Moikka. Tietääks joku saako konad lakkoja mistään Tampereelta? Ettei aina tarvis netistä tilata..
Konad lakat
13
865
Vastaukset
- konad
samaa haluaisin myös minä tietää.. Kertokaa jos tiiätte mistä voi ostaa! Ei viitsis alkaa netistä tilaamaan.
- KONAD Suomi
Katso KONAD Suomi verkkokauppasta: http://www.konad.fi
Siellä on kaikki KONAD tuotteet myynnissä (Konad setit, Konad erikois-lakat, Konad kuvalaatat ja muut KONAD tuotteet). Ja parhaaseen hintaan Suomessa.
Itse tilaan sieltä - olen kanta-asiakas :) - muita en tiedä
Tullintorilla on jokin pieni meikki/kynsiputiikki Beauty jotain... Sen ikkunassa oli Konadin mainoksia, joten myyvät varmaan ainakin jotain. En voinut käydä siellä, koska oli tuolloin suljettu. Sijaitsee Lime Designin vieressä.
- kynsistailaaja
No mä sinuna tilaisin netistä. Stokkalla myydään mut tais olla niiku jotai lähemmäs seittemän euroa joten päädyin itse olemaan ostamatta.
- yk
Mikä pointti on enää vastailla näin vanhaan ketjuun? Eiköhän ne Konadit oo jo tilattu ja ostettu monta kertaa tähän mennessä.
- järkeä saa käyttää
Voitko mitenkään ymmärtää, että ehkä joku toinenkin kuin ketjun aloittaja voi olla kiinnostunut samasta aiheesta?!
- yk
järkeä saa käyttää kirjoitti:
Voitko mitenkään ymmärtää, että ehkä joku toinenkin kuin ketjun aloittaja voi olla kiinnostunut samasta aiheesta?!
Se joku osaa varmaan ihan itse kaivaa tämän ketjun esiin tai tehdä vaikka uuden. Vai pitäiskö alkaa itekin kaivella ihan satunnaisia, monta vuotta vanhoja keskusteluita esille vaan sen takia, että ehkä joku toinen voi olla tänä päivänä kiinnostunut siitä ja siitä asiasta.
Järkeä tosiaan sais käyttää. - ----
yk kirjoitti:
Se joku osaa varmaan ihan itse kaivaa tämän ketjun esiin tai tehdä vaikka uuden. Vai pitäiskö alkaa itekin kaivella ihan satunnaisia, monta vuotta vanhoja keskusteluita esille vaan sen takia, että ehkä joku toinen voi olla tänä päivänä kiinnostunut siitä ja siitä asiasta.
Järkeä tosiaan sais käyttää.Mikä pointti on tulla räksyttämään tähän ketjuun, jollei sinulla ole kerran mitään sanottavaa varsinaiseen aiheeseen? Ei sun ole pakko lukea mitään ketjua jos se on sulle liian vanha tai ei muuten kiinnosta tai et muuten ymmärrä lukemaasi.
Ja mielellään, jos löydät hyviä vanhoja ketjuja niin voit nostaa niitä! Kiitos! - yk
---- kirjoitti:
Mikä pointti on tulla räksyttämään tähän ketjuun, jollei sinulla ole kerran mitään sanottavaa varsinaiseen aiheeseen? Ei sun ole pakko lukea mitään ketjua jos se on sulle liian vanha tai ei muuten kiinnosta tai et muuten ymmärrä lukemaasi.
Ja mielellään, jos löydät hyviä vanhoja ketjuja niin voit nostaa niitä! Kiitos!Niin koska täällähän on kielletty sanomasta mielipiteitä. Eikun eihän olekaan. Voinpa siis räksyttää ihan just niin paljon kun haluan.
Eikä tälläkään ole mitään tekemistä sen kanssa mitä voin jättää lukematta. Mutta tuo nyt onkin se perinteinen tyhjä argumentti. - Anonyymi
Hihi, eipä tuo kiellettyäkään ole :D
- Tanjuta
Onko KONAD kynnen-maalaukset mahdollinen tehdä myös tavallisten lakoilla?
Tai tulee käyttää silti Konad alkuperäisiä maalinn-lakkoja?
Onko se Konad kuvalaatta kertakäyttöinen (yksi-kertaa käyttöön) tai voidaanko sitä useita kertoja...?
Missä on parhaat hinnat?- kynsituunari
Voit käyttää tavallisia kynsilakkoja, parhaiten toimivat paksut esim. cremelakat jotka sisältävät paljon pigmenttiä, myös metallivärit toimivat usein hyvin. Kokeilemalla selviää. Kuvalaatta on käytännössä ikuinen, eli kestää loputtomiin. Metallisella scraperilla tulee rumia jälkiä siihen, itse tykkään käyttää muovista vanhaa kirjasto- yms korttia liian lakan poispyyhkimiseen. Monien mielestä ainoa toimiva päällyslakka on Konadin oma lakka, joka ei suttaa leimauksia. Itse olen käyttänyt mm. Nubarin Diamontia, tärkeintä on levittää paksu kerros päällyslakkaa nopeasti ja vähillä vedoilla, se estää suttaantumista.
Kotimaisia hintoja en rupea vertailemaan, useimmiten ulkomailta saa halvemmalla. - Minna S.
Parhaiten maalaukset tulevat Konad lakoilla. Joskus on onnistunut myös vanhojen, kuivunut ja paksujen lakoilla.
Konad kuvalaatta ja leima on käytettävä lukemattomia kertoja - se ei kulu, kestää loputtomiin.
Päällyslakkaksi käytä varmasti Konad Top Coat päällyslakkaa - levitä kuivuneet maalaukset top-coat'illa nopeasti ja vähillä vedoilla.
Oman Konad tuotteet ostan kaikki Konad Suomi verkkokaupasta www.konad.fi - siellä on hyvät hinnat ja myös erikoistarjouksia.
Tilasin juuri viime viikolla sieltä jälleen, koska esimerkiksi tällä hetkellä on Konad Suomi verkkokaupassa kevät-kampanja: http://www.konad.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=308&OpenGroups=308
Oma suosikki on Konad kuvalaatta M57, kauniit Konad lakat on Psyche Pink ja Blue Pearl :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593865Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252537Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152040Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491621Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011566- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134