Rumpalia haetaan(turku)

Dunlop22

Eli Rock Bändi turusta etsii rumpalia. Bändimme kaikki jäsenet ovat viisitoista vuotta vanhoja.
Bändissa on tällä hetkellä kitaristi ja basisti. Kokemusta ei tarvitse olla bändissa soittamisesta

10

562

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dunlop22

Paikka on yhä auki.

• drummer.

Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..

T: Ehkä kiinnostunut

• dunlop22
        drummer. kirjoitti:

Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..

T: Ehkä kiinnostunut

Ajattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.

• dunlop22
        dunlop22 kirjoitti:

Ajattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.

..............

• Dunlop22
        dunlop22 kirjoitti:

..............

.............

• Tuukka94

Mulla olisi kiinnostusta, olen itsekin 15 vuotias ja olen soittanut kolme vuotta rumpuja. Minkälaista musiikkia soitatte ja onko teillä soittokokemusta?

• dunlop22

Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.

• dunlop22
        dunlop22 kirjoitti:

Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.

Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.

• Heka69
        dunlop22 kirjoitti:

Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.

Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...

• dunlop22
        Heka69 kirjoitti:

Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...

Olin luovuttanut sen suhteen että täältä löytyis rumpalia.
        Sen takii en oo käyny kattelemas sähköpostia.
        Jokatapaukses hyvä et laitot viästii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      371
      1511
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      969
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      76
      859
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      815
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      803
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      779
    7. 57
      722
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      68
      715
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      706
    10. 59
      705
    Aihe