Tämä kaupan lanttulaatikko on epäonnistunutta. Jotenkin tunkkaisen makuista.
*syö lisää suklaata*
Pahaa joulua
27
139
Vastaukset
- Jazuli
hyvää joulua vaikka ruoka olis kui pahaa...=o)
*ei syö suklaata olleskaan*..se dietti nääs..- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Dieetti. Suklaadieetti ja se jatkuu kunnes kaikki on syöty :)
epäs onki melekonen dietti..x'o)
onks hyvää..??? mitä suklaatia ahmit..?? söimmäki mun kotoväjellä after eightiä..minttusuklaa on hyvää..=o}
kotona en kyllä koske suklaasee..ettei mee hyvin startannu ruokaremppa ketuille.. Jazuli kirjoitti:
onks hyvää..??? mitä suklaatia ahmit..?? söimmäki mun kotoväjellä after eightiä..minttusuklaa on hyvää..=o}
kotona en kyllä koske suklaasee..ettei mee hyvin startannu ruokaremppa ketuille..Meinaatko kauan asua evakossa? ;-)
Jazuli kirjoitti:
kotona en kyllä koske suklaasee..ettei mee hyvin startannu ruokaremppa ketuille..Ei voi syödä laatikkokaupalla mun siitä tulee aika äkkiä paha olo.
Konvehteja on täällä mennyt jo reilut kolmisen laatikkoa.
Aladdineja ja yksi fatserin.- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Ei voi syödä laatikkokaupalla mun siitä tulee aika äkkiä paha olo.
Konvehteja on täällä mennyt jo reilut kolmisen laatikkoa.
Aladdineja ja yksi fatserin.mäkin taisin hotkaista 8 kappaletta niitä lastuja..=o)
ei oiken makia maistu kun olen lopettanu karkin syömisen samaa aikaa ko alotin diettini..ensin oli kauheita vierotusoireita makeisiin..mutta kun otti porkkanan tms karkis sijasta nii se meni ohi..nyt kaikki makea maistuu ällölle..eikä paljon kykene syömäänkä..sama kaikkien sipsien yms..semmosten kanssa..ei maistu..kun on ollu iliman...=o)
yksiki päivä ukkeli osti hampurilaiset meille..mutta sain syötyä pari haukkua kun rupes etomaa koko pulla..=o(
ukko söi sitte senki... - Jazuli
Ratikkakuski kirjoitti:
Meinaatko kauan asua evakossa? ;-)
miten nii evakossa.. ;o)
Jazuli kirjoitti:
mäkin taisin hotkaista 8 kappaletta niitä lastuja..=o)
ei oiken makia maistu kun olen lopettanu karkin syömisen samaa aikaa ko alotin diettini..ensin oli kauheita vierotusoireita makeisiin..mutta kun otti porkkanan tms karkis sijasta nii se meni ohi..nyt kaikki makea maistuu ällölle..eikä paljon kykene syömäänkä..sama kaikkien sipsien yms..semmosten kanssa..ei maistu..kun on ollu iliman...=o)
yksiki päivä ukkeli osti hampurilaiset meille..mutta sain syötyä pari haukkua kun rupes etomaa koko pulla..=o(
ukko söi sitte senki...Hyvä jos toimii noin.
Täällä ei toimi. Paino laski kun oli yksi raskas ja pitkä juttu tehtävänä. Ei tullut silloin syötyä kunnolla ja nyt näköjään systeemi vaatii kaloreiden tasausta (ei kyllä hattaisi pysyä vähän kevyempänä).- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Hyvä jos toimii noin.
Täällä ei toimi. Paino laski kun oli yksi raskas ja pitkä juttu tehtävänä. Ei tullut silloin syötyä kunnolla ja nyt näköjään systeemi vaatii kaloreiden tasausta (ei kyllä hattaisi pysyä vähän kevyempänä).jokakerta noi, kun alotan kattoo mitä syön...menee sitte halut tykkänää kaikkeen semmoseen minkä olen iteltäni kieltoon laittannu..jahka alkuun olen tyyliin vapissu vierotuksesta..=o)
iha hyvä näi..helpottaa sikäliki että kun ei ole niitä mielitekoja herkkuihin, niin ei pääse repsahtelee...must se on sillain helpointa et tinkii niistä sitte kokonan..kun ei ne ole mitenkään välttämättömiä ees elämisen kannalta..samoin limpparit ja mehut...askeettista sikäli herkkujen suhteen..mutta siihi tottuu..=o)
enneki menny nii ja sillo olinki aika sukkelaan liikunnan voimin ja herkut tiputtamalla pois niin sutjakka..tarttee vaan kyetä pitämään linjasta kii...sillohan se paino rupes nousemaan, ko mieheen tutustuin..mä kun rakastuneena rupeen olemaan nii ilonen et syönki ko heppa..hehe..ja lihoo kun ei malta liikkua miehen viereltä mihkää..ja jos toinen on persona herkuille nii arvaas vaa meneekö samalla munki suuhu...nyttei häirihe vaikka toinen syöki tossa sipsejä yms..pari ekaa viikkoa häiritsi..=o)
..simmosta se on..kauheeta punttitreeniä en kummikaa ala..ennen ko tatuointi on valmis..koska jos välissä lopetan sitten parantumisen ajaksi nii tulee lihakset kipeiksi jouten olosta...joten vasta sitten kun ei tartte keskeyttää aloitettua treeniä..=o)
jopas selitinki..hehe mokomasta..noh nii.. Jazuli kirjoitti:
jokakerta noi, kun alotan kattoo mitä syön...menee sitte halut tykkänää kaikkeen semmoseen minkä olen iteltäni kieltoon laittannu..jahka alkuun olen tyyliin vapissu vierotuksesta..=o)
iha hyvä näi..helpottaa sikäliki että kun ei ole niitä mielitekoja herkkuihin, niin ei pääse repsahtelee...must se on sillain helpointa et tinkii niistä sitte kokonan..kun ei ne ole mitenkään välttämättömiä ees elämisen kannalta..samoin limpparit ja mehut...askeettista sikäli herkkujen suhteen..mutta siihi tottuu..=o)
enneki menny nii ja sillo olinki aika sukkelaan liikunnan voimin ja herkut tiputtamalla pois niin sutjakka..tarttee vaan kyetä pitämään linjasta kii...sillohan se paino rupes nousemaan, ko mieheen tutustuin..mä kun rakastuneena rupeen olemaan nii ilonen et syönki ko heppa..hehe..ja lihoo kun ei malta liikkua miehen viereltä mihkää..ja jos toinen on persona herkuille nii arvaas vaa meneekö samalla munki suuhu...nyttei häirihe vaikka toinen syöki tossa sipsejä yms..pari ekaa viikkoa häiritsi..=o)
..simmosta se on..kauheeta punttitreeniä en kummikaa ala..ennen ko tatuointi on valmis..koska jos välissä lopetan sitten parantumisen ajaksi nii tulee lihakset kipeiksi jouten olosta...joten vasta sitten kun ei tartte keskeyttää aloitettua treeniä..=o)
jopas selitinki..hehe mokomasta..noh nii..Punttijutut on musta turhia.
Ottaa jonkun jutun joka on pakko hoitaa pois ja kaikki käsivoimin.
Kunto kasvaa kun ei voi luistaa siitä ja voi olla jopa tulojakin.
(tästä ei ollut, mutta tuli iso säästö)
Hassua muuten että saa tenniskyynärpään samaan aikaan molempiin käsiin. Noh, se oikea vähän kolhiintui ja sitä piti siksi varoa.- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Punttijutut on musta turhia.
Ottaa jonkun jutun joka on pakko hoitaa pois ja kaikki käsivoimin.
Kunto kasvaa kun ei voi luistaa siitä ja voi olla jopa tulojakin.
(tästä ei ollut, mutta tuli iso säästö)
Hassua muuten että saa tenniskyynärpään samaan aikaan molempiin käsiin. Noh, se oikea vähän kolhiintui ja sitä piti siksi varoa.toki työtä tekemälläki saa aikaan..mutta mulla on ylilikkuvat nivelet..joten mun olis pakko vahvistaa lihaksia myöskin ihan treenillä...hyvä lihaskunto tukee niitä nikamia..=o)) onks ne tenniskyynärpäät kivuliaat..???..jollaki työkaverilla oli melki vuuen kyynärä kipee...ja sano et on tenniskyynärpää...
mä ite taas kärsin aika kovista yläselän ja kaularangan kivuista suht säännöllisesti..siellä juur on sitä liikkuvuutta ja sitte vastaavasti rintaranka on jäykkä...eli olen vähän sekasotku nikamistoltani..=o(
joten kyllä mä vähän otan punttitreeniäkin...en tarkota mitään älytöntä..ei musta ole tarkoitus tulla mitään Hulk Hågania..=o) kirjotinkohan ees oikein..mutta sen verran et oikeasti lihaskunto kohenee..ja toki muutenki liikkumalla..sen mukaan mitä kroppa kestää terveyden puitteissa...fibro ja hypermobiliteettisyndooma on ne mitä tarttee muistaa huomioda...
siks sauvakävely ja tanssi olis mulle kaikki parhaimmat muodot liikkua..=o) Jazuli kirjoitti:
toki työtä tekemälläki saa aikaan..mutta mulla on ylilikkuvat nivelet..joten mun olis pakko vahvistaa lihaksia myöskin ihan treenillä...hyvä lihaskunto tukee niitä nikamia..=o)) onks ne tenniskyynärpäät kivuliaat..???..jollaki työkaverilla oli melki vuuen kyynärä kipee...ja sano et on tenniskyynärpää...
mä ite taas kärsin aika kovista yläselän ja kaularangan kivuista suht säännöllisesti..siellä juur on sitä liikkuvuutta ja sitte vastaavasti rintaranka on jäykkä...eli olen vähän sekasotku nikamistoltani..=o(
joten kyllä mä vähän otan punttitreeniäkin...en tarkota mitään älytöntä..ei musta ole tarkoitus tulla mitään Hulk Hågania..=o) kirjotinkohan ees oikein..mutta sen verran et oikeasti lihaskunto kohenee..ja toki muutenki liikkumalla..sen mukaan mitä kroppa kestää terveyden puitteissa...fibro ja hypermobiliteettisyndooma on ne mitä tarttee muistaa huomioda...
siks sauvakävely ja tanssi olis mulle kaikki parhaimmat muodot liikkua..=o)On kahta tyyppiä. Se pitkään kestävä on päässyt repeämään ja se lyhyempiaikainen on vaan tulehtunut. Tämä on sitä nopeammin häipyvää laatua (kerran oli se pitkäaikainenkin). Melkein jo hävinnyt parissa viikossa.
Minulla oli joskus selkävaivoja sanoin lääkärille että lapiotyöt jokun rakennustalkoissa on sille parasta ja se piti sitä omituisena. Nykyään ei vaivaa juuri koskaan, mutta pitää muistaa tehdä jotain aina välillä että pysyy kunnossa.
(eikös se yliliikkuvuus muuten ole nuorten urheilijoiden vaiva (kannattaa korostaa tuota palstaillessa)) ;)- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
On kahta tyyppiä. Se pitkään kestävä on päässyt repeämään ja se lyhyempiaikainen on vaan tulehtunut. Tämä on sitä nopeammin häipyvää laatua (kerran oli se pitkäaikainenkin). Melkein jo hävinnyt parissa viikossa.
Minulla oli joskus selkävaivoja sanoin lääkärille että lapiotyöt jokun rakennustalkoissa on sille parasta ja se piti sitä omituisena. Nykyään ei vaivaa juuri koskaan, mutta pitää muistaa tehdä jotain aina välillä että pysyy kunnossa.
(eikös se yliliikkuvuus muuten ole nuorten urheilijoiden vaiva (kannattaa korostaa tuota palstaillessa)) ;)se on ominaisuus toi hypermobiliteetti...synnynnäistä..=o)
mut juu urheillessa se hyvin pian alkaa oireilemaan..juur siitä yli menemisestä..
noh toivottavasti sun kyynäräs paranee pian..=o}..kivut on kurjia..
- ...
Itetehty on parempaa, varsinkin jos laittaa vähän perunaa sekaan.
Kaupan lanttuloorassa on vielä jotain pistävänmakuista maustetta(muskottia?) ihan liikaa.Teki perunalaatikon ja se on kunnollista.
Muskotti ei haittaisi, mutta niillä on tainnut tehtaalla olla vanhoja ja puisevia lanttuja.
(miksei niitä voi soseuttaa heti korjuun jälkeen ja pistää pakkaseen)- ...
buddy-love kirjoitti:
Teki perunalaatikon ja se on kunnollista.
Muskotti ei haittaisi, mutta niillä on tainnut tehtaalla olla vanhoja ja puisevia lanttuja.
(miksei niitä voi soseuttaa heti korjuun jälkeen ja pistää pakkaseen)Muskottikaan mitään pahaa ole kunhan maltilla sillä maustaa.
Kaupan laatikoissa on sellainen outo hajuvesimäinen maku. ... kirjoitti:
Muskottikaan mitään pahaa ole kunhan maltilla sillä maustaa.
Kaupan laatikoissa on sellainen outo hajuvesimäinen maku.Muuten aika myrkyllistä. Jotkut käyttivät sitä takavuosina huumeena ja se tekee tuhoja jo aika pieninä annoksina.
- vänksy
muut ole syötäviä, kuin perunalaatikko. Äiti tekee itse kyllä kaikki laatikot, mutta en niistäkään tykkää kuin perunalaatikosta. Voisin elää joulunpyhät pelkällä perunalaatikolla, karjalanpaistilla ja kalkkunalla. Niin, ja itseasiassa olen elänytkin, paitsi nyt tänä jouluna söin palapaistia lisäksi myös.:)
Syön pelkästään laatikoita ja suklaata.
Kerran ravintolassa oli paisettua perunamuusia muka laatikkona.
Lisäksi näissä tehdastekoisissa on aina liikaa suolaa.
(onneksi kaikki ravitsemuspuutteet voi paikata suklaalla)- vänksy
buddy-love kirjoitti:
Syön pelkästään laatikoita ja suklaata.
Kerran ravintolassa oli paisettua perunamuusia muka laatikkona.
Lisäksi näissä tehdastekoisissa on aina liikaa suolaa.
(onneksi kaikki ravitsemuspuutteet voi paikata suklaalla)vanhempieni luona taas kinkku oli jokavuotiseen tapaan minun makuuni liian suolainen. Mä kun en suolan makua siedä missään ruoassa. Vanhemmat taas tykkäsi ja kävivät saman keskustelun, kuin jokaikinen joulu. Isä: " On hyvä suola tässä kinkussa". Äiti: " Joo, niin on". Isä: " Taitaa olla vielä parempi kuin viime vuonnakin". Ja vuosi vuodelta se suolan määrä tuntuu vaan enenevään ja enenevän. Samaa tahtia mun kinkun siivun palani vaan pienenee ja pienenee ja joka vuosi tykkään joulukinkusta yhä entistäkin vähemmän.:D
vänksy kirjoitti:
vanhempieni luona taas kinkku oli jokavuotiseen tapaan minun makuuni liian suolainen. Mä kun en suolan makua siedä missään ruoassa. Vanhemmat taas tykkäsi ja kävivät saman keskustelun, kuin jokaikinen joulu. Isä: " On hyvä suola tässä kinkussa". Äiti: " Joo, niin on". Isä: " Taitaa olla vielä parempi kuin viime vuonnakin". Ja vuosi vuodelta se suolan määrä tuntuu vaan enenevään ja enenevän. Samaa tahtia mun kinkun siivun palani vaan pienenee ja pienenee ja joka vuosi tykkään joulukinkusta yhä entistäkin vähemmän.:D
Oli pakko syödä kinkkua ja se jäi siksikin heti pois kun pakko loppui. Kylmänä liharuoka on kamalaa ja siksi mieluummin ilman. Eikä se kinkku nyt parhaimmillaankaan niin hääviä ole.
Lipeäkalaa maistoin yhden kerran (sen täytyy olla jokin reseptiväärinkäsitys alkujaan)- vänksy
buddy-love kirjoitti:
Oli pakko syödä kinkkua ja se jäi siksikin heti pois kun pakko loppui. Kylmänä liharuoka on kamalaa ja siksi mieluummin ilman. Eikä se kinkku nyt parhaimmillaankaan niin hääviä ole.
Lipeäkalaa maistoin yhden kerran (sen täytyy olla jokin reseptiväärinkäsitys alkujaan)lipeäkalaa joskus lapsena. Voi kauheta, mitä sitä ihmiset suuhunsa tunkevatkaan:D
vänksy kirjoitti:
lipeäkalaa joskus lapsena. Voi kauheta, mitä sitä ihmiset suuhunsa tunkevatkaan:D
Siitä syömäkelpoista ilman sitä lipeää. Joku kalasoppa siitä pelkästään kuivatusta.
Ei ole tullut missään vastaan, mutta kai se parempaa olisi.
Muisto traumaattisilta nuoruusvuosilta: Mutsi oli päättänyt harrastaa asennekasvatusta, kun olin joku viidentoista vanha ja osti maksalaatikkoa. No mehän systerin kanssa protestoitiin ankarasti ja mietin, että kannattaako vähäiset Helmeilevään Omenaviiniin tarkoitetut rahat käyttää roskaruokaan keskellä viikkoa.
Samaan aikaan joku mutsin tuttu oli meillä tekemässä sähkötöitä ja episodin kuultuaan tokaisi, ettei älykkäät ihmiset syö maksalaatikkoa. Ei taaskaan ollut änkytys katoavaa kansanperinnettä, kun mutsi pisti lootan takaisin jääkaappiin ja kaivoi pakastimesta ranskalaisia ja nakkeja.
Mielestäni sama pätee lanttulaatikkoon. Salapoliitikin on elävä esimerkki sen turmiollisuudesta. ;-)On oikein tehtynä hyvää, mutta siinä on minulle liikaa rautaa.
Lanttulaatikko on ihan parasta, mutta tämä ei ole sitä.
Pöh, pilaavat kaikki tehdasresepteillä.buddy-love kirjoitti:
On oikein tehtynä hyvää, mutta siinä on minulle liikaa rautaa.
Lanttulaatikko on ihan parasta, mutta tämä ei ole sitä.
Pöh, pilaavat kaikki tehdasresepteillä.Minä en tosin syö näistä joululaatikoista kuin perunalaatikkoa. Systeri oli tehnyt jälleen itse aivan mielettömän hyvää, eikä se tänään kotona syöty Sitimarketin keittiön valmistamakaan huonoa ollut. Aivan jotain muuta kuin valmiseinekset. Mutta lanttulaatikko haiseekin aivan kaamealta, vaikkei olisi darrakaan. :-(
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä en tosin syö näistä joululaatikoista kuin perunalaatikkoa. Systeri oli tehnyt jälleen itse aivan mielettömän hyvää, eikä se tänään kotona syöty Sitimarketin keittiön valmistamakaan huonoa ollut. Aivan jotain muuta kuin valmiseinekset. Mutta lanttulaatikko haiseekin aivan kaamealta, vaikkei olisi darrakaan. :-(
Hyvä haju, mutta pitää olla jotain muuta kuin tämä kamala.
Lipeäkala haisee pahalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543