Mitä mieltä minusta olette miehet?

sindisandi

Kerrottakoon heti aluksi, että olen sairastanut anoreksian ja painoni oli silloin 39 kiloa.

Nyt painan 68kiloa ja olen onnellinen, syön terveellisesti ja olen 164cm.

Tissini ovat b-kupit, pepussani on hieman selluliittiä, mutta se on "oikean" muotoinen.

Olen ihan fiksu (, vaikkei se kyllä ensitapaamisella ehkä esiin tulekaan), osaan kokata (, kirjan avustuksella), suudella, osaan olla sosiaalinen vaikkei se perusluonteeseeni kuulukaan. Olen suhtkoht "helppo nakki", sillä tykkään tutustua erilaisiin ihmisiin eikä minulla oikeastaan ole mitään kriteerejä miehiä kohtaan.

Silmäni ovat ruskeat, hiukseni vaaleanruskeat joissa raitoja, meikkaan hillitysti, käytän mukavia ja nykymuodin mukaisia vaatteita joista itse pidän.

Luonteeni on tempperamenttinen ja kokeilunhaluinen.

21

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse

      En oo mies, mut heti tuli susta tosi itserakas kuva, ku alotit tisseillä ja miten älykäs olet omasta mielestäsi..

      • 30 v mies

        Itse vaikutat vähän kireällä ja todennäköisesti en jaksaisi katsella sinua kovinkaan kauaa. Kulmakarvasi ovat vähän oudot, mutta ei se mitään.


      • sindisandi

        Ymmärän kantasi, mutta taisit saada vähän väärän kuvan.
        Minusta b-kuppi ei (tietääkseni?) ole oikein miesten suosikki, mutta ajattelin kertoa myös huonot puoleni. Kuitenkin ne ovat osa minua ja hyväksyn sen.

        "ja miten älykäs olet omasta mielestäsi"
        Sanoin "Olen ihan fiksu (, vaikkei se ensitapaamisella esiin tulekaan)" -minusta en älykkyyttäni (joka on muuten eri asia kuin fiksuus;)), kauheasti hehkutellut?

        Kerroin nyt vain pääpiirteitä itsestäni, nuo kaikki puolet minusta eivät näy nimittäin ensimmäisillä eikä toisillakaan treffeillä, on hauska kuulla miten ihmiset niihin piirteisiini suhtautuvat/reagoivat.

        FrozenCorpse muuten, arvostan erilaista tyyliäsi, kulmakarvasi ovat makeet!


      • Aik'poika
        sindisandi kirjoitti:

        Ymmärän kantasi, mutta taisit saada vähän väärän kuvan.
        Minusta b-kuppi ei (tietääkseni?) ole oikein miesten suosikki, mutta ajattelin kertoa myös huonot puoleni. Kuitenkin ne ovat osa minua ja hyväksyn sen.

        "ja miten älykäs olet omasta mielestäsi"
        Sanoin "Olen ihan fiksu (, vaikkei se ensitapaamisella esiin tulekaan)" -minusta en älykkyyttäni (joka on muuten eri asia kuin fiksuus;)), kauheasti hehkutellut?

        Kerroin nyt vain pääpiirteitä itsestäni, nuo kaikki puolet minusta eivät näy nimittäin ensimmäisillä eikä toisillakaan treffeillä, on hauska kuulla miten ihmiset niihin piirteisiini suhtautuvat/reagoivat.

        FrozenCorpse muuten, arvostan erilaista tyyliäsi, kulmakarvasi ovat makeet!

        Ettäs kehtaat. Mene kasvamaan ja ennen kaikkea kasvattamaan korvien väliäsi, ja tule kyselemään uudestaan. Voi teitä teinej'!


    • 30 v mies

      Varmaan muutenkin viihtyisin seurassasi kun vaikutat ainakin avoimen mukavalle.

      • catsy.

        Vinkki sinulle: jos joskus haluat saada itsellesi naisen, siis naisen, ei naista, niin älä sano "panisin". Tuo esineellistää ja alentaa naisia ja sitähän monikaan nainen ei arvosta.


      • rejiogdf
        catsy. kirjoitti:

        Vinkki sinulle: jos joskus haluat saada itsellesi naisen, siis naisen, ei naista, niin älä sano "panisin". Tuo esineellistää ja alentaa naisia ja sitähän monikaan nainen ei arvosta.

        tarpeeksi tosikko, tuon ottaa esineellistämisenä ja alentavana... Hyvänen aika, minä kun ymmärsin, että tuo toteamus "panisin" on lähinnä sellainen positiivinen läppä...? Ei tarkoitettu erityisen "syvällisesti" otettavaksi, mutta kaipa ymmärryksessäni on vikaa...


    • ...

      Ja mitä sillä on merkitystä, mitä vastauksia täällä saat? Miksi kysyt?

      • sindisandi

        Eipä kai mitään sen suurempaa:)

        Onko elämässä sitten oikeastaan millään mitään merkitystä jos rupeaa niin ajattelemaan...
        Kysyin vaan ajanvietteeksi, onhan se hauska tietää olenko aivan kauhistus miehille:D
        Olisi myös kiva kuulla suoraan jos olen, ei tarvitse teidän ajatella että "murenen", itsetuntoni on sen verran ok etten siitä paljoa välittäisi, ehkä muuttaisin vain itseäni positiivisempaan suuntaan!

        Muuten, "...", miksi SINÄ kysyit miksi minä kysyin mitä mieltä miehet minusta ovat?;) Mitä merkitystä vastauksellani sinulle on?


      • ...
        sindisandi kirjoitti:

        Eipä kai mitään sen suurempaa:)

        Onko elämässä sitten oikeastaan millään mitään merkitystä jos rupeaa niin ajattelemaan...
        Kysyin vaan ajanvietteeksi, onhan se hauska tietää olenko aivan kauhistus miehille:D
        Olisi myös kiva kuulla suoraan jos olen, ei tarvitse teidän ajatella että "murenen", itsetuntoni on sen verran ok etten siitä paljoa välittäisi, ehkä muuttaisin vain itseäni positiivisempaan suuntaan!

        Muuten, "...", miksi SINÄ kysyit miksi minä kysyin mitä mieltä miehet minusta ovat?;) Mitä merkitystä vastauksellani sinulle on?

        Miksi ihmeessä olisit kauhistus? Ymmärtäisin että olisit monelle miehelle kauhistus jos olisit 39-kiloinen anorektikko. 164 cm / 68 kg sen sijaan on hyvin normaali.

        "Lievä lihavuus" (näin eräällä bmi-laskurilla laskettuna) on itse asiassa entiselle anorektikolle saavutus. Olen kuullut, että monet anorektikot eivät oikeastaan koskaan parane siitä sen enempää kuin alkoholisti paranee alkoholismistaan. Niinpä alkoholistien pitää ikuisesti välttää alkoholia, ja ex-anorektikoiden pitää huolehtia syömisestään. Se, että olet päässyt jopa 25,3 BMI:hin asti osoittaa, että anoreksia ei enää ole sellainen asia minkä kanssa sinun pitäisi taistella päivittäin, ja toisaalta se että se on vain 25,3 osoitaa sen, ettei syömishäiriö ole heilahtanut toiseen äärimmäisyyteen.

        Loppuosa jutustasi on vain irrallisia faktoja itsestäsi, ja miehilläkin on sen verran vaihteleva maku että arvostavat eri asioita. Siksi mitä tahansa ominaisuus tai ominaisuuksien yhdistelmä on joidenkin mielestä hyvä juttu ja toisten mielestä ei niin hyvä juttu, mutta vastauksista ei voi päätellä juuri mitään.

        Kummastusta herättää, että miksi suurin osa luettelemista piirteistäsi millään tapaa tekisi sinusta "kauhistuksen" ? Miten normaalipainoinen, normaalipituinen, normaalitissinen, normaalipeppuinen, fiksu, kokkaava, sosiaalinen jne voisi olla kauhistus?

        Ja ennen kaikkea miten "eikä minulla oikeastaan ole mitään kriteerejä miehiä kohtaan." on kauhistus? Ei ole vaikeaa näiltäkään sivuilta löytää miesten valitusta siitä, kuinka naisten miehille asettamat kriteerit ovat nykyään niin kovat. Uskoisi että ainakin näille miehille nainen joka sanoo ettei hänellä ole mitään kilometrin pituista kiveen hakattua vaatimuslistaa miesten suhteen, olisi taivaan lahja. Ja sinä mietit oletko kauhistus??? Tämä ei kerta kaikkiaan mene näin miehelle jakeluun...

        En nyt jaksa tätä eksitentialistista paskaa, joten jatkan suoraan tylsään sinun arvostelemiseesi.

        Mainitsemistasi ominaisuuksista pidän ainakin pituudestasi, painostasi, onnellisuudestasi, fiksuudestasi, ja silmiesi väristä.

        Ominaisuuksistasi tissisi, peppusi, suutelemisesi, hiustesi väri, vaatteesi, kokkaamisesi, kokeilunhalusi ja meikkaamisesi ovat sellaisia, joilla ei ole minulle merkitystä tai joiden kanssa tulisin hyvin toimeen.

        Temperamentisuuden voisin laskea miinukseksi. Helpponakkiutesi olisi plussaa tutustuttaessa mutta miinusta tutustuttuamme.

        Mitä tuosta tulee, kaksi miinusta, kuusi plussaa, joten loppusaldo 4 = kaukana kauhistuksesta.

        Mutta mitä tästä voi päätellä? Paljon jäi mainitsematta. Ne voivat olla lisäplussia, tai lisämiinuksia. Mitä sitten, jos lopputuloskin olisikin ollut -1? Mikä mahtaisi oma pisteytykseni sinun silmissäsi olla? Voiko ominaisuusten tarkistuslistalla mitenkään etukäteen selvittää toimiiko homma vai ei?

        Muutenkin tuntuu aina vähän hassulta, kun nainen kysyy "kelpaanko minä"? Siis aika harvassa ovat ne naiset, jotka eivät todellakaan kelpaa. Reippaasti miinuspuolelle jäävät naisetkin saavat miehen vain siksi koska ovat naisia. Naisena olemisesta itse asiassa pitäisi aina tulla 10 pisteen bonus ja miehenä olemisesta -5.


      • Sesiitäsitten
        sindisandi kirjoitti:

        Eipä kai mitään sen suurempaa:)

        Onko elämässä sitten oikeastaan millään mitään merkitystä jos rupeaa niin ajattelemaan...
        Kysyin vaan ajanvietteeksi, onhan se hauska tietää olenko aivan kauhistus miehille:D
        Olisi myös kiva kuulla suoraan jos olen, ei tarvitse teidän ajatella että "murenen", itsetuntoni on sen verran ok etten siitä paljoa välittäisi, ehkä muuttaisin vain itseäni positiivisempaan suuntaan!

        Muuten, "...", miksi SINÄ kysyit miksi minä kysyin mitä mieltä miehet minusta ovat?;) Mitä merkitystä vastauksellani sinulle on?

        Elämässä ja elämällä on merkitystä. Ajatuksenjuoksusi on vain joutavan päiväistä ja kovin tekoälykästä. Vaikka täällä vastataan mitä tahansa, se ei kerro mitään mitä miehet sinusta ajattelevat. Ja suurin osa "miehistä" on oikeasti naisia.

        Ja jos haluat vastauksen, niin, olet kauhistus miehille.


    • Tosi mies

      myytyä miestä.

    • Mies 25vee

      voiko mitään seksikkäämpää olla kuin tempperamenttinen nainen?
      Mulle kelpais ainakin.

    • rjasfr

      Ei toi pahalta kuulosta, jos olet vielä sivistynyt ja puhelias.

    • adfdfgdhdgh5

      Samaa mieltä, että turha täältä mitään kysellä! A) Tämä ei ole järkevin mahdollinen paikka B) Ihmisiä on erilaisia, eivätkä kaikki pidä samanlaisista asioista. Sama koskee miesten ihanne naisia.

    • Jänkhämies

      Kuulostat juuri minunlaiselta naiselta :)
      Todennäköisesti et tykkäis musta kumminkaan, koska olen vain 170 senttinen. Muusta et voisikaan valittaa.

    • m32v---

      Kerran voisin käydä panemassa, mutta kyllä vakipanolla tai tyttöystävällä pitää olla vähintään C, tai mieluummin D-kuppi. Sen verran pienitissisyys harmittaa ja haittaa.

      • oikea Mies

        taidat olla katkera isotissinen lehmä. yksikään Mies ei kirjoita mitään noin typerää. lopeta se suklaalla mässäily ja kipinkapin lenkille. pienee läskit ja tulee parempi mieli!


      • Ghjllöö

        No itseasiassa miehet on just noin tyhmiä.


    • Khghkkkhj

      Ihanne nainen. Huumorintajuinen, naisen näköinen, kiva, reilu, asenne kohallaan, positiivinen, sisäisesti kaunis ja katseen kestävä, nätti! pukeutuminen se pienin, kuhan ei ny ihan puli pukeutuminen oo, tatuoitua en osaa kattoo hyvällä, epänätti mun silmissä ainaki. Blondit on mun makuun. Täydellistä on turha saada edes, ei semmosta oo olemassaka, se täys tosiasia.

    • Thasffg

      Natsaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe