Oletko kissa vai koira- ihminen? Kertooko jompikumpi mieltymys ihmisestä jotain erityistä?
Oon pitänyt koira ihmisiä jotenkin dominoivina persoonaltaan kun taas kissa ihmiset voisivat olla vähän semmosia luovia persoonia..?!
Koira vai kissa
30
324
Vastaukset
- Jazuli
en oikee kykene sanomaa kumpaako enempi...kissa ehkäpä..???..=o)
- monte34
ne vaan on niin pirun mainioita
- molempi parempi
;)
- vänksy
Myöskin koiraihmisistä löytyy tuntemani luovat persoonat, kissaihmisiä en juurikaan tunne.
- zisel
.
- au-liskot
että koira on biologisilta ominaisuuksiltaan kissan vastakohta. Kissa on nisäkäs, koira kuuluu protoktisteihin. Koiralla on neljä käpälää, kissalla taas neljä tassua. Koira on raadonsyöjä, kissa syö vain huonekaluja.
Yhteenvetona voimme todeta että koira on kissan ilmeinen vastakohta ja toisen ominaisuuksista pitäminen poissulkee toisen lajin mieluisuuden.
Me pidämme jauhomadoista.- monte34
syö varmaan jos sitä ei syötä, mut en ole koskaan nähnyt sellaista tapahtuvan.
....sanoa että molemmat.....mutta enemmän kiinnostaisi susi tai ilves.... =)
Nojaa, aika tasoissa. Ehkä koira kuitenkin, kissa kun osaa joskus olla ärsyttäväkin :-)
- au-liskot
että liskoissa on jokin vika. Me kostetaan.
au-liskot kirjoitti:
että liskoissa on jokin vika. Me kostetaan.
Kuka liskoista on puhunut. Ne on aina söpöjä kun ne tulee klapipinon alta esiin :-)
- Zakuskat
Mua käy sääliksi koirien taluttajia mitä hirveimmässä säässä katselemassa sitä miten Ruffe tai Fifi löntystää pitkin puistoa etsiessään reviirilleen leimausalaa. Sitten ne kyykistelevät tuhansissa hajuissa. Ja jos sattuu toinen koira ja omistaja paikalle, niin vedellään naruista kuin nukketeatterissa ja yritetään saada kontaktia elämään.
Kissani tykkää katsella tällaista menoa lämpimältä ikkunalaudalta (mikä on sellainen ikkunalauta joka ei ole lauta vaan syvennys seinässä? No, en tiedä). - sirpamaikkarilta
Kissoja otan heti jos pääsen maalle asumaan.
Joten olen dominoiva joka haluaisi olla luova. - ...
Voi myös olla niinkin että kissasta pitävät ovat just niitä despootteja, jotka pitävät samankaltaisista kuin itsekin on, mutta turvallisesti olemalla itse lauman johtaja.
Ihminen on aina johtaja lemmikilleen.
Koiran kanssa eläminen on enemmän kaveruutta kuin kissan kanssa eläminen.
Juu ja... tykkään kissoista enemmän kuin koirista. joskus taas laiskamato, mutta harvemmin. Kyllä mä koiraihminen olen.
- KoppavaHoro
eläinihminen, vaikka koira sopii mulle tällä hetkellä parhaiten lemmikiksi. Jostain syystä eläinten oikeudet ovat lähellä sydäntä, jopa lähempänä kuin ihmisten.
Molemmista eläimistä löytyy piirteitä joista pidän. Miulla on tuntumaa molemmista ihan asuinkumppanina. Kissassa viehättää sen itsenäisyys, omapäisyys, salaperäisyys, notkeus ja villiys. Koirassa lojaalius, huolehtivaisuus ja sosiaalisuus.
Mutta koska tässä piti nyt valita toinen, niin valitsen, että olen kissaihminen. Ja valinta perustuu siihen, että koira on saanut lähiaikoina useammin verenpaineen kohoamaan omilla tempauksillaan :D
Ja tämän kun sanoin, niin kohta kissa leikkii taas formula-autoa kuusimaton alla...Eli koska Rouva Ratikalla on ollut koira ja haluaisi sellaisen jälleen, hän on perheen lady domina. Koska minulla on ollut elämäni aikana useampikin kissa, minä olen erittäin luova persoona. Nyt minusta tuntuu, että asia on ainakin meidän perheessämme juuri päinvastoin.
- ...
Miksi kukaan haluaa itselleen lemmikkieläimen?
- monte34
no positiivinen yllätys tää oli
monte34 kirjoitti:
no positiivinen yllätys tää oli
Kissasta on seuraa, muttei sitä tarvitse viedä seitsemältä ulos jos on tullut viideltä kotiin.
... kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa itselleen lemmikkieläimen?
En minä oikein muutakaan syytä keksi. Tai no, voihan eläimen kanssa harrastaa. Ajankulua siinä kuin palstailu tai mikä tahansa muukin.
- ...
Ratikkakuski kirjoitti:
En minä oikein muutakaan syytä keksi. Tai no, voihan eläimen kanssa harrastaa. Ajankulua siinä kuin palstailu tai mikä tahansa muukin.
Voi lemmikkiparkaa.
Ihmiset kaupungeissa etääntyvät toisistaan ja samalla lemmikkien määrä kasvaa. Samalla kasvaa myös hylättyjen lemmikkien määrä.
Sairasta. ... kirjoitti:
Voi lemmikkiparkaa.
Ihmiset kaupungeissa etääntyvät toisistaan ja samalla lemmikkien määrä kasvaa. Samalla kasvaa myös hylättyjen lemmikkien määrä.
Sairasta.Niin varmaan kasvaakin. Aivan samoin kuin huonostikohdeltujen eläinten määrä maaseudullakin. Hulluus ja välinpitämättömyys kun ei suikaan näytä olevan katoavaa kansanperinnettä.
Tarkemmin ajatellen ihmisten ajankulu on muutenkin aika omituista meininkiä. Pilataan omaa terveyttä, kiusataan muita tai tuhotaan ympäistöä. Elämä on.
- Oopust
ihminen ja määritelmä osuu ja ei osu...
Mitä on luovuus? Olen laiska ja mukavuuden haluinen. Luovaa minusta ei saa tekemälläkään...
vaikka toisinaan kaipailenki koiraa lenkille ja seuraksi ja turvaksi niin silti tuun kissojen kans paremmin toimeen.
Lapsuudessa on ollut koira ja kissoja. Kyllä tykkään koiristakin, mutta musta koiran pitää olla vähintään keskikokoinen. Lapsuudenkodissa oli nöffi eli newfoundlandinkoira. Sen kanssa oli kiva painia : D
Mutta kissaihminen enemmän. Tykkään siitä luonteesta, joka ei tahdo miellyttää ja on omapäinen. Kissan liikkuminen on myös esteettistä ja silmiä hivelevää :)Tähän pitäis nyt varmaan sanoa, että koira...
Vitut! Koira tarvii käskijän. Mä oon liian laiska käskemään. Kissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996