Dacia

d.d

Joko käyty koeajamassa?

8

1823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OcuTsiDsg

Koeajoin sekä Sanderon ja Farmari Loganin. Yllättävän positiivinen fiilis jäi kummastakin ja MCVssä aika kookas peräkontti.

• Waltteri.

Itse kävin Vantaalla ME-autossa. Jo ovella yli-innokas myyjä kysyi " Voinko auttaa?". Samainen myyjö kyyläsi minua koko jana joten päätin siirtyä muualle. Sääli, jäi siis koeajamatta.

• näppärä?

eli sen Sanderon ja Loganin 7-paikkaisen siis. Erittäin positiivinen kokemus. Napakka perusauto ja varsinkin tuo suurempi oli mukavan tilava. Ainut asia mikä tökki oli, että ainakin Kuopiossa myyjät piilottelivat jossakin kopeissa tai bemari ja volvo osastolla. Hävettikö heitä joutua myymään ns. halppisautoa. Piti mennä etsimällä etsimään myyjä ja ottaa hihasta kiinni, että pääsi edes koeajamaan. Autot olivat hyvin esillä, mutta myyjiä ei missään. Sitten kun sai myyjän kiinni niin tiedot ko. autoista oli pienemmät kuin itsellä vaikka vain netistä olin tietoja etukäteen etsinyt. Homma pahasti hakusessa... onkohan väärässä paikassa myynnissä, kun vieressä on sadan tonnin bemari myynnissä. Loppupäätelmä on, että voisin vaikka Dacian ostaa, mutta en Kuopiosta.

• zöf

Dacialla olla sama kohtalo kuin Ladalla Teltta-autossa, häpeää jossain pimeässä nurkassa ja myyjät tulkitsevat vittuilusi kun kysäisee Ladaa.

Kusi on ihmeellistä kun sitä on pollassa liikaa.

• ehkä Datcia
        zöf kirjoitti:

Dacialla olla sama kohtalo kuin Ladalla Teltta-autossa, häpeää jossain pimeässä nurkassa ja myyjät tulkitsevat vittuilusi kun kysäisee Ladaa.

Kusi on ihmeellistä kun sitä on pollassa liikaa.

Koeajoin Sitä seitsemän paikkasta logania.
        Se oli sellainen perusauto ei saanut minuun mitään wau! ilmiötä tai unettomia öitä.
        Itse asiassa hinta oli aikas houkutteleva n.18.000 kaikkineen varusteineen jota halusin
        Ilmastointi talvirenkaat ja lohko.
        Mutta käyttö autoksi ihan kelpo peli

Mietin
        Jos sellaisen hankkii ja ajais sen 3 vuotta 90 tkm ja vaihtais sit johonkin
        niin mahtaisko siitä saada vaihdos ku joku 6 tonnia.

Toisaaltaan jos ostan 33000 auton ja ajan samat niin siitä saa vaihdos ehkä 16
        Niin euromääräisesti hävis paljon vähemmin ja ei toi niin paljon huonompikaan oo ajaa.

Suht positiivinen juttu ja kuulin et oli tilattu yks jopa Taksi käyttöön

Käykää muutkin testaamassa.

• autoiluun:::
        ehkä Datcia kirjoitti:

Koeajoin Sitä seitsemän paikkasta logania.
        Se oli sellainen perusauto ei saanut minuun mitään wau! ilmiötä tai unettomia öitä.
        Itse asiassa hinta oli aikas houkutteleva n.18.000 kaikkineen varusteineen jota halusin
        Ilmastointi talvirenkaat ja lohko.
        Mutta käyttö autoksi ihan kelpo peli

Mietin
        Jos sellaisen hankkii ja ajais sen 3 vuotta 90 tkm ja vaihtais sit johonkin
        niin mahtaisko siitä saada vaihdos ku joku 6 tonnia.

Toisaaltaan jos ostan 33000 auton ja ajan samat niin siitä saa vaihdos ehkä 16
        Niin euromääräisesti hävis paljon vähemmin ja ei toi niin paljon huonompikaan oo ajaa.

Suht positiivinen juttu ja kuulin et oli tilattu yks jopa Taksi käyttöön

Käykää muutkin testaamassa.

.

nyt pääsee jo kohtuuhinnalla käsiksi uuteen mutta aivan kelpo vaunuun

.

• DaciaDiesel
        autoiluun::: kirjoitti:

.

nyt pääsee jo kohtuuhinnalla käsiksi uuteen mutta aivan kelpo vaunuun

.

Joo mutta kun 7 paikkasen DIesel version ostan heti kun saa mut ei löydy kun noita Bensa Etanol moottorilla olevia. tietääkö kukaan koska niitä Diesel versioita saa suomesta?

• vaihtoehto myös
        DaciaDiesel kirjoitti:

Joo mutta kun 7 paikkasen DIesel version ostan heti kun saa mut ei löydy kun noita Bensa Etanol moottorilla olevia. tietääkö kukaan koska niitä Diesel versioita saa suomesta?

Pic-up puollelle pitäisi ehdottomasti saada myös nelivetovaihtoehto hintakin saisi nousta vielä reippaasti koska halvimmat nelivedot pyörii 30 000e pinnassa.Lava-auton ostajat, luulisin ostavat
        k.o.auton usein juuri siksi että vähän pahempiinkin paikkoihin sillä pääsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe