aloitin seurusteluni nykyisen poikaystäväni kanssa n.5 vuotta sitten,ollessani 15-vuotias.Hän oli ensimmäinen (ja tähän mennessä ainoa)kumppanini ja iältään 10 vuotta minua vanhempi. Kaikki meni hyvin pari ensimmäistä vuotta,jolloin minusta oli ehkä tavallaan hienoa kun kundikaveri oli itseäni vanhempi ja "kokenut"...mutta kaikki muuttui kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja huomasin että minullahan olisi vientiä muuallekin ja elämättä elänyt sinkkuus ja tavallaan nuoruuskin alkoi painaa mielessä.Otin asian usein puheeksi poikaystäväni kanssa mutta hänen tyypillisimmät vastauksensa olivat joko että minulla ovat "ne" päivät tai että onko minulla joku toinen...vähitellen tunteeni häntä kohtaan hiipuivat ja tällä hetkellä en tunne häntä (tai ketään muutakaan)kohtaan vihaa saati sitten rakkautta. Viimeksi kun sanoin poikaystävälleni etten voi olla hänen kanssaan satuttamatta häntä tai itseäni poikaystäväni sanoi ampuvansa itsensä jos jätän hänet ja se olisi kokonaan minun vikani... hänen vanhempansa tulisivat syyttämään aina minua tapahtuneesta. Nykyään olen kuin elävä kuollut..en tunne vihaa.en rakkautta...pelkään vain että vaikka poikaystäväni ampuisikin itsensä en itkisi tai olisi surullinen..olisin helpottunut...huokaisisin....
Ongelmaani ei helpota yhtään, tieto siitä, että eräs aivan ihana ja upea mies on syvästi kiinnostunut minusta mutta en voi kuin satuttaa häntäkin ennenkuin saan selvitettyä elämäni...yksinkertaisesti sanottuna olen kohta täysin tunteeton...
tunteeton?
2
631
Vastaukset
- Anueeva
Vaikea tilanne. Jos olisin sinä, niin opiskelisin ja tutustuisin uusiin ihmisiin ja joskus bailaisinkin. Nauttisin nuoruudesta ja mietiskelisin elämääni nauttien siitä. Tuosta hauskanpidosta ei tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa. Jos et nyt nauti nuoruudesta ja vapaudesta, niin teet niin myöhemmin, koska nyt jo kaipaat elämää ennen miesystävääsi, jota "ei ollut".
On vaikeaa jättää toinen hellästi, ettei satuta. On kamalaa olla yhdessä ja satuttaa. Koko ajan koskee omaan minuuteen.
Kerrot miehen vanhemmille tilanteen rehellisesti. Kerrot mitä tunnet ja miksi lähdet, jos lähdet. Voit myös kirjoittaa kirjeen, kirjattuna. Heillä ei ole oikeutta syyttää sua, vaikka tekisit niin tai noin. Kerrot, että pilaat kaksi elämää, jos jäät, tehden molemmat onnettomiksi ajan myötä. Syy ei ole sun, jos hän tekee jotain itselleen. Jokainen on vastuussa omasta elämästään. Kovaa tekstiä, mutta näin vain on.
Voit myös sanoa kiltisti, että mietit asioita. Pysyt poissa ja mietit. Mies saa soittaa ja annat väliaikatietoja. Itsarin paikka toikin jo on, jos tehdäkseen on. Mies tarvitsee tukea ja apua. Tiedät parhaiten, että mistä hän saisi.
Mutta kaiken päätteeksi. Ehkä jo nyt tiedät mitä teet, kun tätä kirjoitan, olisi hyvä niin...
Lähetänkö tämän....ehkä... - Pimu
heei!!mietippä hetki.. Nuoruutta ei saa koskaan takasin, sekin on vaan kerran.. te ootte ollu niin nuoresta asti yhessä, ja varmaan aika tiiviisti, ettet sä eikä tää kundi oo voinu tavallaan kokeilla ja elää muitten ihmiseten kans, ku on vaan ollu tietty yks.. Musta jos susta tuntuu noin ahdistavalta, niin tota tunnetta sä et luultavasti saa katoomaan, ennenkun sä tosiaan teet sille asialle jotaki..
Elä unelmaasi, älä uneksi elämääsi;)Onnea!
ja ethän sä mikään tunteeton oo, jos joku "ihana" mies kiinnostaa:)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187