Aihealueet

Listaukset

Revittyjen farkkujen alle sukkahousut?

Poika revityissä far

Tykkään käyttää silloin tällöin revittyjä farkkuja. Näillä ilmoilla revityt farkut on jo liian kylmän tuntuiset ilman pitkiä alusvaatteita. Koitin joskus pitkiä kalsareita, mutta ne näytti mielestäni typeriltä. Tytöillä olen usein nähnyt sukkahousuja revittyjen farkkujen alla, mutta eilen näin n. 20 vuotiaalla pojalla musta/vihreä raitaiset sukkahousut revittyjen farkkujen alla. Mielestäni ne näytti tosi siistiltä. Mitä mieltä muut on, voiko poika käyttää sukkahousuja revittyjen farkkujen kanssa?

17

2148

Vastaukset

• Aika moni poika käyttää sukkahousuja revittyjen farkkujen alla.

• Loppupeleissä yllättävän monet miehes ostaa itselleen sukkahousuja. Senkus siis menet ja ostat itsellesikin, tuskin ne sinuu kieroon kattoo, jos vaikka perus-mustat sukkikset tai sitten just ne raidalliset sinne laitat.

• Miriamma kirjoitti:

Loppupeleissä yllättävän monet miehes ostaa itselleen sukkahousuja. Senkus siis menet ja ostat itsellesikin, tuskin ne sinuu kieroon kattoo, jos vaikka perus-mustat sukkikset tai sitten just ne raidalliset sinne laitat.

Perustuuko väite että pojat käyttää ja ostaa sukkahousuja, tietoon vai epäilykseen. Itse en ainakaan kaveripiirissä ole yhdelläkään pojalla sukkahousuja nähnyt.

• poika revityissä far kirjoitti:

Perustuuko väite että pojat käyttää ja ostaa sukkahousuja, tietoon vai epäilykseen. Itse en ainakaan kaveripiirissä ole yhdelläkään pojalla sukkahousuja nähnyt.

Mitä sä vänkäät.Meet ja ostat sukkikset itelles ja laitat ne farkkujen alle.Sitäpaitsi tosi typerältä näyttäsit jossain Mikkihiiri kalsareissa.

• poika revityissä far kirjoitti:

Tieto perustuu siihen, että olen kaupan kassalla myynyt miehille sukkiksia, ja joskus osastolla etsinyt heille (kyseiselle ihmiselle) sukkahousuja jotka sopivat heille.

• itelläni on tämmöiset revityt housut:

http://www.cybershop.fi/product/4439/aslim-pant--ripped--black

ja siihenhän nimenomaan saa pienen lisäyksen, jos välillä vaihtaa sukkahousujen väriä alla! Tai voi olla vaikka verkkosukkikset, normimustat, pinkit, punaiset, liilat, raidalliset, ruudulliset.... taivas rajana! :)

• Minä en kylläkään ymmärrä tuota revittyjen farkkujen juttua, mutta kyllä alle voi ihan hyvin vetää
        sukkikset. Saa olla väriäkin, jos vain itse uskallat sitä näyttää. Ei siis mikään tyhmä juttu pojalle.
        Terveellistäkin näin kylmillä ilmoilla, paitsi niille jotka saa herneen nenään sukkisjutuista
        yleensäkin.

• voi käyttää,itse olen käyttänyt jo useamman talven villa sukkahousuja farkkujen ja muiden housujen alla kalsareiden tillalla.valitsee vain tarpeeksi ison koon niin eivät valu haaroista.

• Villasukkahousut nytkin farkkujen alla. Hyvin istuvat ja ovat lämpimät jalassa. Kun on vähemmän pakkasta, vaihdan ohuempiin, esim 40 den.

• sukkapöksyissään sipsuttelevat ransupoijjaat yrittävät vakuutella toisilleen että ihan normaalia on juu, sukkahousut miehellä...

• Alfa-uros kirjoitti:

sukkapöksyissään sipsuttelevat ransupoijjaat yrittävät vakuutella toisilleen että ihan normaalia on juu, sukkahousut miehellä...

homofoobikko lukee kauhuissaan. Käytä vaan rauhassa pari numeroa liian isoja raappahousujasi.

• Ihan hyvin voit käyttää, antaa mennä jos koet sen omaksi tyyliksesi. Itse en välttämättä edes mitenkään noteeraisi että onpa siinä pojalla sukkahousut, vaan olettaisin varmaan automaattisesti niiden olevan pelkästään tavallista hauskemman väriset pitkät kalsarit.

• Minusta ois kivaa jos ois niin estoton ja kokeileva mies joka käyttäis sukkiksia niine ttä ne myös näkyy

• Näin tänään nuorella miehellä revittyjen farkkujen alla siniset kuviolliset kalsarit. Kyllä sukkahousut olisivat olleet paremman näköiset. Sukkiksissa on ilman muuta enemmän tyyliä, jos haluaa revittyjä farkkuja käyttää.

• Revittyjen farkkujen alle sukkahousut jotka matchaa takin värimaailman kanssa. Looks good.

• Jos haluat ettei sukkikset näy , laita 20 den ihonväriset. 20 den mustat erottuu, 40 den opague ja siitä paksummat sukkikset ei erotu, onko kalsarit vai sukkikset. Eilen oli stadissa 11 lämmintä ja kuljin sortseissa ja lidlin 60 den sukkahousuissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        337
        8005
      2. Sofia ja Stefan, niin suloisia yhdessä

Stefan ja Sofia kävivät yhdessä kuntosalilla ja Stefan ylpeänä kuvasi rakastaan. Mahtaa olla Stefanille helpotus, kun voi olla julkisilla paikoilla na
        Kotimaiset julkkisjuorut
        114
        2903
      3. Sofia oli astiaostoksilla

Vähänkö söpöä, kun oli ihastelemassa astioita kaupassa. Minusta hän on niin symppis ja luulisin, että osaa iloita monista asioista aidosti. Onhan Bam
        Kotimaiset julkkisjuorut
        81
        1519
      4. Loiseläjä Sofia

kuvailee itseään Martiinan vanhassa asunnossa jossa Martiinan ostamia mattoja, kylpyammekoriste yms. Eikö tolla moukalla ole MITÄÄÄN suhteellisuudenta
        Kotimaiset julkkisjuorut
        83
        1000