Miksei minun kimpussani taaskaan olla.
Kysynpä vaan.
(taas syrjitään)
Palstakiusausta
20
114
Vastaukset
- Jazuli
ehkäpä meiän tarttis vaihtaa asemia..???..=o)
sun ruveta minuks ja mun sinuks...vaa eipä se onnistu mitenkään..joten..öh..buddy-love kirjoitti:
Se levittämällä epävarmuutta siitä, että olemme vaihdelleet nikkejä keskenämme.
Että ne eivät keksineet sitä heti siitä kun ilmoitin ihailevani sinua.
Olisi pitänyt edes hiukan epäillä, mutta eivät näköjään tajua.- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Se levittämällä epävarmuutta siitä, että olemme vaihdelleet nikkejä keskenämme.
hyvin hokastu..mutta uskooko ne nyt, jos aletaan tämän paljastuksen jälkeen siitä puhumaan..???..=o/
eeh..eihän ne usko sitäkään et mä olen OIKEASTI mies..joka kirjottelee naisen hahmossa..ja ne naisen kuvat on mun muijasta..xo)
täysillä syövät kaiken..kkrroooh.. Jazuli kirjoitti:
hyvin hokastu..mutta uskooko ne nyt, jos aletaan tämän paljastuksen jälkeen siitä puhumaan..???..=o/
eeh..eihän ne usko sitäkään et mä olen OIKEASTI mies..joka kirjottelee naisen hahmossa..ja ne naisen kuvat on mun muijasta..xo)
täysillä syövät kaiken..kkrroooh..Ollaan nyt hipihiljaa näistä vaihdoista (muuten ne voivat keksiä ne muutkin juonet).
- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Ollaan nyt hipihiljaa näistä vaihdoista (muuten ne voivat keksiä ne muutkin juonet).
ollaan iha hiiren hiljaa....hyysss....=ox
- monte34
rusketu
- monte34
buddy-love kirjoitti:
Mua on luultu turkkilaiseksi.
mut myöhemmin ne tajus että olenkin paha menninkäinen
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
mut myöhemmin ne tajus että olenkin paha menninkäinen
nasseksi..ylläpito tekee töitä sunnuntainakin, koska mun uudet kuvat latasin justiinsa äskön ennen ko ilmestyin kirjottelemaan..ja ne on nyt jo siellä paikoillaan ja esillä..hmm...
mielenkiintoista..=o) - monte34
Jazuli kirjoitti:
nasseksi..ylläpito tekee töitä sunnuntainakin, koska mun uudet kuvat latasin justiinsa äskön ennen ko ilmestyin kirjottelemaan..ja ne on nyt jo siellä paikoillaan ja esillä..hmm...
mielenkiintoista..=o)vaihtuneet muistaakseni
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
vaihtuneet muistaakseni
mielestä ja nyt ne ilmesty vois melkein sanoa et vartissa..=oO
- monte34
Jazuli kirjoitti:
mielestä ja nyt ne ilmesty vois melkein sanoa et vartissa..=oO
hemmetti soikoon
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
hemmetti soikoon
..mutta jotain jännää tässä yhtälössä siltikin on..en viel tiiä mitä..mutta mä mietin..=o)
- pah...
Kertoo muuten aika paljon tän palstan älyllisestä tasosta, että sinuakin ilmeisesti pidetään älykkönäkin joidenkin taholta tällä palstalla....
Etkö osaa olla hiljaa, jollei sulla ole sanottavaa?Hiljaisuus on näin kaikinpuolin erinomaisena todella vaikeaa.
Mistä loistavasta ominaisuudestani haluaisit juuri nyt kuulla hiukan lisää?
Voisin myös tässä samalla korostaa yleissivistystäni kertomalla, että minulla on vallan lukemattomasti kirjoja.- pah...
buddy-love kirjoitti:
Hiljaisuus on näin kaikinpuolin erinomaisena todella vaikeaa.
Mistä loistavasta ominaisuudestani haluaisit juuri nyt kuulla hiukan lisää?
Voisin myös tässä samalla korostaa yleissivistystäni kertomalla, että minulla on vallan lukemattomasti kirjoja.Sivistynyt ihminen ei käytä sanaa "vallan", paitsi satunnaisesti. Toi sana on slangia tms. murteellista terminologiaa, eikä ole ainakaan kirjakielisessä ymmärryksessä yks yhteen kaikille samoin ymmärrettävää. Ikävä kyllä mahdollinen kirjakerhojäsenyytesi ei lukemani perusteella kiinnosta, vaan aloin miettiä murrealuettasi... Mikä toi "vallan" on? Missä sanotaan tolla tavalla koko ajan? Jossakin Pohjanmaalla vai?
pah... kirjoitti:
Sivistynyt ihminen ei käytä sanaa "vallan", paitsi satunnaisesti. Toi sana on slangia tms. murteellista terminologiaa, eikä ole ainakaan kirjakielisessä ymmärryksessä yks yhteen kaikille samoin ymmärrettävää. Ikävä kyllä mahdollinen kirjakerhojäsenyytesi ei lukemani perusteella kiinnosta, vaan aloin miettiä murrealuettasi... Mikä toi "vallan" on? Missä sanotaan tolla tavalla koko ajan? Jossakin Pohjanmaalla vai?
Minähän olen Galaktisena Sankarina ollut aina vallan ja maineen pauloissa.
Jotta niin tokkiinsa.- pah...
buddy-love kirjoitti:
Minähän olen Galaktisena Sankarina ollut aina vallan ja maineen pauloissa.
Jotta niin tokkiinsa.Anteeks, mutta en jaksa enempää.:) Syön nyt Guagamole-dippiä ja tortilla-chipsejä, mikä on nautinto. _Minun_ narsismini riittää korkeintaan kuriositeettina tällaisenkaan ilmoittamiseen.
Kiitos keskustelusta. - pah...
pah... kirjoitti:
Anteeks, mutta en jaksa enempää.:) Syön nyt Guagamole-dippiä ja tortilla-chipsejä, mikä on nautinto. _Minun_ narsismini riittää korkeintaan kuriositeettina tällaisenkaan ilmoittamiseen.
Kiitos keskustelusta.Korjaan edeltävää omaa viestiäni: piti sanomani "guacamole", eikä "Guagamole" . Sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564