Pienirintainen isokokoinen

nimimerkkkki

Löytyykö mistään kunnon vaatteita (paitoja yms) isokokoiselle naiselle jolla rinnat eivät ole kumminkaan isot..
Mahaa, peppua ja reittä löytyy kyllä vaikka muille jakaa. Tuntuu että jos on lihava niin pitäisi myös olla todella suuret rinnat jotka täyttävät paidat. Todella vaikea löytää omalle vartalolle sopivia vaatteita.

10

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali vartalo

      Iso, mutta rinnaton nainen? Hassu vartalo sulla...

      • ainoa!

        Kaikilla isoilla naisilla ei ole isoja rintoja. Joillakin ei vaan ole kertynyt rasvaa ylenmäärin rintoihin. Minullakin mammografia on vähän hankalaa kun rinnat ovat lähes pelkästään tiukkaa rintakudosta.

        Vastaavasti näkee pieniä ja hentoja naisia joilla on melkoiset rinnat niin että luulee kyseisen naisen kaatuvan nokilleen.


      • Hassu Hopo

        Ja vielä hassumpi sydän - olet aika liikuttavan hassu, hassuine ajatuksinesi.


    • sanna**

      painan 136 kg ja rinnat tosi pienet.... ehkä b kupin saan just täytettyä =o/ Mut siinä on se lohtu, että jos tai kun laihdumme, niin meillä on kauniit rinnat, toisin taas lihavalla, jolla isot rinnat. Nehän on rasvaa ja kun sitä lähtee ja roikkuvat pussit!

    • ggvcc

      Sama ongelma. Vaikea löytää paitoja jotka istuisivat eivätkä näyttäisi oudolta päällä :(

      • ent 38

        Sama ongelma. Kokotaulukoista ei löydy sopivaa ja sovittaminen kaupoissa on toivotonta. Pitäisi opetella ompelemaan. Yhdestä verkkokaupasta löydän paitoja mitkä eivät roiku edestä eikä purista alempaa. Kertokaa jos löydätte joustavampia kokoja jostain.


    • bella_bambino

      olen tavallaan kateellinen niillä joilla on peppua ja reittä, naisellista :). hmm jos se edes ap:tä haittasi niin lohtuna...
      mutta, auttaisikohan vyö vyötäröllä, saisi ylhäältä löysän paidan näyttämään vähän "normaalimmalta"?

    • isokoinen, D-kuppi

      Mun mielestä osa noista H&M kangaspuseroista, isoistakin, on suunniteltu max b-kuppisille, eli rohkeasti sinne sovittelemaan. Sulle voi mennä normaalia kokoasi pienempikin ihan hyvin, koska ei ole turhia puskureita edessä. Itse käytän 48/50, kuppi D ja välillä ei paidan napit mene nätisti kiinni, pituutta on myös eli muotolaskokset on usein liian ylhäällä, ei se ainakaan helpota napittamista.

      • H&M:sta

        Onko siellä nykyisin todellisia isoja kokoja eikä vain isoja numeroita. Joskus ilahduin kun alennusrekissä oli hyvän näköinen hame kokoa 46 joka on oma kokoni. Onneksi sovitin, sillä vetskari jäi 10 cm auki. Muulloinkin olen huomannut että suuresta numerosta huolimatta koot ovat niukkoja, enkä ole enää vaivautunut etsimään sieltä vaatteita.


    • Green House myyjä

      Hei,

      Oletko koskaan tutustunut tanskalaisen Green Housen vaatteisiin? Sieltä löytyy kokoja 48/3XL:n asti ja koska vaatteita myydään kotimyyntinä/verkkokaupasta, voit rauhassa sovitella niitä kotonasi. Mallistosta löytyy niin väljiä kuin istuviakin, hieman tavallisten kauppojen valikoimista poikkeavia vaatteita, jotka on huolella tehtyjä!
      Itse olen käyttänyt niitä jo pitkään ja nykyään myös myyn niitä. Myös suurikokoisemmat asiakkaani ovat olleet erittäin tyytyväisiä.

      Käy tsekkaamassa sivuni, tai shoppailemassa verkkokaupassani! www.green-house.com/liljavirta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe