liikenne onnettomuus

ei jaksa enää!!!

moi! olen uusi täällä mutta asiani voi olla monelle jollain tapaa tuttu, eli olen vuonna 2003 (olin 16v) jäänet auton alle ja minulle tuli avomustuma oikeaan sääreen, solisluu murtui ja nilkka sirpalaiksi. säärestä siis molemmat luut poikki ja säärenpäältä läpi ihosta, nilkani oli taittunut kaksin kerroin. sairaalaan päästyäni (ambulanssilta kului 7km matkalle 35min tulla paikalle) suoraan leikkaukseen jossa minulle laitettiin luuydinnaula sääreen ja fibula laitettiin kohdakkain, olkapää laitettiin myös kohdalleen ja minulla on ihonsiirteet nilkassa,ulkosääressä, sisä sääressä ja solisluu on kohollaan koska ei luutunut kunnolla. Minulle sanottiin että jalka tulee olemaan kuin ennen... jos silloin olisin tienny olisin pyytänyt suoraan amputaatiota koska nykyjään elämä on aikas helvettiä. olen tosin saannut kaikki maksamani lääkkeet takaisin ja lääkäristä tai fysiosta ei ole koskaan tarvinnut maksaa. Nykyjään kun olen 23 vaivat on vain pahentuneet, minulla on tukipohjalliset koska nilkkani on romahtanut ja polvituki koska polveni on yliliikkuva, sääressä/polvessa kovia kipuja koko ajan. kävin tässä yksityisellä lääkärillä 2kk sit ja hän sanoi että lähdetään jatko tutkimuksiin polven takia ja että hai maksusitoomusta vakuutusyhtiöltä. no sitä lähin hakemaan. nyt 2kk jälkeen sain vastauksen, polvi ei ole ollut onnettomuudessa!!! siinä sitten kysyin että missäs helevetissä se sitten on ollut? mähän sen otin tosissaan pois kun näin että auto oli tulossa. no siinä pyysin sitten kaikki henkilökohtaiset asiapaperini kopioina itselleni koska tahdon nähdä mitä siellä lopujen lopuksi sanotaan. henkinen ja fyysinen terveyteni pikki hiljaa hajalla koska 5v olen taistellut oman hyvinvointini takia. silloin kun tuntuu että asiat menee hyvin jostain kulmantakaa joku lyö metrikkäällä halolla takaraivoon. mitähän tilanteessa pitäisi tehdä. Olen opiskellut itselleni ravintolakokin ammatin ja myynnin ammattitutkinnon mutta en voi tehdä niitä töitä koska jalka ei kestä. nytten opiskelin amk kulttuuria koska se olisi istumatyötä suurimmaksi osaksi. se mikä tässä mättää on se että minulle ei ole katsottu tarpelliseksi maksaa uudelleen koulutusta koska tilani ei vaadi sitä!! lääkärit on sanoneet että en voi tehdä sitä työtä. auttakkee!!!!!!!!

2

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S@mpo78

Lääkärille vaikka kolmella erikoistuneelle haet kirjalliset lausunnot ja jos sulla jonkin sortin kotivakuutus (kotivakuutuksessa oikeudenkäynti turva) on riitautat tilanteen ja viet eteenpäin!. Kyllä se niihin viel uppoaa oma kohtaisia kokemuksia 2kk takaa. Kova kovaa vastaan vaan.! Ne tekee aina kaikkensa et ei tarvis maksaa.

Pää pystyyn ja suomi sisua!!!!!!!!!!!!

• samaaa:S

Moikka ! mä jouuduin kans samantapaiseen onnettomuuteen , siitä on tosin kohta vasta vuosi kulunut mutta minulla murtui myös toinen jalka todella pahasti varsinkin nilkka. Lääkärit vertasivat sitä keksiin joka on niin murusena että sitä on enää vaikea koota. Toisessa jalassa taas on hermovaurio eikä siksi vielä toimi kunnolla. Itselläni jäi onnettomuuden takia opiskelut kesken ja mietinkin nyt kovien kipjueni kanssa myös että mikäköhän ammatti olisi minulle sopiva . Minulle on tulossa vielä korjaus leikkaus ja toivoiisinkin että se auttaisi näihin kipuihin mutta ei sitä tiedä. pelkään myös että tulen aina vaan tuntemaan hirveää kipua eikä niitä lääkkeitäkään jaksa koko ajan syödä.

Voimia sinullle : ) !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe