Presidentiksi ! ! !
Tehkää nyt jotain tai menen nukkumaan.
Jäätteenmäki
6
90
Vastaukset
- eeeiiiiiiiiiiiiiii
Ei ei ei ei ikinä! Se on ihan perseestä! Sitä hapannaama valehtelijaa ei kukaan muu halua pressaksi kuin muutama junttipohjalainen!
Onhan se selvästi parempi vaihtoehto kuin nykyinen ja muitakaan kunnollisia ehdokkaita ei ole.
Sitäpaitsi poliitikkojen kuuluu huijata ja ne jotka väittävät etteivät huijaa, huijaavat eniten.
(muistakaa nyt että Anneli on juuri minun ehdokkaani)buddy-love kirjoitti:
Onhan se selvästi parempi vaihtoehto kuin nykyinen ja muitakaan kunnollisia ehdokkaita ei ole.
Sitäpaitsi poliitikkojen kuuluu huijata ja ne jotka väittävät etteivät huijaa, huijaavat eniten.
(muistakaa nyt että Anneli on juuri minun ehdokkaani)Ei täällä nyt olla näköjään riehuntavireessä.
(menen nukkumaan)
Öitä.
- maniamania
presidenttiasian eteen näin yöllä vois tehdä?
Heräsin juuri nälkään ja kylmään. Pakkanen huitelee -30 asteessa ja nyt alan syömään. Tein puuhellaan tulet.- maniamania
ei tarvii olla kovin fiksu, joten mä äänestäisin Väyrysen Puavoa. Ainakin olis hauskaa kuunnella sen ympäri pyöreitä puheita:)
- botuliina
kanerva on myös varteenotettava ehdokas. saataisiin jänniä otsikoita, kun seximaanikko kähmisi prinsessat, kuningattaret ynnä muut leidit ympäri maailman. Suomi nousuun ja maailmankartalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564