Runo

Nukkuja

On tilaa nukkua
tyhjää lakanaa

Silti kaipaan:
lämmintä kylkeä
Unista tuhinaa
Peiton kiskojaa,
koipeen potkijaa

Aamuista halaajaa–
vielä torkkuvaa


(pöh ja joulukin vielä)

9

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja elämänviisauksia...

      "Voi poika, älä usko mitä sinulle opetetaan.
      Älä usko, että rakkaus on heikkous ja hellyys häpeä."

      Aulikki Oksanen


      *taas mulla on pahvilaatikot loppu*...grrrrr!

      • Kavereilla on tapana hakea alkosta viinilaatikoita (ovat kestäviä ja ilmaisia).

        Omena ja banaanilaatikotkin ovat hyviä (kysy lähikaupasta).
        Banaanilaatikot ovat näppäriä, sillä ne ovat kannellisia.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kavereilla on tapana hakea alkosta viinilaatikoita (ovat kestäviä ja ilmaisia).

        Omena ja banaanilaatikotkin ovat hyviä (kysy lähikaupasta).
        Banaanilaatikot ovat näppäriä, sillä ne ovat kannellisia.

        viinilaatikot ovat kestävämpiä, niitä haen lisää. On tää pirunmoista touhua.......!!!!!!


      • tosi..typy kirjoitti:

        viinilaatikot ovat kestävämpiä, niitä haen lisää. On tää pirunmoista touhua.......!!!!!!

        Ilmoitti muinoin että hän ei osta enää yhtään ainoaa kirjaa.

        Muovisäkit ovat käyttökelpoisia (varsinkin vaatteille), mutta nykyisin on vaikea löytää kestäviä pusseja.
        Muista pistää laatikoiden päälle maalarinteippi ja siihen vihje sisällöstä (kantajatkin varovat silloin paremmin niitä särkyviä).


      • buddy-love kirjoitti:

        Ilmoitti muinoin että hän ei osta enää yhtään ainoaa kirjaa.

        Muovisäkit ovat käyttökelpoisia (varsinkin vaatteille), mutta nykyisin on vaikea löytää kestäviä pusseja.
        Muista pistää laatikoiden päälle maalarinteippi ja siihen vihje sisällöstä (kantajatkin varovat silloin paremmin niitä särkyviä).

        Hyvä vinkki, thänx!
        Tänään en jaksa enään ajatellakkaan pahvilaatikoita. säkkejä tai paksua teippiä, huomenna sitten taas.
        Nyt pelaan Aapelissa Poksia....
        Miten menee? Mitäs unirytmille kuuluu?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hyvä vinkki, thänx!
        Tänään en jaksa enään ajatellakkaan pahvilaatikoita. säkkejä tai paksua teippiä, huomenna sitten taas.
        Nyt pelaan Aapelissa Poksia....
        Miten menee? Mitäs unirytmille kuuluu?

        Neljältä.
        Ihan hyvä rytmi kohta.

        Pitäisi siivota (tylsää).

        -11 ulkona ja vähän lunta.


    • juuri herännyt

      kaunista. Kiitos, että sain lukea runosi.

    • Marjelie

      Kahvia kiitos!

      * Ilman iloa ei ole elämää, vaikka ihmisellä olisi kaksitoista autoa, kuusi hovimestaria, linna, yksitynen kappeli ja pommisuoja.*
      * Henry Miller*

    • muumi-läppäri

      Joulupuu on varastettu,
      sheriffi jo ovella.
      Hullu-monte hirtettynä ompi kuusen oksalle.
      Palstalaiset ilosena kusee kuusen juurelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe