kertokaa naiset mielipiteenne

pohtivamies

Minkälaiset vaatteet tekevät miehestä
1. komean
2. seksikkään

10

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen24w

      Ei ne vaatteet miehestä komeaa tee. Naama on se joka on komea, ei t-paita. Rumien ihmisten on turha edes yrittää.

      • näin se on

        Naamavärkillä pärjää elämässä ja saa kauniita jälkeläisiä joilla on paremmat mahdollisuudet pärjätä elämässä


    • Vaatteet voi vaihtaa, seksikkyys tulee sisältä luonnostaan.

      • yksveera

        No eihän rumasta komeaa saa, mutta komeamman mitä aloittaja ehkä tarkoitti :OO

        No voisin sanoa että miehellä komeus ja seksikkyys ovat sama asia..

        Eli voisin sanoa, että lähes jokaiselle(ei lihavalle) seksikkyyttä lisäisi semmoinen pukumaisuus, mutta ei pukua..puku ei toimi esim. nuorilla.

        Eli tarkoitan esim. suoria housuja(ei mustia) tai trendikkäitä ja siistejä farkkuja ja kauluspaitaa, tai siistiä t-paitaa.
        Kauluspaita voi olla yksivärinen, jolloin se toimii parhaiten(omaa väriä kannattaa kysyä asiantuntevalta myyjältä ), tai jos on silmää niin voi valita vaikka raidallisen tai hieman kuviollisen..
        T-paita tulee olla siisti ja myöskin trendikäs, eli ei mikään löysä valkoinen t-paita. Hyvin istuva ja tämäkin voi olla yksivärinen tai kuviollinen.

        Kengät ei mitkään ylisiistit vanhanmiehen kengät, jotkut lenkkareiden ja normikenkien yhdistelmät.
        suorien housujen kanssa ei tietenkään lenkkareita.

        Takki ja kaulahuivi ei mitään liian neitimäisiä, esim. kaulaliina ihan perusmusta, ei mitään ruudullista, ellei se oikeasti sovi. Villakangastakki on varma valinta.

        Tällainen mies kyllä sytyttäisi. Usein on joko fruittareita, tyylittömiä ”juntteja”, homomaisia, tylsiä H&M miehiä, tai jotain hevareita ym. Puku on kuitenkin liikaa :DDD


      • yksveera
        yksveera kirjoitti:

        No eihän rumasta komeaa saa, mutta komeamman mitä aloittaja ehkä tarkoitti :OO

        No voisin sanoa että miehellä komeus ja seksikkyys ovat sama asia..

        Eli voisin sanoa, että lähes jokaiselle(ei lihavalle) seksikkyyttä lisäisi semmoinen pukumaisuus, mutta ei pukua..puku ei toimi esim. nuorilla.

        Eli tarkoitan esim. suoria housuja(ei mustia) tai trendikkäitä ja siistejä farkkuja ja kauluspaitaa, tai siistiä t-paitaa.
        Kauluspaita voi olla yksivärinen, jolloin se toimii parhaiten(omaa väriä kannattaa kysyä asiantuntevalta myyjältä ), tai jos on silmää niin voi valita vaikka raidallisen tai hieman kuviollisen..
        T-paita tulee olla siisti ja myöskin trendikäs, eli ei mikään löysä valkoinen t-paita. Hyvin istuva ja tämäkin voi olla yksivärinen tai kuviollinen.

        Kengät ei mitkään ylisiistit vanhanmiehen kengät, jotkut lenkkareiden ja normikenkien yhdistelmät.
        suorien housujen kanssa ei tietenkään lenkkareita.

        Takki ja kaulahuivi ei mitään liian neitimäisiä, esim. kaulaliina ihan perusmusta, ei mitään ruudullista, ellei se oikeasti sovi. Villakangastakki on varma valinta.

        Tällainen mies kyllä sytyttäisi. Usein on joko fruittareita, tyylittömiä ”juntteja”, homomaisia, tylsiä H&M miehiä, tai jotain hevareita ym. Puku on kuitenkin liikaa :DDD

        http://ninavintage.files.wordpress.com/2008/11/chad-white-3-gq.jpg


        joku oli juuri postannut tänne palstalle kuvan jota yritin ap:lle kuvailla :D

        eli tuollaista hain.


    • Paras vaate

      Hillitty ja tyylikäs puku. Mies joka osaa kantaa pukua on aina tyylikäs ja komistaahan se miehen kun miehen

      • ------

        Täsmälleen samaa mieltä. On se jännä asia, että niinkin helposti kuin laittamalla puvun päälleen moni mies saa itsestään komean näköisen. Ei siihen edes mitään täydellisiä kasvonpiirteitä vaadita. Kunhan on ok. mukiinmenevän näköinen, perushygienia on kunnossa ja osaa kantaa itsensä ja vaatteensa, niin avot!


    • tubu.

      joita löytyy ainakin Backstreet -verkkokaupan valikoimista Suomestakin. Ei näitä kyllä uskalla käyttää keskivertosuomiäijä mutta jos edes joitakin Aderlassin kuteita yhdistelisi siihen perusvaatetukseensa niin toimisihan se. No ne PVC-vaatteet voi mies unhoittaa kyllä tyystin (jos ei välttämättä halua antaa homohtavaa vaikutelmaa). Itsekin olen löytänyt sieltä aivan ihania ja sexyjä vaatteita, rakkain löytöni sieltä on sellainen hopea-glitter bassolaukku. Sitten jos miehellä olisi vielä pokkaa käyttää New Rockin maihareita, sanotaan vaikka ihan sitä basic-mallia niin waude.

      • 4rijetp

        jos oma siippani alkaisi edes yhdistellä noita normivaatteisiinsa, epäilisin jonkinlaista pätkimistä nupin puolella... Pukeutuminen kun alkaa siitä, että tiedostaa, mikä itselle sopii - pokkaa olisi varmaan monenlaiseen, mutta eri asia sitten, mikä olisi lopputulos.


    • n----87

      Mulla ne ois yksinkertasesti jotku kulutetut farkut ja huppari/nappipaita/neule/joku... Sitä parempaa yhdistelmää ei ole... Kaikki turhan tärkeät puvut sun muut ei iske. Tummat vaatteet vetää puoleensa, eli ei mitään valkoisia housuja, hyi kauhia! Vaatteet kyllä korostaa komeaa ulkonäköä mutta komeaa ne eivät tee kenestäkään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe