psykoosilääkkeet

äiti kolmelle

Minkälaiseen ongelmaan te käytätte psykoosilääkkeitä?

18

499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämän ongelmia

      tulee käsitellä elämän ongelmina eikä sairauksina.

      Mistä pakkoajatuksesi johtuu? Mitä keinoja olet kokeillut niistä eroon pääsemiseksi? Kuinka paljon sinulla on aikaa ja rahaa käytettäväsi elämäsi ongelmien korjaamiseen?

      • äiti kolmelle

        Keinona ajatuksista poispääsemiseksi on itsensä pakottaminen olematta puhumatta ahdistavista ajatuksista. Ei minulla ole ongelmia, joita pystyy ratkaisemaan. Menneisyyden ikävät asiat ahdistaa. Se juuri onkin ahdistavaa, kun asioita ei pysty korjaamaan.


      • Oletko kokeillut
        äiti kolmelle kirjoitti:

        Keinona ajatuksista poispääsemiseksi on itsensä pakottaminen olematta puhumatta ahdistavista ajatuksista. Ei minulla ole ongelmia, joita pystyy ratkaisemaan. Menneisyyden ikävät asiat ahdistaa. Se juuri onkin ahdistavaa, kun asioita ei pysty korjaamaan.

        jotain harrastusta mikä auttaisi sinua saamaan mielenrauhan? Esimerkiksi jooga.


      • nnnnnnnnaaan
        Oletko kokeillut kirjoitti:

        jotain harrastusta mikä auttaisi sinua saamaan mielenrauhan? Esimerkiksi jooga.

        Käytän 2suuntaiseen mielialahäiriöön Abilifyä


      • 8+12
        nnnnnnnnaaan kirjoitti:

        Käytän 2suuntaiseen mielialahäiriöön Abilifyä

        käytetään sairauksiin, ei ongelmiin!
        Jos menneisyys ahdistaa, terapiaan sitten.


      • äiti kolmelle
        nnnnnnnnaaan kirjoitti:

        Käytän 2suuntaiseen mielialahäiriöön Abilifyä

        Onko sulla mitään muuta lääkitystä, esimerkiksi mielialalääkettä? Mitä olet tykännyt Abilify lääkityksestä? Onko se auttanut? Onko tullut mitään sivuvaikutuksia?


      • nnnnnnnnnaan
        äiti kolmelle kirjoitti:

        Onko sulla mitään muuta lääkitystä, esimerkiksi mielialalääkettä? Mitä olet tykännyt Abilify lääkityksestä? Onko se auttanut? Onko tullut mitään sivuvaikutuksia?

        On mulla muita lääkkeitä.
        Lamictal 100 100 mg, citalopram hexal 7,5mg ja abilify 7,5mg.
        Abilify on ollut todella hyvä lääke, mun mielestä. Ei lihota ja on auttanut hyvin.

        Niin ja sulle 8 12, jos et tiennyt kaksisuuntainen ON SAIRAUS ei ongelma.


      • 8+12
        nnnnnnnnnaan kirjoitti:

        On mulla muita lääkkeitä.
        Lamictal 100 100 mg, citalopram hexal 7,5mg ja abilify 7,5mg.
        Abilify on ollut todella hyvä lääke, mun mielestä. Ei lihota ja on auttanut hyvin.

        Niin ja sulle 8 12, jos et tiennyt kaksisuuntainen ON SAIRAUS ei ongelma.

        oli aloittajalle, joka kyselee psykoosilääkkeitä ongelmiin. Jankuttaa täällä koko ajan samaa, hoitais ennemmin niitä kolmea lastaan.


      • äiti kolmelle
        8+12 kirjoitti:

        oli aloittajalle, joka kyselee psykoosilääkkeitä ongelmiin. Jankuttaa täällä koko ajan samaa, hoitais ennemmin niitä kolmea lastaan.

        Kerrataanpa tämän keskusteluketjun keskusteluja:

        Kysyit: "Mistä pakkoajatuksesi johtuvat?" Vastasin sinulle pahaa aavistamatta: "Menneisyyden ikävät asiat ahdistaa. Se juuri onkin ahdistavaa, kun asioita ei pysty korjaamaan". Eli olit saanut minusta tietää sekä sen, että sairastan pakko-oireista häiriötä ja sen, että olin joutunut kokemaan ikäviä asioita elämässäni. Minusta tuntuu aika erikoiselta, että haluat loukata sairasta, kovia kokenutta ihmistä.

        Keskusteluketjun alussa luulin, että haluat olla ystävällinen minulle. Mutta kuitenkin keskusteluketjun lopussa kirjoitat näin: "Jankuttaa täällä koko ajan samaa, hoitais ennemmin niitä kolmea lastaan." Minun kannaltani on harmi, että kirjoitit näin, koska se haavoitti minua. Sinun kannaltasi oli tietenkin hyvä, että kirjoitit näin, koska onnistuit minun loukkaamisessa. Sehän saa sinut varmasti iloiseksi.


      • lääkkeet
        äiti kolmelle kirjoitti:

        Kerrataanpa tämän keskusteluketjun keskusteluja:

        Kysyit: "Mistä pakkoajatuksesi johtuvat?" Vastasin sinulle pahaa aavistamatta: "Menneisyyden ikävät asiat ahdistaa. Se juuri onkin ahdistavaa, kun asioita ei pysty korjaamaan". Eli olit saanut minusta tietää sekä sen, että sairastan pakko-oireista häiriötä ja sen, että olin joutunut kokemaan ikäviä asioita elämässäni. Minusta tuntuu aika erikoiselta, että haluat loukata sairasta, kovia kokenutta ihmistä.

        Keskusteluketjun alussa luulin, että haluat olla ystävällinen minulle. Mutta kuitenkin keskusteluketjun lopussa kirjoitat näin: "Jankuttaa täällä koko ajan samaa, hoitais ennemmin niitä kolmea lastaan." Minun kannaltani on harmi, että kirjoitit näin, koska se haavoitti minua. Sinun kannaltasi oli tietenkin hyvä, että kirjoitit näin, koska onnistuit minun loukkaamisessa. Sehän saa sinut varmasti iloiseksi.

        mä olin se loukkaaja, pahoittelut siitä.
        Eli eri vastaaja.


      • äiti kolmelle
        lääkkeet kirjoitti:

        mä olin se loukkaaja, pahoittelut siitä.
        Eli eri vastaaja.

        Pahoittelusi tuntui hyvältä. En kuitenkaan ymmärtänyt, mitä tarkoitit sillä, kun sanoit "eri vastaaja".


      • lääkkeet
        äiti kolmelle kirjoitti:

        Pahoittelusi tuntui hyvältä. En kuitenkaan ymmärtänyt, mitä tarkoitit sillä, kun sanoit "eri vastaaja".

        kuin tuo, jolla on kakssuuntanen...


      • Minä olin
        äiti kolmelle kirjoitti:

        Kerrataanpa tämän keskusteluketjun keskusteluja:

        Kysyit: "Mistä pakkoajatuksesi johtuvat?" Vastasin sinulle pahaa aavistamatta: "Menneisyyden ikävät asiat ahdistaa. Se juuri onkin ahdistavaa, kun asioita ei pysty korjaamaan". Eli olit saanut minusta tietää sekä sen, että sairastan pakko-oireista häiriötä ja sen, että olin joutunut kokemaan ikäviä asioita elämässäni. Minusta tuntuu aika erikoiselta, että haluat loukata sairasta, kovia kokenutta ihmistä.

        Keskusteluketjun alussa luulin, että haluat olla ystävällinen minulle. Mutta kuitenkin keskusteluketjun lopussa kirjoitat näin: "Jankuttaa täällä koko ajan samaa, hoitais ennemmin niitä kolmea lastaan." Minun kannaltani on harmi, että kirjoitit näin, koska se haavoitti minua. Sinun kannaltasi oli tietenkin hyvä, että kirjoitit näin, koska onnistuit minun loukkaamisessa. Sehän saa sinut varmasti iloiseksi.

        se joka kysyi mistä ongelmasi johtuu, ja suosittelin joogaa. En ole tähän mennessä kirjoittanut tähän ketjuun muita viestejä.

        Tilanteesi on tämä: Sinulla on ongelma jonka voi peittää hyvin myrkyllisillä kemikaaleilla (psyykelääkkeillä). Jos rupeat syömään psyykelääkkeitä, niin tulet jossain vaiheessa saamaan hyvin vakavia haittavaikutuksia (esimerkiksi pakkoliikkeitä), et pysty käymään töissä, et pysty lopettamaan lääkitystä pahojen vieroitusoireiden takia, etkä pysty pitämään huolta lapsistasi. Ei ole olemassa turvallisia psyykelääkkeitä. Sinun tulee löytää tapa jolla voit elää ongelmasi kanssa. Keskistä vaikka energiasi lapsistasi huolehtimiseen ja johonkin mukavaan harrastukseen.


      • lääkkeidensyöjä
        äiti kolmelle kirjoitti:

        Kerrataanpa tämän keskusteluketjun keskusteluja:

        Kysyit: "Mistä pakkoajatuksesi johtuvat?" Vastasin sinulle pahaa aavistamatta: "Menneisyyden ikävät asiat ahdistaa. Se juuri onkin ahdistavaa, kun asioita ei pysty korjaamaan". Eli olit saanut minusta tietää sekä sen, että sairastan pakko-oireista häiriötä ja sen, että olin joutunut kokemaan ikäviä asioita elämässäni. Minusta tuntuu aika erikoiselta, että haluat loukata sairasta, kovia kokenutta ihmistä.

        Keskusteluketjun alussa luulin, että haluat olla ystävällinen minulle. Mutta kuitenkin keskusteluketjun lopussa kirjoitat näin: "Jankuttaa täällä koko ajan samaa, hoitais ennemmin niitä kolmea lastaan." Minun kannaltani on harmi, että kirjoitit näin, koska se haavoitti minua. Sinun kannaltasi oli tietenkin hyvä, että kirjoitit näin, koska onnistuit minun loukkaamisessa. Sehän saa sinut varmasti iloiseksi.

        "Tilanteesi on tämä: Sinulla on ongelma jonka voi peittää hyvin myrkyllisillä kemikaaleilla (psyykelääkkeillä). Jos rupeat syömään psyykelääkkeitä, niin tulet jossain vaiheessa saamaan hyvin vakavia haittavaikutuksia (esimerkiksi pakkoliikkeitä), et pysty käymään töissä, et pysty lopettamaan lääkitystä pahojen vieroitusoireiden takia, etkä pysty pitämään huolta lapsistasi. Ei ole olemassa turvallisia psyykelääkkeitä. Sinun tulee löytää tapa jolla voit elää ongelmasi kanssa. Keskistä vaikka energiasi lapsistasi huolehtimiseen ja johonkin mukavaan harrastukseen. "

        Tiedoksi sinulle siellä, että olen 8 vuotta syönyt psyykeenlääkkeitä ja minulla ei ole pakkoliikkeen pakkoliikettä. Tiedän monia psyykeenlääkkeitä syöviä ihmisiä, ketkä käyvät töissä ja opiskelevat täysipäiväisesti, heidän elämänsän on täysin normaalia ja koulu ja työ sujuvat hyvin. Ei ole mitään pakkoliikkeitä, eikä mitään muutakaan, mikä estäisi normaalin elämän. Ja nämä ihmiset syövät sentään psykoosilääkkeitä.Lapsiakin moni on saanut. Että mene muualle jeesustelemaan lääkkeiden vaaroista. Helppo maalailla piruja seinille, kun ei ole mitään tarvettä lääkkeitä syödä ja kun ei ole mitään oikeaa tietoa asiasta. Sitäpaitsi moni on pystynyt lääkkeet lopettamaan. Minä olen juuri lopettamassa 8 vuoden masennuslääkken syöntiä ja mitään hirveitä sivuoireita ei ole tullut. Ja väite, ettet voisi huolehtia lapsista, on täyttä paskaa. Ja minun mielipiteeni ei perustu mihinkään lääkevastaiseen propagandaan vaan siihen, että nyt satun tuntemaan kymmenittäin mielenterveyskuntoutujia.

        Tämä palsta on täynnä kaikenmaailman houhottajia, jotka vastustavat lääkkeitä ja eivät pidä psykoosiakaan sairautena. Heihin ei kannata kiinnittää mitään huomiota. He haluavat vain luoda sinulle paskan ja syyllisen olon siitä, että sinulla on sairaus, jota et itse ole valinnut
        Jooga varmasti helpottaa henkistä oloa, mutta pelkällä joogalla ja kivoilla ajatuksilla sairautesi tuskin paranee.

        Että tsemppiä ketjun aloittaneelle. Minä syön lääkkeitä psykoosin estoon ja ilman niitä lääkkeitä makaisin haudassa.


      • Kukaan ei
        lääkkeidensyöjä kirjoitti:

        "Tilanteesi on tämä: Sinulla on ongelma jonka voi peittää hyvin myrkyllisillä kemikaaleilla (psyykelääkkeillä). Jos rupeat syömään psyykelääkkeitä, niin tulet jossain vaiheessa saamaan hyvin vakavia haittavaikutuksia (esimerkiksi pakkoliikkeitä), et pysty käymään töissä, et pysty lopettamaan lääkitystä pahojen vieroitusoireiden takia, etkä pysty pitämään huolta lapsistasi. Ei ole olemassa turvallisia psyykelääkkeitä. Sinun tulee löytää tapa jolla voit elää ongelmasi kanssa. Keskistä vaikka energiasi lapsistasi huolehtimiseen ja johonkin mukavaan harrastukseen. "

        Tiedoksi sinulle siellä, että olen 8 vuotta syönyt psyykeenlääkkeitä ja minulla ei ole pakkoliikkeen pakkoliikettä. Tiedän monia psyykeenlääkkeitä syöviä ihmisiä, ketkä käyvät töissä ja opiskelevat täysipäiväisesti, heidän elämänsän on täysin normaalia ja koulu ja työ sujuvat hyvin. Ei ole mitään pakkoliikkeitä, eikä mitään muutakaan, mikä estäisi normaalin elämän. Ja nämä ihmiset syövät sentään psykoosilääkkeitä.Lapsiakin moni on saanut. Että mene muualle jeesustelemaan lääkkeiden vaaroista. Helppo maalailla piruja seinille, kun ei ole mitään tarvettä lääkkeitä syödä ja kun ei ole mitään oikeaa tietoa asiasta. Sitäpaitsi moni on pystynyt lääkkeet lopettamaan. Minä olen juuri lopettamassa 8 vuoden masennuslääkken syöntiä ja mitään hirveitä sivuoireita ei ole tullut. Ja väite, ettet voisi huolehtia lapsista, on täyttä paskaa. Ja minun mielipiteeni ei perustu mihinkään lääkevastaiseen propagandaan vaan siihen, että nyt satun tuntemaan kymmenittäin mielenterveyskuntoutujia.

        Tämä palsta on täynnä kaikenmaailman houhottajia, jotka vastustavat lääkkeitä ja eivät pidä psykoosiakaan sairautena. Heihin ei kannata kiinnittää mitään huomiota. He haluavat vain luoda sinulle paskan ja syyllisen olon siitä, että sinulla on sairaus, jota et itse ole valinnut
        Jooga varmasti helpottaa henkistä oloa, mutta pelkällä joogalla ja kivoilla ajatuksilla sairautesi tuskin paranee.

        Että tsemppiä ketjun aloittaneelle. Minä syön lääkkeitä psykoosin estoon ja ilman niitä lääkkeitä makaisin haudassa.

        ole vielä pystynyt osoittamaan, että mitään mielisairauksia olisi olemassa.


      • mistänoitailmestyy
        Kukaan ei kirjoitti:

        ole vielä pystynyt osoittamaan, että mitään mielisairauksia olisi olemassa.

        Mene tapaamaan kuntoutujia, jotka ovat läpikäyneet psykoosin, manian, masennuksen, kärsineet pakko-oireista, äänistä, harhoista, ahdistuksesta. Tule sitten kertomaan kantasi uudestaan...


      • Pystytkö
        mistänoitailmestyy kirjoitti:

        Mene tapaamaan kuntoutujia, jotka ovat läpikäyneet psykoosin, manian, masennuksen, kärsineet pakko-oireista, äänistä, harhoista, ahdistuksesta. Tule sitten kertomaan kantasi uudestaan...

        osoittamaan, että mielisairauksia olisi olemassa?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe