OT:na
Onko se ihan sääntö, että osa-aikanen tavallaan menettää juhlapyhät kun eläkepäivät ovat maanantai ja perjantai.
Osa-aikaeläkeläisen juhlapyhät
3
1232
Vastaukset
- lue tes
Ainakin meillä työehtosopimuksen mukaan osa-aikaisen työaika lyhenee arkipyhäviikolla. Siis jos tekee kolmea päivää, lyhennys on 60% kokoaikaisen työajan lyhennyksestä. Katso oman alasi työehtosopimuksesta, miten siellä on.
- osanen
Mä olen kyllä niin tumpelo, että en ymmärrä noista asioista mitään. Pikkuinen järkeni kuitenkin väittää vastaan koko ajan, että pyhät menee eläkkeen alle ja mulle ei niistä niinkuin ole mitään iloa. Teen normi virastotyöaikaa ja eläkepäivät ovat ma ja pe.
- osa-aikainen
osanen kirjoitti:
Mä olen kyllä niin tumpelo, että en ymmärrä noista asioista mitään. Pikkuinen järkeni kuitenkin väittää vastaan koko ajan, että pyhät menee eläkkeen alle ja mulle ei niistä niinkuin ole mitään iloa. Teen normi virastotyöaikaa ja eläkepäivät ovat ma ja pe.
Minulla on myös kolmen päivän osa-aikatyö toimistossa. Meillä on sellainen järjestelmä, että me lasketaan toimiston työpäiviä ja minun työpäiviä. Noin kolme kertaa vuodessa sitten tarkistetaan, että minun työpäivät on 3/5 toimiston työpäivistä. Ihan joskus on sattunut, että olen saanut yhden ylimääräisen "vapaapäivän". Yleensä nuo arkipyhät ym. ovat olleet niin, että ei ole tullut tasausta suuntaan tai toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605860Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124833En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194593- 533842
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683767- 113501
- 993436
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah763272- 332991
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608