Minulle tarjottiin töitä Laitilasta. Asun pääkaupunkiseudulla, joten kysyn, millainen paikka se on? Olen yksinhuoltaja ja minulla on yksi nelivuotias lapsi. Onko palvelut kunnossa?
Vastaukset 9
- keu keu =)
on oikea munakunta...
- (o=
suht likellä mynämäkeä..??..oonks kartalla..??..pikkunen kaupunki käsittääkseni..mee tutustumaa..=o)
taikka googleta vaikka laitilan kotisivut... - laskin väärin
Ei oo häävi paikka...
Sisko asui siellä joskus pari vuotta. Eipä täällä Suomessa oo kuin pieniä tuppukyliä oikeestaan, jos oikein ajattelee :-)
Käy katsomassa siellä, kyllä sitä aina vähän vaihtelua kaipaa ja pääseehän sieltä takasin :-)- laskin oikein
Älä siis tue provoja...
- (0=
laskin oikein kirjoitti:
Älä siis tue provoja...
täällä voi kaikkien asuinpaikat tietää..??..=o/
ÄLKÄÄ TEHKÖ PROVOJA..!!!! kuulus oikein sanoo..
ja Rauma lähellä ostospaikoiksi ta i ravintolaan.
Jos miestä kaipaa pitää tulla Turkuun Minun luokse:D)- päiv. geriatri
nettiin ei tarpeeks vanhat tuu :P
- almasty
Paikkakunta Turun lähellä sopisi varmaan hyvin sinulle kun on tuo pieni lapsikin.
- Anonyymi
Älä vaan tule!!! Hommaa kämppäsi vaikka mynämäeltä tai turusta mutta tänne et halua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466