Ukko Nooa

soittelijavaaaan

kuka tietäis ukko nooa tabulatuureja? en osaa soittaa siitä kuin alun ja loppuja en tiedä, on asia jäänyt jo kauan sitten vaivaamaan.

7

5626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka nooa

      Harjoittele ensin c-duuri asteikko ja sitä kautta saat korvakuulolla soitettua nämä legendaariset skeba biisit kuten esim ukko nooa, maijal oli karitsa ja jänis istui maassa

      • Jokuuuuuu

        Älkää syöttäkö trollia...


    • nimimerkki on varatt

      Hei kuules, mä oon paska kitaristi. Ja itekki alussa osasin vain sen alun "ukko noa, ukko noa". Mut sit tarpeeks kaua ku kokeilin et miten sais kuulostaa siltä nii sit se onnistu. Mut siin kävi mulla vahinko, yritin soittaa Ukko Noaa, mutta siitä muodostuikin Jänis Istui Maassa. Nää on kyl mun omilla tabeilla, et en tiiä onko missää "virallisii oikeit..."

      Vitsi ku tähä on vaikee niit väsätä...
      Mut ennen ku katot noita nii koita ilman tabei...




      E---------------0----------------2---------------0--0
      H--0--0--0----------2--2--2-----------------------------2--2--0

      E------------------5--4------------------------4--3--
      H--5--5--5--5-----------------4--4--4--4-----------
      Ja takas alkuun...


      En tiiä onko kuinka oikein mut kyl se musta iha hyvältä kuulostaa vaikka ite sanonkin.
      Jänis istui maassa biisii saat miettii ite :D Joo joo on vaikeempi mut ite halusit ukko noan :P

    • siinäois

      Mä alotin kitaran soiton tässä ihan joku aika sitte ja etin joskus noita samoja tabulatuureja ja löyty aika hyvin ku iha vaa googletti, en saa varmaan laitettua tähä nyt linkkiä mutta sen sivun nimi oli Ykköskitara ja laitoin siihen hakuun vaan että "ukko nooa tabulatuuri"

    • lollsia14232

      juu kuten ensimmäisessä viestissä sanottiin, c-duuri asteikko kannatttaa opetella, mutta mää osaan jo kaksi tapaa soittaa ukko nooa mutta se alkuperäinen:

      e:---------------------------------------------------------
      H:---------------------------------------------------------
      G:---------------------------------------------------------
      D:--------------2--0--0--0--3--2--2--0--0------------
      A:---3--3--3-----------------------------------3--------
      E:---------------------------------------------------------

      ja toinen säkeistö:

      e:---------------------------------------------------
      H:---------------------------------------------------
      G:----------------0----------------------------------
      D:--2--2--2--2-----3-----0--0--0--0--3--2-----
      A:----------------------------------------------------
      E:----------------------------------------------------

      Äänestä jos oli mielestäsi oikea...!

    • Toivottavasti_ymmärrätte

      -------------------------------------------------------------------------------------------------
      -------------------------------------__---------------------------------------------------------
      -----------------------------------0---0-__-------------__----__------------------------------
      --------0003--2200--__--2222-------3--3--0000--3---3-2---2-----2--0003--2200--__--
      -----2----------------3---3-----------------------------------------333------------------3---3-
      -333--------------------------------------------------------------------------------------------


      :)

    • jimivai

      Mä soitan kaikki Steve Vain biisit ulkoa, mutta ukko nooata en ole koskaan oppinut muistamaan. Kannattais ehkä lopettaa soittaminen, mut eihän Hendrixkään osnnut ukko nooa, kun ei sitä koskaan soittanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe