kuka tietäis ukko nooa tabulatuureja? en osaa soittaa siitä kuin alun ja loppuja en tiedä, on asia jäänyt jo kauan sitten vaivaamaan.
Ukko Nooa
7
5763
Vastaukset
- akka nooa
Harjoittele ensin c-duuri asteikko ja sitä kautta saat korvakuulolla soitettua nämä legendaariset skeba biisit kuten esim ukko nooa, maijal oli karitsa ja jänis istui maassa
- Jokuuuuuu
Älkää syöttäkö trollia...
- nimimerkki on varatt
Hei kuules, mä oon paska kitaristi. Ja itekki alussa osasin vain sen alun "ukko noa, ukko noa". Mut sit tarpeeks kaua ku kokeilin et miten sais kuulostaa siltä nii sit se onnistu. Mut siin kävi mulla vahinko, yritin soittaa Ukko Noaa, mutta siitä muodostuikin Jänis Istui Maassa. Nää on kyl mun omilla tabeilla, et en tiiä onko missää "virallisii oikeit..."
Vitsi ku tähä on vaikee niit väsätä...
Mut ennen ku katot noita nii koita ilman tabei...
E---------------0----------------2---------------0--0
H--0--0--0----------2--2--2-----------------------------2--2--0
E------------------5--4------------------------4--3--
H--5--5--5--5-----------------4--4--4--4-----------
Ja takas alkuun...
En tiiä onko kuinka oikein mut kyl se musta iha hyvältä kuulostaa vaikka ite sanonkin.
Jänis istui maassa biisii saat miettii ite :D Joo joo on vaikeempi mut ite halusit ukko noan :P - siinäois
Mä alotin kitaran soiton tässä ihan joku aika sitte ja etin joskus noita samoja tabulatuureja ja löyty aika hyvin ku iha vaa googletti, en saa varmaan laitettua tähä nyt linkkiä mutta sen sivun nimi oli Ykköskitara ja laitoin siihen hakuun vaan että "ukko nooa tabulatuuri"
- lollsia14232
juu kuten ensimmäisessä viestissä sanottiin, c-duuri asteikko kannatttaa opetella, mutta mää osaan jo kaksi tapaa soittaa ukko nooa mutta se alkuperäinen:
e:---------------------------------------------------------
H:---------------------------------------------------------
G:---------------------------------------------------------
D:--------------2--0--0--0--3--2--2--0--0------------
A:---3--3--3-----------------------------------3--------
E:---------------------------------------------------------
ja toinen säkeistö:
e:---------------------------------------------------
H:---------------------------------------------------
G:----------------0----------------------------------
D:--2--2--2--2-----3-----0--0--0--0--3--2-----
A:----------------------------------------------------
E:----------------------------------------------------
Äänestä jos oli mielestäsi oikea...! - Toivottavasti_ymmärrätte
-------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------__---------------------------------------------------------
-----------------------------------0---0-__-------------__----__------------------------------
--------0003--2200--__--2222-------3--3--0000--3---3-2---2-----2--0003--2200--__--
-----2----------------3---3-----------------------------------------333------------------3---3-
-333--------------------------------------------------------------------------------------------
:) - jimivai
Mä soitan kaikki Steve Vain biisit ulkoa, mutta ukko nooata en ole koskaan oppinut muistamaan. Kannattais ehkä lopettaa soittaminen, mut eihän Hendrixkään osnnut ukko nooa, kun ei sitä koskaan soittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019