Revittyjen farkkujen alle sukkahousut?

Poika revityissä far

Tykkään käyttää silloin tällöin revittyjä farkkuja. Näillä ilmoilla revityt farkut on jo liian kylmän tuntuiset ilman pitkiä alusvaatteita. Koitin joskus pitkiä kalsareita, mutta ne näytti mielestäni typeriltä. Tytöillä olen usein nähnyt sukkahousuja revittyjen farkkujen alla, mutta eilen näin n. 20 vuotiaalla pojalla musta/vihreä raitaiset sukkahousut revittyjen farkkujen alla. Mielestäni ne näytti tosi siistiltä. Mitä mieltä muut on, voiko poika käyttää sukkahousuja revittyjen farkkujen kanssa?

23

4882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janniina22

      Aika moni poika käyttää sukkahousuja revittyjen farkkujen alla.

      • Miriamma

        Loppupeleissä yllättävän monet miehes ostaa itselleen sukkahousuja. Senkus siis menet ja ostat itsellesikin, tuskin ne sinuu kieroon kattoo, jos vaikka perus-mustat sukkikset tai sitten just ne raidalliset sinne laitat.


      • poika revityissä far
        Miriamma kirjoitti:

        Loppupeleissä yllättävän monet miehes ostaa itselleen sukkahousuja. Senkus siis menet ja ostat itsellesikin, tuskin ne sinuu kieroon kattoo, jos vaikka perus-mustat sukkikset tai sitten just ne raidalliset sinne laitat.

        Perustuuko väite että pojat käyttää ja ostaa sukkahousuja, tietoon vai epäilykseen. Itse en ainakaan kaveripiirissä ole yhdelläkään pojalla sukkahousuja nähnyt.


      • Janniina22
        poika revityissä far kirjoitti:

        Perustuuko väite että pojat käyttää ja ostaa sukkahousuja, tietoon vai epäilykseen. Itse en ainakaan kaveripiirissä ole yhdelläkään pojalla sukkahousuja nähnyt.

        Mitä sä vänkäät.Meet ja ostat sukkikset itelles ja laitat ne farkkujen alle.Sitäpaitsi tosi typerältä näyttäsit jossain Mikkihiiri kalsareissa.


      • Miriamma
        poika revityissä far kirjoitti:

        Perustuuko väite että pojat käyttää ja ostaa sukkahousuja, tietoon vai epäilykseen. Itse en ainakaan kaveripiirissä ole yhdelläkään pojalla sukkahousuja nähnyt.

        Tieto perustuu siihen, että olen kaupan kassalla myynyt miehille sukkiksia, ja joskus osastolla etsinyt heille (kyseiselle ihmiselle) sukkahousuja jotka sopivat heille.


    • likelikelikeit

      itelläni on tämmöiset revityt housut:

      http://www.cybershop.fi/product/4439/aslim-pant--ripped--black

      ja siihenhän nimenomaan saa pienen lisäyksen, jos välillä vaihtaa sukkahousujen väriä alla! Tai voi olla vaikka verkkosukkikset, normimustat, pinkit, punaiset, liilat, raidalliset, ruudulliset.... taivas rajana! :)

    • Denier

      Minä en kylläkään ymmärrä tuota revittyjen farkkujen juttua, mutta kyllä alle voi ihan hyvin vetää
      sukkikset. Saa olla väriäkin, jos vain itse uskallat sitä näyttää. Ei siis mikään tyhmä juttu pojalle.
      Terveellistäkin näin kylmillä ilmoilla, paitsi niille jotka saa herneen nenään sukkisjutuista
      yleensäkin.

    • poika 25

      voi käyttää,itse olen käyttänyt jo useamman talven villa sukkahousuja farkkujen ja muiden housujen alla kalsareiden tillalla.valitsee vain tarpeeksi ison koon niin eivät valu haaroista.

      • herra 49

        Villasukkahousut nytkin farkkujen alla. Hyvin istuvat ja ovat lämpimät jalassa. Kun on vähemmän pakkasta, vaihdan ohuempiin, esim 40 den.


    • http://heartsofholly
      • Alfa-uros

        sukkapöksyissään sipsuttelevat ransupoijjaat yrittävät vakuutella toisilleen että ihan normaalia on juu, sukkahousut miehellä...


      • -----
        Alfa-uros kirjoitti:

        sukkapöksyissään sipsuttelevat ransupoijjaat yrittävät vakuutella toisilleen että ihan normaalia on juu, sukkahousut miehellä...

        homofoobikko lukee kauhuissaan. Käytä vaan rauhassa pari numeroa liian isoja raappahousujasi.


    • --------------

      Ihan hyvin voit käyttää, antaa mennä jos koet sen omaksi tyyliksesi. Itse en välttämättä edes mitenkään noteeraisi että onpa siinä pojalla sukkahousut, vaan olettaisin varmaan automaattisesti niiden olevan pelkästään tavallista hauskemman väriset pitkät kalsarit.

    • Niinuliinu

      Minusta ois kivaa jos ois niin estoton ja kokeileva mies joka käyttäis sukkiksia niine ttä ne myös näkyy

    • Anonyymi

      Näin tänään nuorella miehellä revittyjen farkkujen alla siniset kuviolliset kalsarit. Kyllä sukkahousut olisivat olleet paremman näköiset. Sukkiksissa on ilman muuta enemmän tyyliä, jos haluaa revittyjä farkkuja käyttää.

    • Anonyymi

      Revittyjen farkkujen alle sukkahousut jotka matchaa takin värimaailman kanssa. Looks good.

    • Anonyymi

      Jos haluat ettei sukkikset näy , laita 20 den ihonväriset. 20 den mustat erottuu, 40 den opague ja siitä paksummat sukkikset ei erotu, onko kalsarit vai sukkikset. Eilen oli stadissa 11 lämmintä ja kuljin sortseissa ja lidlin 60 den sukkahousuissa.

    • Anonyymi

      Tietysti!!! Ei siinä ole mitään väärää

    • Anonyymi

      Tottakai , värilliset on kivoja. Taikka 15-20 den mustat ainakin erottuis housujen alta

    • Anonyymi

      Ilman muuta sukkahousut, jos kerran revittyjä farkkuja käyttää (itse en kyllä pidä niistä). Kalsarit näyttävät revittyjen farkkujen alla karseilta. Ehkä ihan yksiväriset mustat sukkahousut olisivat parhaan näköiset. Jos vain tarkenee, niin sukkisten kannattaisi olla sen verran ohuet (esim. 40 denieriä), etteivät näytä liikaa kalsareilta. Minusta on hyvännäköistä, jos iho kuultaa vähän sukkisten alta läpi.

    • Anonyymi

      Voihan miehet sukkahousuja käyttää.
      Ihan mukavathan ovat, ilman revittyjä housujakin.
      Vielä tukisukkahousut tukee suonikohjuja asiallisesti.
      Väri ei niinkään tärkeä, perus ruskea ihan bueono.

    • Anonyymi

      Sukkahousut paremman näköiset kun paleltunut punainen läskiiho

    • Anonyymi

      Totta kai sukkahousut jos jotain haluaa alle laittaa. Kalsarit näyttäisivät karsealta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2560
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1489
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      903
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      844
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe