kuka tietäis ukko nooa tabulatuureja? en osaa soittaa siitä kuin alun ja loppuja en tiedä, on asia jäänyt jo kauan sitten vaivaamaan.
Ukko Nooa
7
5884
Vastaukset
- akka nooa
Harjoittele ensin c-duuri asteikko ja sitä kautta saat korvakuulolla soitettua nämä legendaariset skeba biisit kuten esim ukko nooa, maijal oli karitsa ja jänis istui maassa
- Jokuuuuuu
Älkää syöttäkö trollia...
- nimimerkki on varatt
Hei kuules, mä oon paska kitaristi. Ja itekki alussa osasin vain sen alun "ukko noa, ukko noa". Mut sit tarpeeks kaua ku kokeilin et miten sais kuulostaa siltä nii sit se onnistu. Mut siin kävi mulla vahinko, yritin soittaa Ukko Noaa, mutta siitä muodostuikin Jänis Istui Maassa. Nää on kyl mun omilla tabeilla, et en tiiä onko missää "virallisii oikeit..."
Vitsi ku tähä on vaikee niit väsätä...
Mut ennen ku katot noita nii koita ilman tabei...
E---------------0----------------2---------------0--0
H--0--0--0----------2--2--2-----------------------------2--2--0
E------------------5--4------------------------4--3--
H--5--5--5--5-----------------4--4--4--4-----------
Ja takas alkuun...
En tiiä onko kuinka oikein mut kyl se musta iha hyvältä kuulostaa vaikka ite sanonkin.
Jänis istui maassa biisii saat miettii ite :D Joo joo on vaikeempi mut ite halusit ukko noan :P - siinäois
Mä alotin kitaran soiton tässä ihan joku aika sitte ja etin joskus noita samoja tabulatuureja ja löyty aika hyvin ku iha vaa googletti, en saa varmaan laitettua tähä nyt linkkiä mutta sen sivun nimi oli Ykköskitara ja laitoin siihen hakuun vaan että "ukko nooa tabulatuuri"
- lollsia14232
juu kuten ensimmäisessä viestissä sanottiin, c-duuri asteikko kannatttaa opetella, mutta mää osaan jo kaksi tapaa soittaa ukko nooa mutta se alkuperäinen:
e:---------------------------------------------------------
H:---------------------------------------------------------
G:---------------------------------------------------------
D:--------------2--0--0--0--3--2--2--0--0------------
A:---3--3--3-----------------------------------3--------
E:---------------------------------------------------------
ja toinen säkeistö:
e:---------------------------------------------------
H:---------------------------------------------------
G:----------------0----------------------------------
D:--2--2--2--2-----3-----0--0--0--0--3--2-----
A:----------------------------------------------------
E:----------------------------------------------------
Äänestä jos oli mielestäsi oikea...! - Toivottavasti_ymmärrätte
-------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------__---------------------------------------------------------
-----------------------------------0---0-__-------------__----__------------------------------
--------0003--2200--__--2222-------3--3--0000--3---3-2---2-----2--0003--2200--__--
-----2----------------3---3-----------------------------------------333------------------3---3-
-333--------------------------------------------------------------------------------------------
:) - jimivai
Mä soitan kaikki Steve Vain biisit ulkoa, mutta ukko nooata en ole koskaan oppinut muistamaan. Kannattais ehkä lopettaa soittaminen, mut eihän Hendrixkään osnnut ukko nooa, kun ei sitä koskaan soittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995