Konad lakat

kynsiiii

Moikka. Tietääks joku saako konad lakkoja mistään Tampereelta? Ettei aina tarvis netistä tilata..

13

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konad

samaa haluaisin myös minä tietää.. Kertokaa jos tiiätte mistä voi ostaa! Ei viitsis alkaa netistä tilaamaan.

• KONAD Suomi

Katso KONAD Suomi verkkokauppasta: http://www.konad.fi
      Siellä on kaikki KONAD tuotteet myynnissä (Konad setit, Konad erikois-lakat, Konad kuvalaatat ja muut KONAD tuotteet). Ja parhaaseen hintaan Suomessa.
      Itse tilaan sieltä - olen kanta-asiakas :)

• muita en tiedä

Tullintorilla on jokin pieni meikki/kynsiputiikki Beauty jotain... Sen ikkunassa oli Konadin mainoksia, joten myyvät varmaan ainakin jotain. En voinut käydä siellä, koska oli tuolloin suljettu. Sijaitsee Lime Designin vieressä.

• kynsistailaaja

No mä sinuna tilaisin netistä. Stokkalla myydään mut tais olla niiku jotai lähemmäs seittemän euroa joten päädyin itse olemaan ostamatta.

• yk

Mikä pointti on enää vastailla näin vanhaan ketjuun? Eiköhän ne Konadit oo jo tilattu ja ostettu monta kertaa tähän mennessä.

• järkeä saa käyttää

Voitko mitenkään ymmärtää, että ehkä joku toinenkin kuin ketjun aloittaja voi olla kiinnostunut samasta aiheesta?!

• yk
        järkeä saa käyttää kirjoitti:

Voitko mitenkään ymmärtää, että ehkä joku toinenkin kuin ketjun aloittaja voi olla kiinnostunut samasta aiheesta?!

Se joku osaa varmaan ihan itse kaivaa tämän ketjun esiin tai tehdä vaikka uuden. Vai pitäiskö alkaa itekin kaivella ihan satunnaisia, monta vuotta vanhoja keskusteluita esille vaan sen takia, että ehkä joku toinen voi olla tänä päivänä kiinnostunut siitä ja siitä asiasta.

Järkeä tosiaan sais käyttää.

• ----
        yk kirjoitti:

Se joku osaa varmaan ihan itse kaivaa tämän ketjun esiin tai tehdä vaikka uuden. Vai pitäiskö alkaa itekin kaivella ihan satunnaisia, monta vuotta vanhoja keskusteluita esille vaan sen takia, että ehkä joku toinen voi olla tänä päivänä kiinnostunut siitä ja siitä asiasta.

Järkeä tosiaan sais käyttää.

Mikä pointti on tulla räksyttämään tähän ketjuun, jollei sinulla ole kerran mitään sanottavaa varsinaiseen aiheeseen? Ei sun ole pakko lukea mitään ketjua jos se on sulle liian vanha tai ei muuten kiinnosta tai et muuten ymmärrä lukemaasi.

Ja mielellään, jos löydät hyviä vanhoja ketjuja niin voit nostaa niitä! Kiitos!

• yk
        ---- kirjoitti:

Mikä pointti on tulla räksyttämään tähän ketjuun, jollei sinulla ole kerran mitään sanottavaa varsinaiseen aiheeseen? Ei sun ole pakko lukea mitään ketjua jos se on sulle liian vanha tai ei muuten kiinnosta tai et muuten ymmärrä lukemaasi.

Ja mielellään, jos löydät hyviä vanhoja ketjuja niin voit nostaa niitä! Kiitos!

Niin koska täällähän on kielletty sanomasta mielipiteitä. Eikun eihän olekaan. Voinpa siis räksyttää ihan just niin paljon kun haluan.

Eikä tälläkään ole mitään tekemistä sen kanssa mitä voin jättää lukematta. Mutta tuo nyt onkin se perinteinen tyhjä argumentti.

• Anonyymi

Hihi, eipä tuo kiellettyäkään ole :D

• Tanjuta

Onko KONAD kynnen-maalaukset mahdollinen tehdä myös tavallisten lakoilla?
      Tai tulee käyttää silti Konad alkuperäisiä maalinn-lakkoja?

Onko se Konad kuvalaatta kertakäyttöinen (yksi-kertaa käyttöön) tai voidaanko sitä useita kertoja...?

Missä on parhaat hinnat?

• kynsituunari

Voit käyttää tavallisia kynsilakkoja, parhaiten toimivat paksut esim. cremelakat jotka sisältävät paljon pigmenttiä, myös metallivärit toimivat usein hyvin. Kokeilemalla selviää. Kuvalaatta on käytännössä ikuinen, eli kestää loputtomiin. Metallisella scraperilla tulee rumia jälkiä siihen, itse tykkään käyttää muovista vanhaa kirjasto- yms korttia liian lakan poispyyhkimiseen. Monien mielestä ainoa toimiva päällyslakka on Konadin oma lakka, joka ei suttaa leimauksia. Itse olen käyttänyt mm. Nubarin Diamontia, tärkeintä on levittää paksu kerros päällyslakkaa nopeasti ja vähillä vedoilla, se estää suttaantumista.
        Kotimaisia hintoja en rupea vertailemaan, useimmiten ulkomailta saa halvemmalla.

• Minna S.

Parhaiten maalaukset tulevat Konad lakoilla. Joskus on onnistunut myös vanhojen, kuivunut ja paksujen lakoilla.
        Konad kuvalaatta ja leima on käytettävä lukemattomia kertoja - se ei kulu, kestää loputtomiin.
        Päällyslakkaksi käytä varmasti Konad Top Coat päällyslakkaa - levitä kuivuneet maalaukset top-coat'illa nopeasti ja vähillä vedoilla.

Oman Konad tuotteet ostan kaikki Konad Suomi verkkokaupasta www.konad.fi - siellä on hyvät hinnat ja myös erikoistarjouksia.

Tilasin juuri viime viikolla sieltä jälleen, koska esimerkiksi tällä hetkellä on Konad Suomi verkkokaupassa kevät-kampanja: http://www.konad.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=308&OpenGroups=308

Oma suosikki on Konad kuvalaatta M57, kauniit Konad lakat on Psyche Pink ja Blue Pearl :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      152
      4945
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      190
      3997
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      124
      3647
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      46
      2941
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      31
      2263
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      139
      1904
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1707
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      33
      1449
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1414
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1309
    Aihe