Kertokaapa mikä on mielestänne paras deodorantti Suomen valikoimien rajoissa?
Olisi kiva lukea myös ns. vaihtoehtotapoja pitää kainalot hyväntuoksuisina. =)
Hyvä deodorantti
8
842
Vastaukset
- ex-haisuli
Ehdottamasti paras on apteekista saatava Vichy traitement anti-transspirant 48 h!!
Tän löysin äskettäin jonkin nettisuosituksen perusteella ja oon ollut tyytyväinen. Miellyttävä tuoksu ja ennenkaikkea TEHOKAS!
Tykkään myös Biothermin dödöstä (nimeä en tarkemmin muista), ihana tuoksu, mutta pettää tehonsa muutaman tunnin kuluttua.- odessa111
Onko toi Vichy niitä voimakkaimpia deodorantteja, joita ei siis todella tarvitse lisätä kuin parin päivän välein? Sellanen joka kuivattaa toosi paljon?
- ex-haisuli
odessa111 kirjoitti:
Onko toi Vichy niitä voimakkaimpia deodorantteja, joita ei siis todella tarvitse lisätä kuin parin päivän välein? Sellanen joka kuivattaa toosi paljon?
Minä käytän tätä Vichy-dödöä päivittäin. Käsittääkseni tää ei oo sellanen, jota laitetaan muutaman päivän välein. En ainakaan vielä oo huomannut, että kuivattais.
Mun edellinen deodorantti oli sellanen muutaman päivän välein laitettava (apteekista ACO), mutta ei tehonnut mulla. - odessa111
ex-haisuli kirjoitti:
Minä käytän tätä Vichy-dödöä päivittäin. Käsittääkseni tää ei oo sellanen, jota laitetaan muutaman päivän välein. En ainakaan vielä oo huomannut, että kuivattais.
Mun edellinen deodorantti oli sellanen muutaman päivän välein laitettava (apteekista ACO), mutta ei tehonnut mulla.Mullakin on ACOn punavalkosta dödöä, mutta mulla taas se oli ihan liian vahvaa ja tehokasta. Kuivatti ihon ihan rikki asti, tosi vahvaa on!!
- :):):)
mä oon kokeillut monia apteekista saataviakin tuotteita, mutta tuntuu ettei mikää oo ollu hyvää. nyt viimesin ostokseni oli nivea dry comfort, joka yllätti mut täysin. pitää kainalot kuivina ja hyvän tuoksuisina :) suosittelen. mulla on ollut muitakin nivean tuotteita, mut tää on niin paras.
- tyttözzzzzzZ
:):):) kirjoitti:
mä oon kokeillut monia apteekista saataviakin tuotteita, mutta tuntuu ettei mikää oo ollu hyvää. nyt viimesin ostokseni oli nivea dry comfort, joka yllätti mut täysin. pitää kainalot kuivina ja hyvän tuoksuisina :) suosittelen. mulla on ollut muitakin nivean tuotteita, mut tää on niin paras.
Mulla on nivea double effect ja se on tosi hyvä, pitää kainalot kuivina ja hyväntuoksuisina koko päivän. :)
- Anonyymi00007
Naiskärien räätälöity minos personointi Vai meinasit saada
- Anonyymi00008
hyvä tapaaaadasuttu sivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550