Kertokaa pliis mitä mieltä ootte tästä mun jutusta. Eli. Ollaa oltu yhes pari vuotta mun jätkäkaverin kanssa. Vietettii tos jokin aika sitte iltaa meillä kavereitten kans ja viinaa tuli juotua. Mä en tosin juo koskaa nii paljo etten muistas mitää. Mut mun jätkäkaveri ei osaa sitä oikee säännöstellä eli se juo aina niin paljo et sammuu. No, sinä iltana sit ku oltii menos nukkuu, kaikki oli lähteny, sisko oli sammunut olkkarin sohvalle ja mä olin jo sängys kans. Sit se mun jätkäkamu meni vielä olkkariin kai sammuttaa tietsikkaa tai jotai. Menin sit kattoo et mihin se oikee jäi kuppaamaa ja just ku pääsin ovelle ni se oli istuus tietsikan edes ja veti just käsiänsä pois siskosta päin, joka oli ihan siinä vieres. Pyysin sitä nukkuu mut ei se tullu. Sit rupesin epäilee jotai ja oikasin olkkarin toiselle sohvalle(iha siihe viereen)nii et se luuli et rupesin nukkuu. Sit kohta avasin silmät ni se oli kähmimäs mun siskon rintoja vaik sisko oli täydessä unessa! Voi hitto mä rupesin karjuu sille nii et varmaa koko talo kuuli! Se oli siis iha kännis kokoajan. Sit ku mentii nukkuu ni huusin sille vieläki et mitä vittua se oikee meinas! Sit se rupes vaa mua haukkumaan! Ei se ennen oo mitää tollasta tehny, ainakaa mun tietääkseni. Yleensä se aina loukkaa mua tai haukkuu ku se on kännis. Mitähän varte??Mä en oo koskaa loukannu sitä. Sit ku ollaa selvinpäi ja rupeen kyselee et mitäs on tullu tehtyä ja sanottua ni eka se vaa kuittaa kaikki sillä ku ei muista mitää tai et sehä oli vaa leikkiä ja sit hermostuu ja rupee huutaa ku yritän selvittää sen tekosia. miksei se voi sanoo suoraan? Selvinpäin se on kyllä aina ollu tosi kunnollinen ja ihana ja uskon et se haluu olla mun kans. Ja mä sen.
Et mitä mieltä ootte tästä jutusta. Mitä mun pitäs ajatella??
Kiitti paljo jos joku vaivautuu vastaamaan!
Jätkäkaveri hipelöi siskoani!
14
2154
Vastaukset
- meitsi
heh..pelimies..eli taysi sika..kannattaa jattaa tassa vaiheessa ennenkuin sattuu enemman
- Mieltä
Miksi aina naiset on niin tyhmiä etteivät tajua,milloin mies on täyssika tai pahoinpitelijä.
Vaikka olisi kuinka päissään, niin se EI ole mikään syy!!
- jokuvaan
Ei muuta kuin viina pois, tuollaisten sammahtaneiden naisten kopelointi voisi olla monelle vastustamaton juttu jo selvinkin päin, jos kiinni jäämisen riski on pieni.
Miehen luonnollisiin vietteihin nyt vaan kuuluu mahdollisimman monen naisen kanssa puuhastelu. Eikä se väistämättä sitä tarkoita että sinä olisit ulkona kuvioista. - ..neiti
..olen silti sitä mieltä että turha sinun on tuollaista katsella. Jätä tuollainen idiootti. Hänessä on varmasti hyvät puolensa, mutta joskus on tehtävä päätös mitä suostuu jaksamaan. Humala ei ole syy tuollaiselle käytökselle!
Maailmassa on parempiakin miehiä! Hän ei koskaan opi mitään jos et tee asialle jotain.. - ennustaja
Tulevaisuutesi: sulla on pari lasta ja olet alkoholisoitunut. Miehesi on alkoholisoitunut myös eikä pysty kunnolliseen elämään. Elämänne keskittyy viinan juomiseen ja hankkimiseen. Lapset otetaan huostaan ryyppäämisen takia.
On muitakin vaihtoehtoja:
- menette molemmat jo nyt AA:han
- jätät dokun poikaystäväsi ja etsit terveemmän joka sietää omaa ryyppäämistäsi
- lopetat itse dokaamisen ja katsot mihin raitis elämä johtaa - angel
... jätkäkaveri! eikö tommoinen kannattas heittää pellolle. luultavasti se on tehny tollasta muuta vastaavaa ku onnistu niin luontevasti. mä oon ollu semmosessa suhteessa, et ku jätkä petti ni se laitto sen mun syyks ja haukku mut vielä kaiken päälle. ja siitä suhteesta opin, et jos jätkä tekee jotain tollasta kerran ni varmasti tekee toisenki kerran. älä anna sille aina anteeks, koska sit jätkä luulee, et annat kaiken anteeks mitä se tekee. luuletko sä et se oikeesti rakastaa sua jos hipeltää sun siskoo?? jos toista rakastaa oikeesti, ni ei tulis ees mieleen tehä jotain tommosta. mä luulen, et sullakaan ei oo ees käyny mielessä pettää jätkääs, ainakin viestistäs sain semmosen käsityksen et rakastat sitä. laita se selkä seinää vasten. joko sinä tai muut naiset!
- TUTTU JUTTU
Minä olen ollut juuri niin sinisilmäinen ja hyvään uskova,että en osannut oikein toimia kun minun mieheni teki juuri noin aikoinaan kun olimme vielä nuori pari ja ei siitä ole kauaa joku 3 vuotta kun viimeks teki saman laista kun olimme kolmestaan hotellissa yöt siis minä ja mieheni ja siskoni kun olimme häissä ja piti yöpyä niin mieheni oli ihan kännissä ja yritti vikitellä yöllä
siskoani ja minä katselin päältä mutta siskoni on niin fiksu että torjui koko ajan.Kyllä on inhottavaa mutta en ole mitään muutakaan keksinyt olemme vaan yhdessä eli naimissa ja selvinpäin hän on aivan ok.Että en osaa sinua neuvoa kun en osaa itseänikään auttaa että heippa nimimerkki sekaisin - naikkonen78
Joku raja sentään pitää olla..muihin kun ei kosketa..jos katsellaan sitä ei mainosteta..mutta koskeminen on ehdoton EI!!Hyi hemmetti sentään..pistä se luuseri ruotuun tai jätä se..olet sentään hänen naisensa ja tuskin ansaitset tollasta käytöstä.Kyllä aikuinen kunnon mies osaa käyttäytyä vaikka kännissä.Tunnen tuollaisen miehen joka vilkuili koko ajan muita naisia ja hipelöi..se hankki kaverini kanssa kolme lasta ja nyt on avioero vireillä..eli mieti tarkkaan!Kuriin ja vaihtoon!
- Manu
Viina on viisasten juoma!
- Susanna
Kenkää ja kovaa ....!!
Jos joku muu vaikka, mut et sun sisko. Tekee tuota aina, kun sun silmä välttää. Tuttu juttu.
Saat lopun ikäsi vahtia, jos tahdot...
Älä edes kysy, että mitä teet. Kenkää ja piste.- Joni
Kännissä käy kaikille noin jos vielä on pimeää. Ei sitä siinä tilassa ajattele että se on sisko. Olisit vaan nukkunu niin kaikki olisi ollut OK aamulla. Niin mulle kävi. Naurettii vaan kaikki ja otettiin oluet. Minäkin annoin anteeksi vaikka se sisko alkoi ensin silitellä. Se oli niin söpö ja haisi persikalle pelkässä t-paidassaan.
- Lidyella.
sanompa vaan että katso "uusiin vesiin"!! hirvee jätkä! hyi helvetti! mä en kattelis tollasta jätkää iki päivänä!! jos sä haluut elää tollasta "ELÄMÄÄ" niin onnea vain, sanon mä!
- Milla
Olen samaa mieltä. Viikko sitten siskoni oli miehensä kanssa yötä asunnossani ja yöllä se sika tuli minun päälleni. En voinut huutaa ettei sisko olisi herännyt. Onneksi syön pillereitä. Aamulla se ei muistanut mitään vaikka oli fritsu.
- Terhi
Milla kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Viikko sitten siskoni oli miehensä kanssa yötä asunnossani ja yöllä se sika tuli minun päälleni. En voinut huutaa ettei sisko olisi herännyt. Onneksi syön pillereitä. Aamulla se ei muistanut mitään vaikka oli fritsu.
oli mainio provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803