Seksikauppoihin ruokaa

Vaadin tasapuolisuude säilyttämiseksi karjalanpiirakoita ja kalakukkoja seksikauppoihin.

31

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellähän myydään syötävää jo, etkös ole huomannut?

      Mm. syötävät pikkuhousut.. :) Jopa dildot, niitäkin voi halutessaan imeskellä xD

      Joten kyllä se oikeus on tapahtunut jo, kun saadaan suuri tarpeellinen laajennus lähikauppojen valikoimaan :)

      • Voi laskea kuin välipaloiksi.
        Ehdottomasti pitää saada tukevampaa ravintoa.

        Joku hampurilaisjuttu voisi olla kiva (ja kannattava, sillä kaikkihan vain väittäisivät käyvänsä sielä syömässä).


      • buddy-love kirjoitti:

        Voi laskea kuin välipaloiksi.
        Ehdottomasti pitää saada tukevampaa ravintoa.

        Joku hampurilaisjuttu voisi olla kiva (ja kannattava, sillä kaikkihan vain väittäisivät käyvänsä sielä syömässä).

        Aivan! Ja semmosia teemaan sopivan näköistä syötävää mielellään. Elämässä on liian vähän erotiikkaa :P

        Kohta kaikilla rupee olemaan niitä samoja "huomaamattomia" pusseja kourassa ostoskeskuksissa ja kaduilla :)


      • alruna kirjoitti:

        Aivan! Ja semmosia teemaan sopivan näköistä syötävää mielellään. Elämässä on liian vähän erotiikkaa :P

        Kohta kaikilla rupee olemaan niitä samoja "huomaamattomia" pusseja kourassa ostoskeskuksissa ja kaduilla :)

        Mainoskampanja niin, että automaattisesti seksin tullessa mieleen, alkaakin tehdä mieli hampurilaista.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mainoskampanja niin, että automaattisesti seksin tullessa mieleen, alkaakin tehdä mieli hampurilaista.

        On se niin jännä, että seksillä/erotiikalla markkinoidaan vähän mitä vaan.


    • urheiluvälineitä - ja pikaruokaloihin pikaRUOKAA. Ihan vaan selvyyden vuoksi.

      • Ihan vanhanaikaista, sillä nykyään kaikki myyvät vain kokemuksia (se tavara on siinä lisukkeena).


      • buddy-love kirjoitti:

        Ihan vanhanaikaista, sillä nykyään kaikki myyvät vain kokemuksia (se tavara on siinä lisukkeena).

        on bemarin osto tai Gilletten partakone.

        Voisko tuota sit soveltaa sinne seksikauppaan eli myydään syömisen kokemus - ei tarviis turhaa tilaa ruokatavaroille - unohtamatta elintarvilakeja.


      • ttuplai kirjoitti:

        on bemarin osto tai Gilletten partakone.

        Voisko tuota sit soveltaa sinne seksikauppaan eli myydään syömisen kokemus - ei tarviis turhaa tilaa ruokatavaroille - unohtamatta elintarvilakeja.

        Pikaruoka on saatu mainostamalla muuttumaan syömisestä joksikin ihan muuksi (ja sen takia se onkin kalliimpaa kuin kuuluisi).

        Ravintolassa yleisesti ottaen pienepi annos on kalliimpi ja älyttömän hintaisessa ei ole edes lusikallista.


    • sirpamaikkarilta

      Ei käy! Siellä ne limaset setämiehet lääppis niitä! Saahan ne kokeilla niitä tekopillujaki!

      • monte34

        eikö limasia tätinaisia ole olemassa?


      • Saavai ?

        Palvelutiski ruokapuolelle ratkaisee lääppimisongelman.
        (mutta kai ne käyvät tavallisessakin kaupassa lääppimässä)


      • sirpamaikkarilta
        monte34 kirjoitti:

        eikö limasia tätinaisia ole olemassa?

        Minkä minä sille mahdan! DAAAAA!


      • sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

        Saavai ?

        Palvelutiski ruokapuolelle ratkaisee lääppimisongelman.
        (mutta kai ne käyvät tavallisessakin kaupassa lääppimässä)

        sä pornokaupassa ole käyny? Niissä paketeissa on semmosia koloja joista voi tunnustella sitä materiaalia. Ne tekopillut on muute aika pehmeitä mut mua kuitenki vähä ällöttää. Silti niitä on pakko aina kokeilla.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        sä pornokaupassa ole käyny? Niissä paketeissa on semmosia koloja joista voi tunnustella sitä materiaalia. Ne tekopillut on muute aika pehmeitä mut mua kuitenki vähä ällöttää. Silti niitä on pakko aina kokeilla.

        Myönnän kokemukseni tuolta alueelta kovin rajoittuneeksi.


    • monte34

      kannatan ehdottomasti jos siellä on ruuan ja dildojen lisäksi miehille suunnattuja tyydytys välineitä

    • ,

      kyllä karjalanpiirakoita aikuisviihde kauppoihin ja kukkoo eikös siellä sittareissa kukaan mainonnan tyyppi ole viellä keksinyt että niille dildoille hakisivat tuote esittelijän kyllä varmaan kauppa kävisi ei pääsisi lanttulaatikot eikä karjalanpiirakat happanemaan siinähän voisivat evästää katselessa tuote esittelijää.

    • sivusta katselija

      jokin aika sitten ja ihan tavallisessa marketeissa jossa myydään sekä ruokaa että vaatteita.
      Mies katseli naisten alusvaateosastolla punaisia naisten alusvaatteita (rintsikat ja pikkuhousut), sovitteli nyrkkejään rintaliivien kuppeihin, ja kysäisi minulta että olisiko tämä sopiva koko suhkoht minun kokoiselleni naiselle, johon vastasi että ok. Mies kiitteli ja tuumasi: Ovathan nuo niin sy******n hyvän näköiset että pakko kait ne on ostaa.

    • almasty

      On seksikauppa jossa myydään makaronia,ne ovat tietysti teemaan kuuluvasti sen muotoisia.

      • monte34

        aikanaa siinä oli liike


      • sivusta katselija
        monte34 kirjoitti:

        aikanaa siinä oli liike

        ..ehkä noin 1 km:n päässä....


      • monte34
        sivusta katselija kirjoitti:

        ..ehkä noin 1 km:n päässä....

        gummeruksen kadulla


      • almasty
        monte34 kirjoitti:

        aikanaa siinä oli liike

        Ja on laajentunut nykyään 400 neliön myymäläksi.


      • almasty
        sivusta katselija kirjoitti:

        ..ehkä noin 1 km:n päässä....

        Se on edelleen kirkkopuiston vieressä.


      • monte34
        almasty kirjoitti:

        Se on edelleen kirkkopuiston vieressä.

        siinä kauppakadulla


      • monte34 kirjoitti:

        siinä kauppakadulla

        yhden hinnalla?


      • monte34
        dazu kirjoitti:

        yhden hinnalla?

        niitä ei minuun isketä


    • Seksikaupan Myyjä

      Jos tulee nälkä seksikaupassa niin osta naposteltavaksi parit syötävät alusvaatteet ja tarvittaessa lurauta päälle vähän vaikka maksikanmakuista liukuvoidetta. Nam nam.

    • Johan sieltä saa mulkkupastaa, jos ei pelkät välipalat riitä. Vai alkaisitkko käymään ostoksilla vasta kun valikoimiin ilmestyisi "muna"hampurilaisia?

    • mielikuvien mukaan myymään tavaraa. Eli ostat tuotteita mielikuvien mukaan... jos esim. partahöylämainoksessa lentää lentokone, niin ostat höylän lentoasemalta ja jos snickers-mainoksessa pelataan lätkää, niin ostat suklaat jäähallilta.
      Jos hierontamattomainoksessa on eroottinen tunnelma, niin ostat sen pornokaupasta...

      • monte34

        eikö sulla näy max kanava?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe