Onko kokeilemisen arvoista, tehoaako todella?? Harkinnassa olisi kokeilla. Olen kuullut että moni on saanut avun vain hetkeksi, kunnes on tullut tavallaan "immuuniksi", eikä aine enää tehoa? Kuinkahan kauan te "immuuniksi" tulleet käytitte tuotetta ennen kuin näin kävi?
Kiitoksia vastauksista.
Absolut Torr?
16
17166
Vastaukset
- Minä
En ehtinyt tulla immuuniksi, kun tuote alkoi kirvellä sen verran ettei sitä voinut pitää koko yötä. On se kyllä tehokas, jos sitä pystyy käyttää. Itse alan ainakin jo hiota ajatuksesta, etten saa hiota, ja sitten alkaakin se kutina ja kirvely, eikä aine tehoa. Mutta kyllä se saattaa toimiakin.
Toinen ihan ok aine on Triple Dry. Se ei ole läheskään yhtä kova aine kuin tuo edellämainittu, mutta hellävaraisuuteensa nähden melko tehokas. Joskus jopa vähän toimiikin. Oikein kovina hikoilupäivinä ei kyllä auta mikään.- dsfa
se kirvelee, mutta ei jos teet näin: kuivaa kainalot ja kuivaa niitä vielä hiustenkuivaajalla, levitä aine ja kuivaa kuivaajalla. mutta jos jättää ton viimesen kuivauksen pois niin n. 1 tunnin kuluttua kirvely ja kutina on mieletön, mutta onneksi se ei kestä kauaa!
- mulli
niin että täs aineessa on jotain vaarallisia aineosia, eli haittaako jos sitä käyttää pitkiäkin aikoja... tuleeko syöpäkoloon, tai jotain...?
- niin___
niin.. toi absolut torr on kyl tosi kovaa kamaa.. mut kirvely yms helpottaa ekan kerran jälkeen paljon. Sitten muistakaa että ette laita torria samalla tavalla ku jotain rexonaa hyvin pienen määrän tulisi riittää ja laittakaa sitä vain sille aluelle kainaloon jossa kasvaa karvoitus. saattaa tosiaan vähän kutista yms. mut helpottaa muöhemmin.. mun mielestä vähän saa kutistakin kunhan ei hikoo.. jos ei sovi niin kokeilkaa muita tuotteita.itse suosittelen absolut torria maksaa muuten vähän yli 10€ ja riittää tosi pitkäks aikaa. käyttäkää sitä sitten oikein ja lukekaa käyttöohje huolella!!!
- jgopjsgpojsgespgpe
niin___ kirjoitti:
niin.. toi absolut torr on kyl tosi kovaa kamaa.. mut kirvely yms helpottaa ekan kerran jälkeen paljon. Sitten muistakaa että ette laita torria samalla tavalla ku jotain rexonaa hyvin pienen määrän tulisi riittää ja laittakaa sitä vain sille aluelle kainaloon jossa kasvaa karvoitus. saattaa tosiaan vähän kutista yms. mut helpottaa muöhemmin.. mun mielestä vähän saa kutistakin kunhan ei hikoo.. jos ei sovi niin kokeilkaa muita tuotteita.itse suosittelen absolut torria maksaa muuten vähän yli 10€ ja riittää tosi pitkäks aikaa. käyttäkää sitä sitten oikein ja lukekaa käyttöohje huolella!!!
toimiikoha toi koko mömmö?? meinaan itellä kestää n. 5sek ja sellaset LP levyn kokoset läiskät kainaloissa.. noloo ja vittumaista :(
- sgoskgödköglkds
jgopjsgpojsgespgpe kirjoitti:
toimiikoha toi koko mömmö?? meinaan itellä kestää n. 5sek ja sellaset LP levyn kokoset läiskät kainaloissa.. noloo ja vittumaista :(
voi juudaksen takalisto että se aine kirvelee.. tai KORVENTAA niinku aamuaurinko zombeja ja vamppyyreja! jumaliste. sit vasta helpotti ku pesi kainalot aamul. ei taida tulla pisaraakaa hikee enää!
jos pbroerorbleemoja niin tätä tököttiä, (maksaa 10.8e) ja yar problems r over! - Vittuuntunut_yksilö
sgoskgödköglkds kirjoitti:
voi juudaksen takalisto että se aine kirvelee.. tai KORVENTAA niinku aamuaurinko zombeja ja vamppyyreja! jumaliste. sit vasta helpotti ku pesi kainalot aamul. ei taida tulla pisaraakaa hikee enää!
jos pbroerorbleemoja niin tätä tököttiä, (maksaa 10.8e) ja yar problems r over!Itselläkin sama "liikahikoomis" -ongelma häirinny jonkinaikaa, sitten viime joulukuussa ensimmäistä kertaa aloin käyttää ABSOLUT TORRIA. No tuotehan silloin toimi aivan täydellisesti, eli kerran viikossa kainaloon ja kainalot kuivat ku rusinat, mutta nyt Helmi - Maaliskuussa on aineen teho "lakannut" toimimasta, no välillä toimii yhden päivän mutta välillä ei ollenkaan, ehkä hieman lieventää hikoamista mutta ei todellakaan kokonaan, mitäs nyt?
- wierdo643
Vittuuntunut_yksilö kirjoitti:
Itselläkin sama "liikahikoomis" -ongelma häirinny jonkinaikaa, sitten viime joulukuussa ensimmäistä kertaa aloin käyttää ABSOLUT TORRIA. No tuotehan silloin toimi aivan täydellisesti, eli kerran viikossa kainaloon ja kainalot kuivat ku rusinat, mutta nyt Helmi - Maaliskuussa on aineen teho "lakannut" toimimasta, no välillä toimii yhden päivän mutta välillä ei ollenkaan, ehkä hieman lieventää hikoamista mutta ei todellakaan kokonaan, mitäs nyt?
ompa outoa, minä tosiaan käyttänyt nyt vasta vähän aikaa ja on todellakin pitänyt. toi on vaa tympee aine ku kainaloita kirvelee niin maan perkeleesti..
mutta siihen sinun ongelmaasin, sinuna varaisin jo lääkäriin ajan ja kääntyisin hänen puoleensa. eihän aine ole mennyt vanhaksi? tai kuivanut se pää jotenkin? koita irroittaa kuitenkin korkki ja pestä se hyvin ja sitten pestä kainalot hyvin, laittaa ainetta täysin kuiviin kainaloihin. ja sitte föönillä kuivaat sen aineen. ja laitat vielä uudelleen ja annat olla yön yli vaikka kirvelis kuinka. jos sitten auttais. mulla eka kokemus oli että laitoin tota kännissä ihan helvetisti ja oli niin kipeet kainalot että ei koskaan.. piti käyttää puoli purkkia rasvaa kainaloihin ku kuivas niin pahasti. - Vittuuntunut_yksilö
wierdo643 kirjoitti:
ompa outoa, minä tosiaan käyttänyt nyt vasta vähän aikaa ja on todellakin pitänyt. toi on vaa tympee aine ku kainaloita kirvelee niin maan perkeleesti..
mutta siihen sinun ongelmaasin, sinuna varaisin jo lääkäriin ajan ja kääntyisin hänen puoleensa. eihän aine ole mennyt vanhaksi? tai kuivanut se pää jotenkin? koita irroittaa kuitenkin korkki ja pestä se hyvin ja sitten pestä kainalot hyvin, laittaa ainetta täysin kuiviin kainaloihin. ja sitte föönillä kuivaat sen aineen. ja laitat vielä uudelleen ja annat olla yön yli vaikka kirvelis kuinka. jos sitten auttais. mulla eka kokemus oli että laitoin tota kännissä ihan helvetisti ja oli niin kipeet kainalot että ei koskaan.. piti käyttää puoli purkkia rasvaa kainaloihin ku kuivas niin pahasti.Haha, joo sama, että monesti laitoin alkuaikoinaan päissään tuota ainetta ja runsaasti, koska selvinpäin kirveli jumalattomasti. Kyl siihe sitte tottu, tai no ainaha se kirvelee pikkase. Mutta mitä meinaat kuivumisella? Aina kun avaan ton korkin niin lentää siitä kuivuneita hiukkasia, mutta kyllä sieltä sitä ainetta myös tulee ihan hyvin.
- wirdo25252
Haha, joo sama, että monesti laitoin alkuaikoinaan päissään tuota ainetta ja runsaasti, koska selvinpäin kirveli jumalattomasti. Kyl siihe sitte tottu, tai no ainaha se kirvelee pikkase. Mutta mitä meinaat kuivumisella? Aina kun avaan ton korkin niin lentää siitä kuivuneita hiukkasia, mutta kyllä sieltä sitä ainetta myös tulee ihan hyvin.
eiku sitä vaa että jos sieltä ei tule sitä kunnolla.. että se olis kuivanu "kiinni" tms. mutta joo.. kuulostaa vittumaiselta toi. toivottavasti aine itsellä toimii maailman tappiin asti :D koska onhan se hikoilu niin berberistä. en osaa auttaa
- joo o-.-.-.-
niin___ kirjoitti:
tartteeko tähän absolut torriin reseptiä??
- sdafsdafaf
joo o-.-.-.- kirjoitti:
tartteeko tähän absolut torriin reseptiä??
Kipaset vain apteekissa etsimässä putelin ja maksamaan ;))
- :)
Itselläkin sama "liikahikoomis" -ongelma häirinny jonkinaikaa, sitten viime joulukuussa ensimmäistä kertaa aloin käyttää ABSOLUT TORRIA. No tuotehan silloin toimi aivan täydellisesti, eli kerran viikossa kainaloon ja kainalot kuivat ku rusinat, mutta nyt Helmi - Maaliskuussa on aineen teho "lakannut" toimimasta, no välillä toimii yhden päivän mutta välillä ei ollenkaan, ehkä hieman lieventää hikoamista mutta ei todellakaan kokonaan, mitäs nyt?
oothan varmasti laittanu sen korkin aina tosi tiukasti kiinni? at:ssa kun on sitä alkoholia niin se haihtuu tosi helpolla jos korkki ei oo tosi tiukkaan kiinni, ja haihtuu kyllä muutenki.. et se aine ei pysy kovin kauaa hyvänä.. kannattaa ostaa uus purki ku teho laskee.
- jälkeen
sdafsdafaf kirjoitti:
Kipaset vain apteekissa etsimässä putelin ja maksamaan ;))
Tuleeko käytön lopettamisen jälkeen hikoilu takaisin entistä pahempana? Entä mitä tuote tekee tekstiileille, vaalentaako tai vaurioittaako muuten? Itse hikoilen myös reilumman laisesti ja voisin kokeilla tätä. Kuulostaa aika pahalta tuo kirvely, mutta ainahan sitä voi kokeilla ja jättää käyttämättä jos ei kantti kestä.
- dyj
jälkeen kirjoitti:
Tuleeko käytön lopettamisen jälkeen hikoilu takaisin entistä pahempana? Entä mitä tuote tekee tekstiileille, vaalentaako tai vaurioittaako muuten? Itse hikoilen myös reilumman laisesti ja voisin kokeilla tätä. Kuulostaa aika pahalta tuo kirvely, mutta ainahan sitä voi kokeilla ja jättää käyttämättä jos ei kantti kestä.
At värjää vaatteita. esim. valkosesta se tekee kellertävää... mutta sitte ku sen on aamulla pessy pois ni ei se sit kai enää värjää.
- marb
AT:n tehon hiipuminen voi johtua alkoholin haihtumisesta! Tuote sisältää siis paljon alkoholia, joka ajan myötä haihtuu -> teho heikkenee. Suosittelen siis uuden putelin ostamista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211250
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15620
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470