saamari kävin ostamassa sitä ja nyt on vapina päällä ku verensokerit on korkeella joo ja kieli lähes veresnahalla ku nuolin niitä.
mut kyl oli hyviä :)
FINLANDIA MARMELADI
15
412
Vastaukset
nuolemisessa... yhessä p..a..llurassa.
- monte34
luoja et tykkään niistä
- monte34
turun tuomiokirkossa
- SuIo.S
monte34 kirjoitti:
turun tuomiokirkossa
Sen takii söit ne marmeladit!!!!
ne on häänamuja vuonna 1947 taas kruunajaismarmeladeja lähetettiin häälahjaksi prinsessa Elisabetille, tulevalle kuningattarelle.
eiiii mun piti olla kuningatar!!!! PRLE petturi!!! - monte34
SuIo.S kirjoitti:
Sen takii söit ne marmeladit!!!!
ne on häänamuja vuonna 1947 taas kruunajaismarmeladeja lähetettiin häälahjaksi prinsessa Elisabetille, tulevalle kuningattarelle.
eiiii mun piti olla kuningatar!!!! PRLE petturi!!!takana ja minä tunnetusti annan arvoa ajalle
monte34 kirjoitti:
turun tuomiokirkossa
ja jatkot on sit 1.6-09 Naantalissa. Kutsut on bestman jo lähettänytkin (tosin bileiden todellista syytä ei ole kerrottu vielä).
zombbari kirjoitti:
ja jatkot on sit 1.6-09 Naantalissa. Kutsut on bestman jo lähettänytkin (tosin bileiden todellista syytä ei ole kerrottu vielä).
2010. Näin nää vuodet menee ;:D
- SuIo.S
monte34 kirjoitti:
takana ja minä tunnetusti annan arvoa ajalle
ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.
- monte34
zombbari kirjoitti:
2010. Näin nää vuodet menee ;:D
ja jo lopettanut ajattelemasta naisia löysinkin rakkauden täältä virtuaali maailmasta
SuIo.S kirjoitti:
ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.
Nyt kun hääjärjestelyt on näin hyvällä mallilla. On morsiusneitoseksi ja on besmmieskin. Ni jätän teidät sopii detaljeista ja lähen leikkii hyvää äitii ziselille.
- monte34
SuIo.S kirjoitti:
ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.
siitä tulee perinteinen urugualainen hääsulhon puku, karhunnahka smokki karvanahka hameella
monte34 kirjoitti:
ja jo lopettanut ajattelemasta naisia löysinkin rakkauden täältä virtuaali maailmasta
Kuin myös. Kuin myös.
- roosamaj
vanhan piian kirkkopastilleja
;-) - Anonyymi
Tytär on isin kanssa housujen nosto ostoksilla, Joulutorttu marmeladia on Pihjan'jan riulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540