*monten palstamaine*
Aforismi
19
255
Vastaukset
- Mc.SuIo.S
Mikä "maine"?
- monte34
nainen
- monte34
zombbari kirjoitti:
*monien palstapaine*
on tarkoitettu olevan
- monte34
maineeni liikkuu tekojeni edellä
- Kukkonen.
*monten elämällä on nyt tarkoitus*
- Mc.SuIo.S
Kukkonen. kirjoitti:
*monten elämällä on nyt tarkoitus*
Tyylinäytös!
http://www.youtube.com/watch?v=Is9KiLXlxug&feature=PlayList&p=F4BB6366AB881231&index=0&playnext=1
*Maine on osavaltio yhdysvalloissa*
*Kaikki samassa lätissä maineemme paskanhajuun turrutamme*
*Maine meni mutta kuuluisuus vain lisääntyi.*
*Mitäs maineesta tai muusta muiden luomasta paineesta*- Kukkonen.
*monte puolustaa palstamainettaan apinan raivolla*
Kukkonen. kirjoitti:
Mitä ihmettä on palstamaine? Uskottavuutta vai toivottuna kirjoittajana olemista vai jotain ihan muuta yhtä höynähtänyttä?
- monte34
Kukkonen. kirjoitti:
ja kun lukee sun mulle kirjoittamat vieraskirjaviestit niin aattelen et se apinanraivo on turussa tällä hetkellä, onhan se niin karvanenkin se anzzy
... Mies Eilen klo 23:38
monte monttu-aivo
Se rikosilmoitus käsitellään nopeammi, jos teet sen suoraan poliisilaitoksella netissä on kyllä www.poliisi.fi jossa voit vaikka heti tehdä rikosilmoituksen.
Harmi, että jos saisitkin jotenkin syyttäjän antamaan haasteen minulle niin joudun syytteeseen ehkä Lappeeenrannassa tai ehkä sinä paskianen joudutkin matkustamaan Turkuun.Turussahan minä lupasin tappaa sinut. Odotan mielenkiinnolla, että saat puntin nilkkaan
ja hyvssä lykyss Saramaen vankilaan The One pamputtaa ja minun kaverit saattavat porata persettäsi tikkuisellä halolla
Katso keskusteluhistoria Poista viesti muumi-läpp... Mies 24-12-2009 klo 06:46
http://images.google.fi/images?sourceid=navclient&hl=fi&rlz=1T4GZEF_fiFI353FI353&q=fiona kelly&um=1&ie=UTF-8&ei=N9UyS9L_OcOg-gaa... SAATNA RUPEA MINUA SANOMAAN SULOKSI
OLET TOSIAAN HENGENVAARASSA SILLOIN JA TÄMÄ EI OLE VITSI
Katso keskusteluhistoria Poista viesti monte34 Mies 23-12-2009 klo 23:22
MUUMI-ANZZY TAPPOUHKAUS ON TAPPOUHKAUS VAIKKA SE TEHTÄIS ESPANJAKSI.
KIITOS TALLENNAN TUON JA SAAT VASTATA NOISTAKIN SANOISTA.
Poista viesti muumi-läpp... Mies 23-12-2009 klo 23:10
Caramba estupido tonto! Tienes que pensar que lo que pasa, nunca acreer solamente.
Yo te lo digo que anzzy matar por plata, pero tu eres un amigo mio, aci yo te mato sin plata.
Esperas San Nicolas en vano ahora chico indosil.
Triste navidad por te. --sin vino , sin coño, sin plata, sin comida con jambon. Es solo feliz que rompiti culo furioso.
hähähäääää - Kukkonen.
monte34 kirjoitti:
ja kun lukee sun mulle kirjoittamat vieraskirjaviestit niin aattelen et se apinanraivo on turussa tällä hetkellä, onhan se niin karvanenkin se anzzy
... Mies Eilen klo 23:38
monte monttu-aivo
Se rikosilmoitus käsitellään nopeammi, jos teet sen suoraan poliisilaitoksella netissä on kyllä www.poliisi.fi jossa voit vaikka heti tehdä rikosilmoituksen.
Harmi, että jos saisitkin jotenkin syyttäjän antamaan haasteen minulle niin joudun syytteeseen ehkä Lappeeenrannassa tai ehkä sinä paskianen joudutkin matkustamaan Turkuun.Turussahan minä lupasin tappaa sinut. Odotan mielenkiinnolla, että saat puntin nilkkaan
ja hyvssä lykyss Saramaen vankilaan The One pamputtaa ja minun kaverit saattavat porata persettäsi tikkuisellä halolla
Katso keskusteluhistoria Poista viesti muumi-läpp... Mies 24-12-2009 klo 06:46
http://images.google.fi/images?sourceid=navclient&hl=fi&rlz=1T4GZEF_fiFI353FI353&q=fiona kelly&um=1&ie=UTF-8&ei=N9UyS9L_OcOg-gaa... SAATNA RUPEA MINUA SANOMAAN SULOKSI
OLET TOSIAAN HENGENVAARASSA SILLOIN JA TÄMÄ EI OLE VITSI
Katso keskusteluhistoria Poista viesti monte34 Mies 23-12-2009 klo 23:22
MUUMI-ANZZY TAPPOUHKAUS ON TAPPOUHKAUS VAIKKA SE TEHTÄIS ESPANJAKSI.
KIITOS TALLENNAN TUON JA SAAT VASTATA NOISTAKIN SANOISTA.
Poista viesti muumi-läpp... Mies 23-12-2009 klo 23:10
Caramba estupido tonto! Tienes que pensar que lo que pasa, nunca acreer solamente.
Yo te lo digo que anzzy matar por plata, pero tu eres un amigo mio, aci yo te mato sin plata.
Esperas San Nicolas en vano ahora chico indosil.
Triste navidad por te. --sin vino , sin coño, sin plata, sin comida con jambon. Es solo feliz que rompiti culo furioso.
hähähäääää*maineesi ei puhdistaudu edes apinan raivolla*
- monte34
Kukkonen. kirjoitti:
*maineesi ei puhdistaudu edes apinan raivolla*
kyl mie pärjään ihan itse anzzy
- Kukkonen.
monte34 kirjoitti:
kyl mie pärjään ihan itse anzzy
*suihku voisi auttaa sinua puhdistautumisessa*
- monte34
Kukkonen. kirjoitti:
*suihku voisi auttaa sinua puhdistautumisessa*
.
- Kukkonen.
monte34 kirjoitti:
.
*esiintyykö apinoissakin homoseksuaalisuutta*
- monte34
Kukkonen. kirjoitti:
*esiintyykö apinoissakin homoseksuaalisuutta*
monesti viiksistä ne erottaa
- Kukkonen.
monte34 kirjoitti:
monesti viiksistä ne erottaa
*palstan apina paljastui hintiksi*
- monte34
Kukkonen. kirjoitti:
*palstan apina paljastui hintiksi*
mut ei se mulle kuulu,et jos hän on homo niin mitä sitten, onhan täällä monen tyyppisiä ihmisiä kirjoittelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712556Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222234kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001055Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!147899- 66834
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä382804- 55712
- 96692
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure47644Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka32643