Ollaan etsitty alennusmyynneistä farkkuja poikaystäväni kanssa jo monta päivää eikä mistään tunnu löytyvän oikean kokoisia, joten ajattelin nyt tulla täältä kysymään osaisiko kukaan sanoa jotain kauppaa tai nettikauppaa joka myisi kokoa 28/30 (vyötäro/lahje)? Olisi kiva jos ei olisi ihan kauhean kalliit, mutta kunhan jotain löytyisi niin kaikki kelpaa. (Paitsi pillifarkut, niitä ei kuulemma suostu käyttämään. :D)
housut lyhyelle miehelle
nanuruk
4
1228
Vastaukset
- housuton mies
eiks niistä vois ottaa kahta tuumaa pois, 32" lahkeella ainakin on housuja.
- toimii kyllä
Toimii, kun ostaa naisten housuja. ei niitä kukaan huomaa.
- paranee...
Pistä nynny pihalle ulos ja ota uusi pitempi äijä sisälle
- JCstä
JC:stä saa jotain miesten farkkumalleja ihan 26" vyötäröstä lähtien ja 32" pituus, mutta heillä on ilmainen lyhennyspalvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665565Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932902- 2742591
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212150Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136