Eli Rock Bändi turusta etsii rumpalia. Bändimme kaikki jäsenet ovat viisitoista vuotta vanhoja.
Bändissa on tällä hetkellä kitaristi ja basisti. Kokemusta ei tarvitse olla bändissa soittamisesta
Rumpalia haetaan(turku)
10
521
Vastaukset
- dunlop22
Paikka on yhä auki.
- drummer.
Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..
T: Ehkä kiinnostunut - dunlop22
drummer. kirjoitti:
Minkä laista rokkia soittelette?? Kuinka paljon teillä itsellänne on kokemusta?? (Itse olen 14-vuotias rumpali naispuolinen.) Aattelin vain että milä vaikeus tasolla mennään??..
T: Ehkä kiinnostunutAjattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.
- dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
Ajattelimme rumpaliksi miespuolista henkilöä. Ei sillä, että olisi jotain tyttöjä vastaan.
..............
- Dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
..............
.............
- Tuukka94
Mulla olisi kiinnostusta, olen itsekin 15 vuotias ja olen soittanut kolme vuotta rumpuja. Minkälaista musiikkia soitatte ja onko teillä soittokokemusta?
- dunlop22
Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.
- dunlop22
dunlop22 kirjoitti:
Olemme soittaneet semmoset 2-3 vuotta. Soitamme semmosta perus rockkia ja heviä. Lähetä mul sähköpostii osoitteeseen [email protected] jos kiinostus heräsi.
Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.
- Heka69
dunlop22 kirjoitti:
Tuukasta ei nyt näytä kuuluvan mitään.Eli paikka on yhä auki.
Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...
- dunlop22
Heka69 kirjoitti:
Varmaan 2 viikkoa sitten laiton sähköpostia, eikä mitään kuulu...
Olin luovuttanut sen suhteen että täältä löytyis rumpalia.
Sen takii en oo käyny kattelemas sähköpostia.
Jokatapaukses hyvä et laitot viästii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764