista ja lähen leikkii hyvää äitii ziselille.
- monte34
SuIo.S kirjoitti:
siitä tulee perinteinen urugualainen hääsulhon puku, karhunnahka smokki karvanahka hameella
monte34 kirjoitti:
ja jo lopettanut ajattelemasta naisia löysinkin rakkauden täältä virtuaali maailmasta
Kuin myös. Kuin myös.
- roosamaj
vanhan piian kirkkopastilleja
;-) - Anonyymi
Tytär on isin kanssa housujen nosto ostoksilla, Joulutorttu marmeladia on Pihjan'jan riulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812