Mistä tuoksusta olisi eniten apua pimpan "metsästyksessä" baareissa,kokemuksia jne?
Lempituoksu
3
711
Vastaukset
- sanpsasd
Kaikki tuntuis tota Jean Paul Gaultierin "Le Male" tuoksua kehuvan vaikka toisten lähteiden mukaan sitä saakin haistella turhan monella vastaantulijalla nykyään. Veikkaan, että voi ihan huoletta ostaa moisen ainakin näillä nurkillä, kun monet vaikuttais menevän aivan luontaisella paskan- /hienhajulla eivätkä oo vastaavista tuoksuista kuulleetkaan. :D Omasta hyllystähän tuota ei vielä löydy, mutta useiden foorumien perusteella pääydyin suositteleen.
Mikäli tykkää "makeahkoista" tuoksuista, niin kannattaa painaa mieleen Givenchyn "Pii".- potuska¨
Oletko kuullut "Harmaa-Ambrasta" sitä saa valkovalaiden ulostuksesta. Pieniä palloja mistä ekstraktoidaan tuota hurmaavaa tuoksua. Vaikuttaa hyvin kihottavasti erityisesti merenneitoihin.
- voi jesus
kannattais varmaan hippasen eri asenteella lähteä ETSIMÄÄN SEURAA. Onnee vaa, toivottavasti sua ei ota kukaan, vaikka tuoksuisitkin. Tuoksu on MAHTAVALLA IHMISELLÄ mahtava lisäbonus mut ainoastaan sillä ei kyllä pitkälle pötkitä, joten alota hommaamal muita positiivisii ominaisuuksii ku tuoksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498