Voiko ujon miehen juottaa humalaan, jos muu ei auta?

Impi Umpilampi

Tuossa jo aiemmin kirjoitin ujosta miehestä, johon olen tosi pahasti ihastunut.
Se mies ei ole yhtään mun tyyppiä, mutta niin nyt vaan on käynyt että ihastuin.

Ajattelen TODELLA TUHMIA JUTTUJA hänestä koko ajan. Nukahtaminen on työlästä iltaisin, kun ajattelen vain mitä hänelle tekisin, jos saisin hänet sänkyyni.

Ongelma on nyt vain siinä, että tuo mies kyllä on selvästi ko aiheesta kiinnostunut ja kaveriporukassamme puhuu tuhmia juttuja, mutta minun ollessa ainoa paikalla olija, hän selvästi menee kipsiin tosi pahasti.

En halua säikytellä häntä, mutta olen alkanut suunnitella, että hänet voisi ehkä joskus juottaa vaikka känniiin (ehkä pidän koko porukalle pirskeet). Itse olen lähes absolutisti, mutta kyllä kai hyvän asian eteen voisi itsekin muutaman drinkin juoda.

Onko mitään viinamerkkiä, joka vaikuttaisi mieheen niin, että hän kiihottuisi tavallista humalatilaa enemmän?
Tietysti pitäisi juottaa hänet vain sellaiseen kevyeen känniin, ettei tule ihan täysipuudutusta.

Tässä kohtaa on kai hyvä sanoa, että en minä ajattele tuota miestä pelkkänä seksiobjektina.
Arvostan todella paljon häntä ihmisenä ja pidän häntä todella ainutkertaisena ihmisenä.
Kyse ei ole siis pelkästä seksistä. Vaikka joutuisin odottamaan vuoden sitä seksiä, niin se onnistuisi.
Hän on sen arvoinen.

22

2499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xym

      Ei kai sillä laadulla niin oleellista väliä ole, määrä ja näinollen humalatilan syvyys luonnehtii tulevia tapahtumia. Onnea yritykseesi, jotenkin uskon että lopulta kaikki menee putkeen muutamien mahdollisten kömmähdysten, töppäilyjen ja nolojen tilanteiden kautta. Eli eiköhän teistä pari tule : )
      terv. omansa löytänyt
      P.S. nytpä keksin, ennen kekkereitä tietysti kysäiset häneltä lempijuomiaan ja sitten yllätät hänet iloisesti hankkimalla esim. just hänen lempiviskiään..

      • Impi Umpilampi

        Niin, sitä minä uumoilinkin että määrä eikä merkki..
        Jos sen miehen liian känniin juottaa, niin siitä tulee vain just niitä kamalan noloja tilanteita. Ja itse kun olen lähes absolutisti, niin en kestä kuin kaksi siideria ja olen ihan hihityskunnossa..
        Täytyy pitää visusti kiinni siitä ettei läträä liikaa. Muuten menee miehen kaato ihan plörinäksi.

        Joskus joku kehui Pernodia lemmennostattajaksi ainakin naisten suhteen... Pitäneekö tuo paikkansa..? Ja toimisiko pernod myös miehillä tavallista viinaa paremmin..?


    • vato retro

      Jos herra menee kipsiin seurassanne kipsiin, hän on luultavasti ihastunut Teihin.

      Alkoholi poistaa ainakin minulta seksihalut. Paljon ottaneena niistä hommista ei tule muutenkaan mitään. Ainoa juoma, mikä minulla pistää seksuaalisen mielikuvituksen liikkeelle, on viini. Puoli pulloa punkkua, max.

      Mutta jos todella kiimaisen miehen haluatte, juottakaa herralta taju kankaalle ja iskekää seuraavana päivänä kiinni. Hyvä keino on esim. pyytää iltapäivällä aamiaiselle. Sopiva asu daamille on esim. kylpytakki. Siinä 1-2 krapulaolutta ja sen jälkeen suora ehdotus kehiin.

      Krapulaista miestä kiimaisempaa olentoa ei ole. Mikä tahansa naaraspuolinen nisäkäs kelpaa, kun on kunnon darra.

      • rfbdrt

        miehet ovat yksilöitä. Itselläni ovat seksihalut tiessään niin kauan kun paha darra vaivaa. Olo on liian heikko rasittavaan urheiluun ja tuntoherkkyys poissa. On tutkittu, että miehen testosteronitasot ovat krapulassa alhaalla, ehkä ne ovat luontaisestikin sen verran matalat, että krapulassa loppuu sitten kaikki kipinä. Kavereilla kuulemma on noita krapulahimoja.


      • juoppo40

        No, riippuu vähän kyl krapulasta... Itselläni on sen verran kova toleranssi, että harvemmin edes krapulaa tulee, mutta jos joskus sellainen on, niin yksi viimeisimpiä asioita, joita mieleen tulee, on seksin harrastaminen ;)


    • Impi Umpilampi

      Exä aina halusi seksiä krapulassa...
      Toisaalta se ei ole aina naiselle mukavaa, jos on lähes absolutisti kuten minä. Pahan hajuinen mies häärii kimpussa koko ajan..
      Sitäpaitsi exäni oli muuten aika saamaton vätys sängyssä..

      Tuossa kyseisessä miehessä on paljon sellaista seksuaalista energiaa. Sen huomaa.
      Hänellä ei vaan kuulemma kavereiden mukaan ole kokemuksia naisista. Sen takia minun pitää olla varovainen, ettei se mies pinkaise karkuun.
      Tottakai minun näppejä polttaa ihan mielettömästi, mutta enhän minä voi häntä alleni kaataa...vai voinko?

      Kiitos kamalasti kaikille miehille neuvoista joita olen saanut!

      • xym

        Niin minä olen kylläkin nainen 40 ..pari vinkkiä vielä, vastaisen varalle:
        On melkein todennäköisempää, että h-hetkellä mies menee kyvyttömäksi, ns. ei ota eteen vaikka alle kaataisit, tai varsinkin juuri siten. Vanhat kokemukset, tai kokemattomuudet, ilmeinen trauma pieleenmenneestä rakasteluyrityksestä, ja sinun miellyttämisestäsi johtuvat kovat paineet lisättynä vielä viinan veltostuttavalla vaikutuksella. Varaudu olemaan ekstra-ymmärtäväinen ja hellä epäonnistumisen sattuessa. Ehkä sitten toisella, kolmannella tai neljännellä tapaamiskerralla onnistuu. Jos haluat pelata varman päälle, viettäkää ihana yö yhdessä hellien muuten toisianne äläkä painosta millään tavalla itse aktiin. Annat itsestäsikin fiksumman kuvan, tietää että et ole joka pojan heila.
        Ja jos kutsut työporukan illanviettoon, varaudu rankkaankin herjanheittoon teidän kahden muhinoista. Ehkä työkaverit ovat jo havainnoineet jotakin ja ehkä ihastuksenkohteesi "saamattomuus" on ns. hyvä vitsi muutaman muun, itse parisuhteessa elävän mielestä. Toivottavasti miestä ei vallan nolata. Mieti valmiiksi pari hyvää repliikkiä joilla voit tukkia suut tarvittaressa.


      • Joe The Scrap
        xym kirjoitti:

        Niin minä olen kylläkin nainen 40 ..pari vinkkiä vielä, vastaisen varalle:
        On melkein todennäköisempää, että h-hetkellä mies menee kyvyttömäksi, ns. ei ota eteen vaikka alle kaataisit, tai varsinkin juuri siten. Vanhat kokemukset, tai kokemattomuudet, ilmeinen trauma pieleenmenneestä rakasteluyrityksestä, ja sinun miellyttämisestäsi johtuvat kovat paineet lisättynä vielä viinan veltostuttavalla vaikutuksella. Varaudu olemaan ekstra-ymmärtäväinen ja hellä epäonnistumisen sattuessa. Ehkä sitten toisella, kolmannella tai neljännellä tapaamiskerralla onnistuu. Jos haluat pelata varman päälle, viettäkää ihana yö yhdessä hellien muuten toisianne äläkä painosta millään tavalla itse aktiin. Annat itsestäsikin fiksumman kuvan, tietää että et ole joka pojan heila.
        Ja jos kutsut työporukan illanviettoon, varaudu rankkaankin herjanheittoon teidän kahden muhinoista. Ehkä työkaverit ovat jo havainnoineet jotakin ja ehkä ihastuksenkohteesi "saamattomuus" on ns. hyvä vitsi muutaman muun, itse parisuhteessa elävän mielestä. Toivottavasti miestä ei vallan nolata. Mieti valmiiksi pari hyvää repliikkiä joilla voit tukkia suut tarvittaressa.

        Hienoja vinkkejä kokeneelta naiselta, moni mies olisi onnellinen kun sinut saisi "puhenaiseksi" ; )


    • * poksu *

      "En halua säikytellä häntä, mutta olen alkanut suunnitella, että hänet voisi ehkä joskus juottaa vaikka känniiin (ehkä pidän koko porukalle pirskeet). Itse olen lähes absolutisti, mutta kyllä kai hyvän asian eteen voisi itsekin muutaman drinkin juoda."

      Känni ei ole ratkaisu, etkä välttämättä saisi miestä edes juomaan (itse en juo erikoisruokavalion vuoksi koskaan paria olutta enempää, ja väkeviä korkeintaan yhden tai kaksi).

      "Onko mitään viinamerkkiä, joka vaikuttaisi mieheen niin, että hän kiihottuisi tavallista humalatilaa enemmän?
      Tietysti pitäisi juottaa hänet vain sellaiseen kevyeen känniin, ettei tule ihan täysipuudutusta."

      Mun mielestä alkoholi ja seksi on yleensä huono yhdistelmä, paitsi jos ihminenn hakee baarikaatoja. Mulla ainakin jos suht. pieni määrä alkoholia vaikuttaa seksihaluihin heikentävällä tavalla. Tästäkin asiasta nauttii parhaiten ihan selvin päin.

      "Tässä kohtaa on kai hyvä sanoa, että en minä ajattele tuota miestä pelkkänä seksiobjektina.
      Arvostan todella paljon häntä ihmisenä ja pidän häntä todella ainutkertaisena ihmisenä."

      Tästä olen samaa mieltä. Kannattaa tosiaan heti alussa tehdä itselleen sekä miehelle selväksi omat tunteesi. Jos toinen on kiinnostunut vain seksimielessä ja toinen haluaisi selvästi paljon enemmän, lopputulos ei ole kenenkään kannalta mukava.

      • impi Umpilampi

        Kyllä hän käyttää alkoholia jonkin verran ja uskon jotenkin, että hän on ihan erilaista ihmistyyppiä kuin sinä.
        Kyse ei ole siitä, että joku pitäisi humalassa kaataa alle seksin takia.

        Jos hän tulisi nukkumaan viereeni humalapäissään, niin minun olisi helpompi aloittaa peli ja osoittaa hänelle kiintymykseni.
        Voisin esimerkiksi tuoda hänelle aamupalan sänkyyn ja todeta hymyillen, että seuraavalla kerralla sinä saatkin sitten tuoda minulle aamupalan, kun minä lojun sängyssä..

        Jos kaikki jatkuu niinkuin nyt -siellä missä tapaamme aina- niin sitä vaan tuijotellaan kengänkärkiä ja puhutaan säästä jotakin ylimalkaista..


    • ...

      Ihmiset reagoivat alkoholiin hyvin eri tavalla. Olen itsekin joskus ollut tosi humalassa, melkein tajunnan rajamailla, eikä kävelyni ole silti horjuvaa, eikä vahvakaan humala vaikuta omaan moraaliini. En lähtisi esimerkiksi pettämään kumppaniani sen enempää kaatokännissä, vesiselvänä kuin missään välitilassakaan. Jotkut toiset taas sortuvat pienenkin alkoholimäärän jälkeen vehtaamiseen, tai sitten he vaan käyttävät sitä hyvänä tekosyynä.

      Jos alkoholista sanotaankin, että se vähentää estoja, se ei tarkoita, että se vähentää välttämättä juuri SEKSUAALISIA estoja. Jos vähentäisi, ei baareissa olisi lainkaan ujoja miehiä, vaan pelkkiä pelimiehiä.

      Mikä tahansa alkoholilajike, mikä tahansa määrä on siis aina puhdasta arpapeliä joka ei mitenkään välttämättä johda toivottuun lopputulokseen. En suosittele tätä lähestymistapaa, sillä pahimillaan se voi pilata koko tilaisuuden. Kohteesi voi vaikka saada käsityksen, että haluat häneltä vain seksiä.

      Olen kai itsekin sen verran ujo, että vaikka uskallankin mennä jopa oma-aloitteisesti puhumaan naisille, joka ikisessä suhteessani nainen on kuitenkin tehnyt itse jotakin, joka on näyttänyt minulle vihreää valoa. Ilman näitä temppuja en olisi varmaan päätynyt yhteen yhdenkään naisen kanssa. Esimerkkejä: yksi suuteli, kun minä olin vain "viattomasti" halaillut. Yksi tuli syliini istumaan ja otti kaulasta kiinni. Yksi kysyi minulta, olisinko hänen vappuheilansa.

      Itsekin suosittelen känniin juottamisen sijasta ihan rehellistä pientä aloitetta. Jotain sellaista, jota on vaikea tulkita miksikään muuksi kuin vihreäksi valoksi. Toisaalta, kuten jo aluksi sanoin, käyttäytymiseni humalassa on yksilöllistä, ja niin voi tämän sinun kohteesikin suhtautumineen asiaan olla erilaista kuin minun suhtautumiseni tilanteeseen olisi.

    • Anonyymi

      Hienosti täällä siis neuvotaan miten juottaa toinen humalaan.
      Miettikääpä nyt hetki et mitä tänne on oikein kirjoiteltu.
      Antaisitteko yhtä avuliaasti neuvoja jos mies kysyisi neuvoja kuinka juottaa nainen humalaan että saisi kaadettua tämän sänkyyn?
      Miksi sitten tämä on hyväksyttävää?

    • Parsa-inkivääri-kananmunankeltuainen-valkosipuliviinaa. Testot nousee silmissä. Imellytä inkivääri, pilko tai soseuta kaikki tehosekoittimessa ja sekota viinan kanssa.

      Tai sitten tee noista aineksista ruoka ja syötä se miehelle, ja sen jälkeen juota se känniin. Toimii varmaan paremmin. Valkosipulin maku liukenee hyvin rasvaan ja oliiviöljystä tulee kanssa testoa joten tee vaikka salaatti noista omilla mausteilla ja keltuaiset drinkkinä siinä sivussa.

      Testo on siis testosteroni, se hormoni mikä saa miehen kiihottumaan. Mulla seisoo aamusin vaikkei pitäs tässä iässä tän lääkityksen kanssa koska on tollanen ruokavalio ja käyn salilla. Onneks kohta loppuu lääkitys niin pääsee taas nauttimaan elämästä.

    • Anonyymi

      Kiitos, jos joutuisi odottamaan vuoden ilman seksiä.
      Tuota minä Kaipaan.
      Tuota minä haluaisin.

    • Anonyymi

      Älä juota. Humalaisen seksuaalinen hyväkdikäyttö on rangaistava teko!

    • Anonyymi

      Tuosta on nyt 10 vuotta.

      Mitenköhän kävi?

    • Anonyymi

      Tuliko lapsi ja elarit? Kysyy utelias.

    • Anonyymi

      Tapioviina saa tietty kiihottumaan savolaismiekkosen

    • Anonyymi

      Aloittaja todella rohkeaa naistyyppiä. Tietää mitä haluaa ja tekee töitä haaveidensa eteen. Harvassa on tälläiset "supernaiset".

    • Anonyymi

      Ei toimi noin. Avautuu jos kokee että sun seurassa on kiva olla ja luottaa suhun. Se vie tosi paljon aikaa, vaikka voitkin saada hänestä elämäsi kumppanin jos loksahtaa kohalleen.
      Tosin, noi nykysuhteet kaatuu tai kuivuu kasaan anyway niin ehkä kannattaa unohtaa ne pohtija INFP persoonat ja keskittyä perus muskelialfoihin ja pelureihin

    • Anonyymi

      Baarissako meinasit Ko. miehen juottaa känniin? ja sitten viedä kämpillesi sänkyyn.
      Aika mahdoton yhtälö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe