Kenellä tietoa

COX 1

Onko kellään tietoa MadBoy Boomer All in one laitteesta, kuulema uusi tulokas laitemarkkinoilla. toisinsanoen kannattaako ostaa hinta 540 €

31

5637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen omistaja

      Tuli juuri viikko sitten hankittua moinen kapistus "pukinkonttiin" mutta johan se otettiin heti käyttöön. Toimii kuin unelma ja on kyllä hyvä.
      MadBoy on merkkinä uusi mutta hakkaa kyllä mennen tullen Vocopro:t ja muut vastaavat tuotteet.
      Voin suositella lämmöllä ja hyvällä omallatunnolla.

      • COX 1

        No hyvä tietää oliko hinta tuo sama ja saitko levyjä kaupanpäälle.


      • Onnellinen omistaja
        COX 1 kirjoitti:

        No hyvä tietää oliko hinta tuo sama ja saitko levyjä kaupanpäälle.

        eli tuon mainitsemasi 540€ ja sain tingattua mukaan pari levyä.


      • --Jii--
        Onnellinen omistaja kirjoitti:

        eli tuon mainitsemasi 540€ ja sain tingattua mukaan pari levyä.

        "MadBoy on merkkinä uusi mutta hakkaa kyllä mennen tullen Vocopro:t ja muut vastaavat tuotteet."

        MadBoy ja Vocopro on yksi ja sama tuote..nimi vain vaihtui.. ;)

        Jotenka en tiedä mitenkä paljon parempi tuo ois..

        Se saivartelusta. Itselläni ei ole kyseisestä laitteesta ole kokemusta, mutta samanmerkin (molempia on) tuotteita käytän, ja itse ainakin olen ollut tyytyväinen.
        Eihän tämä välineurheilua ole, mutta kyllä ne paljon auttaa, kun on asianmukaiset vermeet! :)

        Fiilis on tärkein! Laulelemisiin..


      • ja äkkiä
        --Jii-- kirjoitti:

        "MadBoy on merkkinä uusi mutta hakkaa kyllä mennen tullen Vocopro:t ja muut vastaavat tuotteet."

        MadBoy ja Vocopro on yksi ja sama tuote..nimi vain vaihtui.. ;)

        Jotenka en tiedä mitenkä paljon parempi tuo ois..

        Se saivartelusta. Itselläni ei ole kyseisestä laitteesta ole kokemusta, mutta samanmerkin (molempia on) tuotteita käytän, ja itse ainakin olen ollut tyytyväinen.
        Eihän tämä välineurheilua ole, mutta kyllä ne paljon auttaa, kun on asianmukaiset vermeet! :)

        Fiilis on tärkein! Laulelemisiin..

        MadBoy ja Vocopro eivtä todellakaan ole sama tuote!

        MadBoy on Karaokekeskuksen oma tuotemerkki jolla ei ole kyllä mitään tekemistä Vocopron kanssa.


      • Keke6969

      • --Jii--
        ja äkkiä kirjoitti:

        MadBoy ja Vocopro eivtä todellakaan ole sama tuote!

        MadBoy on Karaokekeskuksen oma tuotemerkki jolla ei ole kyllä mitään tekemistä Vocopron kanssa.

        " MadBoy ja Vocopro eivät todellakaan ole sama tuote! "

        Eipä sitten. Kaveri osti KARAOKEKESKUKSELTA Vocopron aktiivisubbarin heinäkuussa, minä ostin samasta paikasta, n. viikko sitten samanlaisen..TÄYSIN SAMANLAISEN.. merkkinä vaan MadBoy..

        Samoin jos vaikka koitat googletella jotain Vocon soitinta, mikseriä tms. merkin ja mallin mukaan, niin malli ja laite voi olla sama, mutta merkki vaan muuttunut MadBoyksi..

        " MadBoy on Karaokekeskuksen oma tuotemerkki jolla ei ole kyllä mitään tekemistä Vocopron kanssa. "

        En tiedä mitä sinulla on Vocoa vastaan, mutta tekemistä on, ja yllättävän paljonkin..

        Selvittelehän asiaa, jottei tulisi kirjoiteltua mitä sattuu.. ;)

        Kiitos ja anteeksi!


      • --Jii--
        --Jii-- kirjoitti:

        " MadBoy ja Vocopro eivät todellakaan ole sama tuote! "

        Eipä sitten. Kaveri osti KARAOKEKESKUKSELTA Vocopron aktiivisubbarin heinäkuussa, minä ostin samasta paikasta, n. viikko sitten samanlaisen..TÄYSIN SAMANLAISEN.. merkkinä vaan MadBoy..

        Samoin jos vaikka koitat googletella jotain Vocon soitinta, mikseriä tms. merkin ja mallin mukaan, niin malli ja laite voi olla sama, mutta merkki vaan muuttunut MadBoyksi..

        " MadBoy on Karaokekeskuksen oma tuotemerkki jolla ei ole kyllä mitään tekemistä Vocopron kanssa. "

        En tiedä mitä sinulla on Vocoa vastaan, mutta tekemistä on, ja yllättävän paljonkin..

        Selvittelehän asiaa, jottei tulisi kirjoiteltua mitä sattuu.. ;)

        Kiitos ja anteeksi!

        http://www.karaokewh.com/item_details.cfm/ProdID/13044-karaoke.html

        http://www.karaokekeskus.net/catalog/product_info.php?cPath=21_48&products_id=1924

        Ei äkkiä löytynyt suoraan verrattavissa olevia tuotteita, kun KSF ja Karaokekeskus on muuttanut sivuilleen tuotteensa Madboyksi..

        Mutta oheisten linkkien kajareissa ei ole muuta eroa, kuin että toiset isommat (12")

        Ja jos oikein tiukille menee, niin voin etsiä täysin vastaavatkin.. :)


      • --Jii--
        Keke6969 kirjoitti:

        Ostin tuon KSF:n nettikaupasta: http://www.ksf.fi/v3/cat/product_details.php?p=7271
        Sieltä tulee kaupan päälle 6 DVD:n boxi.

        Täysin samanlaista en löytänyt, ja voi ollakkin maa/malli kohtaisia eroja ulkonäössä.

        http://www.samash.com/webapp/wcs/stores/servlet/product__-1_10052_10002_-49962870?AffiliateID=616&cm_mmc=TrafficLeader-_-Portals...

        Jokatapauksessa nähnee sokeakin kyseessä olevan "samantuotteen"...

        Olipa merkki kumpi tahansa, niin taatusti yhtä hyviä/huonoja ovat..

        Pidetään palsta asiallisena, harrastus lienee tärkein, jokainen ostaa tarpeiden ja mahdollisuuksien mukaan mieleisensä.
        Varmasti hyvä kompakti paketti laulella, ja itsekkin mietin vastaavanlaista helposti liikuteltavaa esim. mökille, tai pirskeisiin yms.

        Jos jotain vielä asia rassaa, niin voihan soitella vaikka maahantuojalle, ja asian varmistaa, ja tulla sitten kertomaan miksi näin on.. ;)

        Päätän paatokseni tähän, ja nappaan Vocoprot (!) päälle, ja alan uutta levyä harjoittelemaan!

        Laulellaan!


      • on joo
        ja äkkiä kirjoitti:

        MadBoy ja Vocopro eivtä todellakaan ole sama tuote!

        MadBoy on Karaokekeskuksen oma tuotemerkki jolla ei ole kyllä mitään tekemistä Vocopron kanssa.

        vocoprolle ja madboylla sama dilemma ku vw ja skoda!


      • ja soittaa
        --Jii-- kirjoitti:

        Täysin samanlaista en löytänyt, ja voi ollakkin maa/malli kohtaisia eroja ulkonäössä.

        http://www.samash.com/webapp/wcs/stores/servlet/product__-1_10052_10002_-49962870?AffiliateID=616&cm_mmc=TrafficLeader-_-Portals...

        Jokatapauksessa nähnee sokeakin kyseessä olevan "samantuotteen"...

        Olipa merkki kumpi tahansa, niin taatusti yhtä hyviä/huonoja ovat..

        Pidetään palsta asiallisena, harrastus lienee tärkein, jokainen ostaa tarpeiden ja mahdollisuuksien mukaan mieleisensä.
        Varmasti hyvä kompakti paketti laulella, ja itsekkin mietin vastaavanlaista helposti liikuteltavaa esim. mökille, tai pirskeisiin yms.

        Jos jotain vielä asia rassaa, niin voihan soitella vaikka maahantuojalle, ja asian varmistaa, ja tulla sitten kertomaan miksi näin on.. ;)

        Päätän paatokseni tähän, ja nappaan Vocoprot (!) päälle, ja alan uutta levyä harjoittelemaan!

        Laulellaan!

        Karaokekeskus tuo nykyään maahan tuota MadBoyta joka on siis heidän oma merkki.

        Nettisivut löytyvät muuten osoitteesta www.madboy-audio.com

        MadBoyn nettisivuilla lukee että se on maailman ensimmäinen karaokebrändi, jonka ovat luoneet todelliset karaoken ammattilaiset. Kehitystiimin jäseninä on erittäin vahva ammattitausta karaokejuontajina sekä tiskijukkina.

        Kyllähän nuo kaksi merkkiä tietenkin muistuttavat ulkoisesti hieman toisiaan mutta eihän se sinänsä ole tässä nykymaailmassa mikään ihme.
        Saattavat ehkä jopa tulla samalta tehtaalta, eroina onkin sitten sisusta.

        Itse olen käyttänyt nyt molempia merkkejä ja kyllä tämä MadBoy vie voiton ihan suvereenisti.
        Laatu on aivan eri luokkaa kuin mitä Vocoprolla.

        Tuleehan monet mikrofonimerkitkin muuten samoista tehtaista ja käyttävät samoja osia. Esim. Shure, AKG sekä T-Bone käyttävät samaa valmistajaa. Silti noissakin merkeissä on huomattavia eroja.

        Vocoprota tuo muuten nykyisin maahan Discoland.


      • vocoPROot
        ja soittaa kirjoitti:

        Karaokekeskus tuo nykyään maahan tuota MadBoyta joka on siis heidän oma merkki.

        Nettisivut löytyvät muuten osoitteesta www.madboy-audio.com

        MadBoyn nettisivuilla lukee että se on maailman ensimmäinen karaokebrändi, jonka ovat luoneet todelliset karaoken ammattilaiset. Kehitystiimin jäseninä on erittäin vahva ammattitausta karaokejuontajina sekä tiskijukkina.

        Kyllähän nuo kaksi merkkiä tietenkin muistuttavat ulkoisesti hieman toisiaan mutta eihän se sinänsä ole tässä nykymaailmassa mikään ihme.
        Saattavat ehkä jopa tulla samalta tehtaalta, eroina onkin sitten sisusta.

        Itse olen käyttänyt nyt molempia merkkejä ja kyllä tämä MadBoy vie voiton ihan suvereenisti.
        Laatu on aivan eri luokkaa kuin mitä Vocoprolla.

        Tuleehan monet mikrofonimerkitkin muuten samoista tehtaista ja käyttävät samoja osia. Esim. Shure, AKG sekä T-Bone käyttävät samaa valmistajaa. Silti noissakin merkeissä on huomattavia eroja.

        Vocoprota tuo muuten nykyisin maahan Discoland.

        vasta ''kokemuksen''syvä rintaääni vastaa mututuntumalla että,,,,,,,,,,

        ((((Itse olen käyttänyt nyt molempia merkkejä ja kyllä tämä MadBoy vie voiton ihan suvereenisti.
        Laatu on aivan eri luokkaa kuin mitä Vocoprolla.)))))

        -niin onko kokemuksesi 1 kuukauden vai jopa 2 kuukauden ajalta??????
        -eikös tämä mad boy pitänyt olla "uusi merkki" miten voit verrata Vocoon
        joka on ollut markkinoilla jo kauan ???
        - millä "mittaat" tai olet mitannut tämän mainitsemasi laatueron ?
        - saisko tarkemmat perustelut, sekä mittaus / vertailutulokset ja missä tulokset mitattu/otettu??
        - vai perustuuko vastauksesi johonki 10 neliön kerrostalokokeiluun, jollakin paskalla kotilevyllä?
        vai omaan mieltymykseesi vain sillä perusteella että olet hankkinut ko tuotteen ja yrität todistella
        laitteen paremmuutta itsellesi ja kavereillesi ??
        - voin lohduttaa että tuolla rahalla mitä tämä (mad boy) maksaa ei valitettavasti saa hyviä laitteita.
        itsellä ollut vocon tuotteita ammattikäytössä (mikeistä miksereihin,sekä soittimiin) jo lähes 10 vuotta
        eikä paljoo huomauttamista ( 1 mikseri ja 1 mikserivahvistin vaihdettu takuuaikanaan) ja
        meillä vocon laitteita eri kokooonpanoissaan pyörii käytössä 36-45 tuntia/viikko. kyllä niitä muun
        merkkisiä laitteita on vaihdatettu takuuseen ihan samaan tahtiin jollei enemmänkin tässä samaisessa
        ajassa kuten ( mikserit,vahvistimet,mikit,efektit, eq;t sekä kajarit)



        - ei ehkä parasta mitä rahalla saa, mutta aivan riittävän hyvät vastaamaan tarkoitustaan!


      • nyt melekonen
        vocoPROot kirjoitti:

        vasta ''kokemuksen''syvä rintaääni vastaa mututuntumalla että,,,,,,,,,,

        ((((Itse olen käyttänyt nyt molempia merkkejä ja kyllä tämä MadBoy vie voiton ihan suvereenisti.
        Laatu on aivan eri luokkaa kuin mitä Vocoprolla.)))))

        -niin onko kokemuksesi 1 kuukauden vai jopa 2 kuukauden ajalta??????
        -eikös tämä mad boy pitänyt olla "uusi merkki" miten voit verrata Vocoon
        joka on ollut markkinoilla jo kauan ???
        - millä "mittaat" tai olet mitannut tämän mainitsemasi laatueron ?
        - saisko tarkemmat perustelut, sekä mittaus / vertailutulokset ja missä tulokset mitattu/otettu??
        - vai perustuuko vastauksesi johonki 10 neliön kerrostalokokeiluun, jollakin paskalla kotilevyllä?
        vai omaan mieltymykseesi vain sillä perusteella että olet hankkinut ko tuotteen ja yrität todistella
        laitteen paremmuutta itsellesi ja kavereillesi ??
        - voin lohduttaa että tuolla rahalla mitä tämä (mad boy) maksaa ei valitettavasti saa hyviä laitteita.
        itsellä ollut vocon tuotteita ammattikäytössä (mikeistä miksereihin,sekä soittimiin) jo lähes 10 vuotta
        eikä paljoo huomauttamista ( 1 mikseri ja 1 mikserivahvistin vaihdettu takuuaikanaan) ja
        meillä vocon laitteita eri kokooonpanoissaan pyörii käytössä 36-45 tuntia/viikko. kyllä niitä muun
        merkkisiä laitteita on vaihdatettu takuuseen ihan samaan tahtiin jollei enemmänkin tässä samaisessa
        ajassa kuten ( mikserit,vahvistimet,mikit,efektit, eq;t sekä kajarit)



        - ei ehkä parasta mitä rahalla saa, mutta aivan riittävän hyvät vastaamaan tarkoitustaan!

        vinkuja oot?

        Ite yrität todistella että Vocot on hyvä merkki kun sinäkin käytät.
        Onks ne Vocot niin paljon kalliimpai kuin tuo Madboy, että silla rahalla saa jo hyviä laitteita?


      • vai niin ahaa
        vocoPROot kirjoitti:

        vasta ''kokemuksen''syvä rintaääni vastaa mututuntumalla että,,,,,,,,,,

        ((((Itse olen käyttänyt nyt molempia merkkejä ja kyllä tämä MadBoy vie voiton ihan suvereenisti.
        Laatu on aivan eri luokkaa kuin mitä Vocoprolla.)))))

        -niin onko kokemuksesi 1 kuukauden vai jopa 2 kuukauden ajalta??????
        -eikös tämä mad boy pitänyt olla "uusi merkki" miten voit verrata Vocoon
        joka on ollut markkinoilla jo kauan ???
        - millä "mittaat" tai olet mitannut tämän mainitsemasi laatueron ?
        - saisko tarkemmat perustelut, sekä mittaus / vertailutulokset ja missä tulokset mitattu/otettu??
        - vai perustuuko vastauksesi johonki 10 neliön kerrostalokokeiluun, jollakin paskalla kotilevyllä?
        vai omaan mieltymykseesi vain sillä perusteella että olet hankkinut ko tuotteen ja yrität todistella
        laitteen paremmuutta itsellesi ja kavereillesi ??
        - voin lohduttaa että tuolla rahalla mitä tämä (mad boy) maksaa ei valitettavasti saa hyviä laitteita.
        itsellä ollut vocon tuotteita ammattikäytössä (mikeistä miksereihin,sekä soittimiin) jo lähes 10 vuotta
        eikä paljoo huomauttamista ( 1 mikseri ja 1 mikserivahvistin vaihdettu takuuaikanaan) ja
        meillä vocon laitteita eri kokooonpanoissaan pyörii käytössä 36-45 tuntia/viikko. kyllä niitä muun
        merkkisiä laitteita on vaihdatettu takuuseen ihan samaan tahtiin jollei enemmänkin tässä samaisessa
        ajassa kuten ( mikserit,vahvistimet,mikit,efektit, eq;t sekä kajarit)



        - ei ehkä parasta mitä rahalla saa, mutta aivan riittävän hyvät vastaamaan tarkoitustaan!

        Vocoista on kokemuksia reilun viiden vuoden ajalta ja ihan ammattikäytöstä. Kyllä on niin paljon skeidaa tullut siltä saralta käteen että kaikella mahdollisella tavalla koitan kyseistä merkkiä välttää.
        MItä tulee MadBoyhin, niin esim. langattomat mikit ovat soundillisesti parempia (ainakin minun mielestäni), niistä on myös helpompi saada aikaiseksi kelpo laulusoundit laulajalle kuin laulajalle.
        Patterien kesto on myös pidempi MadBoyssa kuin mitä Vocossa, ja signaalin pätkimistä on vähemmän.

        En väitä että MadBoy olisi se "ainoa oikea merkki" tai "ehdottomasti kaikkein paras" tai "osta sitä älä missään tapauksessa mitään muuta".
        Kerroin vaan omat kokemukseni kyseisestä merkistä sekä mielipiteeni Vocoon jossa ei edelleenkään ole mielestäni mitään hyvää. No hinta on tietenkin Vocossa edullinen mutta siihen se sitten jääkin.

        Onhan se silleen että joku tykkää toisesta ja toinen sitten taas ei.

        Jonkun mielestä Behringer tekee huonoja laitteita mutta minulla ne on taas toiminut ihan loistavasti. Naapurilla sitten taas ei.

        Kokeilkaa eri merkkejä ja verratkaa. Tehkää sitten niiden perusteella omat arvionne.

        Vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ainakin minulta että kyllä tuo Boomer kannattaa tuolla hinnalla ostaa, jos katsoo että sille on käyttöä.

        Itse en välttämättä tuollaista järjestelmää ostaisi ollenkaan vaan hankkisin soittimen, mikserin, vahvistimen sekä kaiuttimet erikseen.
        Mutta jos etsii kompaktia pakettia jota on helppo siirrellä, niin silloin tuo on varmasti tutustumisen arvoinen.


      • COX 1
        vai niin ahaa kirjoitti:

        Vocoista on kokemuksia reilun viiden vuoden ajalta ja ihan ammattikäytöstä. Kyllä on niin paljon skeidaa tullut siltä saralta käteen että kaikella mahdollisella tavalla koitan kyseistä merkkiä välttää.
        MItä tulee MadBoyhin, niin esim. langattomat mikit ovat soundillisesti parempia (ainakin minun mielestäni), niistä on myös helpompi saada aikaiseksi kelpo laulusoundit laulajalle kuin laulajalle.
        Patterien kesto on myös pidempi MadBoyssa kuin mitä Vocossa, ja signaalin pätkimistä on vähemmän.

        En väitä että MadBoy olisi se "ainoa oikea merkki" tai "ehdottomasti kaikkein paras" tai "osta sitä älä missään tapauksessa mitään muuta".
        Kerroin vaan omat kokemukseni kyseisestä merkistä sekä mielipiteeni Vocoon jossa ei edelleenkään ole mielestäni mitään hyvää. No hinta on tietenkin Vocossa edullinen mutta siihen se sitten jääkin.

        Onhan se silleen että joku tykkää toisesta ja toinen sitten taas ei.

        Jonkun mielestä Behringer tekee huonoja laitteita mutta minulla ne on taas toiminut ihan loistavasti. Naapurilla sitten taas ei.

        Kokeilkaa eri merkkejä ja verratkaa. Tehkää sitten niiden perusteella omat arvionne.

        Vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ainakin minulta että kyllä tuo Boomer kannattaa tuolla hinnalla ostaa, jos katsoo että sille on käyttöä.

        Itse en välttämättä tuollaista järjestelmää ostaisi ollenkaan vaan hankkisin soittimen, mikserin, vahvistimen sekä kaiuttimet erikseen.
        Mutta jos etsii kompaktia pakettia jota on helppo siirrellä, niin silloin tuo on varmasti tutustumisen arvoinen.

        Tunnutte olevan aika ammattilaisia näissä hommissa itse ostin juuri tämän MadBoyn ja olen aivan nöössipoika laitteen käytössä. Toki saan sen "toimimaan" eli laulut raikaa ja homma pelittää, mutta kaipaisin pikku vihjeitä näiden nappuloiden käyttöön. eli onko yksinkertaisia ohjeita noiden kaikujen, korkeuksien ym. muiden käytössä.


      • hieman neuvoja
        COX 1 kirjoitti:

        Tunnutte olevan aika ammattilaisia näissä hommissa itse ostin juuri tämän MadBoyn ja olen aivan nöössipoika laitteen käytössä. Toki saan sen "toimimaan" eli laulut raikaa ja homma pelittää, mutta kaipaisin pikku vihjeitä näiden nappuloiden käyttöön. eli onko yksinkertaisia ohjeita noiden kaikujen, korkeuksien ym. muiden käytössä.

        Kaiun määrän käyttö on tietenkin ihan sinusta itsestä kiinni, siis kuinka paljon kaikua lauluun haluat. Kaikua saat säädettyä kaukosäätimen "echo / echo -" nappuloista (isot siniset siinä keskellä).

        Transponointi löytyy joko koneen oikeasta reunasta tai sitten kaukosäätimestä.

        Kaukosäätimestä löytyy myös painike "eq" joka painamalla avautuu kuvaruudulle valikko.
        Sieltä löydät mm. taajuuskorjaimen jolla pääset säätelemään musiikin äänensävyjä jne.


      • Nordic Man
        vai niin ahaa kirjoitti:

        Vocoista on kokemuksia reilun viiden vuoden ajalta ja ihan ammattikäytöstä. Kyllä on niin paljon skeidaa tullut siltä saralta käteen että kaikella mahdollisella tavalla koitan kyseistä merkkiä välttää.
        MItä tulee MadBoyhin, niin esim. langattomat mikit ovat soundillisesti parempia (ainakin minun mielestäni), niistä on myös helpompi saada aikaiseksi kelpo laulusoundit laulajalle kuin laulajalle.
        Patterien kesto on myös pidempi MadBoyssa kuin mitä Vocossa, ja signaalin pätkimistä on vähemmän.

        En väitä että MadBoy olisi se "ainoa oikea merkki" tai "ehdottomasti kaikkein paras" tai "osta sitä älä missään tapauksessa mitään muuta".
        Kerroin vaan omat kokemukseni kyseisestä merkistä sekä mielipiteeni Vocoon jossa ei edelleenkään ole mielestäni mitään hyvää. No hinta on tietenkin Vocossa edullinen mutta siihen se sitten jääkin.

        Onhan se silleen että joku tykkää toisesta ja toinen sitten taas ei.

        Jonkun mielestä Behringer tekee huonoja laitteita mutta minulla ne on taas toiminut ihan loistavasti. Naapurilla sitten taas ei.

        Kokeilkaa eri merkkejä ja verratkaa. Tehkää sitten niiden perusteella omat arvionne.

        Vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ainakin minulta että kyllä tuo Boomer kannattaa tuolla hinnalla ostaa, jos katsoo että sille on käyttöä.

        Itse en välttämättä tuollaista järjestelmää ostaisi ollenkaan vaan hankkisin soittimen, mikserin, vahvistimen sekä kaiuttimet erikseen.
        Mutta jos etsii kompaktia pakettia jota on helppo siirrellä, niin silloin tuo on varmasti tutustumisen arvoinen.

        Eikö kuitenkin loppupeleissä ole tärkeintä että on tyytyväinen laitteeseensa oli merkki mikä hyvänsä. Monta kertaa näissä keskusteluissa mennään siihen "mulla on parempi" väitteisiin joka ainakin näin aikuista miestä ärsyttää.


      • --Jii--
        Nordic Man kirjoitti:

        Eikö kuitenkin loppupeleissä ole tärkeintä että on tyytyväinen laitteeseensa oli merkki mikä hyvänsä. Monta kertaa näissä keskusteluissa mennään siihen "mulla on parempi" väitteisiin joka ainakin näin aikuista miestä ärsyttää.

        Samaa mieltä Nordic Man:in kanssa..

        Jokainen ostakoon tarpeiden ja mahdollisuuksien mukaan.

        Jos itselle kelpaa, niin miksi miellyttää muita, aina löytyy niitä, joitten mielestä se ja se olisi parempi..olipa asia mikä tahansa.

        Siitä sitä harjoittelemalla oppii, ja alkaa huomaamaan jos tarvitsee jotakin lisää tms.

        toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä..joillekkin menee molemmat. ;)

        Hyvää Joulun odotusta!!


      • Huutaja
        --Jii-- kirjoitti:

        Samaa mieltä Nordic Man:in kanssa..

        Jokainen ostakoon tarpeiden ja mahdollisuuksien mukaan.

        Jos itselle kelpaa, niin miksi miellyttää muita, aina löytyy niitä, joitten mielestä se ja se olisi parempi..olipa asia mikä tahansa.

        Siitä sitä harjoittelemalla oppii, ja alkaa huomaamaan jos tarvitsee jotakin lisää tms.

        toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä..joillekkin menee molemmat. ;)

        Hyvää Joulun odotusta!!

        Mistä saisi tietää kuka valmistaa MadBoy-,Vocostar- ja Vocopro-laitteita?
        MadBoy ja Vocostar on sama kone,mutta entäs Vocopro?


      • EI NIIN TYHMÄ!!
        Huutaja kirjoitti:

        Mistä saisi tietää kuka valmistaa MadBoy-,Vocostar- ja Vocopro-laitteita?
        MadBoy ja Vocostar on sama kone,mutta entäs Vocopro?

        Avaa pahvi koneet ja sano siten että ovat sama kone!!
        Voi tietämättömiä!


    • selvää pässinlihaa

      Tästäkin viestiketjusta huomaa lapsikin, että asialla on ko. laitteiden myyjien omaa keskinäistä keskustelua... eli suomeksi piilomarkkinointia

    • Laulut kiinnostaa

      Te MadBoyerin käyttäjät , jos kytkee lisäkovaääniset esim. 2 kpl. 300 w :sta kärsiikö ääni ja äänen laatu? Tuleeko herkästi kiertoa jos laulaja on laitteen etupuolella liian lähellä? Suunnittelen tällaisen MayBoy Boomerin ostoa, kannattaako satsata. Kiitän vastaajille ja hyvistä tipseistä.

      • PETTYNYT...

        EI TAIDA NÄILTÄ SIVUILLA ENÄÄ OLLA SELLAISIA KAVEREITA, JOTKA JOTAIN TIETÄVÄT KARAOKELAITTEISTA.
        ENNEN VANHAAN TÄÄLTÄ SAI HYVIÄ NEUVOJA JA VINKKEJÄ VIISAAMILTA JA ASIAAN PAREMMIN PEREHTYNEILTÄ.
        OISIVATKOHAN SIIRTYNEET TYYSTIN JOLLEKKIN ASIALLISEMMILLE SIVUILLE.

        ITSE NIMITTÄIN KYSELIN JOKU VIIKKO SITTEN VINKKEJÄ MADBOY LAITTEISTA YM.MUTTA NEUVOA ANTAVAA VINKKIÄ EI TULLUT ALOITUKSEENI.

        TOIVOTAAN, ETTÄ SINÄ SAAT VASTAUKSIA KYSYMYKSEESI!


      • wiseboy
        PETTYNYT... kirjoitti:

        EI TAIDA NÄILTÄ SIVUILLA ENÄÄ OLLA SELLAISIA KAVEREITA, JOTKA JOTAIN TIETÄVÄT KARAOKELAITTEISTA.
        ENNEN VANHAAN TÄÄLTÄ SAI HYVIÄ NEUVOJA JA VINKKEJÄ VIISAAMILTA JA ASIAAN PAREMMIN PEREHTYNEILTÄ.
        OISIVATKOHAN SIIRTYNEET TYYSTIN JOLLEKKIN ASIALLISEMMILLE SIVUILLE.

        ITSE NIMITTÄIN KYSELIN JOKU VIIKKO SITTEN VINKKEJÄ MADBOY LAITTEISTA YM.MUTTA NEUVOA ANTAVAA VINKKIÄ EI TULLUT ALOITUKSEENI.

        TOIVOTAAN, ETTÄ SINÄ SAAT VASTAUKSIA KYSYMYKSEESI!

        Ei kai huutajille viitsi kukaan vastata. ÄLÄ saatana HUUDA!!!


      • oooooooppppppqqqrrrr

        Ihan rehellisesti sanoen, älä vaan missään nimessä mene rahojas laittamaan tollaseen pa..aan. Kuulin laitteesta jo melko alussa kun se tuli markkinoille et siinä on ovela taipumus rikkoa levyt ja sen jälkeen masiina meneekin sen verran jumiin et ei toimi enään kuin maahantuojan huollon kautta ja silloinkin se vaihdetaan uuteen kun ei osata vikaa korjata. Hyvällä tuurilla se vaihto kone toimii puol vuotta ja sit taas sama rumba. Ja boomer ei o ainoa kone mikä madboyn tuotannossa vit...lee. Net on suurin piirtein kaikki yhtä paskoja. Joten tiivistettynä, älä hanki mokomaa romuläjää.


      • Laulu kiinnostaa
        oooooooppppppqqqrrrr kirjoitti:

        Ihan rehellisesti sanoen, älä vaan missään nimessä mene rahojas laittamaan tollaseen pa..aan. Kuulin laitteesta jo melko alussa kun se tuli markkinoille et siinä on ovela taipumus rikkoa levyt ja sen jälkeen masiina meneekin sen verran jumiin et ei toimi enään kuin maahantuojan huollon kautta ja silloinkin se vaihdetaan uuteen kun ei osata vikaa korjata. Hyvällä tuurilla se vaihto kone toimii puol vuotta ja sit taas sama rumba. Ja boomer ei o ainoa kone mikä madboyn tuotannossa vit...lee. Net on suurin piirtein kaikki yhtä paskoja. Joten tiivistettynä, älä hanki mokomaa romuläjää.

        Kiitos vastauksesta .Ompa hienoa että löyty kaveri joka sanoo asian suoraan en tiedä sitte kuin paljon uskoa. Kaikkia kuulopuheitahan ei aina kannata ottaa täydestä, varmaanhan on kai osa tottai tuossa kaverin testissä. Mutta täytyy täsä vielä kuulostella jos löytyis muita vaihtoehtoja samolla finesseillä ja kestävämpiä.Muuten mikä kone sulla itselläs on?


      • kusi_leinonen
        Laulu kiinnostaa kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta .Ompa hienoa että löyty kaveri joka sanoo asian suoraan en tiedä sitte kuin paljon uskoa. Kaikkia kuulopuheitahan ei aina kannata ottaa täydestä, varmaanhan on kai osa tottai tuossa kaverin testissä. Mutta täytyy täsä vielä kuulostella jos löytyis muita vaihtoehtoja samolla finesseillä ja kestävämpiä.Muuten mikä kone sulla itselläs on?

        Ei noilla "tietäjillä" yleensä mitään ole, kunhan pätevät.
        Tai sitten joku "15 vuotta sitten tehtiin kunnon vehkeitä" -rotjake.


    • makaroooni

      Ja tuleehan niitä maanantai-aparaattejakin joka merkissä,joten ei voi yleistää että kaikki ois pas..ja. Tehdäänkö muuten nämä MadBoy - tuotteet Suomessa, kuka viisas tietäis? (no ei tuohon tarvi olla oikein tietomieskään)

    • munamies

      Tulipahan ostettua tuo MadBoy Boomer ja vaikuttaa hyvältä, pelaa hienosti eikä ole vielä yhtää levyä rikkonut niinkuin tuo ykss kaveri mainosti. Riippuuhan se käyttäjästäkin että miten konetta ja levyjä käsitellään. On pieniin tiloihin ihan sopeva ja mahtava vehjes. Suosittelen.....

    • Uutta etsimässä

      Ei nyt suoraan ketjun laittesta kokemusta mutta merkistä kuitnkin. Vocopron kaksi ekaa karaokesoitisnta hajosi viikoissa, ja kolmas sitten heti takuuajan jälkeen. MadBoy MFP1000 kesti hieman yli takuuajan ennen kuin hajosi (todella vähäisessä käytössä ollut). Kaikissa näissä ongema liittyi DVD -soittimeen. Vocot lopetti levyn lukemisen (niin ostetuilla kuin poltetuillakin levyillä), ja MadBoyssa levyn kelkan avaava "voimansiirto-kumilenkki" katkesi. Tämän jälkimmäisen voi vielä saada korjattua kunhan löydän jostain vastaavan kumilenkin. Jokatapauksessa tällaisia ongelmia ei ole ollut edes 50 euron marketti -laiteissa - eli käsittämättömän huonolaatuinen soitin näissä ainakin on. Vocopro 880 taisi maksaa n. 300 e. Vocoprossa oli parempi-laatuinen mikrofoni -litäntä / mikseri. MadBoy oli "vain" 179e, mutta yleinen laadukkuuskin on hieman heikompi.

    • Karaokeukko

      Mulla on tässä kotikäytössä vocopro KJ-7808RV mikseri ihan normit pa laitteet, eli 2 kpl 15 tuuman yläpäätä 2 kpl 18 tuuman subbareita ja niille tietty 2 kpl päätteitä aktiivisuodin limitteri 2 X 15 kanavainen equ. 4kpl shure sm 58 mikkiä.

      Oon vetäny näillä lisäksi muutamia karaoke/disco keikkoja liikuntasalin kokoisissa tiloissa ja siihen ne on riitttäneet ihan hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe