Juu eipä onnistanu meikäpoikaa tänäkään vuonna. Vuosi alkaaki olla loppusuoralla ja on
jälleen yhteenvedon aika. Alkuvuodesta ajattelin että en ala väkisin etsiä ja että tulee
jos tulee, mutta loppujenlopuksi ei sitten yhtikäs mitään. Täällä ei kysyntä ja tarjonta
kohtaa kyllä sitten yhtään. Mistä te hyvät ihmiset löydätte toisenne?? Ei täältä ainakaan
vai voiko?? Itellä ollu profiili jo 2006 kesästä, nyt poistuin välillä kun ei kukaan vastaa
tai jos vastaa niin kaikki lopettaa kirjoittelun ykskaks ilman mitään. Taidan sittekkin
hakea naisen thaimaasta tai venäjältä kun suomessa etsitään jotain mitä ei ole olemassakaan.
Ei onnista ei...
3
254
Vastaukset
- Myös latvian :)
Vielä on aikaa tämä ja huominen...mistä tiedät vaikka huomenna illalla törmäät juuri siihen oikeaan?....sitä paitsi on mullakin ollu profiili jo lähes yhtä pitkään kuin sulla, mutta en meinaa luovuttaa ja rehellisesti täytyy myöntää että myös minulla on käynyt mielessä nuo thaimaalaiset ja venäläiset naiset :)
- .utelias
osaatko suurin piirtein sanoa, kuinka monen naisen olet tavannut
tänä aikana, ja keskmäärin mikä on ollut muu kontaktimääräsi?
Ja mikä on arviosi näistä suhteutettuna siihen alueeseen, jolla asut.
Kyllähän niitä toiset hakevat vaimon sieltä Thaimaasta, et olisi
ensimmäinen. - mies23v
Itse olen noin kaksi vuotta kokeillut nettideittailun kautta löytää ihmistä, jonka kanssa pääsee juttuun. Noin kymmenillä treffeillä olen käynyt, joista 2 on sitten johtanut johonkin muuhun kuin jomman kumman osapuolen "et ole mitä etsin"-kommenttiin. Toisella naisista oli loppupeleissä niin paljon omia ongelmia, että suhde kaatui siihen, toinen taasen lopetti yhteydenoton aivan kuin seinään, vaikka kemiat oli kohdallaan kummankin osalta. Vähän olisi itsellänikin sellainen olo, etten edes jaksa yrittää, kun aina tulee takkiin yllättävältä taholta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
