Karaokea Oulussa

kysynpä

Olen tulossa Ouluun vuoden alussa ja tietysti pitäisi päästä karaokeen. Vaan missä on kaupungin parhaat paikat tällä hetkellä? Karaoke.fi on katsottu, ja jotain osviittaa sieltä toki saa, mutta silti kiinnostaa tämän hetken tilanne.

Löytyykö paikkaa, jossa on kunnon kansainväliset listat ja edes säällinen äänentoisto? Nuo kaksi toivetta jos täyttyisi niin olisin valmis sietämään pidempiäkin jonoja.

19

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpä

      Joo-o. Kiitosta vaan Oikein runsaslukuisista vastauksista. Näyttää olevan totta, että tämä paikka on pelkkä provoilijoiden mellastuskenttä, mutta kun asiallisen kysymyksen kysyy, niin kukaan ei vaivaudu vastaamaan.

      • Karaokekoukku

        Minä olen naapurikaupungista ja oletin että oululaiset ossaavat paremmin vastata.
        Itse olen käynyt Aitassa, Karaokebar:ssa ja Iskelmäbaarissa. Ainakin niissä oli hyvä laulaa, olisin kyllä itekin mielelläni kuullut paikkakuntalaisten vastauksia, jäin myös odottelemaan ja sitten unohtui.
        Olen kilpailuissa käynyt muissakin paikoissa, mutta nuo tiedän että on omat karaoket ja suosittuja paikkoja.
        Hyvää Uutta Vuotta Sinulle - laulelemisiin.


      • tilletalle
        Karaokekoukku kirjoitti:

        Minä olen naapurikaupungista ja oletin että oululaiset ossaavat paremmin vastata.
        Itse olen käynyt Aitassa, Karaokebar:ssa ja Iskelmäbaarissa. Ainakin niissä oli hyvä laulaa, olisin kyllä itekin mielelläni kuullut paikkakuntalaisten vastauksia, jäin myös odottelemaan ja sitten unohtui.
        Olen kilpailuissa käynyt muissakin paikoissa, mutta nuo tiedän että on omat karaoket ja suosittuja paikkoja.
        Hyvää Uutta Vuotta Sinulle - laulelemisiin.

        Miusta tuntuu että Oulu ontuu. Tiedän syynnii... Mutta KK mitä siun mielestäs asialle pittäisi tehjä?
        "Tietän" - kuten Spede sannoi - Oulun seuvulta jo paljon.

        Onkol Suomi suomi, ko Hälsinkiläiset vallottaa netillä teijän seu'un, hienoo se on tietennii. Olokaa tarkkoi, tyhjää suap pyytämäsi tai suati pyytäen. Heh:)


      • kysynpä
        tilletalle kirjoitti:

        Miusta tuntuu että Oulu ontuu. Tiedän syynnii... Mutta KK mitä siun mielestäs asialle pittäisi tehjä?
        "Tietän" - kuten Spede sannoi - Oulun seuvulta jo paljon.

        Onkol Suomi suomi, ko Hälsinkiläiset vallottaa netillä teijän seu'un, hienoo se on tietennii. Olokaa tarkkoi, tyhjää suap pyytämäsi tai suati pyytäen. Heh:)

        Kiitos asiallisista vastauksista, viimeinkin! Tosin en aivan ymmärtänyt tuota Tilletallen kommenttia. Onko Oulussa jotain, jota minun pitäisi osata ulkopaikkakuntalaisena välttää?

        Ja en, en ole vielä käynyt. Ensi viikolla sonnustaudun matkaan.

        Sitten, osaako joku kertoa mikä on tuo Hevimesta? Sielläkin on ainakin joskus ollut karaokea vai? Olen kuitenkin aika vahvasti raskaaseen musiikkiin kallellaan, niin tuollainen olisi ihannepaikka.


      • Karaokekoukku
        kysynpä kirjoitti:

        Kiitos asiallisista vastauksista, viimeinkin! Tosin en aivan ymmärtänyt tuota Tilletallen kommenttia. Onko Oulussa jotain, jota minun pitäisi osata ulkopaikkakuntalaisena välttää?

        Ja en, en ole vielä käynyt. Ensi viikolla sonnustaudun matkaan.

        Sitten, osaako joku kertoa mikä on tuo Hevimesta? Sielläkin on ainakin joskus ollut karaokea vai? Olen kuitenkin aika vahvasti raskaaseen musiikkiin kallellaan, niin tuollainen olisi ihannepaikka.

        Netistä löysin tällaisenkin paikan; Night Garage Uusikatu 26, joka on nuorille aikuisille tarkoitettu yöklubi, siellä näyttäis olevan Poppia ja uudempaa musaa ja karaokea, tais olla joka päivä.
        Tuolla Hevimestassa on karaokea ilmeisesti vain torstaisin (nettitieto).

        Entisenä oululaisena sanoisin, ettei siellä mitään ihmeellistä kummajaista ole, ihan mukavaa meininkiä. Aika outo oli Tilletallen kommentti. Toivottavasti löydät haluamasi paikan, ei muuta kuin täysin palkein laulamaan.


      • tilletalle
        Karaokekoukku kirjoitti:

        Netistä löysin tällaisenkin paikan; Night Garage Uusikatu 26, joka on nuorille aikuisille tarkoitettu yöklubi, siellä näyttäis olevan Poppia ja uudempaa musaa ja karaokea, tais olla joka päivä.
        Tuolla Hevimestassa on karaokea ilmeisesti vain torstaisin (nettitieto).

        Entisenä oululaisena sanoisin, ettei siellä mitään ihmeellistä kummajaista ole, ihan mukavaa meininkiä. Aika outo oli Tilletallen kommentti. Toivottavasti löydät haluamasi paikan, ei muuta kuin täysin palkein laulamaan.

        Asian ymmärtää ne ketkä kuuluvatkin. No kansainvälistyyttä Oulun seudulta löytyy sen verran, että siellä on ohjelmatoimisto aina Helsingistä saakka! Tarjolla on kiva maanalaustunnelma, jossa joka sopessa löytyy aivan samanlainen karaokelistavalikoima.

        Oulu on ollut minulle pettymys, siitä saakka kun eka kerran etsin sieltä karaokea vuonna 2005. Paikkojahan siellä on...Pysy vain asialinjalla sinä KK, koska olet täydellinen ihminen. Älä sorru tasolleni, sillä totuus on näin: Olet aivan samalla tasolla sen kanssa, jonka juttuihin asetut!

        Palkeita saa kuka tahansa laulaessa käyttää, mutta tällä kysyjällä oli toivomus, että äänentoisto on hyvä ja lauluista löytyy ulkolaisia kappaleita. Siis hänellä oli toivomus oman panoksensa lisäksi muiltakin! Joten vastauksesi oli lipalaapaa!

        Oulusta huomaa, että joku siellä kirvelee. Turistina varmaan maino paikka laulaa karaokea! Se paikka jossa on karaokea joka päivä, on selvä merkki siitä, että karaokeen ei olla panostettu. sitä tarjoillaan kun pettävää hanaolutta. Tiskin takaa ja pakkopullana. Eikä Oulu ole siinä sen taitavampi kuin muutkaan - norsuina nuorallatansissa!

        Oulussa on pirun hyviä laulajia, joku vain ei stemmaa.


      • tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

        Asian ymmärtää ne ketkä kuuluvatkin. No kansainvälistyyttä Oulun seudulta löytyy sen verran, että siellä on ohjelmatoimisto aina Helsingistä saakka! Tarjolla on kiva maanalaustunnelma, jossa joka sopessa löytyy aivan samanlainen karaokelistavalikoima.

        Oulu on ollut minulle pettymys, siitä saakka kun eka kerran etsin sieltä karaokea vuonna 2005. Paikkojahan siellä on...Pysy vain asialinjalla sinä KK, koska olet täydellinen ihminen. Älä sorru tasolleni, sillä totuus on näin: Olet aivan samalla tasolla sen kanssa, jonka juttuihin asetut!

        Palkeita saa kuka tahansa laulaessa käyttää, mutta tällä kysyjällä oli toivomus, että äänentoisto on hyvä ja lauluista löytyy ulkolaisia kappaleita. Siis hänellä oli toivomus oman panoksensa lisäksi muiltakin! Joten vastauksesi oli lipalaapaa!

        Oulusta huomaa, että joku siellä kirvelee. Turistina varmaan maino paikka laulaa karaokea! Se paikka jossa on karaokea joka päivä, on selvä merkki siitä, että karaokeen ei olla panostettu. sitä tarjoillaan kun pettävää hanaolutta. Tiskin takaa ja pakkopullana. Eikä Oulu ole siinä sen taitavampi kuin muutkaan - norsuina nuorallatansissa!

        Oulussa on pirun hyviä laulajia, joku vain ei stemmaa.

        vaikkei miellytäkään. Jos haluaa hyvästä karaokesta nauttia, menkää Oulun ulkopuolelle, muutaman kymmenen kilometrin päähän. Saatte tutustua kivoihin ihmisiin ja karaokesta nautiskelihin. Ja syystäkin!


      • Karaokekoukku
        tilletalle kirjoitti:

        Asian ymmärtää ne ketkä kuuluvatkin. No kansainvälistyyttä Oulun seudulta löytyy sen verran, että siellä on ohjelmatoimisto aina Helsingistä saakka! Tarjolla on kiva maanalaustunnelma, jossa joka sopessa löytyy aivan samanlainen karaokelistavalikoima.

        Oulu on ollut minulle pettymys, siitä saakka kun eka kerran etsin sieltä karaokea vuonna 2005. Paikkojahan siellä on...Pysy vain asialinjalla sinä KK, koska olet täydellinen ihminen. Älä sorru tasolleni, sillä totuus on näin: Olet aivan samalla tasolla sen kanssa, jonka juttuihin asetut!

        Palkeita saa kuka tahansa laulaessa käyttää, mutta tällä kysyjällä oli toivomus, että äänentoisto on hyvä ja lauluista löytyy ulkolaisia kappaleita. Siis hänellä oli toivomus oman panoksensa lisäksi muiltakin! Joten vastauksesi oli lipalaapaa!

        Oulusta huomaa, että joku siellä kirvelee. Turistina varmaan maino paikka laulaa karaokea! Se paikka jossa on karaokea joka päivä, on selvä merkki siitä, että karaokeen ei olla panostettu. sitä tarjoillaan kun pettävää hanaolutta. Tiskin takaa ja pakkopullana. Eikä Oulu ole siinä sen taitavampi kuin muutkaan - norsuina nuorallatansissa!

        Oulussa on pirun hyviä laulajia, joku vain ei stemmaa.

        En aio alkaa riitelemään kanssasi, sinulla on omat mielipiteet kaikesta ja minulla omani. Toivon kuitenkin ettet alkaisi henkilökohtaisuuksiin kajoamaan, sillä en todellakaan ole täydellinen, olen sen tuonut monta kertaa esille. En myöskään halua jakaa ihmisiä eri tasoihin, sillä kaikki me olemme tarpeellisia.

        Ketjun aloittaja kyseli karaokepaikkoja Oulusta, mitä ihmeellistä siinä oli, mikä oli hänen tasonsa, oliko se jotenkin alempi kuin sinun? Mitä outoa Oulussa on, joka hänen pitäisi huomioida? Milloin olet viimeksi käynyt Oulussa karaokepaikoissa? jos 2005, niin siitä on kauan ja paikat on muuttuneet.
        Itse olen kyllä löytänyt monenlaisia karaokelistoja ja on ollut ulkolaisia, kotimaisia, uutta ja vanhaa jne.
        Myös Oulun ympäristössä on hyviä paikkoja, mutta nyt oli kysymys Oulusta.

        Ohjelmatoimistoja on toki ympäri Suomen ja mitä väliä sillä on onko Oulussa Helsingin vai Oulun? Työtäänhän kaikki tekee. On siellä Helsingissä taas vastaavasti oululaisiakin työssä - pääasiahan on että on työtä ja ihmiset olisivat tyytyväisiä.

        Toivon Sinulle sydämestäni hyvää alkanutta vuotta ja menestystä. KK


    • tilletalle

      eli laulava pesusieni...

    • tuo jo olikin

      TT:llä lääkitys kohdallaan, vai olisko ollu ihan otettuna kone pois.

      Nyt näkyy taas höyryä kertyneen, taitaa jo puskea joka reiästä pihalle, tunttuu semmonen vauhti olevan ihan yhtäkkiä päällänsä.

    • tilletalle

      Kun tiedän mitä kukakin seuraavaksi herjaa. Tämän lääkitysjutun tiesin heti kun olin kirjoittanut viestini. Se siitä


      MUTTA VAKAVASTI SANOEN, VAROKAA RAVINTOLOISTIJAT KARAOKEJUONTAJIENNE MENETYSTÄ, ÄLKÄÄ SYYLLISTYKÖ "PIMEISIIN" KEIKKOIHIN", SILLÄ OHJELMATOIMISTOJEN LOPPU ON KÄSILLÄ. NIIN PALJON ON VIREILLÄ JUTTUJA VEROTTAJAN PETTÄMISESTÄ. SE SIITÄ... PUHUMATTAKAAN TYÖNTEKIJÖIDEN PETTÄMISESTÄ. Oletteko koskaan ajatellu, miksi karaokejuontaja on niin vittuuntunut? Kaikki rahat seisoo ohjelmatoimistojen tileillä, ja paskat vain porskuttaa, viettää leveää elämää kaikkien rahoilla.

      MUUT VAIETKOON, REHELLISET VOIVAT HUOKAISTA! NÄIN MEITÄ SUOMESSA KUSETETAAN, IHAN OMASTA PUOLESTA. eI IHME JOS TYÖTTÖMIÄ TULEE... Saata... tommoset Ammat. ja vi... koristelijat, kuusi on kaunis ilman kimalletta!

      • tilletalle

        tutkiskelen asioia ja kertoilen niistä jonnekin. Hulluna mua saa pitää ja lääkityksestä pilkata, mutta persekarvat kärventyy sitä ennen monella muulla. Mä meen pehmustettuun, mutta muut olkoon siellä kovemmassa sarjassa, jonka ovat valinneetkin!

        Kusettajat kuriin!!!!!


      • tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

        tutkiskelen asioia ja kertoilen niistä jonnekin. Hulluna mua saa pitää ja lääkityksestä pilkata, mutta persekarvat kärventyy sitä ennen monella muulla. Mä meen pehmustettuun, mutta muut olkoon siellä kovemmassa sarjassa, jonka ovat valinneetkin!

        Kusettajat kuriin!!!!!

        laittakaahan se "tikkunne" kuriin, ei sitä ihan joka paikkaan työnnetä. Tietoo tästäkin.... Mut ei onneksi kokemusta. Tässä tapauksessa vastuussa on myös ravintoloitsija!

        Meistä jää vain arvomme verran tuhkaa, vaikka kuinka ahneudella ulottuvuutta keräämme! Kaikki on vain harhaa, mutta totuuden hetkellä henkemme voima on niin heikko kun kun vahvuudessamme luulemme ITSE olevamme.

        Ettekö te tajua, Suomi? tuhansia työttömiä joka kuukausi, kuka laman tekee? Vääryys ja oma per....nne.


      • Kysynpä
        tilletalle kirjoitti:

        laittakaahan se "tikkunne" kuriin, ei sitä ihan joka paikkaan työnnetä. Tietoo tästäkin.... Mut ei onneksi kokemusta. Tässä tapauksessa vastuussa on myös ravintoloitsija!

        Meistä jää vain arvomme verran tuhkaa, vaikka kuinka ahneudella ulottuvuutta keräämme! Kaikki on vain harhaa, mutta totuuden hetkellä henkemme voima on niin heikko kun kun vahvuudessamme luulemme ITSE olevamme.

        Ettekö te tajua, Suomi? tuhansia työttömiä joka kuukausi, kuka laman tekee? Vääryys ja oma per....nne.

        Herranen aika! Ja minä vaan ihan kohteliaasti kysyin, missä Oulussa voi laulaa karaokea.

        Tsiisus, mikä mesta tämä suomi24.n karaokekeskustelu!

        Ja Karaokekoukulle isot kiitokset. Täydellisyydestä en tiedä, enkä sitä tavoittele, mutta karaokea menen Ouluun laulamaan varoituksista huolimatta. Saas nähdä selviäkö siitä hengissä...:D


      • Uhattuko?

        Ettekö te vieläkään usko, varokaa ravintoloitsijat, juontajat, ohjelmatoimistot, karaokelaulajat ym.
        Tilletalle saapuu Ouluunkin. Siltä voi kysyä mitä vaan, hän auliisti kertoo mitä paikkoja löytyy mm. Oulusta. hih hih.
        Suu suppuun ny sitten taas.


      • Karaokekoukku
        Kysynpä kirjoitti:

        Herranen aika! Ja minä vaan ihan kohteliaasti kysyin, missä Oulussa voi laulaa karaokea.

        Tsiisus, mikä mesta tämä suomi24.n karaokekeskustelu!

        Ja Karaokekoukulle isot kiitokset. Täydellisyydestä en tiedä, enkä sitä tavoittele, mutta karaokea menen Ouluun laulamaan varoituksista huolimatta. Saas nähdä selviäkö siitä hengissä...:D

        Ei elämästä seleviä hengisä, mutta varmaan Oulusta seleviät.. D
        Terveisin KK


    • kallo

      Joopajoo
      Törmäsin tälläiseen jännään puheketjuun etsiessäni laulupaikkaa Oulusta. Itseäni kiinnostaa myös alkuperäisillä hakukriteereillä oleva paikka. Siis ravintola, jossa on säätävä karaoketyöntekijä, sekä laitteet joista säädetty tuotos tulee hyvin ulos. Siis sellaisen ns. harrastajan ei känniläisen illanviettopaikka??? Vaikkakin mahdollinen vierailu ajankohta onkin lauantai...

      • eteläpohojalaanen

        joka pitäjäs ja joka kaupungis on sama juttu.
        Tuu kuule alakuehtoosta paikalle ja pistä heti laulus vetämähän niin saat laulla ja kännikalat ei oo viä heränny.
        Loppuehtoo kaharentoista jäläkehen on sitä aikaa jotta ei saa laulaa kun känniset roinastaa.
        Jotta heti yhyreksältä paikalle niin pääset laulamahan ja ka´raokejuontajaki viittii viä säärellä vehkehiänsä.
        Kyllä se turhaa on puolenyön jäläkehen kyllä silloon on juopoot vain asialla.
        Karaokewkoukulle ja muille tutuulle hyvää joulua eteläpohojammaalta.


      • Karaokekoukku
        eteläpohojalaanen kirjoitti:

        joka pitäjäs ja joka kaupungis on sama juttu.
        Tuu kuule alakuehtoosta paikalle ja pistä heti laulus vetämähän niin saat laulla ja kännikalat ei oo viä heränny.
        Loppuehtoo kaharentoista jäläkehen on sitä aikaa jotta ei saa laulaa kun känniset roinastaa.
        Jotta heti yhyreksältä paikalle niin pääset laulamahan ja ka´raokejuontajaki viittii viä säärellä vehkehiänsä.
        Kyllä se turhaa on puolenyön jäläkehen kyllä silloon on juopoot vain asialla.
        Karaokewkoukulle ja muille tutuulle hyvää joulua eteläpohojammaalta.

        terveisistä ja mukavaa loppuvuotta kaikille laulunlyömille ja muillekkii.
        Joulu menikin perheen parissa ja vain joululauluja lauleskellen, mutta nyt Uunna Vuonna jo taas osallistun ystäväni kanssa seniorikaraokemestarikilpailujen finaaliin.
        Pitäkäähän peukkuja, jotta nyt onnistuisin saamaan sarjassani ykköspokkaalin, ko kahtena vuonna oon jääny kakkoseksi.
        Tammikuussa on sitten Tähtiartisti finaalit ja nyt olis siellä äänestettävänä ryhmälaulukisa, käykääpä niitten sivuilla kattoon ja äänestäkkää ny vaan meijän joukkuetta voittoon, ollaan nimeltämme "Ruususet".
        Siellä on koostevideo kolmesta laulunpätkästä, mutta tosi huono, kun kaikki hälinäkin kuuluu, eikä koko esitystä ole, mutta siitä huolimatta ollaan paraita ja varsinki se loppu :DDD

        Siis lauluharrastukseni jatkuu jonkin verran, vaikka muutakin on tullut elämänvarrelle.
        Toivon oikein rattoisaa loppu vuotta ja erittäin mielenkiintoista vuotta 2011.
        KK


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe