Miesten JUORUILU.

Voi MIEHET.

Naisethan ovat tunnetusti kova kertomaan kavereilleen kaiken kaikesta. Tai ainakin joillekin. Onko tämä yleistä myös miehillä? Kertovatko miehet asioistaan muille miehille? Tarkoitan naisasioita,kuten tekstailua jonkun kanssa, panoja (vaikkei niitä hirveästi olisi) ja sutinaa jne..

Ja kertovatko miehet siitä huolimatta, vaikka nainen kieltää olla mainitsemasta kenellekään?

Minulle kävi näin. Lupasi olla hiljaa (ei ole player, takana pitkä pitkä suhde, mutta taisin olla silti vain yritys saada sänkyyn) mutta kertoi sitten miespuoleiselle parhaalle kaverilleen (?). Ja tässä sitä nyt ollaan. En todellakaan olisi kaivannut sitä että asia leviää...Pidin miehestä valtavasti! Mutta tuntui että kertoi juuri aivan väärälle ihmiselle, ja lakkasi mielenkiinto itsellä... Nimittäin tämän miehen parhaankaverin sisko on hyvä kaverini, ja en ole kertonut edes hänelle miesihastustuksestani. (Kaverini seurustelee mutta on kummallisen mustasukkainen ihastuksestani, siksi.)

Joten. En tiedä...Kielsin sänkyyn menon vaikka näin kävi. Parhaalta kaveriltani. Ja tämä jätkä taas kertoi sen omalle parhaalle kaverilleen ja sitä kautta levisi muidenkin tietoon.

MILLÄ LOGIIKALLA? Miksi mies ylipäätään kertoo? Onko se merkki.. negatiivisuudesta vai positiivisuudesta? Onko se egon pönkitystä sellaisilla miehillä, jotka eivät pane todellakaan monta ja jotka ovat sitoutuvaa tyyppiä? Vai mikä idea?

145

8445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

      se on varmaan sellaista tietynlaista kehuskelua kavereilleen. Onhan se nyt SUURI asia, kun pillua saa, et pakkohan siitä on heti kavereilleen sanoa :D

      En mä usko, et vanhemmiten miehet enää kokee tarvetta tuollaiseen käyttäytymiseen. Fiksuimmat pysyvät ihan hissukseen vaan - "Se kell' onni on se onnen kätkeköön".

      • dayum

        "En mä usko, et vanhemmiten miehet enää kokee tarvetta tuollaiseen käyttäytymiseen."

        Miten sen nyt ottaa... ei se ikä näytä typeryyttä poistavan.


      • muumi-läppäri

        .


      • vänksy
        dayum kirjoitti:

        "En mä usko, et vanhemmiten miehet enää kokee tarvetta tuollaiseen käyttäytymiseen."

        Miten sen nyt ottaa... ei se ikä näytä typeryyttä poistavan.

        varmaan joo kertookin, mutta yleisesti ottaen ajattelisin sen olevan ennemminkin nuorten miesten juttu.


      • vänksy

        juttu kylläkään. Ei mulla ainakaan oo ollut tarvetta jakaa mitään mieskokemuksiani kenenkään kaverinikaan kanssa - aina on se vaara, et kaveri ei pitäisikään suutaan kiinni, vaan jutut olis kohta kaikkien tiedossa ja ei se musta oo oikein sitä toista osapuolta kohtaan. Tai pahimmassa tapauksessa iskisi itse silmänsä ja kyntensä siihen mieheen :(

        NIin, että tietty varovaisuus kertomisten suhteen on ihan vaan hyväksi..


      • saara55
        dayum kirjoitti:

        "En mä usko, et vanhemmiten miehet enää kokee tarvetta tuollaiseen käyttäytymiseen."

        Miten sen nyt ottaa... ei se ikä näytä typeryyttä poistavan.

        kyllä ystäväni mies, kertoo aivan kaiken.... siitä on todisteet olemassa.... Taas hänen juoppokaverikin kertoo kaiken, esim se, että oli maannut poikansa ex-naisen kanssa. Lähipubista se oli noudettavissa. Harmittaa vain kun kertoo meidän riidat ja kaikki muut. Eikä edes häpeä minun ollessa kuuloetäisyydellä.
        Ostanko hameen jouluksi miehelleni ...ei tästä ainakaan mitään vakavaa suhdetta voi ajatella.


      • minä100

        Miehet eivät tosiaankaan juoruile!Sain tietää mieheni,52v suhteesta 27v naiseen ja hän oli pystynyt pitämään sen salassa,kunnes itse sain sen selville hänen päiväunilta herättyään lausuvan puoliunissaan naisen nimeä.Kerroin tietysti kaikille sukulaisille ja tutuille asiasta ja se oli kaikille yllätys!


      • KIRL
        dayum kirjoitti:

        "En mä usko, et vanhemmiten miehet enää kokee tarvetta tuollaiseen käyttäytymiseen."

        Miten sen nyt ottaa... ei se ikä näytä typeryyttä poistavan.

        Ne pitää sua huorana!


      • Kootkotkotkoot
        vänksy kirjoitti:

        varmaan joo kertookin, mutta yleisesti ottaen ajattelisin sen olevan ennemminkin nuorten miesten juttu.

        Ja vaihtoehtoisesti taas välillä FAKTATIETOJA FEMINISTIVALTIOON:

        Naiset kertovat juorun eteenpäin 47 tunnin kuluessa sen kuulemista
        http://www.iltalehti.fi/nainen/2009091610259192_na.shtml

        "Brittiläisen selvityksen mukaan nainen kertoo juorun eteenpäin viimeistään 47 tunnin ja 15 minuutin kuluttua sen kuulemisesta, kertoo Daily Mail. Selvityksen mukaan naiset eivät yleensä pysty säilyttämään luottamuksellisesti kerrottuja juoruja..."

        --

        Ainoa tapa millä nykyajassa olisi opettaa naisille edes vähän oikeaa solidaarisuutta, rehellisyyttä, tasa-arvoa ja "suun kiinni pitämistä" olisikin laittaa nyt kiireen vilkkaa maahamme YLEINEN NAISIVIILIPALVELUS/KANSALAISVELVOLLISUUS myös naisille?


      • Citylight
        Kootkotkotkoot kirjoitti:

        Ja vaihtoehtoisesti taas välillä FAKTATIETOJA FEMINISTIVALTIOON:

        Naiset kertovat juorun eteenpäin 47 tunnin kuluessa sen kuulemista
        http://www.iltalehti.fi/nainen/2009091610259192_na.shtml

        "Brittiläisen selvityksen mukaan nainen kertoo juorun eteenpäin viimeistään 47 tunnin ja 15 minuutin kuluttua sen kuulemisesta, kertoo Daily Mail. Selvityksen mukaan naiset eivät yleensä pysty säilyttämään luottamuksellisesti kerrottuja juoruja..."

        --

        Ainoa tapa millä nykyajassa olisi opettaa naisille edes vähän oikeaa solidaarisuutta, rehellisyyttä, tasa-arvoa ja "suun kiinni pitämistä" olisikin laittaa nyt kiireen vilkkaa maahamme YLEINEN NAISIVIILIPALVELUS/KANSALAISVELVOLLISUUS myös naisille?

        En taida olla nainen kun en juorua. Ei sukupuolitestejäkään tarvita enää. En paljasta tärkeitäkään asioita. Mutta jos miehetkin juoruaa, en ole mieskään sitten. Tämä käy vaikeaksi.


      • joonathan
        vänksy kirjoitti:

        varmaan joo kertookin, mutta yleisesti ottaen ajattelisin sen olevan ennemminkin nuorten miesten juttu.

        Ukkomiesten kautta ei juttu leviä ova hijaa jatekevät hyvän työn.


      • töpeksijä
        Kootkotkotkoot kirjoitti:

        Ja vaihtoehtoisesti taas välillä FAKTATIETOJA FEMINISTIVALTIOON:

        Naiset kertovat juorun eteenpäin 47 tunnin kuluessa sen kuulemista
        http://www.iltalehti.fi/nainen/2009091610259192_na.shtml

        "Brittiläisen selvityksen mukaan nainen kertoo juorun eteenpäin viimeistään 47 tunnin ja 15 minuutin kuluttua sen kuulemisesta, kertoo Daily Mail. Selvityksen mukaan naiset eivät yleensä pysty säilyttämään luottamuksellisesti kerrottuja juoruja..."

        --

        Ainoa tapa millä nykyajassa olisi opettaa naisille edes vähän oikeaa solidaarisuutta, rehellisyyttä, tasa-arvoa ja "suun kiinni pitämistä" olisikin laittaa nyt kiireen vilkkaa maahamme YLEINEN NAISIVIILIPALVELUS/KANSALAISVELVOLLISUUS myös naisille?

        Naisilla, ainakin meillä vanhemmilla naisilla on ihan syntymälahjana peräänkuuluttamasi OIKEA rehellisyys, solidaarisuus Huom!!! ilman tasa.arvoa! Ainoa asia minkä sinä voit oikean soliraadisuuden, rehellisyyden ja tasa-arvon edistämiseksi tehdä on elää itse näiden arvojen mukaan! Se ei mikään helppo nakki ole! Onnea ja eikun yrittämään.


      • mä vaan
        joonathan kirjoitti:

        Ukkomiesten kautta ei juttu leviä ova hijaa jatekevät hyvän työn.

        itselläni oli pidempi suhde ukkomieheen, (itsekkin olen naimisissa) ja kyllä siitä suhteesta sai tietää koko meidän yhteinen tuttavapiirimme... ehkä siksi kun olen miestä 12 v nuorempi... mutta silti olisi voinut pitää asian omana tietonaan... no hänelle se koitui, me pääsimme mieheni kanssa asiasta yli ja lupasin ettei ikinä enää, hän viettää tämän ja ehkä tulevatkin joulut yksin.


      • Kaurapuurosta syöpä
        Kootkotkotkoot kirjoitti:

        Ja vaihtoehtoisesti taas välillä FAKTATIETOJA FEMINISTIVALTIOON:

        Naiset kertovat juorun eteenpäin 47 tunnin kuluessa sen kuulemista
        http://www.iltalehti.fi/nainen/2009091610259192_na.shtml

        "Brittiläisen selvityksen mukaan nainen kertoo juorun eteenpäin viimeistään 47 tunnin ja 15 minuutin kuluttua sen kuulemisesta, kertoo Daily Mail. Selvityksen mukaan naiset eivät yleensä pysty säilyttämään luottamuksellisesti kerrottuja juoruja..."

        --

        Ainoa tapa millä nykyajassa olisi opettaa naisille edes vähän oikeaa solidaarisuutta, rehellisyyttä, tasa-arvoa ja "suun kiinni pitämistä" olisikin laittaa nyt kiireen vilkkaa maahamme YLEINEN NAISIVIILIPALVELUS/KANSALAISVELVOLLISUUS myös naisille?

        Olen viimeiset 7 vuotta työskennellyt miesvaltaisella alalla ja nähnyt ja kuullut vaikka mitä. Suorastaan näen punaista, kun puhutaan, että akat ne juoruaa jne. Miehet ne on saatana tämän pallon pahimmat juoruämmät ja jos ei riitä niin puhuvat paskaakin sujuvasti. Ja tämä on taivahan tosi!


      • isäntä45
        Kaurapuurosta syöpä kirjoitti:

        Olen viimeiset 7 vuotta työskennellyt miesvaltaisella alalla ja nähnyt ja kuullut vaikka mitä. Suorastaan näen punaista, kun puhutaan, että akat ne juoruaa jne. Miehet ne on saatana tämän pallon pahimmat juoruämmät ja jos ei riitä niin puhuvat paskaakin sujuvasti. Ja tämä on taivahan tosi!

        En ota kantaa kummankaan sukupuolen suhteen. Sen voin sanoa, että kyllä miehetkin juoruaa. Mutta, kun sen tietää, sitä voi käyttää hyväksi. Jos haluat jonkin asian tulevan kaikkien tietoon, niin kerro se juttu sellaiselle miehelle luottamuksella, niin huomenna asian tietää koko kylä. Mutta, jos et halua kertoa omia tekemisiä hänelle ja hän kuulee sen kylältä, sekös häntä vituttaa.


      • Lapset jo tehnyt
        Kootkotkotkoot kirjoitti:

        Ja vaihtoehtoisesti taas välillä FAKTATIETOJA FEMINISTIVALTIOON:

        Naiset kertovat juorun eteenpäin 47 tunnin kuluessa sen kuulemista
        http://www.iltalehti.fi/nainen/2009091610259192_na.shtml

        "Brittiläisen selvityksen mukaan nainen kertoo juorun eteenpäin viimeistään 47 tunnin ja 15 minuutin kuluttua sen kuulemisesta, kertoo Daily Mail. Selvityksen mukaan naiset eivät yleensä pysty säilyttämään luottamuksellisesti kerrottuja juoruja..."

        --

        Ainoa tapa millä nykyajassa olisi opettaa naisille edes vähän oikeaa solidaarisuutta, rehellisyyttä, tasa-arvoa ja "suun kiinni pitämistä" olisikin laittaa nyt kiireen vilkkaa maahamme YLEINEN NAISIVIILIPALVELUS/KANSALAISVELVOLLISUUS myös naisille?

        Menen heti armejaan ,kun ensimmäinen mies synnyttää : > )) Kyllä miehet juoruaa siinä kuin naisetkin,
        se vaan verhotaan äijien jutuiksi.


      • Jup jup
        Kaurapuurosta syöpä kirjoitti:

        Olen viimeiset 7 vuotta työskennellyt miesvaltaisella alalla ja nähnyt ja kuullut vaikka mitä. Suorastaan näen punaista, kun puhutaan, että akat ne juoruaa jne. Miehet ne on saatana tämän pallon pahimmat juoruämmät ja jos ei riitä niin puhuvat paskaakin sujuvasti. Ja tämä on taivahan tosi!

        Itsekin olen miesvaltaisella alalla ja en voi kuin ihmetellä, miksi juoruilua pidetään naisten juttuna. Ehkä se johtuu siitä, että aikanaa miehet ovat työskennelleet pelloilla tai metsissä enimmäkseen yksin ja naiset taas porukoissa, joten naisilla on ollut siihen paremmat tilaisuudet. Tosiasiassa kuitenkin miehet juoruilevat todella paljon. En uskalla mitään tilastoja väittää kummankaan sukupuolen hyväksi, mutta vaikka naiset juoruilisivatkin enemmän, niin miehiin ei siitä huolimatta voi lainkaan luottaa. Ja poikkeuksia onneksi löytyy molemmista sukupuolista.

        Alkuperäisessä tapauksessa ei varsinaisesti ollut silti kyse juoruilusta, koska siinä mies kertoi omista asioistaan eteenpäin. Olkoonkin, että se sivusi myös alkuperäisen kirjoittajan asiaa. Miehet (osa) eivät malta olla kehumatta seksijutuillaan, aidoilla tai keksityillä, mutta koska tämä on kaikkien tiedossa, niin seksisuhteen voi ihan hyvin tarvittaessa vaikka kieltää. Itse olen kokenut jopa sen, että mies, jolle olin antanut pakit, oli kertonut kylillä käyvänsä paneskelemassa minua ja oli mm. ajattanut kaverinsa jättämään hänet minun oveni taakse perjantai-iltana, koska oli kuulemma sovittu minun kanssani seksisessio. Ja meillä ei todellakaan koskaan ole moisia kontakteja ollut. Eikä tule. Ei varsinkaan tuollaisen jälkeen.


      • punatukka ukko
        joonathan kirjoitti:

        Ukkomiesten kautta ei juttu leviä ova hijaa jatekevät hyvän työn.

        minulla suhde ukkomieheen......ja sen akka ei anna.,...
        Sillä vaikeuksii työmaalla puhuu seksistä...kun kaverit kehuskelee.............akkansa ei anna ja toisen naisen antamisisa ei voi kehua....muuten kärähtää........ompa miehellä vaikeeta........
        Se vaan utelee toisten juttuja ..........


      • duh
        Lapset jo tehnyt kirjoitti:

        Menen heti armejaan ,kun ensimmäinen mies synnyttää : > )) Kyllä miehet juoruaa siinä kuin naisetkin,
        se vaan verhotaan äijien jutuiksi.

        vertaatko armeijaa synnyttämiseen? synnytys ja armeija ovat 2 aivan eri asiaa. synnytys on biologinen tapahtuma kun taas armeija on meidän rakkaan feministivaltion asettama pakote. jos synnytyksellä voitaisiin perustella naisten vapautus armeijasta, tulisi sen olla niin, että nainen hankkii itsensä 17v raskaaksi. ja samanavuonna kun hän täyttää 18v on synnytyksen tapahduttava. vuoden linnatuomion uhalla tietenkin. se olisi sitä aitoa tasa-arvoa.

        ja miehet eivät juorua siinä missä naisetkin. eihän se tule kuuloonkaan, että mies juoruaisi. sehän olisi alentumista naisen tasolle jolloin oma miehisyys laskee. voitteko kuvitella moista?


      • on varmasti
        mä vaan kirjoitti:

        itselläni oli pidempi suhde ukkomieheen, (itsekkin olen naimisissa) ja kyllä siitä suhteesta sai tietää koko meidän yhteinen tuttavapiirimme... ehkä siksi kun olen miestä 12 v nuorempi... mutta silti olisi voinut pitää asian omana tietonaan... no hänelle se koitui, me pääsimme mieheni kanssa asiasta yli ja lupasin ettei ikinä enää, hän viettää tämän ja ehkä tulevatkin joulut yksin.

        luuseri tai muuten vaan helvetin tyhmä.

        Uskoa nyt sellasta joka on pettänyt (ja yhden kerranko vain)


      • ukkomiehet
        mä vaan kirjoitti:

        itselläni oli pidempi suhde ukkomieheen, (itsekkin olen naimisissa) ja kyllä siitä suhteesta sai tietää koko meidän yhteinen tuttavapiirimme... ehkä siksi kun olen miestä 12 v nuorempi... mutta silti olisi voinut pitää asian omana tietonaan... no hänelle se koitui, me pääsimme mieheni kanssa asiasta yli ja lupasin ettei ikinä enää, hän viettää tämän ja ehkä tulevatkin joulut yksin.

        Totta puhut. Myös ukkomiehet juoruilee, enkä luota niihin pätkääkään. Itselläni oli aikoinaan, vuonna 1980-luvulla ns. hiljainen suhde naimisissa olevaan mieheen ehkä kolmen vuoden ajan. Hän vannoi, että asiamme pysyy ikuisesti salassa. Niinpä, kun 10 vuotta sitten muutin pois exän luota (en ollut naimisissa), sain kuulla eräältä perhetuttavaltamme, kuinka olin muhinoinut ko. miehen kanssa. Asiasta sain kuulla n. 4 vuotta sitten. Niinpä otin silloin puhelun ko. miehelle ja hän tunnusti, että oli kertonut asiasta perhetutullemme. Sanoin hänelle, että en halua olla missään tekemisissä, en ystävänä, enkä minään muunakaan hänen kanssaan. En ole tavannut ko. herraa ainakaan 5 viimeiseen vuoteen, paitsi sen kerran puhelimen välityksellä. Olen myös baaritiskillä istuessani kuullut, kuinka miehet juoruilevat ja kehuvat saavutuksillaan. Baaritiskillä istuessani olen ollut selvinpäin ja aina kuskilinjalla.


      • suomimummo
        Kootkotkotkoot kirjoitti:

        Ja vaihtoehtoisesti taas välillä FAKTATIETOJA FEMINISTIVALTIOON:

        Naiset kertovat juorun eteenpäin 47 tunnin kuluessa sen kuulemista
        http://www.iltalehti.fi/nainen/2009091610259192_na.shtml

        "Brittiläisen selvityksen mukaan nainen kertoo juorun eteenpäin viimeistään 47 tunnin ja 15 minuutin kuluttua sen kuulemisesta, kertoo Daily Mail. Selvityksen mukaan naiset eivät yleensä pysty säilyttämään luottamuksellisesti kerrottuja juoruja..."

        --

        Ainoa tapa millä nykyajassa olisi opettaa naisille edes vähän oikeaa solidaarisuutta, rehellisyyttä, tasa-arvoa ja "suun kiinni pitämistä" olisikin laittaa nyt kiireen vilkkaa maahamme YLEINEN NAISIVIILIPALVELUS/KANSALAISVELVOLLISUUS myös naisille?

        Eiköhän lasten synnyttämisessä ole siviilipalvelusta enemmän kuin kerrakseen ja taatusti on tuskallisempi kokemus kuin mitä mies elämänsa joutuu kokemaan. Nainen synnyttää oman elämänsä ja terveytensä riskeeraten vielä tänäkin päivänä. Miehet ainoastaan sodassa.


      • Sad but so TRUE
        Kaurapuurosta syöpä kirjoitti:

        Olen viimeiset 7 vuotta työskennellyt miesvaltaisella alalla ja nähnyt ja kuullut vaikka mitä. Suorastaan näen punaista, kun puhutaan, että akat ne juoruaa jne. Miehet ne on saatana tämän pallon pahimmat juoruämmät ja jos ei riitä niin puhuvat paskaakin sujuvasti. Ja tämä on taivahan tosi!

        väitteesi. Itse olen myös työskennelly miesvaltaisella alalla ja yllätyksekseni huomasin aivan saman. Tai sitten oikeat miehet on kuolleet jo sodassa. Nykyään on vain näitä metro-, bi- ja homoseksuaaleja ja muita neitipoikia, jotka pärjäävät vallan mallikkaasti naisille juoruilussa.

        Miehet ovat myös kokemusteni mukaan ERITTÄIN KATEELLISIA muille miehille, jopa parhaille kavereilleen ja veljilleen. Se kai selittää sen, että juoruilussaan he ovat huomattavasti naisia ilkeämpiä ja pahantahtoisempia.


      • siiellä lepää

      • kdkeee
        suomimummo kirjoitti:

        Eiköhän lasten synnyttämisessä ole siviilipalvelusta enemmän kuin kerrakseen ja taatusti on tuskallisempi kokemus kuin mitä mies elämänsa joutuu kokemaan. Nainen synnyttää oman elämänsä ja terveytensä riskeeraten vielä tänäkin päivänä. Miehet ainoastaan sodassa.

        Aluksi itse aiheeseen, elikkäs kyllä miehet juoruilevat siinä missä naisetkin. Ehkä se on erilaista juoruilemista ja eri asioista, kaikkihan tämän varmaan tiesivätkin.

        Sitten tälle mummolle.

        Missä vaiheessa valtio on pakottanut naisia synnyttämään? Ei missään, naisten ei ole mikään pakko synnyttää yhtään lasta jos eivät halua.

        Miesten on taas muutamia poikkeuksia lukuunottamatta käytävä armeija, siviilipalvelus tai vankila joka kestää vähintään sen 6 kuukautta. Tämä lykkää esimerkiksi koulutusta, töihin menemistä jne. Kun naiset pitävä suurta mekkalaa palkoista, niin pitäisikö miehienkin mekastaa armeijasta? Jos miehienkin annettaisiin valita, asia olisi ihan ok.

        Oma mielipiteeni on että tasa-arvo ei tule koskaan toteutumaan ja heikommilla olevat luonnollisesti pitävät suurta mekkalaa, mikä on ihan oikeinkin ettei asiat pääse unohtumaan. Suomessa kuitenkin yleensä unohdetaan kuinka hyvin kaikilla asiat ovatkaan. Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, aina löytyisi jotain parannettavaa.

        "Eiköhän lasten synnyttämisessä ole siviilipalvelusta enemmän kuin kerrakseen ja taatusti on tuskallisempi kokemus kuin mitä mies elämänsa joutuu kokemaan. Nainen synnyttää oman elämänsä ja terveytensä riskeeraten vielä tänäkin päivänä. Miehet ainoastaan sodassa."

        Tässä on pientä jossittelua ilmassa, no silloin voin varmaan itsekkin jossitella. Tämän 6 kuukauden aikana kun mies on esimerkiksi nyt armeijassa on vastustuskyky heikoilla ja monet taudit voivat tarttua, pahimmillaan armeijassa myös kuoltu, hharvinaistahan se on kuten synnytyksessäkin. Toisinsanottuna riskeeraat siinäkin asiassa henkesi kun menet armeijaan. Mutta jos katsotaan asiaa sillä tavalla että teet mitä tahansa voit kuolla jollain todennäköisyyddellä. Lisäksi armeijassa voi tulla loppu elämän kestäviä vammoja, jotka kyllä laittaisin synnytyksen kärsimyksen yli. En tiedä minkälainen kärsimys se on siis synnytys, mutta voin sanoa kokemuksesta että jatkuva kipu ja rajoittuneet liikkeet ovat kyllä pahempia. Sodassa taas on paljon suurempi todennäkköisyys kuolla kuin synnytyksessä, muutenkin näiden asioiden vertailu on täysin turhaa.

        Sinänsä on uskomatonta että ihmiset vertailevat tällaisia asioita. Synnytys on biologinen "pakoite". Armeija taas on valtion velvoittama.

        Ennenkuin minut leimataan sovinistiksi, niin tarkoitukseni ei ollut vähätellä synnytystä tai naisia millään tavalla, joten ne viestit voitte jättää laittamatta.


      • beenthere
        Kaurapuurosta syöpä kirjoitti:

        Olen viimeiset 7 vuotta työskennellyt miesvaltaisella alalla ja nähnyt ja kuullut vaikka mitä. Suorastaan näen punaista, kun puhutaan, että akat ne juoruaa jne. Miehet ne on saatana tämän pallon pahimmat juoruämmät ja jos ei riitä niin puhuvat paskaakin sujuvasti. Ja tämä on taivahan tosi!

        Olen myös ollut töissä ensin vuosia naisvaltaisella alalla ja nyt vuosia miesvaltaisella alalla. Pakko todeta, että miehet hakkaavat mennen tullen naiset juoruamisessa ja seläntakana pahan puhumisessa. En olisi ikinä uskonut, mutta kokemus kertoo näin.


      • juttu lentää
        suomimummo kirjoitti:

        Eiköhän lasten synnyttämisessä ole siviilipalvelusta enemmän kuin kerrakseen ja taatusti on tuskallisempi kokemus kuin mitä mies elämänsa joutuu kokemaan. Nainen synnyttää oman elämänsä ja terveytensä riskeeraten vielä tänäkin päivänä. Miehet ainoastaan sodassa.

        Nykyisin on useimmalle synnyttäjälle mahdollisuus antaa kaikenmaailman puudutukset.Joten harvempi tietää todella synnytys tuskista mitään.Toista oli ennen ,ei mitään lievitystä,syntyipä lapsi sitten normaalisti tai perätilassa.Nainen on luotu synnyttämään.Mitä juoruiluun tulee,naistenkin jotka kertoo kaikki sänkyasiat naiskaverilleen,voi miettiä mielessään jos mies kertoo myös hänen tekemisensä.Eikö mikään ole enää pyhää ja yksityistä .


      • !!!
        ukkomiehet kirjoitti:

        Totta puhut. Myös ukkomiehet juoruilee, enkä luota niihin pätkääkään. Itselläni oli aikoinaan, vuonna 1980-luvulla ns. hiljainen suhde naimisissa olevaan mieheen ehkä kolmen vuoden ajan. Hän vannoi, että asiamme pysyy ikuisesti salassa. Niinpä, kun 10 vuotta sitten muutin pois exän luota (en ollut naimisissa), sain kuulla eräältä perhetuttavaltamme, kuinka olin muhinoinut ko. miehen kanssa. Asiasta sain kuulla n. 4 vuotta sitten. Niinpä otin silloin puhelun ko. miehelle ja hän tunnusti, että oli kertonut asiasta perhetutullemme. Sanoin hänelle, että en halua olla missään tekemisissä, en ystävänä, enkä minään muunakaan hänen kanssaan. En ole tavannut ko. herraa ainakaan 5 viimeiseen vuoteen, paitsi sen kerran puhelimen välityksellä. Olen myös baaritiskillä istuessani kuullut, kuinka miehet juoruilevat ja kehuvat saavutuksillaan. Baaritiskillä istuessani olen ollut selvinpäin ja aina kuskilinjalla.

        Sitä saa mitä tilaa.Olisit jättänyt ukkomiehen rauhaan,eikö oma riittänyt?


      • Äijäläinen
        Kaurapuurosta syöpä kirjoitti:

        Olen viimeiset 7 vuotta työskennellyt miesvaltaisella alalla ja nähnyt ja kuullut vaikka mitä. Suorastaan näen punaista, kun puhutaan, että akat ne juoruaa jne. Miehet ne on saatana tämän pallon pahimmat juoruämmät ja jos ei riitä niin puhuvat paskaakin sujuvasti. Ja tämä on taivahan tosi!

        Äijät osaa oikein kunnon ämmiä.


      • miimi----
        kdkeee kirjoitti:

        Aluksi itse aiheeseen, elikkäs kyllä miehet juoruilevat siinä missä naisetkin. Ehkä se on erilaista juoruilemista ja eri asioista, kaikkihan tämän varmaan tiesivätkin.

        Sitten tälle mummolle.

        Missä vaiheessa valtio on pakottanut naisia synnyttämään? Ei missään, naisten ei ole mikään pakko synnyttää yhtään lasta jos eivät halua.

        Miesten on taas muutamia poikkeuksia lukuunottamatta käytävä armeija, siviilipalvelus tai vankila joka kestää vähintään sen 6 kuukautta. Tämä lykkää esimerkiksi koulutusta, töihin menemistä jne. Kun naiset pitävä suurta mekkalaa palkoista, niin pitäisikö miehienkin mekastaa armeijasta? Jos miehienkin annettaisiin valita, asia olisi ihan ok.

        Oma mielipiteeni on että tasa-arvo ei tule koskaan toteutumaan ja heikommilla olevat luonnollisesti pitävät suurta mekkalaa, mikä on ihan oikeinkin ettei asiat pääse unohtumaan. Suomessa kuitenkin yleensä unohdetaan kuinka hyvin kaikilla asiat ovatkaan. Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, aina löytyisi jotain parannettavaa.

        "Eiköhän lasten synnyttämisessä ole siviilipalvelusta enemmän kuin kerrakseen ja taatusti on tuskallisempi kokemus kuin mitä mies elämänsa joutuu kokemaan. Nainen synnyttää oman elämänsä ja terveytensä riskeeraten vielä tänäkin päivänä. Miehet ainoastaan sodassa."

        Tässä on pientä jossittelua ilmassa, no silloin voin varmaan itsekkin jossitella. Tämän 6 kuukauden aikana kun mies on esimerkiksi nyt armeijassa on vastustuskyky heikoilla ja monet taudit voivat tarttua, pahimmillaan armeijassa myös kuoltu, hharvinaistahan se on kuten synnytyksessäkin. Toisinsanottuna riskeeraat siinäkin asiassa henkesi kun menet armeijaan. Mutta jos katsotaan asiaa sillä tavalla että teet mitä tahansa voit kuolla jollain todennäköisyyddellä. Lisäksi armeijassa voi tulla loppu elämän kestäviä vammoja, jotka kyllä laittaisin synnytyksen kärsimyksen yli. En tiedä minkälainen kärsimys se on siis synnytys, mutta voin sanoa kokemuksesta että jatkuva kipu ja rajoittuneet liikkeet ovat kyllä pahempia. Sodassa taas on paljon suurempi todennäkköisyys kuolla kuin synnytyksessä, muutenkin näiden asioiden vertailu on täysin turhaa.

        Sinänsä on uskomatonta että ihmiset vertailevat tällaisia asioita. Synnytys on biologinen "pakoite". Armeija taas on valtion velvoittama.

        Ennenkuin minut leimataan sovinistiksi, niin tarkoitukseni ei ollut vähätellä synnytystä tai naisia millään tavalla, joten ne viestit voitte jättää laittamatta.

        ´´Miesten on taas muutamia poikkeuksia lukuunottamatta käytävä armeija, siviilipalvelus tai vankila joka kestää vähintään sen 6 kuukautta. Tämä lykkää esimerkiksi koulutusta, töihin menemistä jne. Kun naiset pitävä suurta mekkalaa palkoista, niin pitäisikö miehienkin mekastaa armeijasta? Jos miehienkin annettaisiin valita, asia olisi ihan ok.´´
        Eiköhän nainen joka koko elämänsä saa huonompaa palkkaa kuin mies, koe siinä huonompaa kuin mies joka joutuu vain Kerran elämässään viettämään vuoden tai puoli vuotta jossain valtion velvoittamassa tilpehöörissä.

        Mitä siitä vaikka synnytys on biologinen pakoite? Pitääkö meidän vain kestää se, samoin useasti kaikki kotityöt ja sen lisäksi vielä työ, josta saa huonompaa palkkaa kuin miehensä. Miehensä, joka vain ottaa susta nautinnot öisin ja käy kahdeksan tunnin töissä jonka jälkeen kotiin löhöämään sohvalle?

        Aina, AINA on ollut naisella vaikeampaa. Jos olette miehet kerta niin oikeudenmukaisia, tehkää nämä asiat niin, että kaikki kärsivät saman verran.
        Teillä ole mitään valitettavaa. Ei YLEISESTI ottaen.
        Onneksi asiat ovat muuttumaanpäin. Ei kuitenkaan vielä.


    • D-zet

      Tuollaisia naisia on harvassa. Yleensä naisten lapsiprojektiin kuuluu sellaisen propagandan levittäminen, josta muut saavat käsityksen että mies olisi sitoutunut olemaan suhteessa vain ko. naiseen. Eli naisen kannalta on vain hyvä asia, jos mies kertoilee naisesta muille.

      Tässä tapauksessa mies on näköjään unohtanut, että oli luvannut pitää tietonsa salassa. Miehet kun yleensä vaihtavat tietoja naisista, joilta saa seksiä.

      • vänksy

        " Miehet kun yleensä vaihtavat tietoja naisista, joilta saa seksiä."

        Ei niille satu tulemaan mieleen, että jos se joukon alfauros saa seksiä joltain naiselta, niin ei se tarkoita et kukaan muu niistä sais.


      • tämmöstä..
        vänksy kirjoitti:

        " Miehet kun yleensä vaihtavat tietoja naisista, joilta saa seksiä."

        Ei niille satu tulemaan mieleen, että jos se joukon alfauros saa seksiä joltain naiselta, niin ei se tarkoita et kukaan muu niistä sais.

        Toisaalta miehille ei kaikki naiset kelpaa.

        Ja kolmanneksi: vaikka nainen antaisi periaatteessa vain alfauroksille, ei sitä voi etukäteen tietää.


      • hdhhshhss
        vänksy kirjoitti:

        " Miehet kun yleensä vaihtavat tietoja naisista, joilta saa seksiä."

        Ei niille satu tulemaan mieleen, että jos se joukon alfauros saa seksiä joltain naiselta, niin ei se tarkoita et kukaan muu niistä sais.

        Yleensä kyllä tarkoittaa että jos joku jakaa seksiä ennen papin aamenia se tekee sitä muidenkin kuin "alfaurosten" kanssa koska tosiasiassa mitään sellaista ei ole olemassakaan.


      • vänksy
        hdhhshhss kirjoitti:

        Yleensä kyllä tarkoittaa että jos joku jakaa seksiä ennen papin aamenia se tekee sitä muidenkin kuin "alfaurosten" kanssa koska tosiasiassa mitään sellaista ei ole olemassakaan.

        Jokaisessa miesporukassa on aina se YKSI, joka on sen kaveriporukan "johtaja" ja siis se paras niistä. Se, jolla eniten on vientiä naisten keskuudessa ja jolla eniten naisia on halutessaan vaikka kavereina.


      • ggsghghshh
        vänksy kirjoitti:

        Jokaisessa miesporukassa on aina se YKSI, joka on sen kaveriporukan "johtaja" ja siis se paras niistä. Se, jolla eniten on vientiä naisten keskuudessa ja jolla eniten naisia on halutessaan vaikka kavereina.

        Edes olemassa mitään miesporukoita,itsellä ainakaan ei ole koskaan ollut..
        Sä luulet ilmeisesti että se joka on eniten äänessä ja aktiivisin on jonkun porukan johtaja,kaikki ei ole niin yksinkertaista miltä näyttää.


      • vänksy
        ggsghghshh kirjoitti:

        Edes olemassa mitään miesporukoita,itsellä ainakaan ei ole koskaan ollut..
        Sä luulet ilmeisesti että se joka on eniten äänessä ja aktiivisin on jonkun porukan johtaja,kaikki ei ole niin yksinkertaista miltä näyttää.

        Hän voi olla jopa se kaikkein hiljaisin tai "salaperäisin" mies ja usein näin onkin.


      • nlköcv
        vänksy kirjoitti:

        Hän voi olla jopa se kaikkein hiljaisin tai "salaperäisin" mies ja usein näin onkin.

        on hassu mielikuvitus. Se "johtaja" on sulle se, kenet sellaiseksi kuvittelet. Mistä ihmeen miesporukoista sä höpötät? Jos muutama kaveria sattuu yhteen, ei niillä mitään johtajia ole, vaan jokainen on ihan itsensä vaan. Sori nyt, että meni illuusio.


      • Ruusa kirkonkylästä
        ggsghghshh kirjoitti:

        Edes olemassa mitään miesporukoita,itsellä ainakaan ei ole koskaan ollut..
        Sä luulet ilmeisesti että se joka on eniten äänessä ja aktiivisin on jonkun porukan johtaja,kaikki ei ole niin yksinkertaista miltä näyttää.

        Maalaiskylällä joutomiehet, työttömät ja eläkeläiset ja taksikuskit kokoontuvat paikallisen huoltamon kahvilaan joka ikinen päivä juorukerhoonsa usein heti kun huoltamo aukaisee ovensa. Siellä tieto kulkee ja jos ei mitään tarpeeksi herkullista ole naapureille tapahtunut, spekuloidaan olemattomilla. Oma sukulainen, suvun pahin juoruaja on siellä päällepuhujana joka hiljentää muut. Entisajan ompeluseuroihin verraattuna tällainen juoruilu on huonompaan suuntaan. Naiset sentään saivat samalla jotain aikaiseksikin. Joutomiehillä takalisto vain leviää.

        Näitä huoltamoseuroja on tietääkseni muissakin kylissä.


      • joonathan
        Ruusa kirkonkylästä kirjoitti:

        Maalaiskylällä joutomiehet, työttömät ja eläkeläiset ja taksikuskit kokoontuvat paikallisen huoltamon kahvilaan joka ikinen päivä juorukerhoonsa usein heti kun huoltamo aukaisee ovensa. Siellä tieto kulkee ja jos ei mitään tarpeeksi herkullista ole naapureille tapahtunut, spekuloidaan olemattomilla. Oma sukulainen, suvun pahin juoruaja on siellä päällepuhujana joka hiljentää muut. Entisajan ompeluseuroihin verraattuna tällainen juoruilu on huonompaan suuntaan. Naiset sentään saivat samalla jotain aikaiseksikin. Joutomiehillä takalisto vain leviää.

        Näitä huoltamoseuroja on tietääkseni muissakin kylissä.

        Huoltoasemien miestenkööreissä parannetaan maailmaa haukutaan hallitusta tai EU:ta. Ei siellä naisista puhuta eikä myös miehistäkään. Vaan maailman asioista.


      • vaikkakin
        Ruusa kirkonkylästä kirjoitti:

        Maalaiskylällä joutomiehet, työttömät ja eläkeläiset ja taksikuskit kokoontuvat paikallisen huoltamon kahvilaan joka ikinen päivä juorukerhoonsa usein heti kun huoltamo aukaisee ovensa. Siellä tieto kulkee ja jos ei mitään tarpeeksi herkullista ole naapureille tapahtunut, spekuloidaan olemattomilla. Oma sukulainen, suvun pahin juoruaja on siellä päällepuhujana joka hiljentää muut. Entisajan ompeluseuroihin verraattuna tällainen juoruilu on huonompaan suuntaan. Naiset sentään saivat samalla jotain aikaiseksikin. Joutomiehillä takalisto vain leviää.

        Näitä huoltamoseuroja on tietääkseni muissakin kylissä.

        olen kuullut niistä käytettävän sanontaa:

        Baariparlamentti ! ! !

        Ja jos kulkiessaan poikkeaa jonkun kylän huoltikselle kahville ja katselee vähän ympärilleen, niin 99% varmuudella havaitsee sen "klubin".


    • ei juorukello

      vähintäänkin yhtä paljon kuin naisetkin, joskus jopa enemmän. Enhän minäkään muuten tietäisi kaikkia asioita.

      • ei juorukello

        vaihtavat tietojaan, eihän se olisi sitä kummenpaa.


    • Cranky_geek

      yleensä sen verran että ovat suunnilleen kartalla, mutta siis ihan yleisiä juttuja vaan ohimennen. Sama niidenkin puolesta mulle. Yleensä toi menee enemmänkin niin päin, että nainen kyselee multa et oonko kertonu siitä jotain kavereilleni ja onks ne kyselly mitään. Sit ku sanon että enpä ny pahemmin tai jotain pientä ehkä, ni seuraava kyssä on et miks en oo kertonu.

      • Fugatron

        Olen 40v mies, enkä ole koskaan kokenut tarpeelliseksi kertoa kavereilleni mitään seksijutuistani sillä tavalla, että olisi käynyt ilmi, kenen kanssa olen seksiä harrastanut.

        Sama tilanne on oikeastaan koko kaveripiirissäni. Kukaan ei muistaakseni ole koskaan kertonut toisille, että tuon ja tuon kanssa olen harrastanut seksiä.


      • Joskus pettynyt
        Fugatron kirjoitti:

        Olen 40v mies, enkä ole koskaan kokenut tarpeelliseksi kertoa kavereilleni mitään seksijutuistani sillä tavalla, että olisi käynyt ilmi, kenen kanssa olen seksiä harrastanut.

        Sama tilanne on oikeastaan koko kaveripiirissäni. Kukaan ei muistaakseni ole koskaan kertonut toisille, että tuon ja tuon kanssa olen harrastanut seksiä.

        Itselläni on taas sellaista kokemusta, että mies kertoi kavereilleen harrastaneen seksiä kanssani ja emme olleet sitä edes tehneet oikeasti!! Olin kieltäytynyt (en kuitenkaan siksi, että en olisi miehestä ollut kiinnostunut). Juttu lähti kiertään ilmeisesti enemmänkin ja kantautui lopulta minunkin korviini.

        Ja kyllä miehet kertoo ihan oikeasti tapahtuneistakin jutuista. Kehuskellaan kavereille. Mutta... riippuu paljon iästä ja miehen luonteesta. Miehiä on niin erilaisia. Kerroin joskus luottamuksella miespuoliselle kaverilleni suhteestani erääseen mieheen ja hän kertoi kaikki jutut eteenpäin...

        Miehet varmaan enemmän kertoo toisilleen naisasioista kehuskellakseen.Harvemmin naiset kehuskelee ainakaan seksisuhteillaan. En tiedä johtuuko siitä, että yhä vielä miehelle on hyvä juttu harrastaa esim. yhden yön juttuja, naiselle ei. Nainen pysyy niistä mieluummin hiljaa...
        Naiset tuntuu muuten kyllä puhuvan parisuhde yms. asioista keskenään, mutta jonkin verran miehetkin. Jotkut naiset kertoo hyvinkin yksityisiä asioita. Itse en kerro ihan kaikkia juttuja!

        Onneksi kaikki miehet ei ole samanlaisia, kuten ei naisetkaan.


    • Veli...

      Kyllä ainakin meidän työpaikalla juoruilevat miehet.Kovia puhumaan aina siittä joka ei ole paikanpäällä.Itse miehenä olen tämän lukuisia kertoja todennut.

    • "Joten. En tiedä...Kielsin sänkyyn menon vaikka näin kävi."

      Eihän asia tietenkään ulkopuolisille kuulu, mutta ei sinunkaan kannattaisi valhehdella vaan vaieta.

      Noin muuten usein tapahtumilla on silminnäkijöitä, että ei sitä tarvitse itse pitkin kyliä huudella. Kyllä ne muut ovat sen ennenkin osanneeet tehdä.

    • scale

      Kyllä se menee niin, että nuorempana se juoruilu rajoittui siihen, kun kaverit kysy uusi nainen kiikarissa ja ensimmäinen yhteinen ilta takana, että "no saikko?". Tähän tietenkin vastattiin, että "Sain", vaikka olisi vasta kielareita kuolattu yksi ilta. Sama vastattiin jos olikin oikeesti saanut.

      Vähän vanhempana kun se saaminen ei enää ollu mikään ihmeellinen asia, niin ei kukaan kyselly, eikä niillä kukaan viittiny rehvastella, kun asiassa ei ollu enää sitä uutuuden viehätystä.

      Siinä ne mun kaveripiirin juoruilut.

    • mies..

      Työpaikoilla miehet osaa haukkua toisia todella pahoilla nimityksillä.Kaikki tehdään selän takana.

      • sivusta seurannut

        Ainakin Uudenkaupungin autotehtaalla miehet ovat naisia kovempia juoruamaan ja puhumaan muuta ilkeää paskaa. Varsinkin miehet joilla on kädet enemmän taskuissa kuin että käsillä tekisi hommia ja auttaisi oman tiimin jäseniä. Siis "muutamat" tiiminvetäjät samoin laiskat korvaajat.


      • yxäxä
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Ainakin Uudenkaupungin autotehtaalla miehet ovat naisia kovempia juoruamaan ja puhumaan muuta ilkeää paskaa. Varsinkin miehet joilla on kädet enemmän taskuissa kuin että käsillä tekisi hommia ja auttaisi oman tiimin jäseniä. Siis "muutamat" tiiminvetäjät samoin laiskat korvaajat.

        Tää ketju on enemmän seksiasioista puhumisesta kuin yleensä juoruilusta, mitä aloitusviesti antoi ymmärtää.
        Noin yleisesti ottaen miesten pitää aina puhua, kun ovat keskenään. He eivät pysty olemaan hiljaa.
        Ja missä miesten puhe oleellisesti eroaa naisten puhumisesta on, että he puhuvat, vaikka ei olisi mitään asiaakaan ns. smolltalkia. Naiset puhuvat aina asioista omista tai vieraista, mutta asioista.

        On joskus tosi hoopoa kuunnella mieten puheita, kun juttua tulee, muttei millään saa langanpäästä kiinni, että mistä se puhuu, kunhan vaan on äänessä. Ja toinen vastaa samalla tavalla. Sitä ei kauan jaksa nauramatta / itkemeättä / kyllästymättä kuunnella.

        Miehillä on varmaan vähemmän yhteisiä puheenaiheita, siksi ovat kehittäneet smoltalkinsa.
        Siihen verrattuna, jos on "saanut" niin onhan se oikea aihe kertoa, tyhjänpuhumisen sijaan. En ihmettele ollenkaan, jos puhuvat. Saattaa se jopa lipsahtaa, kun muuta puhuttavaa ei ole.


      • ¤VX
        yxäxä kirjoitti:

        Tää ketju on enemmän seksiasioista puhumisesta kuin yleensä juoruilusta, mitä aloitusviesti antoi ymmärtää.
        Noin yleisesti ottaen miesten pitää aina puhua, kun ovat keskenään. He eivät pysty olemaan hiljaa.
        Ja missä miesten puhe oleellisesti eroaa naisten puhumisesta on, että he puhuvat, vaikka ei olisi mitään asiaakaan ns. smolltalkia. Naiset puhuvat aina asioista omista tai vieraista, mutta asioista.

        On joskus tosi hoopoa kuunnella mieten puheita, kun juttua tulee, muttei millään saa langanpäästä kiinni, että mistä se puhuu, kunhan vaan on äänessä. Ja toinen vastaa samalla tavalla. Sitä ei kauan jaksa nauramatta / itkemeättä / kyllästymättä kuunnella.

        Miehillä on varmaan vähemmän yhteisiä puheenaiheita, siksi ovat kehittäneet smoltalkinsa.
        Siihen verrattuna, jos on "saanut" niin onhan se oikea aihe kertoa, tyhjänpuhumisen sijaan. En ihmettele ollenkaan, jos puhuvat. Saattaa se jopa lipsahtaa, kun muuta puhuttavaa ei ole.

        mikä helkkarin smoltalk?
        Opettele kieliä, pimatsu!


    • Alfa Uros

      Miksi seksin harrastuksen pitäisi olla salaista. Ei sen harrastaminen nyt niin kummallista ole aikuisten ihmisten maailmassa. Jokatapauksessa kaikki asiat tulevat ennemmin tai myöhemmin ilmi ja mieluummin ennen.

    • KIRL2

      Ne pitää sua huorana!

      • K.Y.R

        pillu


      • kcls
        K.Y.R kirjoitti:

        pillu

        Ja olet mieshuora naisten silmissä...Naisetha vasta kertoo seksijuituista keskenään..ett monella miehellä menee jauhot suihin ns...heh....Ja sillä miehellä oli surkea pien ja toisel liian kiero kyrpä yms..ett kyl osataan miehistä kunnolla juoruilla...Vaik itse tilanteessa miehen kanssa osataan sanoa ettei kerrota yms...Naisten saunailloissa on sitt herkkua kertoa miesten seksjuttuja kun sill kyrpä sellainen ja tällainen ettei kestäny edes yön sessioita...muutamia mainitaksee.....Mieshuorat on mieshuora....


      • aina toimii

        Ne pitää sua mies helppona nakkina monet naiset ja juoruaa ett olipa sulla pienet munat ettei ollenkaa kivespusseja yms...näin se menee...Ja naiset sitt keskenään kysyy ku jolain ollu miesseuraa ett oliko iso vai pieni ja oliko hyvä siinä ja siinä...Ja saitko siltä edes munaa /kyrpää yms...Alfanaaraat toimiessa nääin aina on....miesjuorujat saavat näpeilleen, puolikuntoiseksi sen ovat ansainneetki jos ei osata olla ihmisiksi, oli sitt sukupuoli mies tai nainen...huh miesääliö raukkoja...Aina saatu niille jauhot suihin!!! tukehtuipas nii sen ilmeen nähtäisi useinki...kUn nyt nähtii muutama tapaus sitte...Pitäkää puolenna naiset!! ja vertailkaa miesten kulleja ....kun saunailtaa vietetään..ja miesrakastajat erikseen mukaan juhlimaan ne strippaavat ym hauskaa meille tarjoavatki....välillä...kun rahaa vähän siihen järjestelyihin laittaa..saa hyvät bileet pystyyn...


    • enpähä'n tiiä

      enpähän tiiä

    • logik

      enemmän kuin naiset! Minäkin ennen elin luulossa, ettei miehet puhu paskaa selän takana, mutta nehän tekee sitä enemmän kuin naiset. Haukkuvat toisiaan selän takana, vaikka edessä päin ollaan niin kaveria. Naisasiat vaihdetaan keskenään, jopa sellaiset asiat meidän työpaikan naisista, jotka ei luulisi ketään edes kiinnostavan esim. jonkun perheasiat.

    • zisel

      tosta aiheesta irl. Mä olen valittanut kaikille että miehet on paljon pahempia "juoruämmiä" kuin naiset mutta mulle on kerrottu että miehet ei juorua, vaan se on tiedonsiirtoa (vai miten se oli? muistaakseni se meni noin) ja akat juoruaa.

      • raportointia? ainaki näin sanotaan että en minä juorua, kuhan muuten vaan raportoin. huoh. juoruaminen on paskaa, sama se sille sukupuolelle.


      • zisel
        LaRito kirjoitti:

        raportointia? ainaki näin sanotaan että en minä juorua, kuhan muuten vaan raportoin. huoh. juoruaminen on paskaa, sama se sille sukupuolelle.

        raportointi ollut, vaan joku sellanen hienomman kuulonen kuten just "tiedonsiirto" tms :D


    • The_Evil_Of_Silence

      Minulla on pari ystävää (molemmat ovat siskoksia) jotka osaamme juoruilla yhtä hauskasti! Olisi myös kiva tietää kaikkien ihmisten salaisuuksia, mutta en oikein usko että tämä on hyvä asia. Otetaan esimerkki; jos teillä olisi joku olento joka tietää kaikki ihmisten salaisuuksia, myös julkkisten, tilanne olisi muuttunut todella pahasti, suuri mediasirkus syntyisisi! Ei millään pahalla, mutta tämä on varmaan nuorten hölmöjä juttuja... (minut mukaan lukien) =P =S

    • Top Secret

      eipä sitä tule kailotettua, eikä muitakaan juttuja.
      Olenhan tapaillut varattua jo pitkään =D

      • otto-pano-otto

        Mulla vielä paremmin, me ollaan kumpikin varattuja ja oltu jopa sillai. Siitäs saitte kaikki juoru-ukot ja kivat joulut vaan.


    • Tuolta
    • ...siitä onko nainen mainitsemisen arvoinen. Joihinkin naisiin sekaantuminen kiistetään hautaan saakka. =D

    • eivät

      eivät juoruile eivätkä lörpöttele puhelimessa tunteja soopaa

      • pilkuttaja

        ettehän te paljon muuta teekään


      • Jeppe67

        Nuorempana miehenä erehdyin tätä fraasia uskomaan itsekin, että naiset ne juoruaa, ei miehet. 42 vuoden aikana täytyy sanoa, että kyllä miehet loppujen lopuksi ovat aikamoisia juoruilemaan itsekin. Se voi näyttää joskus muulta, mutta sitä itseänsähän se on. Turha sitä on äijien yrittää puolustella....!!!!


      • 52 äijä
        Jeppe67 kirjoitti:

        Nuorempana miehenä erehdyin tätä fraasia uskomaan itsekin, että naiset ne juoruaa, ei miehet. 42 vuoden aikana täytyy sanoa, että kyllä miehet loppujen lopuksi ovat aikamoisia juoruilemaan itsekin. Se voi näyttää joskus muulta, mutta sitä itseänsähän se on. Turha sitä on äijien yrittää puolustella....!!!!

        paljon äijät juoruaa jos ei enemmänkin ja kun ikää tulee niin juorut senkun paranee...


    • Hiljaa hyvä tulee

      Mistä kumma käsitys, että naiset juoruaa ja miehet ovat suppusuita? Suulaan miehen tunnistaa siitä jos hän on muutenkin puhelias niin turha hänen kanssaa on jakaa mitää asiaa jonka haluaa muilta salata. Itselläni nopein kokoma miehen juoruilu on puoli päivää ja kaikki kaikille!

    • huraah

      Minä mies olen sitä mieltä, että sanansa on pidettävä. Tuo sinun tapaus on niin että mies ei arvosta sinua koska ei pitänyt sanaansa. Selityksiä löytyy tuollaiselta ihan varmasti, vain hölmö uskoo ellei saa varmuuttaa selitykseen toiseltakin suunnalta. Ei siltä sen kaverilta tietenkään.

      Eli menit ns, helppoon. Ota opiksi. Valkosia miehiä ei voi yleistää, ja ne muut, no ne jo kaikki tietää mitä ne on.

    • Tuunari

      Wanhaa hyvää aikaa sai vedellä päin näköä eikä tullut poliisia no se oli silloin ja nyt miehetkin usein ovat naisia.

      • huitsi

        ne vaan kuvittelee ettei ne juorua. Toisten asioita retostellaan ja kerrotaan silmät ja suut solkenaan, eikä ole muka juoruilua. Mitäs on ne ukkokerhot, huoltoasemien turinaringeista leijoniin ja rotareihin, ei ne mitään pyhäkouluja ole. Juoruilua on kaikkialla, sukupuolesta viis. Meilläkin mies on enemmän kiinnostunut toisten asioista kuin minä.


      • miesxzsfd
        huitsi kirjoitti:

        ne vaan kuvittelee ettei ne juorua. Toisten asioita retostellaan ja kerrotaan silmät ja suut solkenaan, eikä ole muka juoruilua. Mitäs on ne ukkokerhot, huoltoasemien turinaringeista leijoniin ja rotareihin, ei ne mitään pyhäkouluja ole. Juoruilua on kaikkialla, sukupuolesta viis. Meilläkin mies on enemmän kiinnostunut toisten asioista kuin minä.

        voiko napakorun ottaa alhaalle ??????????????


      • Juoru-ukkoja
        miesxzsfd kirjoitti:

        voiko napakorun ottaa alhaalle ??????????????

        Molemmissa sukupuolissa löytyy niitä tosi törkeitä juoruajia. Koettu on karvaasti.
        Aina toisesta puhuminen ei ole kuitenkaan tarkoitettu loukkaukseksi, joskus se voi olla huolta toisesta, jonka haluaa vain jakaa jonkun kanssa, mutta onnistuu kuitenkin toista loukkaamaan.


    • Veeti

      Jottei totuus unohtuisi, niin maailmassa on monenlaisia miehiä ja monenlaisia naisia. Jos vedetään yhtäläisyysmerkit juoruilu = naisasiat tai miesasiat, niin sanoisin että naiset juoruilee enemmän kuin miehet, vaikka kyllä miehetkin juoruilee vaikkeivat he sillä termillä asiaa mielläkään. naiset yksinkertaisesti ehtivät juoruilla enemmän kuin miehet, koska ovat keskimäärin puheliaampia kuin miehet. Naiset spekuloinevat enemmän keskustellen suhteillaan ja haluavat kuulla muiden naisten mielipiteitä jostakin tietystä asiasta/miehestä ja miehet luottavat enemmän omaan arvostelukykyynsä, eikä kavereiden mielipide ole tärkeä, mitä nyt toki osalle naisen hyvä ulkonäkö on statussymboli kaveripiirissä, joko tietoisesti tai tiedostamatta. Miesten ns. juoruilu on keskimäärin yksioikoisempaa "saitko?" -tyylistä.

      Vaikka mies olenkin, niin mielestäni tuo mies teki väärin kun kertoi, vaikka olit kieltänyt asian! On sitten mies vähemmän suosittu tai erittäin suosittu naisten keskuudessa, niin normaalisti kyllä suosio hivelee itsetuntoa. Vähemmän suositusta miehestä naisen kiinnostus voi tuntua suhteellisesti ottaen vielä mukavammalle kuin jostain don juanista, koska hän tietää että seuraavaan tilaisuuteen voi mennä hyvinkin kauan! Kyllähän mäkin kehuisin kavereille, jos saisin vaikka erittäin mieluisan työpaikan eli kyllä muillakin asioilla kuin nais- ja miesasioilla kehuskellaan kavereille

      Sitä en osaa sanoa, että oliko tuon miehen lupauksen pettäminen yksittäinen hairahdus vai hänelle ns. tyypillistä käytöstä. Mielestäni mies kuitenkin ansaitsee mahdollisuuden selittää sinulle, että miksi teki niin kuin teki ellei jo ole tehnytkin niin. Kannattaa kuunnella mitä hänellä on sanottavaa. Loppu on teistä kahdesta kiinni.

      • Kyllä meillä on sellanen kolmen jätkän kopla, jolla ei ole salaisuuksia :P. Aina jos on jotain peliä ollut, tieto jaetaan. Jos kertoo toiselle, kolmas tietää seuraavana päivänä. Nykyään olen tosin meistä kolmesta ainoa, joka seurustelee. En koe tarvetta kertoa, mitä tein tyttöystäväni kanssa, vaan tyydyn juttelemaan niiden kahden muun panoista. Ehkä tyttöjen juoruringit ovat vain laajempia ja hieman ilkeämielisempiä. Me lähinnä tsempataan toisiamme, ja toivotaan, että jokainen meistä löytää elämänsä beiben!


    • a<da<da<das

      voikai sitä mieskin kaverin kanssa puhua asioista ei sen pakko ole mitään juoruilua olla mut jos sit sen kaveri menee huutelee niin ei mahda mitää.kyl joskus pitää saada tilittää asioita jollekkin

    • 20v mies

      samalla lailla miehet juoruu ku naiset eikä naisillakaan mitään erillistä syytä oo.

      • viisyksnainen

        ...löysin aikoinani telakalta. Ne pahimmat olivat vanhimmasta päästä yli nelikymppisistä lähes eläkeikään olevia duunareita. Selkäänpuukotusta ja törkeyksiä. Siinä hävisi uskomus että miesporukka on reilumpaa eikä juorua. Kiitos kyllä työskentelen mielummin naisporukoissa. Nuoret miehet ovat reiluja, sen olen asiakaspalvelussa havainnut - kuten nuoret yleensäkin. Ihmisestä tulee nelikymppisenä hankala!


    • huohhhhhh

      pahempia kui naiset!

    • jonnee88

      Miehet eivät juorua. Nuorempana puhuttiin aina parin luottokaverin kanssa naisista ja että miten menee suhteet jne., mutta ei sen enempää. Se on nuorempana aina se hitti jos poikuus viedään ennen 18. ikävuotta. Naiset taasen juoruavat joka asiasta. Jokainen tapaaminen ja tekemiset poikakaverin kanssa kerrotaan HETI kun on tilaisuus pienintä yksityiskohtaa myöten.
      _____________________________
      Naiset: "Eka mentii leffaa niiq ja sit mentii meille ja pussailtii ja sit se laitto käden mun housuihi ja se oli ihanaa. Arvaa muuten kun se sano että ota muna suuhun nii miehän siitä punastuin enkä kehannu. Arvaa sitte vaan kun se oli kotia lähdössä nii nuoltiin siinä simmoset 5 minuuttia, ah".

      Miehet: "No siis leffassa käytiin ja sit mentiin meille. Vähän siinä jotain säädettiin ja nyt on ihan hyvä fiilis".
      ______________________________
      Ja naiset levittävät aina juoruja, sekä itse keksittyjä että sellaisia asioita joita ei kuuluisi muille kertoa. Salaisuudet on aina pakko jollekin kertoa, varsinkin jos omaa isonkin kaveripiirin. Naisten ja miesten "juoruiluja" EI voi mitenkään verrata toisiinsa.

      Ja jos miulle sanotaan että asiasta ei sitten puhuta niin asiasta ei silloin puhuta. Piste. Tietysti ihmiset ovat erilaisia, mutta miehiä ei voi naisiin tässä asiassa verrata. Jämpti.

      Siinä teille faktaa ruikuttajat.

    • Lusikalla annettu

      Vanhentunut uskomus, että naiset ovat muka kovempia juoruamaan kuin miehet ja naisvaltaiset työyhteisöt riitaisempia kuin miesvaltaiset alat. Ei se sukupuolesta ole kiinni se on kiinni korvien välistä. Mitä pienempi älykkyysosamäärä sitä enemmän juorutaan ja panetellaan muita seläntakana. Tämän kaltaisilla ihmisilä ei yksinkertaisesti kapasiteetti riitä sen enempään. Ämmämäisiä juoruajia löytyy samalla mitalla sekä miehistä, että naisista.

    • missvihannes

      kertoilee kavereilleen ihastuksistaan.. jos kertoo siitä että meni sänkyyn toisen kanssa ei tarvi olla kehuskelua,vaan yksinkertasesti mies saattaa vaa tarvita kuunteliaa.

      Tosin en ymmärrä miksi kieltää tapahtunut asia? Jos on harrastanu seksiä jonku kanssa ni sitä sillon on tehenu ja jos siinä on kaks aikuista ihmistä jotka tietää mitä ne tekee nii kelle se kuuluu?

    • oppia

      Jos ihminen on kova juoruaan niin sehän kertoo kaikki mielenkiintoiset asiat eteenpäin. Ei se katso ikää eikä sukupuolta. Varatut miehet/naiset ei levitä juttujaan niin rohkeesti eteenpäin. Mut ihan sama, kun naisella on joku bestis jolle kerrotaan mitä tuli tehtyä, niin hyvät kuin huonotkin jutut, niin ihan samalla lailla miehillä on ainakin se yks paraskaveri jolle kerrotaan.

      • eivät.

        juoruile,juoruilu kuuluu teineille ja nuorille aikuisille.


      • erkki1234

    • Apinamies123112
    • juoru-ukko

      Kaappihomot ja lesbot tekevät suurta bissnestä juorujutuilla ---valtakunnan suosituimmat lehdet pistävät kaikki jutut lööppeihin alle 24 tuntia. -Että turhaa tommosia asioita kannattee edes kysellä.

    • oldtrafford

      jos naapurin pena juoruaa niin sitten se jokainen suomalainen mies
      juoruaa. ja jos pena on juoppo niin kaikki miehet on juoppoja.
      eikös se näin mene?

    • ........

      ehkä hän ei tykkää valehdella kuten sinä?

    • dhi

      on akkamainen juoruilija. Varsinkin nykyajan nuoret miehet jotka ovat jo naismaisempia kuin naiset itse.

    • Sami 879

      Tosimiehet eivät juorua.

      • Revitästä

        Tosimiehiä on vain saduissa. Miehet juoruavat erityisesti työpaikoilla, yleensä juorut ovat keksittyjä, puhtaita valheita. Erityisesti miehet valehtelevat saaneensa seksiä joltakin naiselta. Näihin puheisiin voi aina suhtautua varauksella. Miehet juoruavat paljon pahemmin kuin naiset ja jutut ovat ilkeämielisiä ja pyrkivät pönkittämään omaa egoa.


    • Uhri-

      Juuri äsken tajusin kuinka miehet todellakin juoruvat. Olin hieman hämmästynyt, kun aina väitetään että naiset juoruaa, niin kyllä miehetkin osaa se taidon.

      ps. kyllä tää vitutus laskee ainakaan.

      • Sami 879

        Tosimiehellä en tarkoita mitään hormoonibroileria, joka roikkuu emonsa helmasta. Tosimies ei yksinkertaisesti juorua. Akkamainen kanamies juoruaa. Voin kuvitella.


      • Juoruton n
        Sami 879 kirjoitti:

        Tosimiehellä en tarkoita mitään hormoonibroileria, joka roikkuu emonsa helmasta. Tosimies ei yksinkertaisesti juorua. Akkamainen kanamies juoruaa. Voin kuvitella.

        Nimimerkille Sami 879.Just noin kuin kirjoitit.Tunnen monta akkamaista kanamiestä,jotka juoruavat ihan koko ajan kaikista tuntemistaan ihmisistä.Enpä halua olla heidän kanssaan enää tekemisissä,en jaksa kuunnella jatkuvaa haukuntaa ja juoruilua muista.Heillä ei mitään oikeaa asiaa,vaan jostain kumman syystä heille tullut pakkomielle haukkua ja juoruta toisista ihmisistä.Miksi juoruta,eläköön jokainen omaa elämäänsä ja muut omaansa.


    • myy32

      Miehet eivät kuulema jouruile, vaan vaihtavat tärkeätä tausta informatioita... :D
      Kokemus mulla että ihan samanlailla ellei jopa enemmän miehet juoruilevat.

      • Mies 41

        Koska kodinkoneet ovat yleensä valkoisia.


      • the truth
        Mies 41 kirjoitti:

        Koska kodinkoneet ovat yleensä valkoisia.

        Miehet juoruaa seksielämäänsä, mutta eivät kiinnitä huomiota mihinkään muuhun. Perusideahan on se, että naisilla kiinnostaa kaikki toiseen henkilöön liittyvä tai sukulaiseen, jotai ei ole koskaan nähnytkään. Miehillä kiinnostaa vain se mikä on konkreettisesti elämää mullistavaa.


      • Rekku& Riksu
        Mies 41 kirjoitti:

        Koska kodinkoneet ovat yleensä valkoisia.

        Mulla on punainen jääkaappi ja kahvinkeitin. Imuri on sininen ja ainoa valkoinen taitaa olla pyykkikone. Enkä vielä ole tarvinnut niiden takia hääpukua ;) Koira riittää sohvaperunaksi.


      • 41
        Rekku& Riksu kirjoitti:

        Mulla on punainen jääkaappi ja kahvinkeitin. Imuri on sininen ja ainoa valkoinen taitaa olla pyykkikone. Enkä vielä ole tarvinnut niiden takia hääpukua ;) Koira riittää sohvaperunaksi.

        no hei siks et oo päässyt naimisiin :), mut ihan totta ei mustakaan oo ku sohvaperunaks ollu
        viimeisen vuoden oon nukkunutkin sohvalla, kokeilin sinkkutouhuakin mut ei sekään ollut
        hääppöstä. Ja viittasin lähinnä kiinteisiin kodinkoneisiin.


    • z

      Kyllä se sitä suuruutta on, ikävä että he pysyvät samanlaisina kymmeniä vuosia tajuamatta missä vika. Jaa onhan kaveriporukka, hekin voivat hylätä. Itse siitä vaivassa on jos on juoruakka.

    • Kälviän ukko

      Miehet ei juoruile tai shoppaile ja naiset ei puolestaan piere eikä käy paskalla. Näin se jämpti.

    • ak

      ei ihan ole niin pahaa mutta nyt miehenä juorun kerron.... seutulan lentokentällä oli muuan mies töissä
      ja kertoi minulle kuinka väki siellä nussii kaikki mikä suurinpiirtein näyttää ihmiseltä, eli kaikki on kaikkien
      kanssa. mielenkiintoinen työpaikka, täytyy kai hakea kun muijakin välillä viettää niitä päiviä....

    • kukkuuuuuuuuuuuuu

      ja heittäkää voltti..tai ehkä mielummin ostakaa narua.

    • Jusa-Masa

      Yleisesti miehet juoruavat siinä missä naisetkin, ellei jopa enemmän. Eikä ole ns ikäsidonnainen juttu. Etenkin sinkkumies on vaaravyöhykkeessä: Onko ollut mitään säätöä, tapailetko ketään, oletko jo pannut sitä, koska panet jne.

      Ei siinä mitään syvempää logiikkaa ole. Ihmiset on vaan niin uteliaita. Vähän samaa sarjaa kuin jos naisella on isot rinnat, niin kaikilla on oikeus ja suorastaan velvoite niitä kommentoida. Samalla tavalla sinkkumiehen seura- ja seksielämä on julkista riistaa.

      Näin kommentoi 35-v hetken aikaa sinkkuna ollut mies.

    • muwet
    • Moneen kertaan kuult

      Egon pönkitystä aivan varmasti. Voi olla lisäksi myös iloa olemassa olostasi ja tapahtuneesta, josta haluaa kertoa jollekin. Kenties haluaa toiselta henkistä tukea. Pikkuisen epäluotettavalta vaikuttaa, koska ei voinut pitää lupaustaan olla vaiti.

      Noin yleensä miehet kyllä juoruilevat siinä missä naisetkin. Olen ollut työpaikkani ainut nainen yli 20 v ja sillä kokemuksella voin kertoa, että kyllä miehet levittävät varsin avomielisesti asiakkaistaan henkilökohtaisia tietoja. Eivät häviä ollenkaan tässä naisille.

    • Miehet tunteva

      minkä ikäinen olet? Et kovin vanha varmaan kun et ole vielä oppinut että nimenomaan miehet ovat suurimpia juoruilijoita maailmassa. Naiset häviävät kyseisessä hommassa 6-0 miehille. Tsemppiä vaan sinulle mutta jos haluat että salaisuudet paljastuvat niin kerro jollekin miehelle ja lisää vielä ettei saa kertoa eteenpäin...

    • kai niin

      Naiselle juoruaminen on totuttu tapa johon tulrr riippuvaiseksi kuin tupakkasta.
      Meillä miehellä kaikkeen on aina syy oli sitten kysymys juomisesta, juoruamisesta tms.
      Juoruamisen yleisimmät syyt lienevät heikko itsetunto ja/tai vahinkoittamistarkoitus/kosto

      • roccis

        kyllähän miehet juoruilee minkä ehtivät,tälläiset miehet juoruilevat toisten asioista viedäkseen huomion pois itsestää.kierrellessäni maailmalla kiinnitin huomioni juoruileviin miehiin,jotka uskoivat kaikki paskapuheet toisista vain ja ainoastaan sen takia että pystyivät viemään huomion pois itsestään,näillä miehillä oli yleensä huuliherpes tai sössöttävä puhe tai perse hartioita leveämpi,aina oltiin puhumassa toisten asioista,ja yleensä näitten hampaissa oli joku joka ei muitten asioista välittänyt puhua.eli sama tiivistettynä,kaappihomot juoruilevat peräsuoli pitkällään toisten asoista viedäkseen huomion pois itsestään.ei terve mies juoruile toisten eikä omista asioista kuin jotkut koomiset tilanteet korkeintaan,eikä se ole juoruilua vaan vitsin kertomista.


    • tuimas

      onkohan se miesten juoruilu merkki positiivisesta vai negatiivisesta!! en tiijä!!!
      ainakin aattelen niin laajasti molempiin suuntiin itte neisena sen kertoilusta, ettei se haittaakkaan vaikka sen kaverit saia kuulla meistä mutta taas se sais sitten lupaa minkä pitää,,eikun pitää minkä se on luvannut; esim. tulla sit kanssa kylään mulle, eikä jättää tulematta kun on kerran luvannut. Itte kerron ja aattelen näinkin avoimesti!!!Kun lupasit niin tee kanssa, jos jätkät tietää, ei kei ne sekoa siittä..ja jos sekoaa, niin minun luo tuleman pitää siltikin. ps.ei oo myöskään liian omakehuista ja itsekästä miun aattelu!!!Joskus voi pikku juoruilusta myös vaan itsetunto kasvaaja pönkittyä!!!jatketaan samaaan malliin ja kaktuksetkin ennen ainakin kertoili sillälailla omaa kieltään, 'juoruilusta'!!!! MUSE-KNIGHTS OF CYDONIA

    • Laivanrakentaja

      Miehet "Tiedottavat", "Antavat tiedoksi", "Jakavat tietoa".

      Homot juoruavat.

      :-))

    • miesten ikääntyminen

      Tosin JUORUILIJA on henkilö joka ei kerro koskaan valhetta, jos totuus vahingoittaa enemmän.
      Miesten juoruilu sänkyhommeleissa on yleensä tuulesta temmattu eli egon pönkittämistä.
      Keksitään ja kerrotaan tarua olin sen kanssa vaikka mitään ei ole tapahtunut
      näin mies nostaa omaa egoaan valheella.

    • toki voi

      Miksikäs miehiltä on juoruaminen kielletty kun naiset tekee sitä jatkuvasti. Ei kait se ole sen kummempaa.Tasa arvoisessa maassa sitäkin vaan tapahtuu. Ei pidä tehä mitään salakähmästä jos pelkää juoruja ja asiathan tulee kaikkien tietoon kuitenkin jonain kirkkaana päivänä.

      • Ocelot89

        Siis eihän miehet juorua, hehän vaihtavat vain tietoa :D


    • kustavilainen

      Kaikkea sitä saa lukea, jos et ole ennen tiennyt niin nyt tiedät että me miehetkin juoruamme .
      Luulempa ettei sukupuolella siinä asiassa ole merkitystä.

    • Tuubinette

      että mies on metsäsästäjä ja nainen aina lähestulkoon tulee käytettyä hyväksi ns. seksuaalisesti.

      Kyllä miehetkin kehuvat ja vertaavat millainen "pano" heilla oli ollu ja kehuvat aika yksityiskohtaisestikin esimerkiksi naisen tavaraa jne.

      Olen ymmärtänyt , että nainen on helppo saada sänkyyn ja onko jotenkin nainen hiukan yksinkertainen kun hän pienen lepertelyn jälkeen on jo lakanoissa.

      Mitä juoruamiseen tulee niin kyllä se sana lähtee naisen suusta alta aikayksikön.

      • Justiinsa

        Ja helposti sänkyyn saatava mieskö ei ole sitten yksinkertainen?


    • assdasdasdasdasdasda

      Voi jumalauta naiset juoruu vapaasti miehestä
      Mutta sit ku käy toisinpäin heti ollaan suomi24:ssa haukkumassa miehiä

    • PowerCock

      Kaveriporukalla on tapana käydä kaatoja läpi ja vaihtaa hyödyllisiä tietoja naisten osaamisesta ym. Tiedot ovat aivan välttämättömiä niille, jotka haluavat välttää turhaa sähläämistä idioottien kanssa.

    • Millä LOGIIKALLA vaahtoat akka ylipainostasi

    • Tuunari

      eivät jourua ja harva yli 60v juoruaa, mutta selvää eroa on nähtävissä näissä velliperse sukupolvi 50v miehistä ja siittä alas päin menee huonnonmaksi. Oman elämänkokemuksen perusteella mitä pääomarikkaampi ihminen sitä parempi ihmisenä.

      • Juoruja kuunnellut

        Meidän naapurin ukko yli 60 v on kyllä kova juoruamaan. Juoruaa päivät pitkät ohi kulkijoiden kanssa. Ja siitä ei meinaa päästä millään eroon. Naapureista usein puhelee kaikenlaista.


    • luostarimökkiläinen

      Minua ihmetyttää jatkuva naisten ulkonäön luokittelu arvoasteikolla.Minusta silläsilmällä katsoen huomaa vain keskenään samanpituisia ja -mittaisia lukuisia hyvin nättejä naisia..Mutta kun mollaavat miehet etsivät virheitä ja kukaan nainen ei ole tarpeeksi täydellinen.Siksi myös vaihtavat kumppania tiheään.

      • :P

        Mutta kertovatko miehet toisilleen ihastuksistaan? Eli siis ei todellisia tai keksittyjä panoja vaan jos on korviaan myöten ihastunut johonkin tyyppiin jne? Vuodattavatko miehet toisilleen tämmöisistä vai ollaanko "miehekkäästi" tunneasioista hiljaa?


    • mieeeees

      itelläkin on ollut sellanen näkemys etä miehet ei juorua mutta toisin näyttää olevan, ainakin minun ikäluokassa eli 15-19 koska toiset o retardeja ja toiset ei....itse en juorua ellei se ole jokin aivan harmiton juttu, esim. kuka seurustelee jne. mutta ei mitään kunnon juoruilua eikä todellakaan päivittäistä vaan tätä pidän, ainakin itse siis, juttelu tyylinä kun ei ole muuta puhuttavaa...

      itse en edes halua olla juoruilijoiden ystävä kahdesta syystä 1. en pysty luottamaan 2. vedän niitä turpaan jos kuulen että ovat juorunnneet/pistän merkinnän päähän että tämä ihminen on vain bile kamu eikä siis päästä hyvälle kaveri tasolle

      pahinta on ettei niitä retardeja tunnista ajoissa ellei käy tuuri....meikä kaiketi sai jonkin luottamus ongelman kun tunnistin n. 60% kavereista juoruilijoiksi

      • seksikokemuksilla pissiksen nimen.
        Täällähän piäisi MIEHEN logikasta keskustella---nuorisotaloja on vaikka kuinka paljon.
        Se olisi sopivampi paikka sakkolihaseksiä pitää luvallisena.


      • mieeeees
        anzzy kirjoitti:

        seksikokemuksilla pissiksen nimen.
        Täällähän piäisi MIEHEN logikasta keskustella---nuorisotaloja on vaikka kuinka paljon.
        Se olisi sopivampi paikka sakkolihaseksiä pitää luvallisena.

        kuka puhui seksistä mitään? sitä paitsi laki lukee 18 vuotiaan aikauiseksi joten lasken väh. sen ikäiset aikuisiksi...vaikkeivat olisikaan oikeasti....ja tuossa 15-17 haarukassa on niitä aikaisin varttuneet ihmiset jotka sattuivat kuulumaan tuttavapiiriini...EI TARVII HUUTAA!!! me osataan kyllä lukea ilman suurta fonttia


      • Vo pojat!
        anzzy kirjoitti:

        seksikokemuksilla pissiksen nimen.
        Täällähän piäisi MIEHEN logikasta keskustella---nuorisotaloja on vaikka kuinka paljon.
        Se olisi sopivampi paikka sakkolihaseksiä pitää luvallisena.

        Kyllä oman kokemukseni mukaan vielä 20-25-vuotias mieskin voi valehdella naiskokemuksistaan...

        Mutta monet sen ikäiset miehet onkin vielä poikia, vain osa on miehiä.


    • naurunaama

      miehet juoruilevat ihan samalla tavalla kun naisetkin. Joskus tuntuu että ovat tässä asiassa ""pahempia"" kuin naiset. Nuoret teini-ikäiset kyllä kertoo kaiken "panoistansa"". Tässä olen viettänyt aikaa 16-24 vuotiaiden (poikien) parissa ja huomannut kuinka hauskaa on kertoa kaverille ja meille aikuisillekin aivan kaikki. Sitten tuntuu ettei hauskuus lopu koskaan. Ja kyllä aikuisetkin miehet kertoilevat asioistansa parhaille kavereille ikään katsomatta. Mutta harkiten ja erityylillä. Riippuu tietysti ihmisen luonteesta. Juoruilu on sallittu kakille.

    • rusalkaa

      Juoruämmiä.

      Nainen voi kertoa parhaalle kaverilleen, mutta sekään ei ole mikään tae, että salaisuus säilyy.

      • FAKTATIETOA MIEHELTÄ

        Sä olet vaan idiootti feministi maho lesbo joka on aina ämmien puolella. Hirttää sut pitäisi.


      • rusalkaa
        FAKTATIETOA MIEHELTÄ kirjoitti:

        Sä olet vaan idiootti feministi maho lesbo joka on aina ämmien puolella. Hirttää sut pitäisi.

        Idiootti. Perustetaa hirsipuu ja hirtetää sinne valehtelijat. Sinä joudut ekana hirteen


    • Natalieloman
      • Paljon kärsinyt

        Miehillä ja naisilla ei ole eroa. Jos työpaikkakulttuuri on sellainen,että siellä levitellään perättömiä juttuja, niin sellainen työpaikka on suoraan helvetistä. Kerran kuopiolaisessa lihanleikkaamossa oli montakin sellaista juoru-ukkoa, joilla oli aikaa juoksennella osastolta osastolle levitellä työtoverista perättömiä juttuja.
        Hävetkää juoru-ukot !


    • Jo oli ihme...

      Jos nainen tekee jotain niin kysytkö tekeekö naiset näin? Ei ole ollenkaan mahdotonta, että maailmassa on useampi kuin yksi mies, joka kertoo luottamuksella heille kerrotun asian eteenpäin. Mutta en nyt yleistäisi.
      Ja kaikilla miehillä ei ehkä ole toimissaan sama logiikka. Kysy mieheltä miksi hän teki niin. Ehkä saat rehellisen vastauksen tai sitten et.

    • Anonyymi

      Kyllä juoruavat eivätkä osaa edes hävetä. Pahimpia juorukelloja taitaa olla noi narkkarit . Ette uskoisi ikinä mitä huumeita puoltavaa paskaa ne lukee ilman lähdekritiikkiä. Laittavat samalle viivalle itsensä humaltuneen ihmisen kanssa. Vaikka ero on kuin yö ja päivä.

    • Anonyymi

      Miehet juoruilee toisistaan naisille paskaa, ettei nämä valitsisi juuri sitä, josta nainen on kiinnostunut. Itse en ainakaan parisuhdeasioistani kerro ulkopuolisille, tai valehtelen heille silmät päästäni, siinäpähän miettivät pienessä päässään asioita sitten.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe