ei kuunnella
koko albumi ladattavissa:
1. Eetu Newman & Ra Viidakko - Rikollinen (3:18) tuot. Ra Jungle
2. Eetu Newman & Ra Viidakko - Isot Pienet Pojat ft. Teme Kanuuna.mp3 (4:00) tuot. BMA
3. Eetu Newman & Ra Viidakko - Läpi Galaksin (2:25) tuot. Ra Jungle
4. Eetu Newman & Ra Viidakko - Keinolapset (2:30) tuot. Ra Jungle
5. Eetu Newman & Ra Viidakko - Uskomaton (2:45) tuot. Ra Jungle
6. Eetu Newman & Ra Viidakko - Kokovartalosekundakondomi (2:48) tuot. Ra Jungle
7. Eetu Newman & Ra Viidakko - $lummien Fryckmanit ft. Frygä Baby (3:07) tuot. Ra Jungle
8. Eetu Newman & Ra Viidakko - Pankkii Beibi (2:10) tuot. BMA
9. Eetu Newman & Ra Viidakko - Laiva (Ramix) (2:42) tuot. Ra Jungle
10. Eetu Newman & Ra Viidakko - Skrugu Mua Frygäks (2:22) tuot. Ra Jungle
LATAUSLINKKI: http://www.mediafire.com/?zmm40zg4zdd
www.myspace.com/slummienfryckmanit
www.myspace.com/rajungle
Eetu Newman & Ra Viidakko - $lummien Fryckmanit
Vikidi
0
555
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518