Esimerkkinä kokonaisuus joka toimii, eikä ole älyttömän kallis.
1. miniläppäri n.300 €
2. ulkoinen kovalevy 500 gt n.60 € (karaokelevyt tiedostoina)pienempikin riittää
3. pikkumikseri esim. Yamaha MG82cx ( erittäin hyvä kaiku ) 200 €
4. päätevahvistin esim. the t.amp 450 (teho 450 w) 170 €
5. passiivikajarit esim. 2x t.box 250 (teho 250 w) 250 €
6. mikrofoni esim: AKG d-5 n. 100 € ( langallinen)
7. kaapelit ( kannattaa laittaa kunnon piuhat) n. 50-100 €
8. subbari eli bassokajari miel. aktiivi n. 100 € ylöspäin
9. TV
Jos haluaa aktiivikajarit, niin ei tarvita vahvistinta.
Yksi vaihtoehto on hankkia mikserivahvistin jossa mikseri ja vahvistin samassa.
Tietokoneessa yleensä vakiona ohjelma jossa transponointi.
Subbari ei ole välttämätön.
Kunnollinen mikki on a ja o.
Noilla vehkeillä pärjää kotioloissa kiitettävästi. n.1000 € pitää varata, mutta jos haluaa oikein hifistellä
saa helposti menemään kymmenkertaisen määrän rahaa.
KARAOKELAITTEET kotikäyttöön
5
1615
Vastaukset
- eli tuo
ulkoinen kovo. Jos pistää satasen kiinni niin saa 500 gt:n kovon, joka ei tarvii erillistä virtalähdettä. Ja jos haluaa kuskailla johonkin, mahtuu rintataskuun.
Itellä Seagaten tollanen ollut muutaman kuukauden käytössä, alkaa jo olla melko täynnä, vapaata enää ~60 gt. Vähän arvellutti alkuun hommata, notta pelaako kunnolla, mutta hienosti on toiminut. - --Jii--
Itselläni on kuvauksen mukainen kalusto,Läppäri, mikseri, aktiivikajarit, subbari ja langattomat mikit. Musiikki on tallessa juurikin ulkoisella kovolla.
Jos ostaa tavallisen läppärin, eikä miniä, niin voi jättää television pois, koska näkee näytöltä lukea sanat...(jos katselumatka 2-3 metriä) niitä saa jo ihan ykkössatasilla, ja käytettynä kympeillä.- rokka65
Läppäri kannattaa pitää vapaana turhista ohjelmista ja tiedostoista, ettei se ala hidastelemaan/ kaatuilemaan. Pöytäkone käy myös tähän tarkoitukseen.
En ole tarvinnut kuin DVD- laitteen.
- vilenin sulo
Mä oon laulanu suoraan deodoranttispraypulloon. Halpa ja hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483