Mistä löytyis Kookan vaatteita eli niitä jota ainaki biisonimafia kakkoses niillä on?
Kooka?
7
6968
Vastaukset
- tsirppaa
KOOKAI:ta?
Suomessa ei ainakaan omaa kauppaa kys. merkillä ole. Mutta mm. Asos ja Yoox.comista saa tilattua.
Jos en ole omiani nähnyt, taitaa Stockka myydä jonkin verran kys. merkkiä. - temmbor
Kooka On Mennyt Konkurssiin
- BMfani
Itse en ole löytänyt mistään Kookan vaatteita joten uskoisin kyllä itsekin että Kooka on mennyt konkurssiin...
- aala01
Vimeosta: Biisonimafia plus 1 year ago
Kooka on menny konkurssiin ja niitä ei saa juurikaan mistään. Osta meijän BM-gearia :D
store.biisonimafia.net/ - Sinper
Sinper
- Anonyymi
Savonlinnassa olevassa sport gear servicessä
- Anonyymi
Sport gear servicessä ei nyt ainakaan enää oo koska jos se vaatemerkki on menny konkurssiin noi ei sitä enää saa mistää ja kesällä ku kävin Savonlinnassa sport gear servicessä niin sielä ei ollut ja koko paikka on muuttunut ihan kunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312