Eli Rock Bändi turusta etsii rumpalia. Bändimme kaikki jäsenet ovat viisitoista vuotta vanhoja.
Bändissa on tällä hetkellä kitaristi ja basisti. Kokemusta ei tarvitse olla bändissa soittamisesta
Rumpalia haetaan(turku)
10
530
Vastaukset
- dunlop22
Paikka on yhä auki.
- drummer.
Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..
T: Ehkä kiinnostunut - dunlop22
drummer. kirjoitti:
Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..
T: Ehkä kiinnostunutAjattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.
- dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
Ajattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.
..............
- Dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
..............
.............
- Tuukka94
Mulla olisi kiinnostusta, olen itsekin 15 vuotias ja olen soittanut kolme vuotta rumpuja. Minkälaista musiikkia soitatte ja onko teillä soittokokemusta?
- dunlop22
Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.
- dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.
Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.
- Heka69
dunlop22 kirjoitti:
Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.
Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...
- dunlop22
Heka69 kirjoitti:
Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...
Olin luovuttanut sen suhteen että täältä löytyis rumpalia.
Sen takii en oo käyny kattelemas sähköpostia.
Jokatapaukses hyvä et laitot viästii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681