Kuinka Neuvostoliiton romahtaminen

3+18

selitettiin fundamentalistien toimesta?
Mikä osuus lopunajan tapahtumissa on Etelä-Amerikalla tai Afrikalla, jonne Jumala tämän hetken tiedon mukaan loi ihmisen. Huomaatteko pointtini. Pikkasen liika Eurooppa-keskeistä lätinää ja hölynpölyä.

12

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitukset

      Sen vuoksi,koska EU on tuleva antikristuksen maa.Tämäkin vielä hajoaa,kun Venäjä lähtee liikkeelle.Valloittaen Viron,Latvian ja Liettuan,koska ne ovat karhun(Venäjän)kylkiluita.Näin Daniel profetoi.Tulee myöskin hyökkäämään Saksaan,silloin on pedolla kuolinhaava.Siitä se selkii ja maailma sitä ihmettelee sanotaan Ilmestyskirjassa.Aivan sama mikä on sinun pointtisi,koska se ei paina vaakakupissa mitään.Daniel profetoi myöskin USA:sta joka on kotka,että siltä reväistään siivet.Ts.USA joutuu vetäytymään takaisin-ilmeisesti Kalifornian rannikon sorruttua mereen.Myöskin tämä,että EU:sta nousee antikristus,joka alkaa merkitsemään ihmisiä.Raamattu ei anna muuta selvitystä pedon valtakunnalle,kuin EU.Silloin ei kannata ottaa merkkiä.Mikäli oikeassa nyt ole-pitäisi Israelin tuuhota Iranin atomivoimalat,samoin kuin Damaskon.Eli ts.olemme niin lähellä viimeisen vuosiviikon alkua,joka on 7-vuotta.Näinhän nuo asiat menevät.

      • törkeän dorgaa

        täyttä dorgaa! Yksikään ajatus ei taatusti pidä paikkaansa. Missä on sanottu että karhu on Venäjä hah haa jääkarhu olis varmaan pohjoisnavan alla oleva venäläinen ydinasema.


      • kirjoitukset
        törkeän dorgaa kirjoitti:

        täyttä dorgaa! Yksikään ajatus ei taatusti pidä paikkaansa. Missä on sanottu että karhu on Venäjä hah haa jääkarhu olis varmaan pohjoisnavan alla oleva venäläinen ydinasema.

        Sinä et tiedä yhtään mitään.Silloin kun kulkee pussi päässä pitäisi olla hiljaa.Jospa antaisit elämäsi Herralle,siitä voisi olla hyötyä "pimeille"ajoille.


      • megadorgaa
        kirjoitukset kirjoitti:

        Sinä et tiedä yhtään mitään.Silloin kun kulkee pussi päässä pitäisi olla hiljaa.Jospa antaisit elämäsi Herralle,siitä voisi olla hyötyä "pimeille"ajoille.

        En tunne yhtään herraa, joka opettaa niinku sinä EU, venäjä, uponnu kalifornia, Usa...hah haa, olen raamattuni lukenu, mutta ei minun raamatussa noista mitään puhuta.


      • Sethos
        megadorgaa kirjoitti:

        En tunne yhtään herraa, joka opettaa niinku sinä EU, venäjä, uponnu kalifornia, Usa...hah haa, olen raamattuni lukenu, mutta ei minun raamatussa noista mitään puhuta.

        sieltä ei löydy EUta Venäjää tai USaata. Profetoimalla profeetan profetiaan täydennystä haluamallaan tavalla,niistä voi löytää aivan mitävaan.


      • kirjoitukset
        Sethos kirjoitti:

        sieltä ei löydy EUta Venäjää tai USaata. Profetoimalla profeetan profetiaan täydennystä haluamallaan tavalla,niistä voi löytää aivan mitävaan.

        Kyllä on niin pimee aika.Ei tarvi kuin vähän ympäriltään käsiään heilutella.Saisi palloja tehtyä.Minun Raamatustani kyllä löytyy nämä asiat.Tulette sen näkemään,eikä tarvi enää pitkiä aikoja odotella.Joten tee parannus.Herralla on runsaasti anteeksiantamusta.


      • Skata.
        kirjoitukset kirjoitti:

        Kyllä on niin pimee aika.Ei tarvi kuin vähän ympäriltään käsiään heilutella.Saisi palloja tehtyä.Minun Raamatustani kyllä löytyy nämä asiat.Tulette sen näkemään,eikä tarvi enää pitkiä aikoja odotella.Joten tee parannus.Herralla on runsaasti anteeksiantamusta.

        Olis toi pitäny ymmärtää,että NL romahtaminen johtu jumalasta.On sillä kiire kun samaan aikaan on monta hommaa meneillään,kyllä siinä sattuukin välillä huteja.Iranissa mellakoidaan,Filippiinissä tulivuori purkautuu,VR vaikeuksissa pakkasen kanssa ja sitten piti käydä sekoittamassa Finairin matkalaukut.


    • sekoitti kansat ja kielet, niin Hebrealainen sana viittaa myös maahan.
      Eli silloin tapahtui geologinen mullistus mikä jakoi mantereet, ehkäpä se päätti myös dinojen elämän.

      • Keijo K

        Raamattu kyllä kertoo maan jakautumisesta! Pelegin aikana jakautui maa. Ts. mantereet erosivat toisistaan.
        Kielten sekoittuminen on taas Baabilin torniin viittaava case.


    • afganistan

      Afganistanin sodassa taistelleet Talibanit ja mujahideenit pitävät itseään ja Jumalaa Neuvostoliiton romahduttajana, koska lähes maailman köyhimmän valtion kapinaliike ei kuulemma olisi onnistunut ajamaan miehittäjiä pois ilman taikavoimia.

      Tosin tuo on sitä perushuttua, jota kuulee selitykseksi kaikesta. Mutta siinä on yksi selitys.

    • valtakunta!

      Monet uskovaiset saarnasivat 1970-luvulla, että Neuvostoliitto on antikristuksen valtakunta ja kommunismi on pedon merkki. Näin ollen, koska sellainen saarna oli Jumalan sanaa, Neuvostoliitto tullaan vielä kasaamaan uudestaan ja kommunismi nousee. Nyt peto on vain saanut kuolinhaavan, mutta paranee siitä.

      • saa laulaa riemu

        tympii tämä haista paskan pinnallinen ryöstökapitalismi. Tai jos loppu tulikin jo neuvostoliiton romahduksen myötä ja tänne jäimme vain me onnettomat taivaaseen kelpaamattomat paskahousut tutkimaan ilmestyskirjaa. voi vittu sentään teidän kanssa dorkat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe