Nyt tuli todella hyvä mieli...Mies tuossa soitti että, kaverinsa kanssa nyt autokauppa tehty ja "uusi" auto tallilla...Hyrisi tyytyväisyyttään mies. Vanhastakin saatiin välirahaa..Minusta ei olisi ollut mitään hyötyä kun autokaupassa;)) En oikeesti ymmärrä autoan päälle mitään. Nooh, onnellisena naisena nyt lähden tästä suihkuun. Laitan hiukset paplareille....ja illaksi sitten Lahteen....yritän vielä teatteriliput saada;)) The Beatles-musikaaliin;)) Jos, ei voihan Lahteen muuten mennä..mukavia pikkuravintoloita siellä, missä hyvä ruoka.....sanoo nyt elämästä naustikelija....
tsau: Friidu
Hyvää ja Parempaa Uutta Vuotta 2010!
Naisesta ei aina hyötyä:)))
15
167
Vastaukset
- Heikunkeikku
Mukava teidän on nyt köröötellä uudella autolla :)
Tosta, että naisesta ei ole mitään hyötyä auton ostossa, oon vähän eri mieltä. Siitä Voi olla jopa hyötyä, että nainen sen auton ostaa. Mutta kaiketi pääasia, että ylipäätään löytyy sopiva auto, oli sen oston sitten suorittanut kuka tahansa.
Minä olin teatterissa kolme viikkoa sitten. Tuli "My Rair Lady" ja pidin siitä versiosta kovasti. Ulkopuolisilla ihmisillä oli saatu tuo tanssipuoli hienosti esiin. Ja elävä orkesteri "verhojen takana".
Piristää tommoset teatterissa käynnit.
The Beatles-musikaali on varmaankin mielenkiintoinen. Harmi, kun Lahti on sen verran kaukana, että ei täältä asti viitsi niin kauas lähteä.
Oopperaliput oon ostanut tammikuulle, ans kattoo mimmonen se on.
Hyvät Uudet Vuodet sinullekin :)- Arvaa mitä
Kiitos, Heikkis..
Vähän säpinnöissään.Nyt. Onnistuin saamaan kun tuonne lippupalveluun soitin kaksi viimeistä lippua jäljellä, tosin eri riveiltä, mutta ei haittaa;)) En uskaltanut noita lippuja tilata etukäteen. Tästä vanhasta autosta kun tuo lämmityslaite hajosi tyystin..ja edessä olisi ollut ehkä myös isompi kytkin remontti. Ei tuo minun miehenikään oikein autojen päälle ymmärrä;)) Hyvä kaveri läksi nyt onneksi mukaan ja hän tuo auton löysi..on vähän tilavampi ja uudempi vuosimalli...
Nyt kiireesti suihkuun ja meikkaamaan ja katsomaan vaatteet...Onneksi tuo näytös vasta 20.00 alkaa. Täältä ei Lahteen aja kuin vajaassa tunnissa tuota Lahden moottoritietä pitkin. Mukava on lähteä ihan kahdestaan...Vitsi ollaan kuin mikäkin nuoripari nyt;)))
Hyvää Uutta Vuotta Sinulle Heikkis sinne Vaasaan...kesällä kyllä mekin sinne vihdoin tullaan käymään;)
joo...se jo saavutus saada mies ylipäätään teatteriin;)) huoh...nooh, pikkuhiljaa..pikkuhiljaa:)) My Fari Lady täälläkin usein mennyt...mutta, katsomatta on vielä minulta jäänyt...toivon mukaan joskus näen....
tsau:Friidu - Heikunkeikku
minttupuu kirjoitti:
ainakin pitäis saada potkia renkaat ihan ite!!
Muuten en alkais mitään!Jups, sama juttu. Ekana potkin renkaita asiantuntevan näkösenä. Sitte räplään vähä niillä nappuloilla ja muilla jutuilla, joita siinä ratin ympärillä on ja jostakin nupista vetäsen pyyhkijät päälle. Valoja näpsyttelen pois-päälle-pois-päälle ja joka välis huulteni välistä päästelen hmmmmm....ahaa...oho....hmmmm.....ai Jaa....hmmmmm......... Pyydän avata konepellin ja tuijotan johtoja ja kokeilen niiden tiukkuutta ja kopeloin sieltä täältä hmmmm-sanojen kera.
Näiden toimenpiteitten jälkeen teen muutamia ulkoa opeteltuja kysymyksiä ja Sen jälkeen alan hieromaan kauppoja, joka miellyttää eniten. Tinkimään heevetisti ja siitäkin vielä vähä lisää.
Sen jälkeen sanon, että okei, jos vielä ton summan lasket hintaa, niin mää otan tän auton, nyt heti-oitis. Heikunkeikku kirjoitti:
Jups, sama juttu. Ekana potkin renkaita asiantuntevan näkösenä. Sitte räplään vähä niillä nappuloilla ja muilla jutuilla, joita siinä ratin ympärillä on ja jostakin nupista vetäsen pyyhkijät päälle. Valoja näpsyttelen pois-päälle-pois-päälle ja joka välis huulteni välistä päästelen hmmmmm....ahaa...oho....hmmmm.....ai Jaa....hmmmmm......... Pyydän avata konepellin ja tuijotan johtoja ja kokeilen niiden tiukkuutta ja kopeloin sieltä täältä hmmmm-sanojen kera.
Näiden toimenpiteitten jälkeen teen muutamia ulkoa opeteltuja kysymyksiä ja Sen jälkeen alan hieromaan kauppoja, joka miellyttää eniten. Tinkimään heevetisti ja siitäkin vielä vähä lisää.
Sen jälkeen sanon, että okei, jos vielä ton summan lasket hintaa, niin mää otan tän auton, nyt heti-oitis.Konepelti pitää avata ite!
- Heikunkeikku
minttupuu kirjoitti:
Konepelti pitää avata ite!
Se on jo vähä vaikeampi juttu. :) Mistä sitä tietää, miten missäkin autos se avataan.
Onneksi naisena voin pyytää pikku palvelusta. Heilautan sievästi toista kättä, pikkusormi pystys ja lausun huulten välistä : "Et sä viitsisi avata konepeltiä (sievä hymy)" Toisella kädellä voi sitasta pitkät hiukset alakautta, hulmuavasti olkapäitten yli selän puolelle. Niin ja vaihtaa painoa toiselta jalalta toiselle, antaen lantion keinahtaa luonnollisella kierteellä toisen jalan painon suuntaiseksi. Se ihan tasapainon vuoksi, ettei siinä tärkeässä tilanteessa kaatua pläiskähdä. :)
- etu sekin
Mulle on hyötyä siitä, että asun pks-seudulla. Täällä ei autoa tarvita, kun bussit, junat ja metrot kulkee.
- Arvaa mitä
täällä Stadissa mekin. Auto vaan monesta syystä välttämätön meille nyt. Niin kauan pidetään kun voidaan ja on järkevää... Hyvät nuo kulkuyhteydet täältäkin on keskustaan....enpä sinne juuri autolla minäkään koskaan mene...siellä kun parkkipaikat aina täynnä...vähän hermostuttaa niiden etsiminen...ja tuo taskuun parkkeeraaminen ei niitä meikäläisen vahvoja puolia;))
on hyötyä siinä,ku vänkärin puolelta kovasti neuvot sitä ajoa..;)
Hyvää Uutta Vuotta Friidulle...:)- Pirre*
mittää, mutta nyt kyllä nauratti..:))
P.s. sen neuvomisenhan me taidamme.. - Arvaa mitä
Pirre* kirjoitti:
P.s. sen neuvomisenhan me taidamme..parempi olla neuvomatta. Istua vaan kiltisti hiljaa vieressä;))) Tai muuten olen kyllä ulkopuolella moottoritiellä hyvin pian kävelemässä;))) Mies ei kyllä siedä yhtään neuvomista...muutaman kerran olen tosin joutunut sanomaan...että, NYT kyllä hiljennät vauhtia....mekin ollaan kyydissä;)) Jos, itsesi haluat hölmösti teloa rekan alle niin siitä sitten vaa..;) mutta....
tsau:Friidu Pirre* kirjoitti:
P.s. sen neuvomisenhan me taidamme..todella hyvin osataan..Usein tahtoo itsekkin vähän hölmistyä,ku oikeen suu käy ku ohjaa siinä sivussa...;)
vuotta Friidu:-)
- Arvaa mitä
samoin sinne sulle Teo:))
nyt on pakko mennä;)) ja jättää tämä palsta toistaiseksi.
Kokemuksieni perusteella minun on turha mennä auto- tai edes kodinkoneliikkeeseen.
Ilman vaimoa ei onnistu.
Kyse aina uusista laitteista.
Kodinkoneet elinikänsä päässä ja autot 14 - 16 käyttövuoden jälkeen.
Vanhaa autoa en ole koskaan edes tarjonnut vaihtoon vaan myynyt suoraan yksityiselle.
Rättihankintojen kohdalla olen jo pitkään kokenut itseni pelkäksi painolastiksi.
Omat kenkäni käyn ostamassa aivan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766