Voisitteko näyttä web-sivut, josta voin osta saamen puvut? Kiitos!
Mistä voin osta lapinpuku, saamenpuku, gákti?
10
5132
Vastaukset
- saamelainen
mietin samaa, omani on jo niin vanha ja huono kuntoinen : /
- Neituli
Soittakaa Elli Maaret Helanderille hän varmasti osaa auttaa...
- Anonyymi
Olisi 2kpl miesten xl,1kpl Naiset L Käyttämättömiä.
- tanya92
ei se ole ko tehä itte vain...meinaan alkaa tässä joskus ittele tekemään lapin pukua :D
- Alarikki
Mulla olis' Enontekiössä 1950-luvulla valmistettu 8-10v. pojalle sopiva saamenpuku. Kolttu, vyö, heinäkengät nauhoineen ja neljän tuulen lakki.
Mobile: 358 45 644 2740 - Anonyymi
Minulla olisi 2kpl miesten Enontekiön pukua ja 1Naistenpuku koko L ,miesten puvut xl melkein käyttämättömiä,(Tarpeettomana.)
- Anonyymi
Vieläkö löytyy naisten puku koossa L?
- Anonyymi
Minusta on a idjootti maista ostaa saamen puku jos ei ole saamelainen eihän sitä ees sais käyttää T:saamelainen:)
- Anonyymi
Mistä saa ostaa lasten Lapin puku
- Anonyymi
Mistä saa ostaa lasten Lapin puvun tytölle kokoa 100
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010