Eli Rock Bändi turusta etsii rumpalia. Bändimme kaikki jäsenet ovat viisitoista vuotta vanhoja.
Bändissa on tällä hetkellä kitaristi ja basisti. Kokemusta ei tarvitse olla bändissa soittamisesta
Rumpalia haetaan(turku)
10
535
Vastaukset
- dunlop22
Paikka on yhä auki.
- drummer.
Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..
T: Ehkä kiinnostunut - dunlop22
drummer. kirjoitti:
Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..
T: Ehkä kiinnostunutAjattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.
- dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
Ajattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.
..............
- Dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
..............
.............
- Tuukka94
Mulla olisi kiinnostusta, olen itsekin 15 vuotias ja olen soittanut kolme vuotta rumpuja. Minkälaista musiikkia soitatte ja onko teillä soittokokemusta?
- dunlop22
Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.
- dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.
Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.
- Heka69
dunlop22 kirjoitti:
Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.
Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...
- dunlop22
Heka69 kirjoitti:
Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...
Olin luovuttanut sen suhteen että täältä löytyis rumpalia.
Sen takii en oo käyny kattelemas sähköpostia.
Jokatapaukses hyvä et laitot viästii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1291468
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111351- 711068
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911057- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895