FINLANDIA MARMELADI

monte34

saamari kävin ostamassa sitä ja nyt on vapina päällä ku verensokerit on korkeella joo ja kieli lähes veresnahalla ku nuolin niitä.
mut kyl oli hyviä :)

15

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuolemisessa... yhessä p..a..llurassa.

      • monte34

        luoja et tykkään niistä


      • monte34 kirjoitti:

        luoja et tykkään niistä

        kuulathan sano kalju alien from mars.


      • monte34

        turun tuomiokirkossa


      • SuIo.S
        monte34 kirjoitti:

        turun tuomiokirkossa

        Sen takii söit ne marmeladit!!!!

        ne on häänamuja vuonna 1947 taas kruunajaismarmeladeja lähetettiin häälahjaksi prinsessa Elisabetille, tulevalle kuningattarelle.

        eiiii mun piti olla kuningatar!!!! PRLE petturi!!!


      • monte34
        SuIo.S kirjoitti:

        Sen takii söit ne marmeladit!!!!

        ne on häänamuja vuonna 1947 taas kruunajaismarmeladeja lähetettiin häälahjaksi prinsessa Elisabetille, tulevalle kuningattarelle.

        eiiii mun piti olla kuningatar!!!! PRLE petturi!!!

        takana ja minä tunnetusti annan arvoa ajalle


      • monte34 kirjoitti:

        turun tuomiokirkossa

        ja jatkot on sit 1.6-09 Naantalissa. Kutsut on bestman jo lähettänytkin (tosin bileiden todellista syytä ei ole kerrottu vielä).


      • zombbari kirjoitti:

        ja jatkot on sit 1.6-09 Naantalissa. Kutsut on bestman jo lähettänytkin (tosin bileiden todellista syytä ei ole kerrottu vielä).

        2010. Näin nää vuodet menee ;:D


      • SuIo.S
        monte34 kirjoitti:

        takana ja minä tunnetusti annan arvoa ajalle

        ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.


      • monte34
        zombbari kirjoitti:

        2010. Näin nää vuodet menee ;:D

        ja jo lopettanut ajattelemasta naisia löysinkin rakkauden täältä virtuaali maailmasta


      • SuIo.S kirjoitti:

        ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.

        Nyt kun hääjärjestelyt on näin hyvällä mallilla. On morsiusneitoseksi ja on besmmieskin. Ni jätän teidät sopii detaljeista ja lähen leikkii hyvää äitii ziselille.


      • monte34
        SuIo.S kirjoitti:

        ei se mitää mä tuun morsiusneitoseksi sitten. ja ompelen zombbarille hienon hääasunkin, sä saat ostaa omasi.

        siitä tulee perinteinen urugualainen hääsulhon puku, karhunnahka smokki karvanahka hameella


      • monte34 kirjoitti:

        ja jo lopettanut ajattelemasta naisia löysinkin rakkauden täältä virtuaali maailmasta

        Kuin myös. Kuin myös.


    • roosamaj

      vanhan piian kirkkopastilleja


      ;-)

    • Anonyymi

      Tytär on isin kanssa housujen nosto ostoksilla, Joulutorttu marmeladia on Pihjan'jan riulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe