Minulle tarjottiin töitä Laitilasta. Asun pääkaupunkiseudulla, joten kysyn, millainen paikka se on? Olen yksinhuoltaja ja minulla on yksi nelivuotias lapsi. Onko palvelut kunnossa?
Laitila?
9
623
Vastaukset
- keu keu =)
on oikea munakunta...
- (o=
suht likellä mynämäkeä..??..oonks kartalla..??..pikkunen kaupunki käsittääkseni..mee tutustumaa..=o)
taikka googleta vaikka laitilan kotisivut... - laskin väärin
Ei oo häävi paikka...
Sisko asui siellä joskus pari vuotta. Eipä täällä Suomessa oo kuin pieniä tuppukyliä oikeestaan, jos oikein ajattelee :-)
Käy katsomassa siellä, kyllä sitä aina vähän vaihtelua kaipaa ja pääseehän sieltä takasin :-)- laskin oikein
Älä siis tue provoja...
- (0=
laskin oikein kirjoitti:
Älä siis tue provoja...
täällä voi kaikkien asuinpaikat tietää..??..=o/
ÄLKÄÄ TEHKÖ PROVOJA..!!!! kuulus oikein sanoo..
ja Rauma lähellä ostospaikoiksi ta i ravintolaan.
Jos miestä kaipaa pitää tulla Turkuun Minun luokse:D)- päiv. geriatri
nettiin ei tarpeeks vanhat tuu :P
- almasty
Paikkakunta Turun lähellä sopisi varmaan hyvin sinulle kun on tuo pieni lapsikin.
- Anonyymi
Älä vaan tule!!! Hommaa kämppäsi vaikka mynämäeltä tai turusta mutta tänne et halua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13022Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32065Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91031Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450962Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn100894- 35704
- 64624
- 33601
- 42587