Tykkään käyttää silloin tällöin revittyjä farkkuja. Näillä ilmoilla revityt farkut on jo liian kylmän tuntuiset ilman pitkiä alusvaatteita. Koitin joskus pitkiä kalsareita, mutta ne näytti mielestäni typeriltä. Tytöillä olen usein nähnyt sukkahousuja revittyjen farkkujen alla, mutta eilen näin n. 20 vuotiaalla pojalla musta/vihreä raitaiset sukkahousut revittyjen farkkujen alla. Mielestäni ne näytti tosi siistiltä. Mitä mieltä muut on, voiko poika käyttää sukkahousuja revittyjen farkkujen kanssa?
Revittyjen farkkujen alle sukkahousut?
23
5016
Vastaukset
- Janniina22
Aika moni poika käyttää sukkahousuja revittyjen farkkujen alla.
- Miriamma
Loppupeleissä yllättävän monet miehes ostaa itselleen sukkahousuja. Senkus siis menet ja ostat itsellesikin, tuskin ne sinuu kieroon kattoo, jos vaikka perus-mustat sukkikset tai sitten just ne raidalliset sinne laitat.
- poika revityissä far
Miriamma kirjoitti:
Loppupeleissä yllättävän monet miehes ostaa itselleen sukkahousuja. Senkus siis menet ja ostat itsellesikin, tuskin ne sinuu kieroon kattoo, jos vaikka perus-mustat sukkikset tai sitten just ne raidalliset sinne laitat.
Perustuuko väite että pojat käyttää ja ostaa sukkahousuja, tietoon vai epäilykseen. Itse en ainakaan kaveripiirissä ole yhdelläkään pojalla sukkahousuja nähnyt.
- Janniina22
poika revityissä far kirjoitti:
Perustuuko väite että pojat käyttää ja ostaa sukkahousuja, tietoon vai epäilykseen. Itse en ainakaan kaveripiirissä ole yhdelläkään pojalla sukkahousuja nähnyt.
Mitä sä vänkäät.Meet ja ostat sukkikset itelles ja laitat ne farkkujen alle.Sitäpaitsi tosi typerältä näyttäsit jossain Mikkihiiri kalsareissa.
- Miriamma
poika revityissä far kirjoitti:
Tieto perustuu siihen, että olen kaupan kassalla myynyt miehille sukkiksia, ja joskus osastolla etsinyt heille (kyseiselle ihmiselle) sukkahousuja jotka sopivat heille.
- likelikelikeit
itelläni on tämmöiset revityt housut:
http://www.cybershop.fi/product/4439/aslim-pant--ripped--black
ja siihenhän nimenomaan saa pienen lisäyksen, jos välillä vaihtaa sukkahousujen väriä alla! Tai voi olla vaikka verkkosukkikset, normimustat, pinkit, punaiset, liilat, raidalliset, ruudulliset.... taivas rajana! :) - Denier
Minä en kylläkään ymmärrä tuota revittyjen farkkujen juttua, mutta kyllä alle voi ihan hyvin vetää
sukkikset. Saa olla väriäkin, jos vain itse uskallat sitä näyttää. Ei siis mikään tyhmä juttu pojalle.
Terveellistäkin näin kylmillä ilmoilla, paitsi niille jotka saa herneen nenään sukkisjutuista
yleensäkin. - poika 25
voi käyttää,itse olen käyttänyt jo useamman talven villa sukkahousuja farkkujen ja muiden housujen alla kalsareiden tillalla.valitsee vain tarpeeksi ison koon niin eivät valu haaroista.
- herra 49
Villasukkahousut nytkin farkkujen alla. Hyvin istuvat ja ovat lämpimät jalassa. Kun on vähemmän pakkasta, vaihdan ohuempiin, esim 40 den.
- http://heartsofholly
- Alfa-uros
sukkapöksyissään sipsuttelevat ransupoijjaat yrittävät vakuutella toisilleen että ihan normaalia on juu, sukkahousut miehellä...
- -----
Alfa-uros kirjoitti:
sukkapöksyissään sipsuttelevat ransupoijjaat yrittävät vakuutella toisilleen että ihan normaalia on juu, sukkahousut miehellä...
homofoobikko lukee kauhuissaan. Käytä vaan rauhassa pari numeroa liian isoja raappahousujasi.
- --------------
Ihan hyvin voit käyttää, antaa mennä jos koet sen omaksi tyyliksesi. Itse en välttämättä edes mitenkään noteeraisi että onpa siinä pojalla sukkahousut, vaan olettaisin varmaan automaattisesti niiden olevan pelkästään tavallista hauskemman väriset pitkät kalsarit.
- Niinuliinu
Minusta ois kivaa jos ois niin estoton ja kokeileva mies joka käyttäis sukkiksia niine ttä ne myös näkyy
- Anonyymi
Näin tänään nuorella miehellä revittyjen farkkujen alla siniset kuviolliset kalsarit. Kyllä sukkahousut olisivat olleet paremman näköiset. Sukkiksissa on ilman muuta enemmän tyyliä, jos haluaa revittyjä farkkuja käyttää.
- Anonyymi
Revittyjen farkkujen alle sukkahousut jotka matchaa takin värimaailman kanssa. Looks good.
- Anonyymi
Jos haluat ettei sukkikset näy , laita 20 den ihonväriset. 20 den mustat erottuu, 40 den opague ja siitä paksummat sukkikset ei erotu, onko kalsarit vai sukkikset. Eilen oli stadissa 11 lämmintä ja kuljin sortseissa ja lidlin 60 den sukkahousuissa.
- Anonyymi
Tietysti!!! Ei siinä ole mitään väärää
- Anonyymi
Tottakai , värilliset on kivoja. Taikka 15-20 den mustat ainakin erottuis housujen alta
- Anonyymi
Ilman muuta sukkahousut, jos kerran revittyjä farkkuja käyttää (itse en kyllä pidä niistä). Kalsarit näyttävät revittyjen farkkujen alla karseilta. Ehkä ihan yksiväriset mustat sukkahousut olisivat parhaan näköiset. Jos vain tarkenee, niin sukkisten kannattaisi olla sen verran ohuet (esim. 40 denieriä), etteivät näytä liikaa kalsareilta. Minusta on hyvännäköistä, jos iho kuultaa vähän sukkisten alta läpi.
- Anonyymi
Voihan miehet sukkahousuja käyttää.
Ihan mukavathan ovat, ilman revittyjä housujakin.
Vielä tukisukkahousut tukee suonikohjuja asiallisesti.
Väri ei niinkään tärkeä, perus ruskea ihan bueono. - Anonyymi
Sukkahousut paremman näköiset kun paleltunut punainen läskiiho
- Anonyymi
Totta kai sukkahousut jos jotain haluaa alle laittaa. Kalsarit näyttäisivät karsealta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637